amenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet social dus ik faal daar in![]()
bovendien boeit het me ook niet
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie ook meedoen?
FOK! Sinterklaasgedichtenactie!
grooveshark ken ik al langerquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar las ik iets over op 3voor12 ja, schijnt een spotify concurrent te zijn, even lezen wat het ookweer was
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43808896
dan faal je met amateur psychologiequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik krijg echt een beeld dat je nu gewoon met een driedagen-baard in een wit hemd met pizzavlekken zit te Fok!'en, terwijl er een zak chips naast je beeldscherm ligt.
zo wordt je ook wakker schatquote:
Echte anti-sociale nerds zien er naar mijn mening zo uit.quote:
wat watquote:
nee die stond daar alleen kort voor een foto nu ligt ie weer in de voorraadkastquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Echte anti-sociale nerds zien er naar mijn mening zo uit.En dankzij ST weet ik dat ik één dingetje goed had!
nee, niet helemaal, want ik vergat img te maken van urlquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
nee, niet helemaal, want ik vergat img te maken van url
dat zijn wel de lekkerste stink sjipsquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, niet helemaal, want ik vergat img te maken van url
Maar lieve DaMart,quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie ook meedoen?
FOK! Sinterklaasgedichtenactie!
Mango rode peper is lekker johquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gisteren die babi pangang chips gepriefd.
Gatverdegatver
Dat heeft dan vast veel discipline gevergd om het niet stiekem te openen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
nee die stond daar alleen kort voor een foto nu ligt ie weer in de voorraadkast
mago red chilli domineertquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gisteren die babi pangang chips gepriefd.
Gatverdegatver
echt waarquote:
nee hoor, totaal geen moeitequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat heeft dan vast veel discipline gevergd om het niet stiekem te openen.
die was uitverkocht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mango rode peper is lekker joh
Ik wist niet dat jij een man van discipline was...quote:
ik 100 dwang neuroses dat vergt toch wel wat discipline hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een man van discipline was...
nu de hele avond muziek waar ik van hou op pezu pcquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Zometeen om 22h weer #thesenseofdance op #3fm
too old for that shitquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Zometeen om 22h weer #thesenseofdance op #3fm
dat zei ik al!quote:
NIEHIET!quote:echt waar![]()
Niks geen dwangneuroses, dat heet gewoon macht der gewoonte.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik 100 dwang neuroses dat vergt toch wel wat discipline hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |