Leg uit... De nummers die je via iTunes luisterd, laadt ie niet via de scrobbler?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de nummers die ik wil luisteren.
wow man gratis muziek, dat vindt je normaal nooit op het internetquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zei ik trouwens vanwege de last.fm free recommended tracks, gewoon een DJ set van een uur in je bibliotheek van iTunes
niet legaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow man gratis muziek, dat vindt je normaal nooit op het internet
Wat? He? Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
Leg uit... De nummers die je via iTunes luisterd, laadt ie niet via de scrobbler?
juist wel, aangezien het nederland gewoon legaal is faalbaasje van mequote:
legaal of iets minder legaal?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
En al helemaal met het downloadverbod dat boven ons hoofd hangt, ben ik toch een beetje aan het kijken naar alternatieven
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
En al helemaal met het downloadverbod dat boven ons hoofd hangt, ben ik toch een beetje aan het kijken naar alternatieven
legaal. Like spotify gratis 20 uur luisteren, last.fm gratis aanraders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
legaal of iets minder legaal?
Dat downloadverbod zal nu wel snel komen hoor, paar jaar geleden is al getekend voor als er genoeg alternatieven zijn en die zijn er nuquote:
Soundcloud is de enige die zo vlug in mij opkomt die enigszins erop lijkt. Ik had nog wel een paar linkjes in het andere circuit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
legaal. Like spotify gratis 20 uur luisteren, last.fm gratis aanraders.
Hey lekker ding van me.quote:
Hoi madame, ca va?quote:
Het kabinet zou het downloadverbod niet willen gebruiken om individuele internetgebruikers het leven zuur te maken, maar juist om de illegale activiteiten van commerciële partijen uit te bannen. "Het gaat erom dat een redelijke vergoeding voor het gebruiken of kopiëren van auteursrechtelijk beschermd werk de culturele sector gezond houdt. Daarbij moet het belang van de individuele auteurs en uitvoerende kunstenaars centraal staan."quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat downloadverbod zal nu wel snel komen hoor, paar jaar geleden is al getekend voor als er genoeg alternatieven zijn en die zijn er nu
Als jij PeZu heet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ben ik nou ineens van jou?
En hoe willen ze dat gaan bekrachtigen? Ze gaan echt niet elk lijntje tappen om te kijken of er iets illegaals doorheen komt. En zelfs dan kun je nog redelijk makkelijk proxy'en.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat downloadverbod zal nu wel snel komen hoor, paar jaar geleden is al getekend voor als er genoeg alternatieven zijn en die zijn er nu
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjadat is misschien wel beter dan wat het nu is
Weet ik, maar als ik weet dat het illegaal zou worden, zou ik er toch niet mee doorgaan hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het kabinet zou het downloadverbod niet willen gebruiken om individuele internetgebruikers het leven zuur te maken, maar juist om de illegale activiteiten van commerciële partijen uit te bannen. "Het gaat erom dat een redelijke vergoeding voor het gebruiken of kopiëren van auteursrechtelijk beschermd werk de culturele sector gezond houdt. Daarbij moet het belang van de individuele auteurs en uitvoerende kunstenaars centraal staan."
wees niet bang schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |