Alleen als ze harig zijn.quote:
Swallow thisquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:47 schreef MissMSX het volgende:
Kom de poezen hier even nat maken wil je? Ze zijn schijtirritant
Jij!quote:
Openbare begraafplaats Crooswijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef volgens mij niet te werken, dus dat kan wel.Waar naar Rotterdam ga je?
quote:
Ja, zoiets jaquote:
quote:
Wanneer ga ik jou es virtueel over de knie leggen?quote:
Jij naar een meet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
maak mij ook maar een misschiennetje
Zullen we er nog eentje?quote:
ik zie dat flips gaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij naar een meet?Dan ga ik ook.
Lees de op anders gewoon evenquote:
tja, je moet me wel dwingen natuurlijk...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ga ik jou es virtueel over de knie leggen?
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
placebo
* littledrummergirl heeft cruel intentions flashbacksen danst op haar stoel
Babiesquote:
Die wachten allemaal tot genoeg anderen zich hebben gemeld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat gaan er veel mensen misschien naar de meet zeg
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm okay, als je langs wil komen moet je maar SMSen of bellen of PMen of mailen of MSNen of nouja, dan moet je het dus maar gewoon even zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Openbare begraafplaats Crooswijk
Dus dan ken ik ten minste iemand daarquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt ook beetje van Yuki af. Maar ga van uit van wel
Ik ben afhankelijk van zakgeldquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wachten allemaal tot genoeg anderen zich hebben gemeld.
Will do. Weet nog niet hoe ik me dan voel enz. Maar ik heb je nummer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm okay, als je langs wil komen moet je maar SMSen of bellen of PMen of mailen of MSNen of nouja, dan moet je het dus maar gewoon even zeggen.
Zorg jij dat ik geld heb dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je kan zoals ik, misschientjes zijn zo jammer
Als er één iemand gaat, dan heb je er meteen 3 zeker en vastquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn we dat niet allemaal?quote:
Nee niet zoals ik het bedoelquote:
quote:
Deze babies zijn wel liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze babies zijn wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!!
♥ || Baby catcher in training || ♥
Alleen het oefenen is leuk. Het hoeft niet echt te lukken wat mij betreftquote:
Dus volgende sinterkerstmeet kom jij?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:52 schreef xFriendx het volgende:
Ik wacht wel op de review van de meet
Ik zou het bij droogzwemmen houdenquote:
Ik heb een zalige kokos/vanille scrubquote:
Dat vroeg ik me laatst ook af!!quote:
Truequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen het oefenen is leuk. Het hoeft niet echt te lukken wat mij betreft
Vertaling aubquote:
Wat ben jij aardig vandaagquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Stel je voor dat je nog een positief zelfbeeld krijgt van je zachte huidje
Connardquote:
die van 2011? onder voorbehoud.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus volgende sinterkerstmeet kom jij?
anders lig je als vrouw ineens te barenquote:
NIET JIJ OOK ALquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hoidinsdag ben ik ook weer in KSC
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hoidinsdag ben ik ook weer in KSC
Sorryquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat ben jij aardig vandaag
Net gereinigd, gescrubd en gesmeerd. Ik hou van mijn gezicht nu
Hangt van de review afquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus volgende sinterkerstmeet kom jij?
Dat is stiekem best leuk hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anders lig je als vrouw ineens te baren
As ifquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een trend gezetEcht, iedereen post nu overal, qua SC's
Purmerendmeetquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt van de review af![]()
Meets kunnen erg leuk zijn, ik moedig het ook zeker wel aanAnders was ik ook niet opgedoken (en er in gedoken) in Purmerend
Ja. Daar zal jij vast voor gezorgd hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg nee tegen een uitgescheurde doosquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Say what?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is stiekem best leuk hoor
nou, in die paar maanden dat je hier post heb je echt een trend gezet inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ja ik vond het wel jammer dat we maar kort met jou en Yuki warenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meets kunnen erg leuk zijn, ik moedig het ook zeker wel aanAnders was ik ook niet opgedoken (en er in gedoken) in Purmerend
nee, maar ik was wel één van de eersten volgens mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Daar zal jij vast voor gezorgd hebben.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zeg nee tegen een uitgescheurde doos
Keizersnee FTWquote:
ouwe rockert heeft er weer n liedje bijquote:
Ik heb mezelf weer teruggetrokken tot alleen deze SC. Toch het tofst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar ik was wel één van de eersten volgens mij
Ik heb me rotgelachen tijdens mn bevallingquote:
Waarom is deze het tofst?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mezelf weer teruggetrokken tot alleen deze SC. Toch het tofst.
Maak er maar 10 van, over 5 jaar denk ik nog precies hetzeflde. OF! Tegen die tijd heb ik 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Dat zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze quote ik voor over 5 jaar
Nou, je hebt elkaar toch in het echt gezien en je doet dan toch een indruk op van hoe iemand in het echt is ipv op internet, ongeacht dat jullie dan wat eerder weg waren. Sowieso een win-situatie dus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel jammer dat we maar kort met jou en Yuki waren![]()
Maar wij waren echt dood![]()
Ik was ook niet in staat meer om te rijden zo moe was ik
Kwam heel sporadisch eigenlijk in hoorquote:
Hihiquote:
Dat klopt, was ook leuk dat jullie er warenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook nog een kind gebaard of dat niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb me rotgelachen tijdens mn bevalling![]()
Dokter KO geschopt, ex ondergekotst, stagiaire aan het huilen gemaakt
Ja idd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou, je hebt elkaar toch in het echt gezien en je doet dan toch een indruk op van hoe iemand in het echt is ipv op internet, ongeacht dat jullie dan wat eerder weg waren. Sowieso een win-situatie dus.
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou, je hebt elkaar toch in het echt gezien en je doet dan toch een indruk op van hoe iemand in het echt is ipv op internet, ongeacht dat jullie dan wat eerder weg waren. Sowieso een win-situatie dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook nog een kind gebaard of dat niet?
En wat voor 1quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ouwe rockert heeft er weer n liedje bij
Je spreidt je kansen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
Maak er maar 10 van, over 5 jaar denk ik nog precies hetzeflde. OF! Tegen die tijd heb ik 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Dat zou ook kunnen.
Sounds like funquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb me rotgelachen tijdens mn bevalling![]()
Dokter KO geschopt, ex ondergekotst, stagiaire aan het huilen gemaakt
Niet zo overdreven kusjekroel-gedrag, maar ook geen stelletje bazen die denken stoer te zijn. Gewoon tof.quote:
ik zing m meequote:
QFTquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo overdreven kusjekroel-gedrag, maar ook geen stelletje bazen die denken stoer te zijn. Gewoon tof.en jij.
![]()
Achteraf kan ik er wel om lachen en denk ik vooral niet aan die helse pijnenquote:
Ik zie je maar zelden in singles.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
Maar niemand volgt én [singles] én TAL SC én KSC én KLB SC én PUB SC, denk ik zo
quote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo overdreven kusjekroel-gedrag, maar ook geen stelletje bazen die denken stoer te zijn. Gewoon tof.en jij.
![]()
Voel je je genegeerd?quote:
En waarom word je dan zwanger?quote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ze verlaten me telkens als ik zwanger word.
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
Nee, maar ze verlaten me telkens als ik zwanger word.
Die vergeet je toch bijna direct weer?quote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achteraf kan ik er wel om lachen en denk ik vooral niet aan die helse pijnen
ik zie jou ook maar zelden hierquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie je maar zelden in singles.
Pil, condoom?quote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn negers, die hebben goed zaad.
Truequote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die vergeet je toch bijna direct weer?
Beiden niet 100%quote:
Dus hop, nog een paar erbijquote:
Zn computergeld is dan opquote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat jij er niet bent slimpie. Of het is na je bedtijd.
HELL NO!!quote:
Ik heb na een tijdje toch echt singles als mijn hoofdSC besloten hoor. Maar, ik ben opgehoepeld, anders worden ouders boos dat ik weer te lang achter laptop zit (om JM te quoten: mijn euro is op)quote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat jij er niet bent slimpie. Of het is na je bedtijd.
Adoptie?quote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL NO!!
Weer in de luiers? No thanks!!
Ik ben er 2 weekjes niet geweest. En doei.quote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb na een tijdje toch echt singles als mijn hoofdSC besloten hoor. Maar, ik ben opgehoepeld, anders worden ouders boos dat ik weer te lang achter laptop zit (om JM te quoten: mijn euro is op)
Dan kan je gewoon een kinderlijke vent nemenquote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Myraela het volgende:
Ik wil als ik 30 ben wel een kind, maar dan wel eentje die al zindelijk is en liefst mee kan helpen in huis.
quote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Myraela het volgende:
Ik wil als ik 30 ben wel een kind, maar dan wel eentje die al zindelijk is en liefst mee kan helpen in huis.
quote:
Ik wil wel nog een keer zwanger zijn want hoe dat is zou ik niet weten.quote:
Ook wel slim.quote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
[..]
Dan kan je gewoon een kinderlijke vent nemen
Waarom weet je dat niet?quote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een keer zwanger zijn want hoe dat is zou ik niet weten.
Volgens mij ken ik dat spelquote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef DustPuppy het volgende:
Zo, net Castlevania uitgespeeld.
Hoest hier?
Die groeien er alleen NOOIT uitquote:
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Toen teveel stress enz om er echt van te kunnen genieten.quote:
Gratz, nerdpoints for yousss!quote:
wat houdt je tegen om het te maken?quote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in warme chocomel met slagroom.
Is een reboot. Redelijk nieuw. Heb 'm op de PS3.quote:
Ik heb geen chocomel en geen melk in huis.quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
wat houdt je tegen om het te maken?
vet heb 'm ook morgen maar weer eens aan beginnenquote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef DustPuppy het volgende:
Zo, net Castlevania uitgespeeld.
Hoest hier?
Genieten is wat anders dan weten hoe het isquote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Toen teveel stress enz om er echt van te kunnen genieten.
Niet zulke mannenquote:
Ik vond de demo niet heel spectaculair eigenlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef DustPuppy het volgende:
Is een reboot. Redelijk nieuw. Heb 'm op de PS3.
quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen chocomel en geen melk in huis.
En je moedergevoelens laten je al die poepluiers zo weer vergetenquote:
Je snapte me toch welquote:Op zondag 14 november 2010 00:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Genieten is wat anders dan weten hoe het is
I knowquote:Op zondag 14 november 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapte me toch wel![]()
Ik heb het gewoon niet echt bewust meegemaakt. Vanaf het moment dat de dokter zei dat ik zwanger was totdat mn zoon een maand of 6 was heb ik op automatische piloot geleefd.
En nu ga ik slapen
Truste hupjequote:Op zondag 14 november 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapte me toch wel![]()
Ik heb het gewoon niet echt bewust meegemaakt. Vanaf het moment dat de dokter zei dat ik zwanger was totdat mn zoon een maand of 6 was heb ik op automatische piloot geleefd.
En nu ga ik slapen
Wehehe, af.quote:
Zo van de bank af?quote:
Waar het hart van vol isquote:Op zondag 14 november 2010 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
R&P [Singles] Natte poezen
R&P elkaar plots negeren - ik mis hem zo
Ik las Natte Poezen , Ik mis ze zo...
Toevallig dat ze zo onder elkaar stonden.
kracht van suggestie
This is good, why?quote:
Ach zo. Nou ja, wat is nodig?quote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
Zolang ik ze niet nodig heb kan ik er wel om lachen.
In welke situatie kan je zien dat ze krimpen zonder ze nodig te hebben?quote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet nodig heb kan ik er wel om lachen.
Het ijskoude dompelbad bij de sauna.quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Gasol het volgende:
In welke situatie kan je zien dat ze krimpen zonder ze nodig te hebben?
Dat dus.quote:Op zondag 14 november 2010 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ijskoude dompelbad bij de sauna.
Ik wil het trouwens sowieso niet zien. Maar ik kan wel giechelen als ik samen met wat vriendinnen naar het strand ben en het water nog ijskoud is.quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Gasol het volgende:
[..]
In welke situatie kan je zien dat ze krimpen zonder ze nodig te hebben?
Dus bij een koude winter is de behoefte x keer groter. Moge het maar zo hard vriezen dat zelfs ijsberen een ticket naar de tropen boeken.quote:Op zondag 14 november 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets het helpt helemaal niet behalve als je een sekspartner hebt en die je warm krijgt
Een man.quote:Op zondag 14 november 2010 00:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry , blijf nou eenmaal een man
een knulletjequote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jongeheervan het mannelijke geslacht.
En jij een spammertquote:
Een knul ben jij nog steedsquote:
Dat heb ik de laatste weken allang niet meer. Zal wel zakken de komende tijd.quote:Op zondag 14 november 2010 00:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
En jij een spammert79 posts O_o. damn. hoe krijg je dat voor elkaar applausje.
Beetje jammerquote:Op zondag 14 november 2010 00:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus bij een koude winter is de behoefte x keer groter. Moge het maar zo hard vriezen dat zelfs ijsberen een ticket naar de tropen boeken.
Iets zegt me dat ik wel snap dat je naar het echte leven verlangde. 79 posts , daar word je niet vrolijk van!quote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
Dat heb ik de laatste weken allang niet meer. Zal wel zakken de komende tijd.
wat, Flippiee woont in purm? Dat is binnen mijn actieradiusquote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan heb ik meer redenen om af te reizen naar P'end lieverd
80 posts heb je in no-time hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik wel snap dat je naar het echte leven verlangde. 79 posts , daar word je niet vrolijk van!
Ik ben veel stoerder met mijn gemiddeldequote:Op zondag 14 november 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
80 posts heb je in no-time hoor.Ik zat in meerdere SC's en zette slotjes.
jij hebt mij duidelijk nog niet irl gezienquote:
bedoel per dagquote:Op zondag 14 november 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
80 posts heb je in no-time hoor.Ik zat in meerdere SC's en zette slotjes.
Ik keek net even op je fobo, je lijkt best wel op één van de poolse bouwvakkers die hier onder me wonenquote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Om daarvoor door te gaan lukt mij niet meer hoor
Als je dat over 2 jaar nogsteeds hebt wel ja.quote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik ben veel stoerder met mijn gemiddelde
ach nog n paar jaar en je word weer senielquote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Om daarvoor door te gaan lukt mij niet meer hoor
Bijna iedereen is klein voor mijquote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt mij duidelijk nog niet irl gezien
Ik bedoel ook per dag. Slowchats en slotjes, dat zijn geen zinvolle posts.quote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel per dag! als ik dat moet doen en elke posts iets zinvols moest neerzetten dan had ik geen leven meer
.
quote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik keek net even op je fobo, je lijkt best wel op één van de poolse bouwvakkers die hier onder me wonen
Haha ik betwijfel het. 2/3 van mijn posts zijn in mijn vakantietijd geweestquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dat over 2 jaar nogsteeds hebt wel ja.
Seniel ben ik al jaren. Waarom denk je dat ik hier benquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach nog n paar jaar en je word weer senieldan mag je weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
appeltaart?quote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb zin in een lekkere warme...
vergeten dat je eigk getrouwd bentquote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Seniel ben ik al jaren. Waarom denk je dat ik hier ben
Herkenbaar. Ik heb weken waar ik misschien 10 posts zet en soms heb ik er 100 in een uurtje.quote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Haha ik betwijfel het. 2/3 van mijn posts zijn in mijn vakantietijd geweest
Maar met SC's gaat het wel hard.
sssst niet zo hardquote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vergeten dat je eigk getrouwd bent?
Dan moet je je toch echt in het uitgaansleven storten wil je dat nog regelen vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Chocolademelk en ook TT gerelateerd
Pfft een onenight stand regelenquote:Op zondag 14 november 2010 00:38 schreef Gasol het volgende:
Dan moet je je toch echt in het uitgaansleven storten wil je dat nog regelen vandaag
hahaquote:Op zondag 14 november 2010 00:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft een onenight stand regelenDaar heb ik weer geen zin in
.
Het regelen dan
Ben jij een pro in de ONSjes?quote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
haha
Hoeft niet zo lastig te zijn hoor... gewoon lekker direct zijn
Laatste bus is al naar Grunn weg.. dus nee word hem niet en plaatselijke bar is ook niet jofelquote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Gasol het volgende:
haha
Hoeft niet zo lastig te zijn hoor... gewoon lekker direct zijn
In de plaatselijke bar zijn vast ouder tijgerinnetjes die wel trek hebben in een groen blaadjequote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Laatste bus is al naar Grunn weg.. dus nee word hem niet en plaatselijke bar is ook niet jofel
onsjes zijn makkelijk. Alle eer aan de kant zijn, goed tegen afwijzingen kunnen, en doorzettingsvermogen.quote:
Sleep lekker!quote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook lekker richting mn bed, wel weer laat genoeg zo. Ben ik morgen tenminste goed wakker.
Slaap lekker allemaal.
Hij heeft wel een goed puntquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook lekker richting mn bed, wel weer laat genoeg zo. Ben ik morgen tenminste goed wakker.
Slaap lekker allemaal.
Ik weet het, als ik er voor zou gaan en het ook echt wil zou het zo te regelen zijn, maar ik kan niet echt goed tegen afwijzingenquote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
onsjes zijn makkelijk. Alle eer aan de kant zijn, goed tegen afwijzingen kunnen, en doorzettingsvermogen.
ik vind je echt aandoenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 00:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet het, als ik er voor zou gaan en het ook echt wil zou het zo te regelen zijn, maar ik kan niet echt goed tegen afwijzingen
Dat dus, maar ik wil het niet , ik wil gewoon een heerlijke natte poes meer nietquote:Op zondag 14 november 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Een ONS is niet zo lastig. Maar ik heb der gewoon geen eens zin in.
Moet ik dat positief opvatten?quote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind je echt aandoenlijk
Plantenspuit, kat van de buren?quote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik wil het niet , ik wil gewoon een heerlijke natte poes meer niet
pubertjequote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Denk dat het door mijn hormonen komt.
Zweep erover en bijkneden! hij is nog jong en kan nog gekneed worden Vrouw doe je werk!quote:
jonge honden in bedquote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn ONS zei ook , dat ik net een jonge hond soms was
* littledrummergirl knalt de zweep over gasols kontjequote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zweep erover en bijkneden! hij is nog jong en kan nog gekneed worden Vrouw doe je werk!
Oh dus dat bedoelde ze ermee, ik snapte het al niet.quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef littledrummergirl het volgende:
jonge honden in bedenthousiast en niet te stoppen, me like
quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jonge honden in bedenthousiast en niet te stoppen, me like
quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zweep erover en bijkneden! hij is nog jong en kan nog gekneed worden Vrouw doe je werk!
hmmmquote:Op zondag 14 november 2010 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl knalt de zweep over gasols kontje![]()
als jij me morgenochtend nou s wakker komt makenquote:
waar is dat?quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef stbabylon het volgende:
Schiet hier niet op. Normaal op vrijdag 2 tafels vol en nu op zaterdag maar 3 man die wil pokeren, dus geen tafel open.
Ik was van plan om een beetje uit te slapenquote:Op zondag 14 november 2010 00:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als jij me morgenochtend nou s wakker komt maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |