Adoptie?quote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL NO!!
Weer in de luiers? No thanks!!
Ik ben er 2 weekjes niet geweest. En doei.quote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb na een tijdje toch echt singles als mijn hoofdSC besloten hoor. Maar, ik ben opgehoepeld, anders worden ouders boos dat ik weer te lang achter laptop zit (om JM te quoten: mijn euro is op)
Dan kan je gewoon een kinderlijke vent nemenquote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Myraela het volgende:
Ik wil als ik 30 ben wel een kind, maar dan wel eentje die al zindelijk is en liefst mee kan helpen in huis.
quote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Myraela het volgende:
Ik wil als ik 30 ben wel een kind, maar dan wel eentje die al zindelijk is en liefst mee kan helpen in huis.
quote:
Ik wil wel nog een keer zwanger zijn want hoe dat is zou ik niet weten.quote:
Ook wel slim.quote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
[..]
Dan kan je gewoon een kinderlijke vent nemen
Waarom weet je dat niet?quote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een keer zwanger zijn want hoe dat is zou ik niet weten.
Volgens mij ken ik dat spelquote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef DustPuppy het volgende:
Zo, net Castlevania uitgespeeld.
Hoest hier?
Die groeien er alleen NOOIT uitquote:
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Toen teveel stress enz om er echt van te kunnen genieten.quote:
Gratz, nerdpoints for yousss!quote:
wat houdt je tegen om het te maken?quote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in warme chocomel met slagroom.
Is een reboot. Redelijk nieuw. Heb 'm op de PS3.quote:
Ik heb geen chocomel en geen melk in huis.quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
wat houdt je tegen om het te maken?
vet heb 'm ook morgen maar weer eens aan beginnenquote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef DustPuppy het volgende:
Zo, net Castlevania uitgespeeld.
Hoest hier?
Genieten is wat anders dan weten hoe het isquote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Toen teveel stress enz om er echt van te kunnen genieten.
Niet zulke mannenquote:
Ik vond de demo niet heel spectaculair eigenlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef DustPuppy het volgende:
Is een reboot. Redelijk nieuw. Heb 'm op de PS3.
quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen chocomel en geen melk in huis.
En je moedergevoelens laten je al die poepluiers zo weer vergetenquote:
Je snapte me toch welquote:Op zondag 14 november 2010 00:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Genieten is wat anders dan weten hoe het is
I knowquote:Op zondag 14 november 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapte me toch wel![]()
Ik heb het gewoon niet echt bewust meegemaakt. Vanaf het moment dat de dokter zei dat ik zwanger was totdat mn zoon een maand of 6 was heb ik op automatische piloot geleefd.
En nu ga ik slapen
Truste hupjequote:Op zondag 14 november 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapte me toch wel![]()
Ik heb het gewoon niet echt bewust meegemaakt. Vanaf het moment dat de dokter zei dat ik zwanger was totdat mn zoon een maand of 6 was heb ik op automatische piloot geleefd.
En nu ga ik slapen
Wehehe, af.quote:
Zo van de bank af?quote:
Waar het hart van vol isquote:Op zondag 14 november 2010 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
R&P [Singles] Natte poezen
R&P elkaar plots negeren - ik mis hem zo
Ik las Natte Poezen , Ik mis ze zo...
Toevallig dat ze zo onder elkaar stonden.
kracht van suggestie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |