Kort nachtjequote:
Huh, hoe bedoel u ?, het komt echt door die onzichtbare knopjes hoor !quote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jian, dat grapje met die verneukte quotes. Wil je die nooit meer maken. Thanx.
hahahha kort nachtje pietje en een koppijnquote:
Uhh, ik begrijp m echt niet, wat?quote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jian, dat grapje met die verneukte quotes. Wil je die nooit meer maken. Thanx.
denk dat Pietje deze bedoelt? in opa topicquote:
'wormstekige'quote:Op zondag 14 november 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Alleenheerschappij!
Ik zat al te kijken van 'er klopt iets niet, maar zondagochtend dus het zal wel!'
Voordat appel.
Ja, maar wat is daar dan mee ?quote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Pietje deze bedoelt? in opa topic
[quote]1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
edit, 't blijven k..knopjes
zal niet weten wat er mis mee is, ach Pietje was nog niet uitgeslapen, we hebben vannacht met Noelle heel gezellig met zijn 3e,Armin zitten kijken tot 4 uurquote:Op zondag 14 november 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar dan mee ?ik wilde iets wijzigen in m'n post daarboven, maar door die nieuwe half-onzichtbare knopjes gaat dat nog wel eens mis en wordt dat een quote. Maar wat is dan het probleem?
goedemorgen Liev, wel op de bus doen hoorquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
Hoi...net brief getypt voor het opzeggen van mn huur en dan nu een kopje koffie
quote:Op zondag 14 november 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen Liev, wel op de bus doen hoor
quote:Op zondag 14 november 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
Ja, maar wat is daar dan mee ?ik wilde iets wijzigen in m'n post daarboven, maar door die nieuwe half-onzichtbare knopjes gaat dat nog wel eens mis en wordt dat een quote. Maar wat is dan het probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |