SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
appeltaart?quote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb zin in een lekkere warme...
vergeten dat je eigk getrouwd bentquote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Seniel ben ik al jaren. Waarom denk je dat ik hier ben
Herkenbaar. Ik heb weken waar ik misschien 10 posts zet en soms heb ik er 100 in een uurtje.quote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Haha ik betwijfel het. 2/3 van mijn posts zijn in mijn vakantietijd geweest
Maar met SC's gaat het wel hard.
sssst niet zo hardquote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vergeten dat je eigk getrouwd bent?
Dan moet je je toch echt in het uitgaansleven storten wil je dat nog regelen vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Chocolademelk en ook TT gerelateerd
Pfft een onenight stand regelenquote:Op zondag 14 november 2010 00:38 schreef Gasol het volgende:
Dan moet je je toch echt in het uitgaansleven storten wil je dat nog regelen vandaag
hahaquote:Op zondag 14 november 2010 00:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft een onenight stand regelenDaar heb ik weer geen zin in
.
Het regelen dan
Ben jij een pro in de ONSjes?quote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
haha
Hoeft niet zo lastig te zijn hoor... gewoon lekker direct zijn
Laatste bus is al naar Grunn weg.. dus nee word hem niet en plaatselijke bar is ook niet jofelquote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Gasol het volgende:
haha
Hoeft niet zo lastig te zijn hoor... gewoon lekker direct zijn
In de plaatselijke bar zijn vast ouder tijgerinnetjes die wel trek hebben in een groen blaadjequote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Laatste bus is al naar Grunn weg.. dus nee word hem niet en plaatselijke bar is ook niet jofel
onsjes zijn makkelijk. Alle eer aan de kant zijn, goed tegen afwijzingen kunnen, en doorzettingsvermogen.quote:
Sleep lekker!quote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook lekker richting mn bed, wel weer laat genoeg zo. Ben ik morgen tenminste goed wakker.
Slaap lekker allemaal.
Hij heeft wel een goed puntquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook lekker richting mn bed, wel weer laat genoeg zo. Ben ik morgen tenminste goed wakker.
Slaap lekker allemaal.
Ik weet het, als ik er voor zou gaan en het ook echt wil zou het zo te regelen zijn, maar ik kan niet echt goed tegen afwijzingenquote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
onsjes zijn makkelijk. Alle eer aan de kant zijn, goed tegen afwijzingen kunnen, en doorzettingsvermogen.
ik vind je echt aandoenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 00:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet het, als ik er voor zou gaan en het ook echt wil zou het zo te regelen zijn, maar ik kan niet echt goed tegen afwijzingen
Dat dus, maar ik wil het niet , ik wil gewoon een heerlijke natte poes meer nietquote:Op zondag 14 november 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Een ONS is niet zo lastig. Maar ik heb der gewoon geen eens zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |