nee deze dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee Heks niet gezien...
Ik ben voorlopig effe op youtoep heur![]()
kijk deze dan, had ik nog nooit gezien !
goed he en ook spannend, zondag deel 2quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net De Macht van Meneer Miller gekeken!
Ik moet nog de laatste paar minuten kijk en dan is deel 1 klaar! Ja, spannend!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goed he en ook spannend, zondag deel 2
Sprekend, in alle opzichtenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
zo zie ik Jian nou voor me he hahaha net keith van zijn avatar, niet deze maar de vorige, maar echt als ik aan Jian denk heb ik nu dit plaatje erbij
Ik vind dat zo grappig, gaat nergens over, maar wel grappig.quote:
maandag om 10 uurquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo grappig, gaat nergens over, maar wel grappig.
Weet je al wanneer jullie de sleutel krijgen?
Dan heb je een maand de tijd, dat met toch lukken of moet er heel veel gebeuren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja zeker snel en voor de kerst wonen we dr...ik wil voor 15 december verhuizen
Nee dat gaat wel lukken...alleen de muren sausen ...lekker opfrissen en een vloer leggen....en voor de rest ziet het er super uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je een maand de tijd, dat met toch lukken of moet er heel veel gebeuren?
Lekker hoor, en alles gelijkvloers he, fijn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat gaat wel lukken...alleen de muren sausen ...lekker opfrissen en een vloer leggen....en voor de rest ziet het er super uit
Terecht!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
en Joan is weer door naar de volgende ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |