Omdat Nespresso goddelijker dan dit opperwezentje is.quote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef ukga het volgende:
Ik erger me aan het feit dat god/petrus (niet geheel duidelijk wie het nou voorstelt) WEL regenwolken kan toveren, maar geen koffiecapsules
God schiep de wereld, maar de mens maakte Nederland en Nederland maakte Nescafé.quote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef ukga het volgende:
Ik erger me aan het feit dat god/petrus (niet geheel duidelijk wie het nou voorstelt) WEL regenwolken kan toveren, maar geen koffiecapsules
Ja! God als hebberige Hobbit!quote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat Nespresso goddelijker dan dit opperwezentje is.
Ik vind deze versie trouwens erg flauw, Malkovich-onwaardig.
Petrus jaquote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef ukga het volgende:
Maar wat speelt ie nou? God of Petrus?
Aangezien Petrus bij de hemelpoort staat en niet god, lijkt het mij dus petrus
wist niit dat petrus kon toverenquote:Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Petrus ja
Terechte klacht. Ik zie die reclame veels te vaak
Heb jij Petrus wel eens B-acteurs zien chanteren om een paar koffie cups? Het is God.quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef ukga het volgende:
Maar wat speelt ie nou? God of Petrus?
Aangezien Petrus bij de hemelpoort staat en niet god, lijkt het mij dus petrus
Van Veen wist het al wel!quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef ukga het volgende:
[..]
wist niit dat petrus kon toveren
kut reclame dus
Pardon!quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef merzbau het volgende:
malkovich is ook een gigantische homo...
wat doet god bij de hemelpoort dan?quote:Op zondag 14 november 2010 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb jij Petrus wel eens B-acteurs zien chanteren om een paar koffie cups? Het is God.
Hij verdenkt Petrus van het achterhouden van koffie cups, natuurlijk.quote:
Echt hé.quote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het irritante "make an educated guess" is iig verdwenen, lichtpuntje in de zwarte put van Nespresso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |