tuurlijk pezu is hotquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar krijg je ook echt volgers mee ja
k heb er 109 896quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan ook bijna niet anders: # 17 -Hans- 111.930
Kinderpindakaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ookwel het #broodjepindakaas gehalte genoemd
oeh geil manquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan ook bijna niet anders: # 17 -Hans- 111.930
ja, ik vind ook alles top wat mijn leeftijdsgenoten top vindenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
owok, nouja, die is volgens mij even oud, wellicht ouder en die vindt dit programma ook top
Nee, maar symph zei dat hij te oud was voor die shit, dus ik haal dat argument even onderuitquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik vind ook alles top wat mijn leeftijdsgenoten top vinden
eh. nee hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, maar symph zei dat hij te oud was voor die shit, dus ik haal dat argument even onderuit
hou op, dankzij mij zijn 3 psychiaters opgenomen, de afdeling voor speciale gevallen ontruimd en mijn dokter sprong uit raam terwijl hij met mij bezig wasquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zie je, je zoekt weer de slachtofferrol op! Beetje pro-actief denken kerel!
het platenpaleis op radio 2 vind ik wel aardigquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar symph zei dat hij te oud was voor die shit, dus ik haal dat argument even onderuit
je hebt toch wel aangifte gedaan he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou op, dankzij mij zijn 3 psychiaters opgenomen, de afdeling voor speciale gevallen ontruimd en mijn dokter sprong uit raam terwijl hij met mij bezig was
Tuurlijk wel, als hij zegt dat hij te oud is en ik kom aan met iemand die ouder is en nog steeds dat leuk vind, dan is dat argument onderuit gehaald. Hij kan het nog steeds niet leuk vinden, maar hij is er niet te oud voor.quote:
En toch trek je er geen conclusies uit om een aangenamer gezelschap te worden. Kerel, wat moeten we met jou?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou op, dankzij mij zijn 3 psychiaters opgenomen, de afdeling voor speciale gevallen ontruimd en mijn dokter sprong uit raam terwijl hij met mij bezig was
Hij kan zichzelf er alsnog te oud voor vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als hij zegt dat hij te oud is en ik kom aan met iemand die ouder is en nog steeds dat leuk vind, dan is dat argument onderuit gehaald. Hij kan het nog steeds niet leuk vinden, maar hij is er niet te oud voor.
het is maar net hoe je het interpreteert.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als hij zegt dat hij te oud is en ik kom aan met iemand die ouder is en nog steeds dat leuk vind, dan is dat argument onderuit gehaald. Hij kan het nog steeds niet leuk vinden, maar hij is er niet te oud voor.
schadeclaim ingediend bij de weduwequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt toch wel aangifte gedaan he?
vieze dokter
waarom zou ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En toch trek je er geen conclusies uit om een aangenamer gezelschap te worden. Kerel, wat moeten we met jou?
ook datquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf er alsnog te oud voor vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |