#carequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Zometeen om 22h weer #thesenseofdance op #3fm
ja gmat tochquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zei ik al!
[..]
NIEHIET!
dan zijn die cheap ass pindaknabbels al
ik denk er bewust bij na dus neenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks geen dwangneuroses, dat heet gewoon macht der gewoonte.
he catches on quick eyquote:
heb ik ook gedaan en feesboek ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Mijn Hyves heb ik verwijderd, ruimt lekker op
owok, nouja, die is volgens mij even oud, wellicht ouder en die vindt dit programma ook topquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee zegt me niets, zit waarschijnlijk in andere fora als ik
Als je er bewust bij nadacht kan je er ook wel nee tegen zeggen.quote:
ik heb pas een twitter account aangemaakt, maar ik zie er niks in, dus ik doe er weinig meequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan en feesboek ook
heb alleen nog twitter en msn/mail
post alleen in 3fm topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Damn, het is een oldbie, ik zou hem moeten kennen
Het is vooral handig als je dingen aan de man wilt brengenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb pas een twitter account aangemaakt, maar ik zie er niks in, dus ik doe er weinig mee
ja al sdat zou kunnen dan waren het ook geen dwangmatige euroses hehquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je er bewust bij nadacht kan je er ook wel nee tegen zeggen.
Zie je, je zoekt weer de slachtofferrol op! Beetje pro-actief denken kerel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja al sdat zou kunnen dan waren het ook geen dwangmatige euroses heh
kan ook bijna niet anders: # 17 -Hans- 111.930quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het, hij heeft zelfs meer posts dan ik
#ik moet voor de 10e keer vandaag nd wc rennen, schijtziek wordt ik ervanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vooral handig als je dingen aan de man wilt brengen
Daar krijg je ook echt volgers mee jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
#ik moet voor de 10e keer vandaag nd wc rennen, schijtziek wordt ik ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |