Ee situatie is denkbaar dat Lucassen in de fractie wilt blijven.... en dat hij dus wel in communicatie moet blijven met Grote G. en knechten.... En die ruimte hopen zij dan te gebruiken om druk uit te oefenen dat hij beter kan opstappen in het belang van de partij etc...quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:00 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, maar je twee voorstellen gaan niet samen. Hij kan alleen vrijwillig afstand doen van de zetel.
Volgens mij heeft Wilders geen bedenktijd nodig, maar de kaarten liggen (gelukkig) niet bij hem in de hand.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet voor niets dat hij zo'n lange bedenktijd nodig lijkt te hebben.
Niet voor de Hofvijver natuurlijk, maar wel voor een besluit waar zowel de PVV als Lucassen vrede mee kunnen hebben.
Ja, maar verbergt hij dat in de gesprekken onderling? Jammer dat we dat niet allemaal te weten komen. Ook kan hij niet het achterste van zijn tong laten zien natuurlijk. Stel dat je een ontevreden Lucassen krijgt, die na deze affaire naar de media stapt en ons allemaal vertelt wat Wilders heeft gezegd....quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een belangrijk element in deze psychologische insteek is vertrouwen dat geschaad is.
Wilders lijkt onaangenaam verrast te zijn geworden.
Hij zal toch iets moeten verklaren en en passant een oplossing bedenken die de opgelopen imagoschade enigszins kan herstellen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:13 schreef Arglist het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wilders geen bedenktijd nodig, maar de kaarten liggen (gelukkig) niet bij hem in de hand.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
M'n rechtse agenda, wat doe je.
Naja de oplossing voor Wilders is simpel, Lucassen moet vrijwillig die zetel inleveren. Elke andere oplossing is niet meer zo simpel. Des te langer 't duurt, des te meer ik 't gevoel krijg dat het geen simpele oplossing is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hij zal toch iets moeten verklaren en en passant een oplossing bedenken die de opgelopen imagoschade enigszins kan herstellen.
Dat hoeft niet verborgen te worden, want dit zijn de kaarten die op tafel liggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, maar verbergt hij dat in de gesprekken onderling? Jammer dat we dat niet allemaal te weten komen. Ook kan hij niet het achterste van zijn tong laten zien natuurlijk. Stel dat je een ontevreden Lucassen krijgt, die na deze affaire naar de media stapt en ons allemaal vertelt wat Wilders heeft gezegd....
Verbergen is misschien niet het beste gekozen woord. Minder nadruk op leggen misschien wel. Hij zal hem niet al te hard aanpakken denk ik en begripvol zijn, ook voor zijn situatie, en 'm dan proberen uit te leggen dat het beste voor iedereen, ook voor hem, is om die zetel vrijwillig af te staan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet verborgen te worden, want dit zijn de kaarten die op tafel liggen.
Lincoln was niet beperkt in zijn capaciteiten, wel in zijn tijd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Retards zoals jij falen al met het opschrijven van korte zinnen. Te beperkte capaciteiten.
Het is niet zo simpel, omdat Lucassen de aantijgingen van de buurtbewoners weerspreekt en over de ontuchtzaak stelt dat hij daarvoor zijn straf heeft uitgezeten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:16 schreef Arglist het volgende:
[..]
Naja de oplossing voor Wilders is simpel, Lucassen moet vrijwillig die zetel inleveren. Elke andere oplossing is niet meer zo simpel. Des te langer 't duurt, des te meer ik 't gevoel krijg dat het geen simpele oplossing is.
ja precies... dat zal de keuze zijn van W.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:16 schreef Arglist het volgende:
[..]
Naja de oplossing voor Wilders is simpel, Lucassen moet vrijwillig die zetel inleveren. Elke andere oplossing is niet meer zo simpel. Des te langer 't duurt, des te meer ik 't gevoel krijg dat het geen simpele oplossing is.
Gezien de tijdsduur had ik dat ook wel doorquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel, omdat Lucassen de aantijgingen van de buurtbewoners weerspreekt en over de ontuchtzaak stelt dat hij daarvoor zijn straf heeft uitgezeten.
Met andere woorden het vrijwillig opgeven gebeurt niet zonder slag of stoot.
Daar heeft toch die gorilla's voor die altijd naast hem lopen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Irritant eigenlijk moet dat zijn voor Wilders. Als hij boos wordt kan de zaak alleen maar verder escaleren, terwijl je Lucassen natuurlijk gewoon eigenhandig de Hofvijver in wil hoeken.
Het is alleen maar speculatie, maar ik denk dat het wel voor de hand ligt dat vertrouwen een onderwerp is van dit gesprek en dat Wilders ook graag zou willen weten of er nog meer lijken in de kast liggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Verbergen is misschien niet het beste gekozen woord. Minder nadruk op leggen misschien wel. Hij zal hem niet al te hard aanpakken denk ik en begripvol zijn, ook voor zijn situatie, en 'm dan proberen uit te leggen dat het beste voor iedereen, ook voor hem, is om die zetel vrijwillig af te staan.
Iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is alleen maar speculatie, maar ik denk dat het wel voor de hand ligt dat vertrouwen een onderwerp is van dit gesprek en dat Wilders ook graag zou willen weten of er nog meer lijken in de kast liggen.
Wilders kan toch aan Lucassen uitleggen dat de partij door hem imagoschade heeft geleden. De kans bestaat uiteraard dat de aantijgingen zijn overdreven. Echter, er zit een kern van waarheid in, waar rook is, is vuur. Ook Wilders weet dat, anders was de kwestie al beklonken. Als Lucassen blijft, dan lijdt de PVV verder imagoschade, dat staat vast. Als Lucassen echt hart heeft voor de PVV, dan stapt hij het uit de fractie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel, omdat Lucassen de aantijgingen van de buurtbewoners weerspreekt en over de ontuchtzaak stelt dat hij daarvoor zijn straf heeft uitgezeten.
Met andere woorden het vrijwillig opgeven gebeurt niet zonder slag of stoot.
Mee eens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders kan toch aan Lucassen uitleggen dat de partij door hem imagoschade heeft geleden. De kans bestaat uiteraard dat de aantijgingen zijn overdreven. Echter, er zit een kern van waarheid in, waar rook is, is vuur. Ook Wilders weet dat, anders was de kwestie al beklonken. Als Lucassen blijft, dan lijdt de PVV verder imagoschade, dat staat vast. Als Lucassen echt hart heeft voor de PVV, dan stapt hij het uit de fractie.
Als Wilders z'n kandidaten ook maar een beetje had gescreend, dan had hij dit kunnen weten. Eigen schuld dus, van Wilders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Irritant eigenlijk moet dat zijn voor Wilders. Als hij boos wordt kan de zaak alleen maar verder escaleren, terwijl je Lucassen natuurlijk gewoon eigenhandig de Hofvijver in wil hoeken.
Heb jij jezelf wel eens afgevraagd of je zelf niet even erg bent als Wilders? Ik weet dat je zelf een definitie voor haatzaaien hebt gemaakt om jezelf 'vrij te pleiten', maar volgens de officiële definitie ben je zelfs erger dan Wildersquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:15 schreef Nielsch het volgende:
Zo zie je maar wat voor kansloze kutknuppels er op die strontberg van de PVV afkomen. Als dit al in de kamer zit, moet je je afvragen wat voor lui er op die partij stemmen.
Kun jij jezelf in deze beschrijving vind? Kom aub. niet aan met een zelf bedachte definitie van haatzaaien zoals je eerst deed..quote:Haat zaaien is het met woord of daad aanzetten tot haat jegens een individu of bevolkingsgroep, bijvoorbeeld op grond van ras, geslacht, leeftijd, land van herkomst, godsdienst, seksuele voorkeur, handicap, taalvaardigheid, levensbeschouwing, politieke overtuiging, sociaal-economische klasse, beroep, uiterlijk en dergelijke. De term heeft betrekking op geschreven en gesproken tekst en andere uitingen zoals spotprenten en op bepaalde gedragingen in het openbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |