Keizersnee FTWquote:
ouwe rockert heeft er weer n liedje bijquote:
Ik heb mezelf weer teruggetrokken tot alleen deze SC. Toch het tofst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar ik was wel één van de eersten volgens mij
Ik heb me rotgelachen tijdens mn bevallingquote:
Waarom is deze het tofst?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mezelf weer teruggetrokken tot alleen deze SC. Toch het tofst.
Maak er maar 10 van, over 5 jaar denk ik nog precies hetzeflde. OF! Tegen die tijd heb ik 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Dat zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze quote ik voor over 5 jaar
Nou, je hebt elkaar toch in het echt gezien en je doet dan toch een indruk op van hoe iemand in het echt is ipv op internet, ongeacht dat jullie dan wat eerder weg waren. Sowieso een win-situatie dus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel jammer dat we maar kort met jou en Yuki waren![]()
Maar wij waren echt dood![]()
Ik was ook niet in staat meer om te rijden zo moe was ik
Kwam heel sporadisch eigenlijk in hoorquote:
Hihiquote:
Dat klopt, was ook leuk dat jullie er warenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt van de review af![]()
Meets kunnen erg leuk zijn, ik moedig het ook zeker wel aanAnders was ik ook niet opgedoken (en er in gedoken) in Purmerend
Ook nog een kind gebaard of dat niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb me rotgelachen tijdens mn bevalling![]()
Dokter KO geschopt, ex ondergekotst, stagiaire aan het huilen gemaakt
Ja idd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou, je hebt elkaar toch in het echt gezien en je doet dan toch een indruk op van hoe iemand in het echt is ipv op internet, ongeacht dat jullie dan wat eerder weg waren. Sowieso een win-situatie dus.
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou, je hebt elkaar toch in het echt gezien en je doet dan toch een indruk op van hoe iemand in het echt is ipv op internet, ongeacht dat jullie dan wat eerder weg waren. Sowieso een win-situatie dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook nog een kind gebaard of dat niet?
En wat voor 1quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ouwe rockert heeft er weer n liedje bij
Je spreidt je kansen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
Maak er maar 10 van, over 5 jaar denk ik nog precies hetzeflde. OF! Tegen die tijd heb ik 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Dat zou ook kunnen.
Sounds like funquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb me rotgelachen tijdens mn bevalling![]()
Dokter KO geschopt, ex ondergekotst, stagiaire aan het huilen gemaakt
Niet zo overdreven kusjekroel-gedrag, maar ook geen stelletje bazen die denken stoer te zijn. Gewoon tof.quote:
ik zing m meequote:
QFTquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo overdreven kusjekroel-gedrag, maar ook geen stelletje bazen die denken stoer te zijn. Gewoon tof.en jij.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |