Dat laatste denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In de praktische uitwerking mogelijk in het scenario dat Lucassen weigert zijn zetel op te geven en het is laakbaar dat de selectie zo amateuristisch is.
Ik denk overigens dat Wilders hier enorm van baalt en dat hij is voorgelogen.
Jawel dat wel, maar ik heb me rot gezocht, ik weet niet waarop ik op moet reageren...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb je er ook niet een paar keer aan herinnerd ofzo...
"behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst " (Belegging product slogan)quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
op het moment van stemmen zijn niet alle toekomstige acties in de komende 4 jaar bekend bij de kiezer. Er kan dus eigenlijk nooit een goede afweging gemaakt worden in het stemhokje.
Mmm, net zo slecht in zoeken als sommige andere mensen dus...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel dat wel, maar ik heb me rot gezocht, ik weet niet waarop ik op moet reageren....
Ik aan Frits Westerquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik moet trouwens iedere keer aan Pierre Wind denken als ik die foto zie.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Frits Westerquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Daarover heb ik reeds mijn opvattingen geventileerd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:26 schreef Ryan3 het volgende:
Deel 6 alweer van dit grote snel vollopende topic. Het vervolg op :
Kamerlid Eric Lucassen van PVV bedreigde buurtgenoten - deel 6
Dat laatste denk ik ook.
Echter nou ja dit soort mensen kun je verwachten bij een partij als PVV of LPF dus, denk ik.
Nee, serieus, dacht dat ik alles had afgewerkt...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mmm, net zo slecht in zoeken als sommige andere mensen dus...
We hadden het ook niet over partijen, maar over personen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst " (Belegging product slogan)
Met de politiek is dat vaak WEL zo ( gaat niet op voor de pvv want : ) immers kijk OM via bijv. www.politix.nl als je zelf een slecht geheugen hebt of doorgaans geen politiek volgt.
Nu is elk excuus zwak, in 2010, internet bezitters, kijk gewoon naar de partij die IRL net zo stemde als jij (het meest) gedaan zou hebben.
Nou serieus niet dus.. En de :"herinneringen"hadden een aanwijzing mogen zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, serieus, dacht dat ik alles had afgewerkt....
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Daarover heb ik reeds mijn opvattingen geventileerd.
Volgens mij hebben ze wat in mijn bier gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou serieus niet dus.. En de :"herinneringen"hadden een aanwijzing mogen zijn
Tunnelvisie afdoen aub. Lucassen is gezien de omstandigheden een spil in het hele regeer/gedoog gebeuren. De 'screentest' van de pvv blijkt ontoereikende, de stemmer stemt in hoofdzaak op wilders / de pvv en hij , lucassen, kwam daarop in de 2e kamer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:30 schreef Arglist het volgende:
We hadden het ook niet over partijen, maar over personen.
Dat vind ik dus juist ook het foute aan deze zaak. Het leeftijdsverschil niet echt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar het is nog ernstiger dan het zich vanmiddag deed aanzien wmb.
Die meiden waren niet flieft op de look-a-like van Pierre Wind, nee, ze gingen van bil om op de opleiding te blijven.
Dat is toch erg laakbaar, vind je niet.
Ik zie een GLinkser dat niet zo gauw doen.
Nee, want ik zeg nu echt iets HEEL anders dan 10 posts geledenquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wat in mijn bier gedaan.
Ik snap je nu echt niet.
Eh, moet ik hier op reageren?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aaaaaahjhh, verliefd... Was ik dat maar weer eens (wederzijds natuurlijk)..."*DROOMT*
Get your drift.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want ik zeg nu echt iets HEEL anders dan 10 posts geleden
Ja, daar hadden wij het beide dus over...... had dan wat moeite genomen om 't te lezen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tunnelvisie afdoen aub. Lucassen is gezien de omstandigheden een spil in het hele regeer/gedoog gebeuren. De 'screentest' van de pvv blijkt ontoereikende, de stemmer stemt in hoofdzaak op wilders / de pvv en hij , lucassen, kwam daarop in de 2e kamer.
Bolkesteijn zal het wel snappen die heeft het volgens mij ook over het systeem an sich.
* Zet nu ook maar haar aluhoedje op dan*quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tunnelvisie afdoen aub. Lucassen is gezien de omstandigheden een spil in het hele regeer/gedoog gebeuren. De 'screentest' van de pvv blijkt ontoereikende, de stemmer stemt in hoofdzaak op wilders / de pvv en hij , lucassen, kwam daarop in de 2e kamer.
Bolkesteijn zal het wel snappen die heeft het volgens mij ook over het systeem an sich.
Nope...quote:
Daar is hij ook voor veroordeelt, de machtsverhouding is een bestanddeel van de delictsomschrijving.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist ook het foute aan deze zaak. Het leeftijdsverschil niet echt.
In 2002 bestond de PVV nog niet. En het is ook vergezocht dat mensen die ontucht plegen eerder bij de PVV uitkomen dan andere partijen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook.
Die meiden waren niet flieft op de look-a-like van Pierre Wind, nee, ze gingen van bil om op de opleiding te blijven.
Klopt idd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist ook het foute aan deze zaak. Het leeftijdsverschil niet echt.
Damian, echt waar.. Hou het een béétje geloofwaardig..quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In 2002 bestond de PVV nog niet. En het is ook vergezocht dat mensen die ontucht plegen eerder bij de PVV uitkomen dan andere partijen.
Is de rooms-katholieke kerk angehäught met een PVV-sentiment?
Wat ik zei egomanisch, impulsief, emotioneel. Eigenlijk een slecht functionerend überich/geweten. Dan kom je niet bij mainstream partijen uit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In 2002 bestond de PVV nog niet. En het is ook vergezocht dat mensen die ontucht plegen eerder bij de PVV uitkomen dan andere partijen.
Niet bij de PVV an sich als wel in nieuwe partijen zonder sociale controle blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als deze vraag bevestigend beantwoord kan worden lijkt me voor kwesties zoals ontucht gelden dat de PVV speciaal mensen aantrekt die ontucht plezierig vinden en wensen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Damian, echt waar.. Hou het een béétje geloofwaardig..
Wel in de PVV an sich imho. Ze zijn emotioneel, impulsief, botte bijl, zwart-wit denkers en egomanisch als in ik ben goed, jij bent slecht en desnoods ram ik je mijn waarheid wel door je strot.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niet bij de PVV an sich als wel in nieuwe partijen zonder sociale controle blijkbaar.
Huh?? Je verwart me met een ander denk ik..quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als deze vraag bevestigend beantwoord kan worden lijkt me voor kwesties zoals ontucht gelden dat de PVV speciaal mensen aantrekt die ontucht plezierig vinden en wensen.
Alhoewel dit zwaar off-topic was, begin je er een gewoonte van te maken Ryan...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope...
Maar magisch blijft het, of niet dan??
Voor zover ik zie geldt dit in elk geval wel voor mensen die graag hun 'handen uit de mouwen' willen steken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als deze vraag bevestigend beantwoord kan worden lijkt me voor kwesties zoals ontucht gelden dat de PVV speciaal mensen aantrekt die ontucht plezierig vinden en wensen.
Nee, het gaat niet om ontucht an sich. Het gaat om de psychologie die in dit geval van ontucht eraan ten grondslag ligt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Geen idee echt, ik ken niemand die PVV stemt en ook geen mensen die aan die omschrijving voldoen...... Overigens zonder te suggereren dat het met elkaar verband houdtquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel in de PVV an sich imho. Ze zijn emotioneel, impulsief, botte bijl, zwart-wit denkers en egomanisch als in ik ben goed, jij bent slecht en desnoods ram ik je mijn waarheid wel door je strot.
Wat was magisch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alhoewel dit zwaar off-topic was, begin je er een gewoonte van te maken Ryan...
Feitelijk kregen deze cursisten hun diploma in ruil voor seks. Een sergant kan ook niet eigenhandig bepalen dat een cursist van de opleiding verwijderd moet worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?? Je verwart me met een ander denk ik..
Ik sla je binnenkort metaforisch echt op je bekquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Geen idee echt, ik ken niemand die PVV stemt.
Okee?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik sla je binnenkort metaforisch echt op je bek
Omdat je conclusies als een tang op een varken slaan?quote:
Natuurlijk doe ik dat niet niet. Ook niet metaforisch.. Maar je kunt je denk ik wel voorstellen hoe frustrerend het is...quote:
In de eerste uitspraak stond ook nog zoiets als dat de verdachte de laakbaarheid van zijn handeling niet inziet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om ontucht an sich. Het gaat om de psychologie die in dit geval van ontucht eraan ten grondslag ligt.
Mensen die ontucht hebben gepleegd hebben ook geen enkele politieke aspiraties. Slechts enkel wanneer er nieuwe partijen worden opgericht die het signatuur hebben van de PF en de PVV. Zo eens in de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor zover ik zie geldt dit in elk geval wel voor mensen die graag hun 'handen uit de mouwen' willen steken.
Als ze door te liegen geld kunnen verdienen wil je zeggen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mensen die ontucht hebben gepleegd hebben ook geen enkele politieke aspiraties. Slechts enkel wanneer er nieuwe partijen worden opgericht die het signatuur hebben van de PF en de PVV. Zo eens in de zoveel tijd.
Jawel, dat kan hij wel. Dat kun je uitmaken uit: de dames hebben seks gehad in ruil voor goede cijfers om aldus op de opleiding te blijven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Feitelijk kregen deze cursisten hun diploma in ruil voor seks. Een sergant kan ook niet eigenhandig bepalen dat een cursist van de opleiding verwijderd moet worden.
Het is een kleine nuance met de wijze waarop jij het presenteert.
Tuurlijk.. Slechts dan.. Om het gedachtengoed natuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mensen die ontucht hebben gepleegd hebben ook geen enkele politieke aspiraties. Slechts enkel wanneer er nieuwe partijen worden opgericht die het signatuur hebben van de PF en de PVV. Zo eens in de zoveel tijd.
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:48 schreef Bluesdude het volgende:
Zou de Grote Roerganger Geert W. het aandurven maandagavond bekend te maken dat hij een commissie instelt die alles zal uitzoeken... Rapport over 3 weken ?
Dat zou je in het belang van een constructieve discussie kunnen onderbouwen. En sowieso zie ik geen relatie met jouw gestelde dat ik jou met iemand anders verwar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je conclusies als een tang op een varken slaan?
Dat is toch gewoon geldverspilling?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:48 schreef Bluesdude het volgende:
Zou de Grote Roerganger Geert W. het aandurven maandagavond bekend te maken dat hij een commissie instelt die alles zal uitzoeken... Rapport over 3 weken ?
Nee, denk het niet, dan lijkt-ie op de PvdA, een commissie instellen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:48 schreef Bluesdude het volgende:
Tijdwinsttruc van de Grote Roerganger.... onderwijl verdachte L.. bewerken om zijn zetel in te leveren ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon geldverspilling?
Wat wil je onderzoeken dan?
Komt-ie niet mee weg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tijdwinsttruc van de Grote Roerganger.... onderwijl verdachte L.. bewerken om zijn zetel in te leveren ?
Ik roep maar wat hoor....
Nee. Een sergeant kan niet eigenhandig bepalen of een cursist op de opleiding mag blijven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, dat kan hij wel. Dat kun je uitmaken uit: de dames hebben seks gehad in ruil voor goede cijfers en aldus op de opleiding te blijven.
Als die dames die goede cijfers niet nodig hadden omk toch op de opleiding te blijven, zouden ze dat niet gedaan hebben, dunkt me.
Kijk, als je cynisch bent kun je als Geert zijnde ook zeggen dat die dames dan maar hun best hadden moeten doen, zodat het wel of niet op de opleiding kunnen blijven niet had afgehangen van alleen dat cijfer van Lucassen, natuurlijk. En dan kunnen wij als volk het dan mee doen.
Doe de rechtszaak ( in eerste en tweede instantie) gewoon over joh..quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee. Een sergeant kan niet eigenhandig bepalen of een cursist op de opleiding mag blijven.
De nuance, die ik zojuist aangaf, is dat er seksuele toenadering was en dat sommige cursisten daarop ingingen en daarvoor hun diploma verkregen.
De zaak is juist aan het licht gekomen toen cursisten die niets van deze toenaderingen wilde weten een klacht indiende dat hun collega's hun diploma behaalde in ruil voor seks.
Ach mens ga toch koken!quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe de rechtszaak ( in eerste en tweede instantie) gewoon over joh..
O, je bedoelt dat de meiden met wie hij geen ontucht had voor goede cijfers trokken aan de bel, omdat ze misschien gezakt waren? Een beetje kift dus waar die ar-me Lucassen het slachtoffer werd. Net als de hondenpo-ep die in de buurt van zijn huis lag, waar hij het slachtoffer van werd. Of dat het Nederlandse volk het slachtoffer werd van de PvdA, die niets anders zijn dan misdadigers?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee. Een sergeant kan niet eigenhandig bepalen of een cursist op de opleiding mag blijven.
De nuance, die ik zojuist aangaf, is dat er seksuele toenadering was en dat sommige cursisten daarop ingingen en daarvoor hun diploma verkregen.
De zaak is juist aan het licht gekomen toen cursisten die niets van deze toenaderingen wilde weten een klacht indiende dat hun collega's hun diploma behaalde in ruil voor seks.
Ach, Fortuyn is er weer...quote:
Tijdwinst voor wat? Denk je dat Lucassen vandaag zegt dat hij zijn zetel niet wil inleveren maar er over een week anders over denkt? Tijd is niet echt een factor hier, enkel de stem van de zetel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een tijdwinsttruc van een week dan ?
Nee, ik bedoel precies zoals ik heb uiteen gezet. Probeer het nog maar eens!quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, je bedoelt dat de meiden met wie hij geen ontucht had voor goede cijfers die trokken aan de bel, omdat mze misschien gezakt waren? Eeen beetje kift dus waar die ar-me Lucassen het slachtoffer werd. Net als de hondenpo-ep die in de buurt van zijn huis lag, waar hij het slachtoffer van werd. Of dat het Nederlandse volk het slachtoffer werd van de PvdA, die niets anders zijn dan misdadigers?
Nope, dat gaat hem wrs electoraal wat kosten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een tijdwinsttruc van een week dan ?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Misschien moet Wilders eens met Verhagen bellen, die heeft vast nog wat trucs achter de hand.
Ja maar dat is het penibele aan deze situatie, Klink had geen ruilwaar. Deze jongen heeft de feitelijke macht in handen zowat. De machtigste man van Nederlandquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Misschien moet Wilders eens met Verhagen bellen, die heeft vast nog wat trucs achter de hand.
Kan wel een factor zijn..... meer tijd om meer druk te zetten op Lucassen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Tijdwinst voor wat? Denk je dat Lucassen vandaag zegt dat hij zijn zetel niet wil inleveren maar er over een week anders over denkt? Tijd is niet echt een factor hier, enkel de stem van de zetel.
Dus ons volk is geen slachtoffer van de PvdA?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel precies zoals ik heb uiteen gezet. Probeer het nog maar eens!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ja, en met 0 voorkeursstemmen had ie de zetel ook gekregen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had die zetel wellicht ook gekregen met de helft van dat aantal stemmen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:58 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, en met 0 voorkeursstemmen had ie de zetel ook gekregen.
Ja, maar je twee voorstellen gaan niet samen. Hij kan alleen vrijwillig afstand doen van de zetel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kan wel een factor zijn..... meer tijd om meer druk te zetten op Lucassen.
Ik denk dat de Duce en zijn fanclub die Lucassen gaan dumpen.... maar die ene zetel willen ze graag inpikken.
Truequote:Op zaterdag 13 november 2010 03:00 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, maar je twee voorstellen gaan niet samen. Hij kan alleen vrijwillig afstand doen van de zetel.
Ik heb het helemaal niet over de PvdA gehad. Ik heb alleen de nuances aangebracht die noodzakelijk waren vanwege jou wijze van presentatie van de ontuchtzaak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus ons volk is geen slachtoffer van de PvdA?
Je wordt toch niet links hè, ouwe.
Alles blijft inderdaad staan.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Irritant eigenlijk moet dat zijn voor Wilders. Als hij boos wordt kan de zaak alleen maar verder escaleren, terwijl je Lucassen natuurlijk gewoon eigenhandig de Hofvijver in wil hoeken.
Niet voor niets dat hij zo'n lange bedenktijd nodig lijkt te hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Irritant eigenlijk moet dat zijn voor Wilders. Als hij boos wordt kan de zaak alleen maar verder escaleren, terwijl je Lucassen natuurlijk gewoon eigenhandig de Hofvijver in wil hoeken.
Zelf voel ik die frustratie ook wel een beetje. Dit kabinet moet zoveel doen. Hakken in subsidiepark, kerncentrales bouwen, de maximumsnelheid verhogen, etc etc. Zo'n kans komt misschien niet snel weer, en dan komt er zo'n idioot die de hele schuit kan laten stranden.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zelf voel ik die frustratie ook wel een beetje. Dit kabinet moet zoveel doen. Hakken in subsidiepark, kerncentrales bouwen, de maximumsnelheid verhogen, etc etc. Zo'n kans komt misschien niet snel weer.
Ghehe ja, persoonlijk vind ik het psychologische aspect aan deze strijd dan ook het mooist. Ben wel benieuwd hoe die gesprekken gaan, ben ook benieuwd voor welke aanpak Wilders kiest. Een open en eerlijke, of een amicale toon in zijn stem, een toon van begrip, een strenge toon van afkeuring misschien? Erg interessant. Het is dan ook erg afhankelijk van 't karakter van Lucassen natuurlijk, waar hij het meest vatbaar voor is, en ben dan ook benieuwd of hij dat in die korte tijd wel doorgrond heeft.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een belangrijk element in deze psychologische insteek is vertrouwen dat geschaad is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ghehe ja, persoonlijk vind ik het psychologische aspect aan deze strijd dan ook het mooist. Ben wel benieuwd hoe die gesprekken gaan, ben ook benieuwd voor welke aanpak Wilders ook kiest. Een open en eerlijke, of een amicale toon in zijn stem, een toon van begrip. Erg interessant. Het is dan ook erg afhankelijk van 't karakter van Lucassen natuurlijk, en ben dan ook benieuwd of hij dat in die korte tijd wel doorgrond heeft.
Ee situatie is denkbaar dat Lucassen in de fractie wilt blijven.... en dat hij dus wel in communicatie moet blijven met Grote G. en knechten.... En die ruimte hopen zij dan te gebruiken om druk uit te oefenen dat hij beter kan opstappen in het belang van de partij etc...quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:00 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, maar je twee voorstellen gaan niet samen. Hij kan alleen vrijwillig afstand doen van de zetel.
Volgens mij heeft Wilders geen bedenktijd nodig, maar de kaarten liggen (gelukkig) niet bij hem in de hand.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet voor niets dat hij zo'n lange bedenktijd nodig lijkt te hebben.
Niet voor de Hofvijver natuurlijk, maar wel voor een besluit waar zowel de PVV als Lucassen vrede mee kunnen hebben.
Ja, maar verbergt hij dat in de gesprekken onderling? Jammer dat we dat niet allemaal te weten komen. Ook kan hij niet het achterste van zijn tong laten zien natuurlijk. Stel dat je een ontevreden Lucassen krijgt, die na deze affaire naar de media stapt en ons allemaal vertelt wat Wilders heeft gezegd....quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een belangrijk element in deze psychologische insteek is vertrouwen dat geschaad is.
Wilders lijkt onaangenaam verrast te zijn geworden.
Hij zal toch iets moeten verklaren en en passant een oplossing bedenken die de opgelopen imagoschade enigszins kan herstellen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:13 schreef Arglist het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wilders geen bedenktijd nodig, maar de kaarten liggen (gelukkig) niet bij hem in de hand.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
M'n rechtse agenda, wat doe je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |