hahahaquote:Op zondag 14 november 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier zou dat niet zoveel uitmaken,
ligt nu immers niks op de vloer
ik heb 2 biertjes op op een verjaardag vanavondquote:Op zondag 14 november 2010 01:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb niet gedronken hoor, ik zit hier gezellig aan de aardbeienthee
laten ze de webcam maar aangooien, lijkt me best gezellig zo mee te kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm wordt tijd voor de webcam dan
nee moet je ook niet doen dan hoor, is best makelijk laminaat leggen maar wel inspannend, veel staan en dan weer op je knieen enzoquote:Op zondag 14 november 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2 biertjes op op een verjaardag vanavond
Normaal wil ik achter de laptop nog wel eens wat drinken, maar ik wil morgenvroeg niet met pijn in m'n kneiter opstaan
Hoe ben jij eigenlijk op deze SC beland?quote:Op zondag 14 november 2010 01:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laten ze de webcam maar aangooien, lijkt me best gezellig zo mee te kijken
ik las jullie al een tijdje, en las vanavond van de Kallymeet, en moest even zwaaien naar haar, maar zit nu gezellig met jullie, Gomi, laysa&D-K ken ik ook dus zodoende van RLS en ook sommige privequote:Op zondag 14 november 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk op deze SC beland?
kom je vanaf nu wel vaker langs?quote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik las jullie al een tijdje, en las vanavond van de Kallymeet, en moest even zwaaien naar haar, maar zit nu gezellig met jullie, Gomi, laysa&D-K ken ik ook dus zodoende van RLS en ook sommige prive
maar RLS is mijn vaste thuisbasis![]()
Ah leukquote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik las jullie al een tijdje, en las vanavond van de Kallymeet, en moest even zwaaien naar haar, maar zit nu gezellig met jullie, Gomi, laysa&D-K ken ik ook dus zodoende van RLS en ook sommige prive
dat vind ik liefquote:Op zondag 14 november 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom je vanaf nu wel vaker langs?
Je bent leuk
ah toverheks is cool hequote:Op zondag 14 november 2010 01:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik liefwordt er verlegen van dank je wel.
vast wel, het is erg stil vanaf huize Siepquote:Op zondag 14 november 2010 01:24 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn zeker al aan het spel begonnen in Schiedam
oke, ja RLS was mijn 1e forum, lees wel veel andere topic`s nieuws en politiek, zat/zit in proces wilders topic, lees veel ook het klusforum ( aanrader) ach alles wat ik denk leuk lees ik dan zo tussendoor.quote:Op zondag 14 november 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik zit eigenlijk vanaf de start van TAL regelmatig op deze SC
Kende de meesten van de XFactor SC van eerder dit jaar
Voor die tijd was ik eigenlijk een slapende Fok-ker
Heb een flinke club 1x ontmoet in Utrecht paar weken terug
en wat voor een meet, die was echt tofquote:Op zondag 14 november 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik zit eigenlijk vanaf de start van TAL regelmatig op deze SC
Kende de meesten van de XFactor SC van eerder dit jaar
Voor die tijd was ik eigenlijk een slapende Fok-ker
Heb een flinke club 1x ontmoet in Utrecht paar weken terug
oh die meet met Ian&Mera en Remlof bedoel je die meet en Liesje met haar vriendquote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat voor een meet, die was echt tof
Als mijn lief het er mee eens is ga ik binnenkort mijn andere SC meeten...
Je weet in ieder geval, mocht het in Utrecht zijn, waar je geen karaoke bar zal vindenquote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet alleen gluren toch?quote:Op zondag 14 november 2010 01:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja RLS was mijn 1e forum, lees wel veel andere topic`s nieuws en politiek, zat/zit in proces wilders topic, lees veel ook het klusforum ( aanrader) ach alles wat ik denk leuk lees ik dan zo tussendoor.
jullie zijn ook een gezellig stel als ik het allemaal zo lees dus zal af en toe komen gluren hier.
die van utrecht van talquote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die meet met Ian&Mera en Remlof bedoel je die meet en Liesje met haar vriend
ik ken (nog) geen andere SC's om te willen meeten, zal dus vooralsnog van deze moeten komen,quote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar je kan er wel rokenquote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval, mocht het in Utrecht zijn, waar je geen karaoke bar zal vinden
ben niet zo goed in afkortingen, maar ben aan het leren he, dan posten iemand weer een afkorting en dacht welk foum is dat nu weer, zat ik kwartier te zoeken en kon het nog niet vinden hahaha maar ik leer het al een beetje.quote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet alleen gluren toch?
Klusforum heb ik ook ooit wel wat vragen gedropt.
Verder lurk ik wat in fora als ONZ en TRU
Troost je, ik ken meer dan de helft ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 01:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet zo goed in afkortingen, maar ben aan het leren he, dan posten iemand weer een afkorting en dacht welk foum is dat nu weer, zat ik kwartier te zoeken en kon het nog niet vinden hahaha maar ik leer het al een beetje.
Nee de Tal Meet in Utrecht, die was echt leuk.quote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die meet met Ian&Mera en Remlof bedoel je die meet en Liesje met haar vriend
ik beloof kom wel eens af en toe buurten okequote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet alleen gluren toch?
Klusforum heb ik ook ooit wel wat vragen gedropt.
Verder lurk ik wat in fora als ONZ en TRU
wat is KSCquote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee de Tal Meet in Utrecht, die was echt leuk.
Remlof ken ik wel van een crew meet
En mijn andere SC is de KSC, waar ik al jaren rondhang, eerst met mijn oude account
Tof !!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik beloof kom wel eens af en toe buurten oke
Houden we je aanquote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik beloof kom wel eens af en toe buurten oke
Heb laatst ff zitten kijken, lijkt me ook wel gezellie daarquote:
Ja dat is ook een hele fijne SCquote:Op zondag 14 november 2010 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb laatst ff zitten kijken, lijkt me ook wel gezellie daar
jij bent baltijd tofquote:Op zondag 14 november 2010 01:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat moet je nog maar ff afwachten
Kan ik me voorstellen inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, laatste trein en zo, ik had geen zin in lopen
quote:Op zondag 14 november 2010 01:34 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent baltijd tof
en eindelijk een vrouw in tal die pro ajax is dan he
Whahahahahaquote:
ja was leuk, leuke mensen, en Graseterquote:Op zondag 14 november 2010 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen inderdaad
Maar het was leuk?
Is nog steeds leuk zo te lezen
yeah voor te geluk iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |