dat zei ik, stille tijdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef versabommie het volgende:
dus.... het lijkt hier verdomme wel huize avondrood tijdens de winterstop!![]()
Dan bestel je een maaltijd met patat, vraag je extra patat en schuif je thuis de rest de koelkast in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in patat, maar het regent zo enorm hard ...
En zelf bakken is geen optie. Ik haat frituurpannen. En zij mij.
aardappels schillen en zelf patat snijden, lekker hoor eigengemaakte met klodder mayo, beetje zout en peper.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb straks sinterklaas-inkopen gedaan en daarna in een gezellig tentje patat, broodje hamburger en salade gegeten met dochter.....hoop calorieenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
oh lekker toch Annie een keertje kan dat bestquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb straks sinterklaas-inkopen gedaan en daarna in een gezellig tentje patat, broodje hamburger en salade gegeten met dochter.....hoop calorieen, maar ach af en toe moet kunnen...
![]()
Ben ook blut nu...
Ja, natuurlijk wel,Mijn dochter wil volgens mij in Nel veerkamp's voetsporen treden, ze vraagt alles bijn a met tijgerprint.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh lekker toch Annie een keertje kan dat best
kan ze haar lol op alles is tijgerprint hahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel,Mijn dochter wil volgens mij in Nel veerkamp's voetsporen treden, ze vraagt alles bijn a met tijgerprint.
Portemonnee, dekbedhoes ,handschoenen, sjaal....
Ach wel leuk, ik heb van de week een mooie Ti Sento ring voor haar gekocht....en 2 grote sierkussens van dat nep- ijsbveervacht. Ik hou van 5 December...quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ze haar lol op alles is tijgerprint haha
is een mooie Anniequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:18 schreef Anniebab het volgende:
http://www.trendjuwelier.nl/ti-sento-1346mw.htm
Deze ring is t.
Met tijgerprint?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Anniebab het volgende:
...en 2 grote sierkussens van dat nep- ijsbveervacht.
Nee, gebroken wit...Ze kijkt op haar kamer altijd films met een vriendin en ze wilden en lekker kussen in hun rugquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de striemende regen getrotseerd.
Waar een wil is, is patat!
Het was zo lekker dat ik me nu een beetje vies voel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Marrije het volgende:
ik vond het al zo zielig klinken, zij het nauwelijks. Maar je hebt je patat. Was het wat?
hahahaa ja heb ze nu bewonderd en JA beetje outbollig ook, maar als ze lekker warm zittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef anufri het volgende:
Ik keek vanmorgen naar mijn sloffen, maar die hebben ook wel een errug
hoog snuggel gehalte![]()
[ link | afbeelding ]
die vind ik wel gaaf, ook lekker rood enzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:53 schreef anufri het volgende:
dus nu heb ik Bordeelsluipers voor bij mijn Harembroeken![]()
[ link | afbeelding ]
Interessant Heh...
ik hou ze ook wel heur... ze zitten wel errug lekker die snuggelsloffenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa ja heb ze nu bewonderd en JA beetje outbollig ook, maar als ze lekker warm zitten
whut?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
Nu ben ik benieuwd welk hoofd erbij hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |