Een officieuze meet is dit geloof ik.quote:
Is er reden voor een feest?quote:
Remlof is tofquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Veel plezier iedereen bij de Kally-meet. Komt Relmof ook begrijp ik uit de OP?
live moderation
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zegguh als ik lichtblauw was![]()
Nee eens met je, na Bio de tofste FA
Allen wel jammer dat het hier gelijk zo stil isquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
I know, ik zit je maar te plagen.
Veel plezier iedereen vanavond![]()
Ierse pub, lekker aan de Guinnessquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben straks ook zo weg, niet naar Kally maar de Ierse pub, dus verwacht niks van mij
Ik ben altijd verwachtingloosquote:
Ik ben naar de intocht geweestquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Piscie waarom ben jij niet naar Schiedam
En vanwaar dequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Piscie waarom ben jij niet naar Schiedam
Shit, ik wilde het nog zeggenquote:
Zegt hij die verknocht is aan F&Fquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Bonen zijn voor vrouwen en homo's
Hey Bosquote:
Ons geheimpjequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt hij die verknocht is aan F&F
Waar ben je geweest?quote:
4-2 gewonnen, Had meer kunnen zijn als ze niet zo vaak op de lat hadden geschotenquote:
Welk jaar was dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Een paar jaar geleden was de intocht in Alkmaar, dat was lekker dichtbij
Groningen uiteraardquote:
quote:
ik denk een jaar of 4-5 geleden, toen waren mijn meiden nog kleinquote:
Grunn.quote:
Wat grappig, dat ik dat gemist heb.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk een jaar of 4-5 geleden, toen waren mijn meiden nog klein
ik heb het even nagezocht, het was 2004quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig, dat ik dat gemist heb.
Ah, 6quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het even nagezocht, het was 2004
Veel plezier!quote:
Maar hij heet Luukquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Volgens de verslaggever van Studio SPort speelt Siem de Jong bij Twente
Hopen dat Ajax morgen weer kan aansluiten.quote:
meer dan terechtquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zijn mollen aan het vermoorden
picsquote:
quote:
Ja I knowquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, echt veel lachen, echt vertrouwd vanaf minuut 1.
Gaat 'tquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
Ik ga zo c_a knuffelen... ze weet het alleen zelf nog niet
Patjen, Wander, Graseter, Remlof.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal bij Kally? Vaduz. CA, Benny. Bella? ??
Remlof ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Patjen, Wander, Graseter, Remlof.
Uhuhquote:
komt eraan...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik geloof er niks van ik wil een foto per PM met Vaduz en Remlof samen op de foto
hebben ze ook hun schoen gezet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Zow ik ben intussen thuis en de kids in bed
Nu wat spullen naar boven sjouwen nog
Hansquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
Ik heb patat gegeten, geen chinees.
Hier teruglezen is trouwens minstens zo leuk.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
Ik heb patat gegeten, geen chinees.
Hier teruglezen is trouwens minstens zo leuk.
Jazeker en Sint is ook al geweestquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hebben ze ook hun schoen gezet?
Nee hoor iedereen is nog wakkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
Schiedam nog online?
Of al voor dood op de grond?
quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op c_a... niet verklappen hoor
quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen is nog wakker
Zwabber nu richting huis
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
wie ben jij nu weerquote:Op zondag 14 november 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
Kallyyyyyyyyy lees je hebt een meet, veel plezier en gedraag je
Gekkie, jij bent de liefstequote:
Zwabber was er ookquote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen is nog wakker
Zwabber nu richting huis
echt niet... jij bent de aller, aller, aller, allerliefste.quote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gekkie, jij bent de liefste
Shit krijg nu toch niet weer een note voor openbare dronkenschap op het forum hihi
Ok jij wintquote:Op zondag 14 november 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt niet... jij bent de aller, aller, aller, allerliefste.
Dat ga ik zo doenquote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef haar maar dikke kus van mij
quote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef haar maar dikke kus van mij
quote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ja vaduzBella is wel een leuk TALsetje
me 2quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
hey Gomiquote:
ik ga niet naar bedquote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Gomizit ik eens avondje hier ga jij ook al naar bed. ppfftttt hopeloos
hahahahhaa nee zit Armin van Buren te kijken op ned. 3 en radio aan, mooi hoor weer zo een intiem feessiequote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga niet naar bed
of je moet heel snel hier zijn
quote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb siep een kus op der mond gegeven in de keuken
Picsquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
wij hier ook hoorquote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahhaa nee zit Armin van Buren te kijken op ned. 3 en radio aan, mooi hoor weer zo een intiem feessie
geef haar ook nog ff een kus van mijquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Is toch al een poosje. Maar heb hier niet meer gepost.quote:Op zondag 14 november 2010 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, da's de eerste keer dat ik je 'zwart' zie
Leuk je weer terug te 'zien'quote:Op zondag 14 november 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is toch al een poosje. Maar heb hier niet meer gepost.
heb je tv aan staan, vet hoor daar in de jaarbeursquote:Op zondag 14 november 2010 00:38 schreef gomi het volgende:
[..]
wij hier ook hoor
hebben etentje gehad en daarna rustig thuis
yeah start van de world tour ofzo las ikquote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je tv aan staan, vet hoor daar in de jaarbeurs
ja prima, geen enkele klacht, zei toevallig al vandaag in het echte leven dat ik het soms best beangstig vind dat ik te gelukkig ben haha en meen dat echt geen klachten helemaal niks lekker alles zijn gangetje, en gaat het goed met jou?quote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah start van de world tour ofzo las ik
maar hoe staat t verder met jou? alles goed?
ned. 3 is geloof ik anderhalf uur op radio 538 gaat het verder tot 4 uur vannachtquote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Hey gaaf idd Armin v Buuren. Familie van me loopt er rond
helemaal mooi dan hequote:Op zondag 14 november 2010 00:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja prima, geen enkele klacht, zei toevallig al vandaag in het echte leven dat ik het soms best beangstig vind dat ik te gelukkig ben haha en meen dat echt geen klachten helemaal niks lekker alles zijn gangetje, en gaat het goed met jou?
ja is de aftrap van wereld toernee van Armin
Moet je werken morgen?quote:
ja van profiteren hoor, weekend is zo weer om, veel plezier met elkaarquote:Op zondag 14 november 2010 00:46 schreef gomi het volgende:
[..]
helemaal mooi dan he
hier ook niets te klagen op t moment. en eigenlijk an sich niet veel te klagen
vriendin vrij gister en vandaag dus dat is ook weleens leuk in t weekend. zo maar ff vroeg 'slapen'
ga jij op zondag om 8 uur laminaat leggen, zullen de buren leuk vinden haahaquote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je werken morgen?
Ik moet ook op tijd slapen, om 8:00 staan er vrienden voor de deur om te helpen met laminaat leggen
Nee, morgen is mijn enige vrije dag, dus ik heb met iemand afgesproken, wel heel tof, maar kan niet lang uitslapen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je werken morgen?
Ik moet ook op tijd slapen, om 8:00 staan er vrienden voor de deur om te helpen met laminaat leggen
Mwah, eerst voorbereiden, ondervloer leggen etcquote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga jij op zondag om 8 uur laminaat leggen, zullen de buren leuk vinden haaha
dat is behoorlijk op tijd....quote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je werken morgen?
ben je inmiddels een beetje aan het werk gewend?quote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, morgen is mijn enige vrije dag, dus ik heb met iemand afgesproken, wel heel tof, maar kan niet lang uitslapen.
thnxquote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja van profiteren hoor, weekend is zo weer om, veel plezier met elkaar
Ah beter, niet uitslapen, maar wel een toffe dagquote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, morgen is mijn enige vrije dag, dus ik heb met iemand afgesproken, wel heel tof, maar kan niet lang uitslapen.
ohhhh dan is het zo 12 uur dan kan je tikken en timmeren kunnen de buren er niks meer van zeggen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah, eerst voorbereiden, ondervloer leggen etc
en koffie drinken etc
Thanks alvast.quote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is behoorlijk op tijd....
Succes morgen Koen!
pcies, dat dusquote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhh dan is het zo 12 uur dan kan je tikken en timmeren kunnen de buren er niks meer van zeggen.
ach als je goed samenwerkt, 1 meet op, de andere zaagt en de andere legt het weer zit het er zo in, bij de langste muur beginnen hequote:Op zondag 14 november 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pcies, dat dus
Maar ook weer niet te laat beginnen, anders 's avonds weer niet klaar
Heb er geen ervaring mee, die vrienden gelukkig welquote:Op zondag 14 november 2010 00:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach als je goed samenwerkt, 1 meet op, de andere zaagt en de andere legt het weer zit het er zo in, bij de langste muur beginnen he
Mjawel, maar ben er nog niet happy.quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je inmiddels een beetje aan het werk gewend?
quote:Op zondag 14 november 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb er geen ervaring mee, die vrienden gelukkig wel
Maar zal de tip onthouden
maar ok, dit is ook niet wat je wil he. is maar ff tijdsoverbrugging tochquote:Op zondag 14 november 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mjawel, maar ben er nog niet happy.
Gaaf hoorquote:Op zondag 14 november 2010 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De laars gaat weer ronddus wie weet
damn ik ben op de verkeerde plaats......quote:Op zondag 14 november 2010 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zuipen jullie bier uit een laarsquote:Op zondag 14 november 2010 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zuipen jullie bier uit een laars
metoo, zit in pyama op de bank met laptoppie op schoot en zak chips naast me......quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn ik ben op de verkeerde plaats......
Uiteraard!quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaaf hoor
Hoop dat we dat niveau volgende keer als ik er weer eens bij ben ook halen
Mja, maar een jaar is wel lang.quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ok, dit is ook niet wat je wil he. is maar ff tijdsoverbrugging toch
zo een glazen vaas dus, en met zijn alle er aan lurken, hoop dat niemand koortsuitslag heeftquote:
Mwah bier doodt de bacterien misschienquote:Op zondag 14 november 2010 01:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een glazen vaas dus, en met zijn alle er aan lurken, hoop dat niemand koortsuitslag heeft
dus conclusie, *zweetbier*quote:Op zondag 14 november 2010 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
De laars smaakt een beetje naar zweet
ik wil ook een slokjequote:Op zondag 14 november 2010 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
De laars smaakt een beetje naar zweet
of ze lopen van de week allemaal met schraale lippen en korstjes op de boven of onderlipquote:Op zondag 14 november 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah bier doodt de bacterien misschien
Kwartiertje met de metro.quote:Op zondag 14 november 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Damn.......
Wat is Schiedam opeens verweg....
Hier vandaan niet echt, maar tochquote:Op zondag 14 november 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Damn.......
Wat is Schiedam opeens verweg....
strippoker?quote:Op zondag 14 november 2010 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan straks een spelletje doen
Weet ik schatquote:
spelletjequote:Op zondag 14 november 2010 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmm wordt tijd voor de webcam danquote:Op zondag 14 november 2010 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet geloof ik. Hoewel nummer 10 is tieten laten zien
quote:Op zondag 14 november 2010 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wheheh en op jouw manier doe je al een uur over schiedam zelf.
naakt twister?quote:Op zondag 14 november 2010 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
Whahahahaahahquote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi http://plixi.com/p/56786158
iets van iemands piemel afbranden, dat lijkt me best geinigquote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 01:09 schreef Koen66 het volgende:
Je kan aan de teksten zien hoe ver sommigen zijn
Hier zou dat niet zoveel uitmaken,quote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat ook clitoris afzagen, kijk dat is te bloederig, moet kally morgen al dat opgedroogde bloed van haar laminaat krabben
ik heb niet gedronken hoor, ik zit hier gezellig aan de aardbeientheequote:Op zondag 14 november 2010 01:09 schreef Koen66 het volgende:
Je kan aan de teksten zien hoe ver sommigen zijn
hahahaquote:Op zondag 14 november 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier zou dat niet zoveel uitmaken,
ligt nu immers niks op de vloer
ik heb 2 biertjes op op een verjaardag vanavondquote:Op zondag 14 november 2010 01:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb niet gedronken hoor, ik zit hier gezellig aan de aardbeienthee
laten ze de webcam maar aangooien, lijkt me best gezellig zo mee te kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm wordt tijd voor de webcam dan
nee moet je ook niet doen dan hoor, is best makelijk laminaat leggen maar wel inspannend, veel staan en dan weer op je knieen enzoquote:Op zondag 14 november 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2 biertjes op op een verjaardag vanavond
Normaal wil ik achter de laptop nog wel eens wat drinken, maar ik wil morgenvroeg niet met pijn in m'n kneiter opstaan
Hoe ben jij eigenlijk op deze SC beland?quote:Op zondag 14 november 2010 01:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laten ze de webcam maar aangooien, lijkt me best gezellig zo mee te kijken
ik las jullie al een tijdje, en las vanavond van de Kallymeet, en moest even zwaaien naar haar, maar zit nu gezellig met jullie, Gomi, laysa&D-K ken ik ook dus zodoende van RLS en ook sommige privequote:Op zondag 14 november 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk op deze SC beland?
kom je vanaf nu wel vaker langs?quote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik las jullie al een tijdje, en las vanavond van de Kallymeet, en moest even zwaaien naar haar, maar zit nu gezellig met jullie, Gomi, laysa&D-K ken ik ook dus zodoende van RLS en ook sommige prive
maar RLS is mijn vaste thuisbasis![]()
Ah leukquote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik las jullie al een tijdje, en las vanavond van de Kallymeet, en moest even zwaaien naar haar, maar zit nu gezellig met jullie, Gomi, laysa&D-K ken ik ook dus zodoende van RLS en ook sommige prive
dat vind ik liefquote:Op zondag 14 november 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom je vanaf nu wel vaker langs?
Je bent leuk
ah toverheks is cool hequote:Op zondag 14 november 2010 01:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik liefwordt er verlegen van dank je wel.
vast wel, het is erg stil vanaf huize Siepquote:Op zondag 14 november 2010 01:24 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn zeker al aan het spel begonnen in Schiedam
oke, ja RLS was mijn 1e forum, lees wel veel andere topic`s nieuws en politiek, zat/zit in proces wilders topic, lees veel ook het klusforum ( aanrader) ach alles wat ik denk leuk lees ik dan zo tussendoor.quote:Op zondag 14 november 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik zit eigenlijk vanaf de start van TAL regelmatig op deze SC
Kende de meesten van de XFactor SC van eerder dit jaar
Voor die tijd was ik eigenlijk een slapende Fok-ker
Heb een flinke club 1x ontmoet in Utrecht paar weken terug
en wat voor een meet, die was echt tofquote:Op zondag 14 november 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik zit eigenlijk vanaf de start van TAL regelmatig op deze SC
Kende de meesten van de XFactor SC van eerder dit jaar
Voor die tijd was ik eigenlijk een slapende Fok-ker
Heb een flinke club 1x ontmoet in Utrecht paar weken terug
oh die meet met Ian&Mera en Remlof bedoel je die meet en Liesje met haar vriendquote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat voor een meet, die was echt tof
Als mijn lief het er mee eens is ga ik binnenkort mijn andere SC meeten...
Je weet in ieder geval, mocht het in Utrecht zijn, waar je geen karaoke bar zal vindenquote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet alleen gluren toch?quote:Op zondag 14 november 2010 01:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja RLS was mijn 1e forum, lees wel veel andere topic`s nieuws en politiek, zat/zit in proces wilders topic, lees veel ook het klusforum ( aanrader) ach alles wat ik denk leuk lees ik dan zo tussendoor.
jullie zijn ook een gezellig stel als ik het allemaal zo lees dus zal af en toe komen gluren hier.
die van utrecht van talquote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die meet met Ian&Mera en Remlof bedoel je die meet en Liesje met haar vriend
ik ken (nog) geen andere SC's om te willen meeten, zal dus vooralsnog van deze moeten komen,quote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar je kan er wel rokenquote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval, mocht het in Utrecht zijn, waar je geen karaoke bar zal vinden
ben niet zo goed in afkortingen, maar ben aan het leren he, dan posten iemand weer een afkorting en dacht welk foum is dat nu weer, zat ik kwartier te zoeken en kon het nog niet vinden hahaha maar ik leer het al een beetje.quote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet alleen gluren toch?
Klusforum heb ik ook ooit wel wat vragen gedropt.
Verder lurk ik wat in fora als ONZ en TRU
Troost je, ik ken meer dan de helft ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 01:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet zo goed in afkortingen, maar ben aan het leren he, dan posten iemand weer een afkorting en dacht welk foum is dat nu weer, zat ik kwartier te zoeken en kon het nog niet vinden hahaha maar ik leer het al een beetje.
Nee de Tal Meet in Utrecht, die was echt leuk.quote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die meet met Ian&Mera en Remlof bedoel je die meet en Liesje met haar vriend
ik beloof kom wel eens af en toe buurten okequote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet alleen gluren toch?
Klusforum heb ik ook ooit wel wat vragen gedropt.
Verder lurk ik wat in fora als ONZ en TRU
wat is KSCquote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee de Tal Meet in Utrecht, die was echt leuk.
Remlof ken ik wel van een crew meet
En mijn andere SC is de KSC, waar ik al jaren rondhang, eerst met mijn oude account
Tof !!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik beloof kom wel eens af en toe buurten oke
Houden we je aanquote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik beloof kom wel eens af en toe buurten oke
Heb laatst ff zitten kijken, lijkt me ook wel gezellie daarquote:
Ja dat is ook een hele fijne SCquote:Op zondag 14 november 2010 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb laatst ff zitten kijken, lijkt me ook wel gezellie daar
jij bent baltijd tofquote:Op zondag 14 november 2010 01:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat moet je nog maar ff afwachten
Kan ik me voorstellen inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, laatste trein en zo, ik had geen zin in lopen
quote:Op zondag 14 november 2010 01:34 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent baltijd tof
en eindelijk een vrouw in tal die pro ajax is dan he
Whahahahahaquote:
ja was leuk, leuke mensen, en Graseterquote:Op zondag 14 november 2010 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen inderdaad
Maar het was leuk?
Is nog steeds leuk zo te lezen
yeah voor te geluk iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |