Nope...quote:
Daar is hij ook voor veroordeelt, de machtsverhouding is een bestanddeel van de delictsomschrijving.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist ook het foute aan deze zaak. Het leeftijdsverschil niet echt.
In 2002 bestond de PVV nog niet. En het is ook vergezocht dat mensen die ontucht plegen eerder bij de PVV uitkomen dan andere partijen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar het is nog ernstiger dan het zich vanmiddag deed aanzien wmb.
Die meiden waren niet flieft op de look-a-like van Pierre Wind, nee, ze gingen van bil om op de opleiding te blijven.
Dat is toch erg laakbaar, vind je niet.
Ik zie een GLinkser dat niet zo gauw doen.
Klopt idd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist ook het foute aan deze zaak. Het leeftijdsverschil niet echt.
Damian, echt waar.. Hou het een béétje geloofwaardig..quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In 2002 bestond de PVV nog niet. En het is ook vergezocht dat mensen die ontucht plegen eerder bij de PVV uitkomen dan andere partijen.
Is de rooms-katholieke kerk angehäught met een PVV-sentiment?
Wat ik zei egomanisch, impulsief, emotioneel. Eigenlijk een slecht functionerend überich/geweten. Dan kom je niet bij mainstream partijen uit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In 2002 bestond de PVV nog niet. En het is ook vergezocht dat mensen die ontucht plegen eerder bij de PVV uitkomen dan andere partijen.
Niet bij de PVV an sich als wel in nieuwe partijen zonder sociale controle blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als deze vraag bevestigend beantwoord kan worden lijkt me voor kwesties zoals ontucht gelden dat de PVV speciaal mensen aantrekt die ontucht plezierig vinden en wensen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Damian, echt waar.. Hou het een béétje geloofwaardig..
Wel in de PVV an sich imho. Ze zijn emotioneel, impulsief, botte bijl, zwart-wit denkers en egomanisch als in ik ben goed, jij bent slecht en desnoods ram ik je mijn waarheid wel door je strot.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niet bij de PVV an sich als wel in nieuwe partijen zonder sociale controle blijkbaar.
Huh?? Je verwart me met een ander denk ik..quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als deze vraag bevestigend beantwoord kan worden lijkt me voor kwesties zoals ontucht gelden dat de PVV speciaal mensen aantrekt die ontucht plezierig vinden en wensen.
Alhoewel dit zwaar off-topic was, begin je er een gewoonte van te maken Ryan...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope...
Maar magisch blijft het, of niet dan??
Voor zover ik zie geldt dit in elk geval wel voor mensen die graag hun 'handen uit de mouwen' willen steken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als deze vraag bevestigend beantwoord kan worden lijkt me voor kwesties zoals ontucht gelden dat de PVV speciaal mensen aantrekt die ontucht plezierig vinden en wensen.
Nee, het gaat niet om ontucht an sich. Het gaat om de psychologie die in dit geval van ontucht eraan ten grondslag ligt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Geen idee echt, ik ken niemand die PVV stemt en ook geen mensen die aan die omschrijving voldoen...... Overigens zonder te suggereren dat het met elkaar verband houdtquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel in de PVV an sich imho. Ze zijn emotioneel, impulsief, botte bijl, zwart-wit denkers en egomanisch als in ik ben goed, jij bent slecht en desnoods ram ik je mijn waarheid wel door je strot.
Wat was magisch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alhoewel dit zwaar off-topic was, begin je er een gewoonte van te maken Ryan...
Feitelijk kregen deze cursisten hun diploma in ruil voor seks. Een sergant kan ook niet eigenhandig bepalen dat een cursist van de opleiding verwijderd moet worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar het is nog ernstiger dan het zich vanmiddag deed aanzien wmb.
Die meiden waren niet flieft op de look-a-like van Pierre Wind, nee, ze gingen van bil om op de opleiding te blijven.
Dat is toch erg laakbaar, vind je niet.
Ik zie een GLinkser dat niet zo gauw doen.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?? Je verwart me met een ander denk ik..
Ik sla je binnenkort metaforisch echt op je bekquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Geen idee echt, ik ken niemand die PVV stemt.
Okee?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik sla je binnenkort metaforisch echt op je bek
Omdat je conclusies als een tang op een varken slaan?quote:
Natuurlijk doe ik dat niet niet. Ook niet metaforisch.. Maar je kunt je denk ik wel voorstellen hoe frustrerend het is...quote:
In de eerste uitspraak stond ook nog zoiets als dat de verdachte de laakbaarheid van zijn handeling niet inziet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om ontucht an sich. Het gaat om de psychologie die in dit geval van ontucht eraan ten grondslag ligt.
Mensen die ontucht hebben gepleegd hebben ook geen enkele politieke aspiraties. Slechts enkel wanneer er nieuwe partijen worden opgericht die het signatuur hebben van de PF en de PVV. Zo eens in de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor zover ik zie geldt dit in elk geval wel voor mensen die graag hun 'handen uit de mouwen' willen steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |