Moet ik dat positief opvatten?quote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind je echt aandoenlijk
Plantenspuit, kat van de buren?quote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik wil het niet , ik wil gewoon een heerlijke natte poes meer niet
pubertjequote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Denk dat het door mijn hormonen komt.
Zweep erover en bijkneden! hij is nog jong en kan nog gekneed worden Vrouw doe je werk!quote:
jonge honden in bedquote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn ONS zei ook , dat ik net een jonge hond soms was
* littledrummergirl knalt de zweep over gasols kontjequote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zweep erover en bijkneden! hij is nog jong en kan nog gekneed worden Vrouw doe je werk!
Oh dus dat bedoelde ze ermee, ik snapte het al niet.quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef littledrummergirl het volgende:
jonge honden in bedenthousiast en niet te stoppen, me like
quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jonge honden in bedenthousiast en niet te stoppen, me like
quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zweep erover en bijkneden! hij is nog jong en kan nog gekneed worden Vrouw doe je werk!
hmmmquote:Op zondag 14 november 2010 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl knalt de zweep over gasols kontje![]()
als jij me morgenochtend nou s wakker komt makenquote:
waar is dat?quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef stbabylon het volgende:
Schiet hier niet op. Normaal op vrijdag 2 tafels vol en nu op zaterdag maar 3 man die wil pokeren, dus geen tafel open.
Ik was van plan om een beetje uit te slapenquote:Op zondag 14 november 2010 00:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als jij me morgenochtend nou s wakker komt maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |