Alleen als ze harig zijn.quote:
Swallow thisquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:47 schreef MissMSX het volgende:
Kom de poezen hier even nat maken wil je? Ze zijn schijtirritant
Jij!quote:
Openbare begraafplaats Crooswijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef volgens mij niet te werken, dus dat kan wel.Waar naar Rotterdam ga je?
quote:
Ja, zoiets jaquote:
quote:
Wanneer ga ik jou es virtueel over de knie leggen?quote:
Jij naar een meet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
maak mij ook maar een misschiennetje
Zullen we er nog eentje?quote:
ik zie dat flips gaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij naar een meet?Dan ga ik ook.
Lees de op anders gewoon evenquote:
tja, je moet me wel dwingen natuurlijk...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ga ik jou es virtueel over de knie leggen?
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
placebo
* littledrummergirl heeft cruel intentions flashbacksen danst op haar stoel
Babiesquote:
Die wachten allemaal tot genoeg anderen zich hebben gemeld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat gaan er veel mensen misschien naar de meet zeg
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat gaan er veel mensen misschien naar de meet zeg
Hmm okay, als je langs wil komen moet je maar SMSen of bellen of PMen of mailen of MSNen of nouja, dan moet je het dus maar gewoon even zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Openbare begraafplaats Crooswijk
Dus dan ken ik ten minste iemand daarquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt ook beetje van Yuki af. Maar ga van uit van wel
Ik ben afhankelijk van zakgeldquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wachten allemaal tot genoeg anderen zich hebben gemeld.
Will do. Weet nog niet hoe ik me dan voel enz. Maar ik heb je nummer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm okay, als je langs wil komen moet je maar SMSen of bellen of PMen of mailen of MSNen of nouja, dan moet je het dus maar gewoon even zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |