quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet hard hoor, want dan ga ik slaan
quote:
Je had toch een foto gepost, mallerdquote:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je had toch een foto gepost, mallerd
Cadeausquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ja
Heb hem nu nog op
Lekker warm.
Ik heb vandaag cadeaus voor jullie gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ja hier:quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:22 schreef Fha het volgende:
Was er ook al een foto van PeZu en zijn muts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:22 schreef Fha het volgende:
Was er ook al een foto van PeZu en zijn muts?
jaaa allang al klaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, jullie ook al wat gekocht?
Jaaaa, en ze zijn zoooooooooooooo leukquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, jullie ook al wat gekocht?
In de stadquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
Mooizo! [ afbeelding ]
Waar hebben jullie geshopt?
Geniet er van liefjequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Ik ga filmpje kijken op bed, fijne avond allemaal![]()
![]()
Ga je leuke dingen doen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor.
En ik heb zin in de meet
nee het is pezu is weer terug dagquote:
EN zaterdag.quote:
nee, ik heb ook niet gezocht ik namelijk niet bewegenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
EN zaterdag.![]()
heb je je muts al gevonden?
Dank jequote:
hoi snoetjequote:
oh, omdat je laatst riep dat je meteen ging zoekenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
nee, ik heb ook niet gezocht ik namelijk niet bewegen
toen had ik al 2x gezochtquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, omdat je laatst riep dat je meteen ging zoeken
stink sjips?quote:
n tot de aatje stopt zijn vinger in zijn gaatjequote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
wat suikertje zegt![]()
tevens waarom neemt niemand sjokolaa en sjps
quote:
ja, zou ook niet goed zijn anders he?quote:
nouja, jou heb ik in ieder geval nog gesproken op foboquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, zou ook niet goed zijn anders he?
wat? ik heb vet veel gegeten manquote:
Ja, hoe ging je toetsweek?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
nouja, jou heb ik in ieder geval nog gesproken op fobo
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat? ik heb vet veel gegeten man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
paar toetsen bagger, maar over het algemeen goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hoe ging je toetsweek?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:44 schreef PeZu het volgende:
nou, een beetje boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
woei!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paar toetsen bagger, maar over het algemeen goed
dat niet boos ze spannen zich in in omdat het vet lekker moet en isquote:
latijn en M&Oquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
woei!![]()
welke gingen er kut dan?
ik vind ze niet echt kijken alsof het lekker is hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef PeZu het volgende:
dat niet boos ze spannen zich in in omdat het vet lekker moet en is
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind ze niet echt kijken alsof het lekker is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaan we happen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
das heel geen happenquote:
zachtjes bijtenquote:
domme vraag jijquote:
ja, maar dat deden die poppetjes van net heul niet, die staken gewoon hun tongen naar elkaar uitquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dat deden die poppetjes van net heul niet, die staken gewoon hun tongen naar elkaar uit
uhm nee, die post heb ik niet geedit hoor, was met jouquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je veranderde zelfs je pi
huh?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee, die post heb ik niet geedit hoor, was met jou
ik heb niks ge-editquote:
ja dat snap ik leiverd maar ik heb niks veranderdquote:
wel, want nu is ie weerquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:00 schreef PeZu het volgende:
ja dat snap ik leiverd maar ik heb niks veranderd
dat is ie standaardquote:
MAAR NET DUS NIET! *zucht*quote:
Is het eng? Om te doen? Ontkleuren dus?quote:
ja dat kan je toch per post veranderd tijdens het postenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAAR NET DUS NIET! *zucht*
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
ja dat kan je toch per post veranderd tijdens het posten
DAT ZEG IK TOCH!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het eng? Om te doen? Ontkleuren dus?
Vast wel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
heb het al een keer eerder gedaan
Hoop dat de uiteindelijke kleur wel goed wordt
ik zeg toch al let niet op mij en dat ik het niet meer weetquote:
ik ook niet..en nogal ehm..licht ontvlambaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
ik zeg toch al let niet op mij en dat ik het niet meer weet![]()
ik ben er niet helemaal bij
ja wat is er beebquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet..en nogal ehm..licht ontvlambaar
maak wel foto'squote:Op zaterdag 13 november 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel!
Zag er heel mooi uit op het plaatje in elk geval
ben je ongesteld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet..en nogal ehm..licht ontvlambaar
voor godverdegodver de derde keer in één fucking maand jaquote:
Ik ga kijken,ik ga kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik
[..]
maak wel foto's
Ik ben vandaag dus in de DE winkel geweest
En ik heb 2 mega grote thee glazen gekocht
en een kimmidoll mok
Echt ik ben er nu al verslaafd aan....
Ik denk jij het ook wel leuk zal vinden Kijk hier maar eens
dat is echt kut jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor godverdegodver de derde keer in één fucking maand ja![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x dat wtfquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
dat is echt kut ja
Ach zijn we samen licht ontvlambaarGezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dus een koffiemok gekocht bij de DEquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een liefjes, die kimidolls
ja i figured that much out by nowquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Pic?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dus een koffiemok gekocht bij de DE
Zooo leuk
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
ja i figured that much out by nowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
symquote:
knuffffquote:
ja, dat is wel heel belangrijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
straks ik moet zo even mijn haar uitspoelen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn Kimmidoll Mok![]()
[ afbeelding ]
En dan nu mijn haartjes uitspoelen
Im a blondie
hai, kawaiiquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn Kimmidoll Mok![]()
[ afbeelding ]
En dan nu mijn haartjes uitspoelen
Im a blondie
moet ik toch maar eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Last.fm is toch eigenlijk best wel handig
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
nou, hier werkt dat voor geen meterquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, hier werkt dat voor geen meter
dan ben je straks kaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oknu echt anders sterft het af denk ik
hij blijft laden..en laden..en laden...quote:
Wat blijft ie laden?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij blijft laden..en laden..en laden...
de nummers die ik wil luisteren.quote:
ja daarom ook maar weer een nieuw account aangemaaktquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Leg uit... De nummers die je via iTunes luisterd, laadt ie niet via de scrobbler?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de nummers die ik wil luisteren.
wow man gratis muziek, dat vindt je normaal nooit op het internetquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zei ik trouwens vanwege de last.fm free recommended tracks, gewoon een DJ set van een uur in je bibliotheek van iTunes
niet legaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow man gratis muziek, dat vindt je normaal nooit op het internet
Wat? He? Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
Leg uit... De nummers die je via iTunes luisterd, laadt ie niet via de scrobbler?
juist wel, aangezien het nederland gewoon legaal is faalbaasje van mequote:
legaal of iets minder legaal?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
En al helemaal met het downloadverbod dat boven ons hoofd hangt, ben ik toch een beetje aan het kijken naar alternatieven
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
En al helemaal met het downloadverbod dat boven ons hoofd hangt, ben ik toch een beetje aan het kijken naar alternatieven
legaal. Like spotify gratis 20 uur luisteren, last.fm gratis aanraders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
legaal of iets minder legaal?
Dat downloadverbod zal nu wel snel komen hoor, paar jaar geleden is al getekend voor als er genoeg alternatieven zijn en die zijn er nuquote:
Soundcloud is de enige die zo vlug in mij opkomt die enigszins erop lijkt. Ik had nog wel een paar linkjes in het andere circuit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
legaal. Like spotify gratis 20 uur luisteren, last.fm gratis aanraders.
Hey lekker ding van me.quote:
Hoi madame, ca va?quote:
Het kabinet zou het downloadverbod niet willen gebruiken om individuele internetgebruikers het leven zuur te maken, maar juist om de illegale activiteiten van commerciële partijen uit te bannen. "Het gaat erom dat een redelijke vergoeding voor het gebruiken of kopiëren van auteursrechtelijk beschermd werk de culturele sector gezond houdt. Daarbij moet het belang van de individuele auteurs en uitvoerende kunstenaars centraal staan."quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat downloadverbod zal nu wel snel komen hoor, paar jaar geleden is al getekend voor als er genoeg alternatieven zijn en die zijn er nu
Als jij PeZu heet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ben ik nou ineens van jou?
En hoe willen ze dat gaan bekrachtigen? Ze gaan echt niet elk lijntje tappen om te kijken of er iets illegaals doorheen komt. En zelfs dan kun je nog redelijk makkelijk proxy'en.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat downloadverbod zal nu wel snel komen hoor, paar jaar geleden is al getekend voor als er genoeg alternatieven zijn en die zijn er nu
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjadat is misschien wel beter dan wat het nu is
Weet ik, maar als ik weet dat het illegaal zou worden, zou ik er toch niet mee doorgaan hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het kabinet zou het downloadverbod niet willen gebruiken om individuele internetgebruikers het leven zuur te maken, maar juist om de illegale activiteiten van commerciële partijen uit te bannen. "Het gaat erom dat een redelijke vergoeding voor het gebruiken of kopiëren van auteursrechtelijk beschermd werk de culturele sector gezond houdt. Daarbij moet het belang van de individuele auteurs en uitvoerende kunstenaars centraal staan."
wees niet bang schatje
Weet ik, het gaat om het ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En hoe willen ze dat gaan bekrachtigen? Ze gaan echt niet elk lijntje tappen om te kijken of er iets illegaals doorheen komt. En zelfs dan kun je nog redelijk makkelijk proxy'en.
ça va vermoeid ben ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je nu erg teleurgesteld?quote:
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik weet dat het illegaal zou worden, zou ik er toch niet mee doorgaan hoor.
zo moeilijk is dat toch nietquote:
www.google.nl dan intypen spotify, lastig hehquote:
bij haar profiel zie je hier zo'n vet handig lastfm icoontjequote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ça va vermoeid ben ik.haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. En het was al zo'n kutdag..dit kon er ook nog wel bij...quote:Ben je nu erg teleurgesteld?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
over spotify hebben en dan hier:quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
legaal. Like spotify gratis 20 uur luisteren, last.fm gratis aanraders.
vragen wat het is...quote:
ik dacht ook wtf, lastfm profiel ken ikquote:
Ik denk dat ik daarom ook totaal a-romantisch ben. Nooit goed opgelet in de lessen van de taal der liefde.quote:
Ja sorry. Volgende keer zal ik een koosnaampje typen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarom ook totaal a-romantisch ben. Nooit goed opgelet in de lessen van de taal der liefde.
[..]
Ja. En het was al zo'n kutdag..dit kon er ook nog wel bij...
Dat zal het zijn, en dat verklaart meteen dat tweedequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarom ook totaal a-romantisch ben. Nooit goed opgelet in de lessen van de taal der liefde.
[..]
Ja. En het was al zo'n kutdag..dit kon er ook nog wel bij...
Ja sorry. Volgende keer zal ik een koosnaampje typen.
Lange dag gehad, dus foutje moet kunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry. Volgende keer zal ik een koosnaampje typen.
Wat een quotefaal zeg
Ik ben ook a-romantisch
Ik hou zelf niet van dat zoetsappige gedoe
jawelquote:
Touchéquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, en dat verklaart meteen dat tweede
Ik heb het net 2 weken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meuh, alleen een starred tracks playlist...
http://open.spotify.com/user/naatje_1quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het net 2 weken?
Ik heb nog net geen tijd gehad om het een beetje uit te zoeken
Die PI smiley combi klopt niet, maar veel succesquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga verder met mijn haar kleuren
hyvesquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we nog gewoon alles op één Cu2 profiel hadden staan en niet een hyves-profiel en een facebook-profiel en een spotify-profiel en een LastFM-profiel om om onze smaak wereldkundig te maken?
huh?quote:
Ik ben een beetje sociale media moe.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hyvesEn alles komt samen op facebook
standaard he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die PI smiley combi klopt niet, maar veel succes
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hyvesEn alles komt samen op facebook
grooveshark gebruik ik vaakquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
naatje
listen.grooveshark.com
nog een leuke
ik ben niet social dus ik faal daar inquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sociale media moe.
Daar las ik iets over op 3voor12 ja, schijnt een spotify concurrent te zijn, even lezen wat het ookweer wasquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
naatje
listen.grooveshark.com
nog een leuke
Ik krijg echt een beeld dat je nu gewoon met een driedagen-baard in een wit hemd met pizzavlekken zit te Fok!'en, terwijl er een zak chips naast je beeldscherm ligt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet social dus ik faal daar in![]()
bovendien boeit het me ook niet
jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie ook meedoen?
FOK! Sinterklaasgedichtenactie!
amenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet social dus ik faal daar in![]()
bovendien boeit het me ook niet
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie ook meedoen?
grooveshark ken ik al langerquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar las ik iets over op 3voor12 ja, schijnt een spotify concurrent te zijn, even lezen wat het ookweer was
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43808896
dan faal je met amateur psychologiequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik krijg echt een beeld dat je nu gewoon met een driedagen-baard in een wit hemd met pizzavlekken zit te Fok!'en, terwijl er een zak chips naast je beeldscherm ligt.
zo wordt je ook wakker schatquote:
Echte anti-sociale nerds zien er naar mijn mening zo uit.quote:
wat watquote:
nee die stond daar alleen kort voor een foto nu ligt ie weer in de voorraadkastquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Echte anti-sociale nerds zien er naar mijn mening zo uit.En dankzij ST weet ik dat ik één dingetje goed had!
nee, niet helemaal, want ik vergat img te maken van urlquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
nee, niet helemaal, want ik vergat img te maken van url
dat zijn wel de lekkerste stink sjipsquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, niet helemaal, want ik vergat img te maken van url
Maar lieve DaMart,quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie ook meedoen?
Mango rode peper is lekker johquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gisteren die babi pangang chips gepriefd.
Gatverdegatver
Dat heeft dan vast veel discipline gevergd om het niet stiekem te openen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
nee die stond daar alleen kort voor een foto nu ligt ie weer in de voorraadkast
mago red chilli domineertquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gisteren die babi pangang chips gepriefd.
Gatverdegatver
echt waarquote:
nee hoor, totaal geen moeitequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat heeft dan vast veel discipline gevergd om het niet stiekem te openen.
die was uitverkocht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mango rode peper is lekker joh
Ik wist niet dat jij een man van discipline was...quote:
ik 100 dwang neuroses dat vergt toch wel wat discipline hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een man van discipline was...
nu de hele avond muziek waar ik van hou op pezu pcquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Zometeen om 22h weer #thesenseofdance op #3fm
too old for that shitquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
dat zei ik al!quote:
NIEHIET!quote:echt waar![]()
Niks geen dwangneuroses, dat heet gewoon macht der gewoonte.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik 100 dwang neuroses dat vergt toch wel wat discipline hoor
#carequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
ja gmat tochquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zei ik al!
[..]
NIEHIET!
dan zijn die cheap ass pindaknabbels al
ik denk er bewust bij na dus neenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks geen dwangneuroses, dat heet gewoon macht der gewoonte.
he catches on quick eyquote:
heb ik ook gedaan en feesboek ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Mijn Hyves heb ik verwijderd, ruimt lekker op
owok, nouja, die is volgens mij even oud, wellicht ouder en die vindt dit programma ook topquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee zegt me niets, zit waarschijnlijk in andere fora als ik
Als je er bewust bij nadacht kan je er ook wel nee tegen zeggen.quote:
ik heb pas een twitter account aangemaakt, maar ik zie er niks in, dus ik doe er weinig meequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan en feesboek ook
heb alleen nog twitter en msn/mail
post alleen in 3fm topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Damn, het is een oldbie, ik zou hem moeten kennen
Het is vooral handig als je dingen aan de man wilt brengenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb pas een twitter account aangemaakt, maar ik zie er niks in, dus ik doe er weinig mee
ja al sdat zou kunnen dan waren het ook geen dwangmatige euroses hehquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je er bewust bij nadacht kan je er ook wel nee tegen zeggen.
Zie je, je zoekt weer de slachtofferrol op! Beetje pro-actief denken kerel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja al sdat zou kunnen dan waren het ook geen dwangmatige euroses heh
kan ook bijna niet anders: # 17 -Hans- 111.930quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het, hij heeft zelfs meer posts dan ik
#ik moet voor de 10e keer vandaag nd wc rennen, schijtziek wordt ik ervanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vooral handig als je dingen aan de man wilt brengen
Daar krijg je ook echt volgers mee jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
#ik moet voor de 10e keer vandaag nd wc rennen, schijtziek wordt ik ervan
tuurlijk pezu is hotquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar krijg je ook echt volgers mee ja
k heb er 109 896quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan ook bijna niet anders: # 17 -Hans- 111.930
Kinderpindakaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ookwel het #broodjepindakaas gehalte genoemd
oeh geil manquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan ook bijna niet anders: # 17 -Hans- 111.930
ja, ik vind ook alles top wat mijn leeftijdsgenoten top vindenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
owok, nouja, die is volgens mij even oud, wellicht ouder en die vindt dit programma ook top
Nee, maar symph zei dat hij te oud was voor die shit, dus ik haal dat argument even onderuitquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik vind ook alles top wat mijn leeftijdsgenoten top vinden
eh. nee hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, maar symph zei dat hij te oud was voor die shit, dus ik haal dat argument even onderuit
hou op, dankzij mij zijn 3 psychiaters opgenomen, de afdeling voor speciale gevallen ontruimd en mijn dokter sprong uit raam terwijl hij met mij bezig wasquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zie je, je zoekt weer de slachtofferrol op! Beetje pro-actief denken kerel!
het platenpaleis op radio 2 vind ik wel aardigquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar symph zei dat hij te oud was voor die shit, dus ik haal dat argument even onderuit
je hebt toch wel aangifte gedaan he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou op, dankzij mij zijn 3 psychiaters opgenomen, de afdeling voor speciale gevallen ontruimd en mijn dokter sprong uit raam terwijl hij met mij bezig was
Tuurlijk wel, als hij zegt dat hij te oud is en ik kom aan met iemand die ouder is en nog steeds dat leuk vind, dan is dat argument onderuit gehaald. Hij kan het nog steeds niet leuk vinden, maar hij is er niet te oud voor.quote:
En toch trek je er geen conclusies uit om een aangenamer gezelschap te worden. Kerel, wat moeten we met jou?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou op, dankzij mij zijn 3 psychiaters opgenomen, de afdeling voor speciale gevallen ontruimd en mijn dokter sprong uit raam terwijl hij met mij bezig was
Hij kan zichzelf er alsnog te oud voor vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als hij zegt dat hij te oud is en ik kom aan met iemand die ouder is en nog steeds dat leuk vind, dan is dat argument onderuit gehaald. Hij kan het nog steeds niet leuk vinden, maar hij is er niet te oud voor.
het is maar net hoe je het interpreteert.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als hij zegt dat hij te oud is en ik kom aan met iemand die ouder is en nog steeds dat leuk vind, dan is dat argument onderuit gehaald. Hij kan het nog steeds niet leuk vinden, maar hij is er niet te oud voor.
schadeclaim ingediend bij de weduwequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt toch wel aangifte gedaan he?
vieze dokter
waarom zou ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En toch trek je er geen conclusies uit om een aangenamer gezelschap te worden. Kerel, wat moeten we met jou?
ook datquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf er alsnog te oud voor vinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |