This is good, why?quote:
Ach zo. Nou ja, wat is nodig?quote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
Zolang ik ze niet nodig heb kan ik er wel om lachen.
In welke situatie kan je zien dat ze krimpen zonder ze nodig te hebben?quote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet nodig heb kan ik er wel om lachen.
Het ijskoude dompelbad bij de sauna.quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Gasol het volgende:
In welke situatie kan je zien dat ze krimpen zonder ze nodig te hebben?
Dat dus.quote:Op zondag 14 november 2010 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ijskoude dompelbad bij de sauna.
Ik wil het trouwens sowieso niet zien. Maar ik kan wel giechelen als ik samen met wat vriendinnen naar het strand ben en het water nog ijskoud is.quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Gasol het volgende:
[..]
In welke situatie kan je zien dat ze krimpen zonder ze nodig te hebben?
Dus bij een koude winter is de behoefte x keer groter. Moge het maar zo hard vriezen dat zelfs ijsberen een ticket naar de tropen boeken.quote:Op zondag 14 november 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets het helpt helemaal niet behalve als je een sekspartner hebt en die je warm krijgt
Een man.quote:Op zondag 14 november 2010 00:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry , blijf nou eenmaal een man
een knulletjequote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jongeheervan het mannelijke geslacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |