Is het eng? Om te doen? Ontkleuren dus?quote:
ja dat kan je toch per post veranderd tijdens het postenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAAR NET DUS NIET! *zucht*
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
ja dat kan je toch per post veranderd tijdens het posten
DAT ZEG IK TOCH!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het eng? Om te doen? Ontkleuren dus?
Vast wel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
heb het al een keer eerder gedaan
Hoop dat de uiteindelijke kleur wel goed wordt
ik zeg toch al let niet op mij en dat ik het niet meer weetquote:
ik ook niet..en nogal ehm..licht ontvlambaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
ik zeg toch al let niet op mij en dat ik het niet meer weet![]()
ik ben er niet helemaal bij
ja wat is er beebquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet..en nogal ehm..licht ontvlambaar
maak wel foto'squote:Op zaterdag 13 november 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel!
Zag er heel mooi uit op het plaatje in elk geval
ben je ongesteld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet..en nogal ehm..licht ontvlambaar
voor godverdegodver de derde keer in één fucking maand jaquote:
Ik ga kijken,ik ga kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik
[..]
maak wel foto's
Ik ben vandaag dus in de DE winkel geweest
En ik heb 2 mega grote thee glazen gekocht
en een kimmidoll mok
Echt ik ben er nu al verslaafd aan....
Ik denk jij het ook wel leuk zal vinden Kijk hier maar eens
dat is echt kut jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor godverdegodver de derde keer in één fucking maand ja![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x dat wtfquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
dat is echt kut ja
Ach zijn we samen licht ontvlambaarGezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dus een koffiemok gekocht bij de DEquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een liefjes, die kimidolls
ja i figured that much out by nowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Pic?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dus een koffiemok gekocht bij de DE
Zooo leuk
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
ja i figured that much out by nowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
symquote:
knuffffquote:
ja, dat is wel heel belangrijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
straks ik moet zo even mijn haar uitspoelen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn Kimmidoll Mok![]()
[ afbeelding ]
En dan nu mijn haartjes uitspoelen
Im a blondie
hai, kawaiiquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn Kimmidoll Mok![]()
[ afbeelding ]
En dan nu mijn haartjes uitspoelen
Im a blondie
moet ik toch maar eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Last.fm is toch eigenlijk best wel handig
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
nou, hier werkt dat voor geen meterquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, hier werkt dat voor geen meter
dan ben je straks kaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oknu echt anders sterft het af denk ik
hij blijft laden..en laden..en laden...quote:
Wat blijft ie laden?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij blijft laden..en laden..en laden...
de nummers die ik wil luisteren.quote:
ja daarom ook maar weer een nieuw account aangemaaktquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |