helemaal mooi dan hequote:Op zondag 14 november 2010 00:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja prima, geen enkele klacht, zei toevallig al vandaag in het echte leven dat ik het soms best beangstig vind dat ik te gelukkig ben haha en meen dat echt geen klachten helemaal niks lekker alles zijn gangetje, en gaat het goed met jou?
ja is de aftrap van wereld toernee van Armin
Moet je werken morgen?quote:
ja van profiteren hoor, weekend is zo weer om, veel plezier met elkaarquote:Op zondag 14 november 2010 00:46 schreef gomi het volgende:
[..]
helemaal mooi dan he
hier ook niets te klagen op t moment. en eigenlijk an sich niet veel te klagen
vriendin vrij gister en vandaag dus dat is ook weleens leuk in t weekend. zo maar ff vroeg 'slapen'
ga jij op zondag om 8 uur laminaat leggen, zullen de buren leuk vinden haahaquote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je werken morgen?
Ik moet ook op tijd slapen, om 8:00 staan er vrienden voor de deur om te helpen met laminaat leggen
Nee, morgen is mijn enige vrije dag, dus ik heb met iemand afgesproken, wel heel tof, maar kan niet lang uitslapen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je werken morgen?
Ik moet ook op tijd slapen, om 8:00 staan er vrienden voor de deur om te helpen met laminaat leggen
Mwah, eerst voorbereiden, ondervloer leggen etcquote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga jij op zondag om 8 uur laminaat leggen, zullen de buren leuk vinden haaha
dat is behoorlijk op tijd....quote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je werken morgen?
ben je inmiddels een beetje aan het werk gewend?quote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, morgen is mijn enige vrije dag, dus ik heb met iemand afgesproken, wel heel tof, maar kan niet lang uitslapen.
thnxquote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja van profiteren hoor, weekend is zo weer om, veel plezier met elkaar
Ah beter, niet uitslapen, maar wel een toffe dagquote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, morgen is mijn enige vrije dag, dus ik heb met iemand afgesproken, wel heel tof, maar kan niet lang uitslapen.
ohhhh dan is het zo 12 uur dan kan je tikken en timmeren kunnen de buren er niks meer van zeggen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah, eerst voorbereiden, ondervloer leggen etc
en koffie drinken etc
Thanks alvast.quote:Op zondag 14 november 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is behoorlijk op tijd....
Succes morgen Koen!
pcies, dat dusquote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhh dan is het zo 12 uur dan kan je tikken en timmeren kunnen de buren er niks meer van zeggen.
ach als je goed samenwerkt, 1 meet op, de andere zaagt en de andere legt het weer zit het er zo in, bij de langste muur beginnen hequote:Op zondag 14 november 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pcies, dat dus
Maar ook weer niet te laat beginnen, anders 's avonds weer niet klaar
Heb er geen ervaring mee, die vrienden gelukkig welquote:Op zondag 14 november 2010 00:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach als je goed samenwerkt, 1 meet op, de andere zaagt en de andere legt het weer zit het er zo in, bij de langste muur beginnen he
Mjawel, maar ben er nog niet happy.quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je inmiddels een beetje aan het werk gewend?
quote:Op zondag 14 november 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb er geen ervaring mee, die vrienden gelukkig wel
Maar zal de tip onthouden
maar ok, dit is ook niet wat je wil he. is maar ff tijdsoverbrugging tochquote:Op zondag 14 november 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mjawel, maar ben er nog niet happy.
Gaaf hoorquote:Op zondag 14 november 2010 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De laars gaat weer ronddus wie weet
damn ik ben op de verkeerde plaats......quote:Op zondag 14 november 2010 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De laars gaat weer ronddus wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |