Heerlijk !quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Ja ik vind dat moeilijk, ik gun het Vettel meer dan Webber, maarja voor Webber is het wel een beetje zijn laatste kans...quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop met je mee! Maar inderdaad de kans is erg klein, helaas. Anders maar Webber.
Al een aantal dagen maar heel weinig regen gehadquote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Jup, daarom gun ik het hem ook wat meer. Ik vind Webber toch een soort van Rubens. Altijd maar de 2e viool. Puur afgaand op de prestaties zou ik voor Vettel moeten gaan, maar ik stoor mij af en toe een beetje aan zijn houding (bijvoorbeeld het irritante vingertje).quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Ja ik vind dat moeilijk, ik gun het Vettel meer dan Webber, maarja voor Webber is het wel een beetje zijn laatste kans...
what do you wish honey?quote:
and what do you wish honey?quote:
Hahaha best herkenbaar ! de eerste 30 seconden gaan nog, maar daarna moet ik toch afhaken.quote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef alors het volgende:
Ik ken de tekst maar ik kan niet snel genoeg rappen om hem mee te doen
Helaasch.., dit is Stare into the Sunquote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
Hans zn wens is uitgekomen
Bijnaquote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
nu heb je Hans wel blijgemaakt met een dooie mus.....geef hem maar een kusje om het goed te maken!quote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
Tss, ik mag dat, en hij heeft dr al een paar gehad vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu heb je Hans wel blijgemaakt met een dooie mus.....geef hem maar een kusje om het goed te maken!
Niet lang meer..quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Ik zie het ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |