me 2quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op c_a... niet verklappen hoor
hey Gomiquote:
ik ga niet naar bedquote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Gomizit ik eens avondje hier ga jij ook al naar bed. ppfftttt hopeloos
hahahahhaa nee zit Armin van Buren te kijken op ned. 3 en radio aan, mooi hoor weer zo een intiem feessiequote:Op zondag 14 november 2010 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga niet naar bed
of je moet heel snel hier zijn
quote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb siep een kus op der mond gegeven in de keuken
Picsquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
wij hier ook hoorquote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahhaa nee zit Armin van Buren te kijken op ned. 3 en radio aan, mooi hoor weer zo een intiem feessie
geef haar ook nog ff een kus van mijquote:Op zondag 14 november 2010 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Is toch al een poosje. Maar heb hier niet meer gepost.quote:Op zondag 14 november 2010 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, da's de eerste keer dat ik je 'zwart' zie
Leuk je weer terug te 'zien'quote:Op zondag 14 november 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is toch al een poosje. Maar heb hier niet meer gepost.
heb je tv aan staan, vet hoor daar in de jaarbeursquote:Op zondag 14 november 2010 00:38 schreef gomi het volgende:
[..]
wij hier ook hoor
hebben etentje gehad en daarna rustig thuis
yeah start van de world tour ofzo las ikquote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je tv aan staan, vet hoor daar in de jaarbeurs
ja prima, geen enkele klacht, zei toevallig al vandaag in het echte leven dat ik het soms best beangstig vind dat ik te gelukkig ben haha en meen dat echt geen klachten helemaal niks lekker alles zijn gangetje, en gaat het goed met jou?quote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah start van de world tour ofzo las ik
maar hoe staat t verder met jou? alles goed?
ned. 3 is geloof ik anderhalf uur op radio 538 gaat het verder tot 4 uur vannachtquote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Hey gaaf idd Armin v Buuren. Familie van me loopt er rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |