Ja, tofheid!quote:
Misschien voelt ze zich inmiddels hiv en gaat het stukken beter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mus met aids moet vanavond ook.
Ik moest bijna huilen bij Joan <3 toen ze bij Everts zong en ik in de auto zat. Shary-An is idd way tof.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind Shary-ann tof, maar die moet volgende week. Rafaela moet dood. En die reggae-dude moet iets tofs gaan doen, dat hoop ik
.
Vanavond de liveshows, misschien vind je dat wel oké? Ik vond the battles niet zo tof want het was zo'n geschreeuw de hele tijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet of ik VOH nog wel zo leuk vind
Waar was de ommekeer. Bij jeroen vd boom die een timeout aanvroeg, en diezelfde jeroen die een vriendinnenduo uit elkaar wilde halen. Ik voel tquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet of ik VOH nog wel zo leuk vind
Geschreeuwquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef Noek het volgende:
Vanavond de liveshows, misschien vind je dat wel oké? Ik vond the battles niet zo tof want het was zo'n geschreeuw de hele tijd.
Ja, gelukkig hebben die mus nog voor het gevoelige breekbare gekweel. Katie-shit!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geschreeuw. Vanavond weer pingelen dan, speciaal voor jou.
Ik vond gewoon die battles ontzettend stomquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar was de ommekeer. Bij jeroen vd boom die een timeout aanvroeg, en diezelfde jeroen die een vriendinnenduo uit elkaar wilde halen. Ik voel t.
Ik alleen die van Anne Wilson tegen Rafaela, dat was oneerlijk. En dat zit hoogquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
Ik vond gewoon die battles ontzettend stom
Rafaella met haar maniertjes.quote:
Ik vind het ook steeds minder leuk worden, maar dit meisje zong echt heel zuiver. Alleen die kleding, verschrikkelijk, maar ze wilde natuurlijk Joan Baez goed imiteren dus soepjurk met ceintuurtje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
Sorry ik vind ze allemaal gewoon slecht...en er is niks anders wat echt boeit op tv
May the Force be with you!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook steeds minder leuk worden, maar dit meisje zong echt heel zuiver. Alleen die kleding, verschrikkelijk, maar ze wilde natuurlijk Joan Baez goed imiteren dus soepjurk met ceintuurtje.
Nee, verder is er niet veel he?
Ga ik maar een film kijken op mijn nieuwe tv. Full HD. Wat is dat mooi!
Balen zeg.quote:
quote:
Welkequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
wij gaan ff nld 3 kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook steeds minder leuk worden, maar dit meisje zong echt heel zuiver. Alleen die kleding, verschrikkelijk, maar ze wilde natuurlijk Joan Baez goed imiteren dus soepjurk met ceintuurtje.
Nee, verder is er niet veel he?
Wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt en dat je in de trein zat...Kindjes in afrika die moeten 20 kilometer lopen naar een waterput...en als ze dan weer thuis zijn is het water verdampt....das pas zieligquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef remlof het volgende:
Zo, thuis. Maar een uur later dan gepland.
Bedankt NS
VI was anders/is hoogst vermakelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
Sorry ik vind ze allemaal gewoon slecht...en er is niks anders wat echt boeit op tv
THERE CAN BE ONLY ONE!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die sig![]()
Doe nu maar Gert of PP
Ik hou niet van voetbalquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
VI was anders/is hoogst vermakelijkEventueel tip voor Pietje, indien niet gezien; terugkijken het eerste deel over van Gaal, zeer vermakelijk
Ja hey, alles is relatief hè?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt en dat je in de trein zat...Kindjes in afrika die moeten 20 kilometer lopen naar een waterput...en als ze dan weer thuis zijn is het water verdampt....das pas zielig
Hihi Lavenderr, geilt op veel centimetersquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Samsung LE-40C630 (moest even op de bon kijken)
101cm, goh wat een feest dit
Nu je het zegt.....zit ik zelf te doen alsof ik een e-penis heb. Een heel lange ook nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi Lavenderr, geilt op veel centimeters
stuur ze een kaartje...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef remlof het volgende:
Zo, thuis. Maar een uur later dan gepland.
Bedankt NS
zie ik nu pas !quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die sig![]()
Doe nu maar Gert of PP
zit van narigheid een film op SBS te kijken, over kinderen in een sprookje, wel mooi gemaakt maar er is echt niks aan op tv.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
BrandX is dan ook een übertofferik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef anufri het volgende:
[..]
zie ik nu pas !
Ik heb op BrandX gestemd, niks ten nadele van jou maar da was een leuke tijd
toen we daar zaten toen is Brandy een tijdje onze mod geweest samen met meneer Klonk
Goed plan. Zoiets:quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahaha, helemaal in het kader van de TT
AT YOUR SERVICE !quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BrandX is dan ook een übertofferik.
Gert ook, PP ook en nog wel een paar.
Fann, heb je Tony nog bij de hand, wil hem zo graag nog eens zien, lig daar in een deuk om. Maar vergeet steeds zijn achternaam dus kan het niet vinden.
Ze kregen in elk geval nog iets hequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die ouders hebben hun kroost toch echt zelf toestemming gegeven al dat lekkers op te gaan halen? En dan komen die kids bij iemand aan de deur die denkt het beter te weten dan al die ouders en dat misverstand wel even zal rechtzetten?_!
Tranen van het lachen, wéérquote:
nou zit door jou weer bij Jiskefet hahaha echt ze zijn helemaal van padje af, jammer dat ze niet meer samen spelen.quote:
Die is goed. Jammer dat het waar is wat er op dat bord staatquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan. Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan anders
ik ben voorlopig ook weer even zoetquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zit door jou weer bij Jiskefet hahaha echt ze zijn helemaal van padje af, jammer dat ze niet meer samen spelen.
Ik hoop voor Jian dat jouw beeld niet klopt !quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
zo zie ik Jian nou voor me he hahaha net keith van zijn avatar, niet deze maar de vorige, maar echt als ik aan Jian denk heb ik nu dit plaatje erbij
hahaha ik hoop het ook, maar echt ik klikte deze aan en kreeg Jian op mijn netvliesquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik hoop voor Jian dat jouw beeld niet klopt !
nou je t zegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
zo zie ik Jian nou voor me he hahaha net keith van zijn avatar, niet deze maar de vorige, maar echt als ik aan Jian denk heb ik nu dit plaatje erbij
Nee Heks niet gezien...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie die serie over Johnny Jordaan gezien, (Vara) anders eens opzoeken ergens, speelt Kees een hele mooie Johnny maar zo echt he, dat als je 5 minuten gekeken hebt dan weet je niet beter of het Johnny Jordaan zelf is.
nee deze dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee Heks niet gezien...
Ik ben voorlopig effe op youtoep heur![]()
kijk deze dan, had ik nog nooit gezien !
goed he en ook spannend, zondag deel 2quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net De Macht van Meneer Miller gekeken!
Ik moet nog de laatste paar minuten kijk en dan is deel 1 klaar! Ja, spannend!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goed he en ook spannend, zondag deel 2
Sprekend, in alle opzichtenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind dat zo grappig, gaat nergens over, maar wel grappig.quote:
maandag om 10 uurquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo grappig, gaat nergens over, maar wel grappig.
Weet je al wanneer jullie de sleutel krijgen?
Dan heb je een maand de tijd, dat met toch lukken of moet er heel veel gebeuren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja zeker snel en voor de kerst wonen we dr...ik wil voor 15 december verhuizen
Nee dat gaat wel lukken...alleen de muren sausen ...lekker opfrissen en een vloer leggen....en voor de rest ziet het er super uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je een maand de tijd, dat met toch lukken of moet er heel veel gebeuren?
Lekker hoor, en alles gelijkvloers he, fijn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat gaat wel lukken...alleen de muren sausen ...lekker opfrissen en een vloer leggen....en voor de rest ziet het er super uit
Terecht!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
en Joan is weer door naar de volgende ronde
C arlo zn Geer blijft leuk....en Arie was echtquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja was t leuk? Vond het vaak zo flauw. Maar zal het weer eens kijken.
Ja! Bah, ik heb de gordijnen maar dichtgedaan en mijn mini living collors op standje geel gezet, lijkt het nog een beetje zonnig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, echt de hele dag 95+% kans op regen hier. Troosteloos zeg ik je, troosteloos!
Ah, Gert gaat tanken in Duitslandquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
Deze globetrottert gaat weer een internationale reis over de grens naar het buitenland maken.
Fijne natte dag en tot wifi!
En jij veel plezier straksquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Gert gaat tanken in Duitsland
Gutenmittag
Heerlijke dag om tot 12u uit te slapen, mogguhquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, echt de hele dag 95+% kans op regen hier. Troosteloos zeg ik je, troosteloos!
Die is al geland! THE EAGLE HAS LANDED!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is al geland! THE EAGLE HAS LANDED!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:16 schreef versabommie het volgende:
Sowieso is die ouwe seniele slavendrijver niet leuk, ik zeg Kerst FTW.. bij Kerst denk je toch direct aan:
[ afbeelding ]
Goed hoor, thnx for asking. En met joe ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Bommie, hoe is het met jou?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed hoor, thnx for asking. En met joe ?
Komt je bezem nog door de APK?
Long time Bommelsquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:16 schreef versabommie het volgende:
Sowieso is die ouwe seniele slavendrijver niet leuk, ik zeg Kerst FTW.. bij Kerst denk je toch direct aan:
[ afbeelding ]
Niets van dat allesquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Long time Bommelsnet vrijgelaten ? medicatie op ? ontsnapt ?
Mooi... er komt nog eens een dag dat je echt een keer mijn Bob moet zijn met dat ding heur, lijkt me dikke funquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat het goed met je gaat, en ja heb al een nieuwe bezem besteld, de Nimbus 2010/2011
stille tijdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets van dat allesKwam gewoon per klikgeluk op fok terecht en dacht.. zal ik eens...
En hier was ik dus... Hoest hier dan? Beetje spannende dingen, leven ind e brouwerij of stille tijden ?
Oi dat is wel jammer, is daar nog een reden voor ?quote:
Rustig met af en toe een uitschieter, kleine relletjes op de chats nog af en toe bij Opa. Bij Teun wil nog wel es wat anarchie opborrelen, maar hij is al weer een week zoek, zit weer te kniezen ergens in een hoekje denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets van dat allesKwam gewoon per klikgeluk op fok terecht en dacht.. zal ik eens...
En hier was ik dus... Hoest hier dan? Beetje spannende dingen, leven ind e brouwerij of stille tijden ?
Remlof regeert met harde hand, als ie geen campagne aan het voeren isquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oi dat is wel jammer, is daar nog een reden voor ?
Terwijl er toch ook online overal en nergens zat foeteren te vinden is.. ik bedoel het is niet dat ons kleine nederlandse wereldje op dit moment stilstaat om het nog maar zachtjes uit te drukkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Rustig met af en toe een uitschieter, kleine relletjes op de chats nog af en toe bij Opa. Bij Teun wil nog wel es wat anarchie opborrelen, maar hij is al weer een week zoek, zit weer te kniezen ergens in een hoekje denk ik
Campagne? Is hij eindelijk zo zelfbewust dat hij nu door heeft dat hij zichzelf toch eens weg moet laten stemmen? zit die functie tegenwoordig al in het forum?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Remlof regeert met harde hand, als ie geen campagne aan het voeren is
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi... er komt nog eens een dag dat je echt een keer mijn Bob moet zijn met dat ding heur, lijkt me dikke fun
Vlemmix is vervangen voor een aantal kleine chat-kanalen die dan weer aan elkaar gekoppeld zijn en die elkaar met namen 's avonds en in het weekend virtueel de hersens inslaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terwijl er toch ook online overal en nergens zat foeteren te vinden is.. ik bedoel het is niet dat ons kleine nederlandse wereldje op dit moment stilstaat om het nog maar zachtjes uit te drukken![]()
Is die vlemmix trouwens al omgepleurd met zijn bar vol valszingende mensen ?
En streamen, gebeurt dat nog wel eens? is er uberhaupt nog wel iets zinvols te streamen?
En de gewillige FOK-vrouwmenschen, zijn die intussen bevlekt, bezwangert en geketend in de magische wereld van het aanrecht?
vragen vragen vragen!
Heb je een plattegrond danwel links van 't één of ander? Ik heb wel zin in wat leedvermaakquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Vlemmix is vervangen voor een aantal kleine chat-kanalen die dan weer aan elkaar gekoppeld zijn en die elkaar met namen 's avonds en in het weekend virtueel de hersens inslaan.
Babytalk is één van de hoofdonderwerpen hier, da's echt genieten
baby`s zijn lief en leuk, en nu maar wachten op leandra haar babyquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Vlemmix is vervangen voor een aantal kleine chat-kanalen die dan weer aan elkaar gekoppeld zijn en die elkaar met namen 's avonds en in het weekend virtueel de hersens inslaan.
Babytalk is één van de hoofdonderwerpen hier, da's echt genieten
Neh, hij voert tegenwoordig campagne tegen de bruinhemden die dreigen ons land te overlopen en dan schiet ie af en toe ietwat door, op zich wel vermakelijk vooral bij debatten enzo, dus we hebben besloten hem nog even te houdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Campagne? Is hij eindelijk zo zelfbewust dat hij nu door heeft dat hij zichzelf toch eens weg moet laten stemmen? zit die functie tegenwoordig al in het forum?
Ach er gebeurt in ieder geval wat. Ik bedoel beetje in slaap vallen tijdens een debat waar Ernst Heersch Stalin zat te ouwehoren of rellen rondom een rondneukende ex-militair en een kopstootgevend kroeg-pvvértje .. wat wil een mens nog meer...quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, hij voert tegenwoordig campagne tegen de bruinhemden die dreigen ons land te overlopen en dan schiet ie af en toe ietwat door, op zich wel vermakelijk vooral bij debatten enzo, dus we hebben besloten hem nog even te houden
In de op van het Opa topic staat een link waarbij je al die chats op 1 pagina krijgt. De topics wijzen zichzelf wel denk ik . 't zal nu niet zo druk zijn denk ik, wat ik zei meestal 's avondsquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je een plattegrond danwel links van 't één of ander? Ik heb wel zin in wat leedvermaak
opa-topic? ( ja lang niet geweest hequote:Op zaterdag 13 november 2010 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
In de op van het Opa topic staat een link waarbij je al die chats op 1 pagina krijgt. De topics wijzen zichzelf wel denk ik . 't zal nu niet zo druk zijn denk ik, wat ik zei meestal 's avonds
Opa heeft dankzij PB (PB is groot fan van Oop) een eigen topic, staat gewoon hier in het subforum ook nog een topic van Peter, die is ook weer in de lucht zo nu en dan. Meestal gaat het niet over de stream daar, maar gewoon een beetje afjanken van elkaar enzo, best leuk dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
opa-topic? ( ja lang niet geweest he)
Ze doet d'r best, ze zal wel blij zijn dat jij weer es opduiktquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef versabommie het volgende:
ah heb het geziennouja misschien een keer in de avond kijken, als PB er rondhangt dan zal er heus wel een keer de pleuris uitbreken
Hoi Liesje,quote:
Ik probeer er al tijden op te duiken maar ze heeft volgens eigen zeggen de nare gewoonte me te willen beschermen tegen haarzelfquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze doet d'r best, ze zal wel blij zijn dat jij weer es opduikt
Dat heb ik allang opgegeven, vroeger ging ze nog wel eens rechtsaf, maar tegenwoordig is ze verstard "links"quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik probeer er al tijden op te duiken maar ze heeft volgens eigen zeggen de nare gewoonte me te willen beschermen tegen haarzelf
Klopt! Nog steeds lekker getrouwd en aan de ritalin?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Liesje,
Long time no see
Yeps, al vergeet ik soms hier en daar de ritalin maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt! Nog steeds lekker getrouwd en aan de ritalin?
Goed om te horen dat ze je er nog niet uit heeft getraptquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, al vergeet ik soms hier en daar de ritalin maar dat mag de pret niet drukken
onze veelposter Teun staat in de lurkstand omdat ie de layout niks vindt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oi dat is wel jammer, is daar nog een reden voor ?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
baby`s zijn lief en leuk, en nu maar wachten op leandra haar babyde jongste van Marrije gaat al weer bijna naar het Gymnasium
Wat een rare stellingname ? Ik bedoel dat is net zoiets als niet meer praten omdat je voordeur een nieuw verfje heeft gehad.. istie een ietwat autist?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
onze veelposter Teun staat in de lurkstand omdat ie de layout niks vindt.
Hey stuk! Hoe is het forumleven? En het echte?quote:
misschien bedoelde hij het niet zo heet als het wordt opgediendquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat een rare stellingname ? Ik bedoel dat is net zoiets als niet meer praten omdat je voordeur een nieuw verfje heeft gehad.. istie een ietwat autist?
Teun is/was NMNS hè Bom, dat je weer effe weet waar het over gaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat een rare stellingname ? Ik bedoel dat is net zoiets als niet meer praten omdat je voordeur een nieuw verfje heeft gehad.. istie een ietwat autist?
Ik weets..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun is/was NMNS hè Bom, dat je weer effe weet waar het over gaat
Achja wie weet knaltie ineens de ether in... de autistquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ik dacht ik meld het even, i.v.m. de retalin enzo
O, die leest wel mee hoor, maar jullie hebben de hele week nog niet gezegd dat je 'm mist enzo, dus blijft ie lekker knorrig in z'n hoekje zitten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef Toverheks het volgende:
Teun kom heus wel weer opdagen, hij kan niet buiten ons
Tuurlijk leestie mee, ik bedoel die kan nog geen dag schijten zonder het forum bij te houden. Achter de begonia's met een sherry ben je ook snel zat, lijkt me..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef Jian het volgende:
[..]
O, die leest wel mee hoor, maar jullie hebben de hele week nog niet gezegd dat je 'm mist enzo, dus blijft ie lekker knorrig in z'n hoekje zitten.![]()
Ik mis Teun, waar ist ie nou toch
Je kan het gewoon uitzetten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef versabommie het volgende:
Wel geinig dat updaten maar de F5 charme is er wel een beetje af nu he ?
Ja mooi niet! Ik bedoel het zit er op en ik pas me aan, ik integreer! Ohwzo!quote:
Hey hondjes, ja zijn gangetje..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:45 schreef hondjes het volgende:
HE Bommie, hoe gaat ie...
Wat een vervelende rotkinderen vandaag allemaal in winkelcentra,,
Lang leve de Sint, dat zal het wel zijn..
oh hoef ik niet te zeggen, Teun weet wel dat ik hem misquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef Jian het volgende:
[..]
O, die leest wel mee hoor, maar jullie hebben de hele week nog niet gezegd dat je 'm mist enzo, dus blijft ie lekker knorrig in z'n hoekje zitten.![]()
Ik mis Teun, waar ist ie nou toch
is dus een aanrader, ja ik kon van de week kiezen, kadotje van huppeldepuppuberkind, of een lekker luchtje of dit boek, heb voor luchtje gekozen misschien koop ik hem van de week zelf wel, is niet duur 24,95.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:50 schreef Jian het volgende:
Even voor de eventuele liefhebberts, ik ben halverwege en hij leest lekker weg hoor, wat een verhalen, man![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, zeker niet duur en echt leuk om te lezenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dus een aanrader, ja ik kon van de week kiezen, kadotje van huppeldepuppuberkind, of een lekker luchtje of dit boek, heb voor luchtje gekozen misschien koop ik hem van de week zelf wel, is niet duur 24,95.
ja, had hem wel door gebladert al, ik hou van biografien dus schaf hem wel aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, zeker niet duur en echt leuk om te lezen
dankdank! Neem er zelf ook een, vrolijk meiskequote:
Droog wit wijntje, will do.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:14 schreef versabommie het volgende:
dankdank! Neem er zelf ook een, vrolijk meiske
En hoe gaat het met jou? En hoe is het uiteindelijk met die jaap-zeug afgelopen ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Droog wit wijntje, will do.![]()
Fijn om te horen dat het goed met je/jullie gaat.
Z'n gangetje, niet echt top. En Jaap....leeft ie nog?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:21 schreef versabommie het volgende:
En hoe gaat het met jou? En hoe is het uiteindelijk met die jaap-zeug afgelopen ?
Geen idee.. ben toen een beetje afgehaakt en heb de ontwikkelingen niet meer zo gevolgdquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Z'n gangetje, niet echt top. En Jaap....leeft ie nog?
Hij leeft nog wel hoor. En nog steeds onder de naam Terror Jaap. Man, wat is die vent afgeleden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:30 schreef versabommie het volgende:
Geen idee.. ben toen een beetje afgehaakt en heb de ontwikkelingen niet meer zo gevolgd
dat zei ik, stille tijdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef versabommie het volgende:
dus.... het lijkt hier verdomme wel huize avondrood tijdens de winterstop!![]()
Dan bestel je een maaltijd met patat, vraag je extra patat en schuif je thuis de rest de koelkast in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in patat, maar het regent zo enorm hard ...
En zelf bakken is geen optie. Ik haat frituurpannen. En zij mij.
aardappels schillen en zelf patat snijden, lekker hoor eigengemaakte met klodder mayo, beetje zout en peper.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb straks sinterklaas-inkopen gedaan en daarna in een gezellig tentje patat, broodje hamburger en salade gegeten met dochter.....hoop calorieenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
oh lekker toch Annie een keertje kan dat bestquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb straks sinterklaas-inkopen gedaan en daarna in een gezellig tentje patat, broodje hamburger en salade gegeten met dochter.....hoop calorieen, maar ach af en toe moet kunnen...
![]()
Ben ook blut nu...
Ja, natuurlijk wel,Mijn dochter wil volgens mij in Nel veerkamp's voetsporen treden, ze vraagt alles bijn a met tijgerprint.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh lekker toch Annie een keertje kan dat best
kan ze haar lol op alles is tijgerprint hahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel,Mijn dochter wil volgens mij in Nel veerkamp's voetsporen treden, ze vraagt alles bijn a met tijgerprint.
Portemonnee, dekbedhoes ,handschoenen, sjaal....
Ach wel leuk, ik heb van de week een mooie Ti Sento ring voor haar gekocht....en 2 grote sierkussens van dat nep- ijsbveervacht. Ik hou van 5 December...quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ze haar lol op alles is tijgerprint haha
is een mooie Anniequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:18 schreef Anniebab het volgende:
http://www.trendjuwelier.nl/ti-sento-1346mw.htm
Deze ring is t.
Met tijgerprint?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Anniebab het volgende:
...en 2 grote sierkussens van dat nep- ijsbveervacht.
Nee, gebroken wit...Ze kijkt op haar kamer altijd films met een vriendin en ze wilden en lekker kussen in hun rugquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de striemende regen getrotseerd.
Waar een wil is, is patat!
Het was zo lekker dat ik me nu een beetje vies voel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Marrije het volgende:
ik vond het al zo zielig klinken, zij het nauwelijks. Maar je hebt je patat. Was het wat?
hahahaa ja heb ze nu bewonderd en JA beetje outbollig ook, maar als ze lekker warm zittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef anufri het volgende:
Ik keek vanmorgen naar mijn sloffen, maar die hebben ook wel een errug
hoog snuggel gehalte![]()
[ link | afbeelding ]
die vind ik wel gaaf, ook lekker rood enzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:53 schreef anufri het volgende:
dus nu heb ik Bordeelsluipers voor bij mijn Harembroeken![]()
[ link | afbeelding ]
Interessant Heh...
ik hou ze ook wel heur... ze zitten wel errug lekker die snuggelsloffenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa ja heb ze nu bewonderd en JA beetje outbollig ook, maar als ze lekker warm zitten
whut?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
Nu ben ik benieuwd welk hoofd erbij hoort.
ok ok niet nu dan, misschien later?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef anufri het volgende:
Nee Marije je kan wachten tot je een ons weegt maar er komt nu GEEN foto van mijn hoofd !
quote:zeg maar eerlijk daar zat je op te wachten
Smaakt dat nou lekker, die friet uit de oven? Hetzelfde als gewone patatjes?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Wij hadden ook friet, bij uitzondering. Want dat eten we zelden en het was ook nog eens kreukelfriet uit de oven, met kip erbij en appelmoes.
Ik las over warme choco, zin in, maar ik denk dat mijn buik dat niet zo leuk gaat vinden, ik hou t maar bij koffie, met warme melk en een schepje rietsuiker. En brokspeculaas!
24 cm? Zo hey, wat een stuk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok ok niet nu dan, misschien later?
[..]
![]()
Mijn haar is net geknipt, 24 cm eraf. Zo, dit voelt een stuk beter.
Ja ik ook, 11 euro erbijquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zorgverzekering 2011 binnen, ruim 10% verhogen voor exact hetzelfde pakket, eikels.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Smaakt dat nou lekker, die friet uit de oven? Hetzelfde als gewone patatjes?
En voel je je goed Juud? Gaat alles volgens het boekje?
Denk dat ik het ook eens ga proberen, die ovenfriet. Het voordeel is natuurlijk wel dat er geen vet whatsoever aan te pas komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze smaken prima, zowel de gewone als de kreukelversie, knapperig en goudbruin, andere ovenfriet is vaak slap. En het smaakt idd anders, omdat het niet in de frituur is gebakken. We hebben nu eenmaal geen frietpan in huis, bewust niet en halen doen we zelden. Dit is een goed alternatief.
Zwangerschap gaat prima, geen noemenswaardige klachten, het begint een beetje 'normaal' te voelen dat ik de zwangere versie van mezelf ben. En ik krijg een buik, jemig...
Morgen de 12 weken echo, wel weer spannend.
slaap lekker Juudquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:39 schreef Juud79 het volgende:
01-06-2011
Nu lekker slapen, trusten....
Kort nachtjequote:
Huh, hoe bedoel u ?, het komt echt door die onzichtbare knopjes hoor !quote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jian, dat grapje met die verneukte quotes. Wil je die nooit meer maken. Thanx.
hahahha kort nachtje pietje en een koppijnquote:
Uhh, ik begrijp m echt niet, wat?quote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jian, dat grapje met die verneukte quotes. Wil je die nooit meer maken. Thanx.
denk dat Pietje deze bedoelt? in opa topicquote:
'wormstekige'quote:Op zondag 14 november 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Alleenheerschappij!
Ik zat al te kijken van 'er klopt iets niet, maar zondagochtend dus het zal wel!'
Voordat appel.
Ja, maar wat is daar dan mee ?quote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Pietje deze bedoelt? in opa topic
[quote]1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
edit, 't blijven k..knopjes
zal niet weten wat er mis mee is, ach Pietje was nog niet uitgeslapen, we hebben vannacht met Noelle heel gezellig met zijn 3e,Armin zitten kijken tot 4 uurquote:Op zondag 14 november 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar dan mee ?ik wilde iets wijzigen in m'n post daarboven, maar door die nieuwe half-onzichtbare knopjes gaat dat nog wel eens mis en wordt dat een quote. Maar wat is dan het probleem?
goedemorgen Liev, wel op de bus doen hoorquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
Hoi...net brief getypt voor het opzeggen van mn huur en dan nu een kopje koffie
quote:Op zondag 14 november 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen Liev, wel op de bus doen hoor
quote:Op zondag 14 november 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
Ja, maar wat is daar dan mee ?ik wilde iets wijzigen in m'n post daarboven, maar door die nieuwe half-onzichtbare knopjes gaat dat nog wel eens mis en wordt dat een quote. Maar wat is dan het probleem?
Wat zijn de nieuwe featuresquote:Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Noek! Even updaten naar de nieuwste versie van iTunes en je bent klaar voor de 4.2 update voor onder meer iPad.
Dat klinkt best alsof ik snap waar ik het over heb!
Volgens mij multitaskingquote:Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe features?
volgens mij is Pietje weer terug gekropen in bedquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Pietje, ik snap het nog steeds niet, ik ben een beetje dom denk ik
Voor zover ik weet (...) iig multitasking en mapping, zoals iPhone met de laatste update ook kan.quote:
Ha ha ha, ik pieker nooit zoveel hoor Heks en zeker niet op een zondagmorgenquote:Op zondag 14 november 2010 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij is Pietje weer terug gekropen in bedwordt lang wachten op het antwoord, daar zit je dan Jian, en maar piekeren en piekeren van wat je fout hebt gedaan, ik snap het ook niet hoor
Dan mag ik niet meer de muziek heel hard zetten en in mijn hemd over straat in de zomer.quote:
OK ga ik erop zettenquote:Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ontwikkelaars brengen Android op iPad
Heb je toch een iPad gekocht?quote:Op zondag 14 november 2010 12:48 schreef hondjes het volgende:
OK ga ik erop zetten![]()
Krijg de apps er al niet op
Freudiaanse verspreking?quote:Op zondag 14 november 2010 13:09 schreef remlof het volgende:
Liep je nu te baggeren in de KAL SC vannacht Heksie?
quote:Op zondag 14 november 2010 13:09 schreef remlof het volgende:
Liep je nu te baggeren in de KAL SC vannacht Heksie?
Dan mag hetquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Betrapt, zal het niet meer doen, maar was even gezellig
oh, en het ziet er al zo somber uit met dit weer, bijna alles kaal en zo, gaat snel he een jaar vind je ook niet. nou denk maar even extra aan hemquote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mag het
Damn ik ben brak hee
Maar ben wel op de terugweg uit Schiedam nog even langs het kerkhof gereden. Het is vandaag een jaar geleden dat mijn vader overleed
Tof, ik verheug me er al opquote:Op zondag 14 november 2010 13:40 schreef Toverheks het volgende:
ik ga even een mop voor je overtypen Remlof, om je op te beuren ben zo terug.
Geen geloof, geen ziel, geen hiernamaals. Dus waarom langs een graf gaan? Dat is wetenschappelijk gezien een volslagen overbodig ritueel of handeling.quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
Maar ben wel op de terugweg uit Schiedam nog even langs het kerkhof gereden. Het is vandaag een jaar geleden dat mijn vader overleed
vind ik onzin D-K, ik geloof voor geen meter, maar ben ik in Friesland dan bezoek ik ook mijn moeders tuintje en zet er een plantje neer, het gaat gewoon om even heel dicht bij degene te zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen geloof, geen ziel, geen hiernamaals. Dus waarom langs een graf gaan? Dat is wetenschappelijk gezien een volslagen overbodig ritueel of handeling.
Waarom ben je dichterbij diegene als bij iemand zijn graf in de buurt bent? Wetenschappelijk gezien is dat complete nonsens. Als je dat toch ervaart dan getuigd dat van een bepaald impliciet geloof.quote:Op zondag 14 november 2010 13:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik onzin D-K, ik geloof voor geen meter, maar ben ik in Friesland dan bezoek ik ook mijn moeders tuintje en zet er een plantje neer, het gaat gewoon om even heel dicht bij degene te zijn.
Je gaat er hierbij vanuit dat naar een graf gaan iets is dat je voor de degene onder de grond zou doen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen geloof, geen ziel, geen hiernamaals. Dus waarom langs een graf gaan? Dat is wetenschappelijk gezien een volslagen overbodig ritueel of handeling.
Jep.quote:Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nogal onsmakelijk om deze discussie op deze gronden aan te zwengelen.
Getuigt van weinig gevoel in je sodeflikker.
Uiteraard!quote:Op zondag 14 november 2010 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc
''Hello George!''
oh wacht, je had 'm al gezien en er gepost!
Een jaar alweer?quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mag het
Damn ik ben brak hee
Al lang gedaan, wel opletten.quote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Lieve Gert en Piet, vergeten jullie niet een topic open te zetten?
quote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gaat er hierbij vanuit dat naar een graf gaan iets is dat je voor de degene onder de grond zou doen.
Heeft niets met atheisme te maken. Helemaal niets zelfs. Je gaat naar een plek waar je iemand begraven hebt, dat roept herinneringen op, daar kan je ff alleen zijn, met 't gevoel van die persoon.quote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omtrent de dood zijn er weinig atheïsten.
Apart hoor, hoe mensen altijd een mond vol hebben van logica, maar het altijd onder het tapijt vegen als logica en gevoel niet in overeenkomst zijn.
Geef me dan maar een note Pietje voor het logisch redenen in zake waar je volgens atheïsten ook logisch zou moeten redeneren.
Sorry, ik keek niet goed.quote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al lang gedaan, wel opletten.
Sticky leest niemand, dus gewoon FOK! Sint gedichten actie!quote:
Je toontje is wel erg respectloos hoor. Je zou het ook wat vriendelijker kunnen brengen.quote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omtrent de dood zijn er weinig atheïsten.
Apart hoor, hoe mensen altijd een mond vol hebben van logica, maar het altijd onder het tapijt vegen als logica en gevoel niet in overeenkomst zijn.
Geef me dan maar een note Pietje voor het logisch redenen in zake waar je volgens atheïsten ook logisch zou moeten redeneren.
Op papa's, waar ze ook zijn ,,,,quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit dus! Sterkte vandaag Remlof.quote:Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nogal onsmakelijk om deze discussie op deze gronden aan te zwengelen.
Getuigt van weinig gevoel in je sodeflikker.
Jouw feestjequote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik heb hem wel sticky gedaan, is dat niet handig denk je?
Halsbandparkieten.quote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef Toverheks het volgende:
heb 9 groene papagaaien aan me netjes met pinda`s en vetballen hangen, en ze zijn totaal niet bang, ze eten gewoon door, mooie beesten met een rode snavel
dacht het wel, ze vliegen hier in het wild, van de zomer waren het een stuk of 50 nu een boompje vol zeg maar, maar is gewoon leuk om te zien, ook kleine musjes enzo die af en aan vliegen.quote:Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Halsbandparkieten.
[ afbeelding ]
Ja tof, Den Haag heeft ook een kolonie. Toen ik ze voor het eerst zag dacht ik dat ze ontsnapt waren ergens, nooit konden overleven in de vrije natuur en heb ik bijna de dierenambulance gebeld. Maar ze horen er gewoon bij.quote:Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht het wel, ze vliegen hier in het wild, van de zomer waren het een stuk of 50 nu een boompje vol zeg maar, maar is gewoon leuk om te zien, ook kleine musjes enzo die af en aan vliegen.
ja en moet je opletten he, het worden er elk jaar meer en meer, bij Schrutz vliegen ze ook af en aan, en die woond andere eind van de stad, heel Amsterdam raakt overbevolkt met die beesten, maar vind het gewoon een leuk gezicht, paar jaar terug kwamen ze alleen tegen de avond en vlogen dan weer ergens anders heen, nu zitten ze er al en zie ze veel bij ons in de buurt.quote:Op zondag 14 november 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tof, Den Haag heeft ook een kolonie. Toen ik ze voor het eerst zag dacht ik dat ze ontsnapt waren ergens, nooit konden overleven in de vrije natuur en heb ik bijna de dierenambulance gebeld. Maar ze horen er gewoon bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |