C arlo zn Geer blijft leuk....en Arie was echtquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja was t leuk? Vond het vaak zo flauw. Maar zal het weer eens kijken.
Ja! Bah, ik heb de gordijnen maar dichtgedaan en mijn mini living collors op standje geel gezet, lijkt het nog een beetje zonnig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, echt de hele dag 95+% kans op regen hier. Troosteloos zeg ik je, troosteloos!
Ah, Gert gaat tanken in Duitslandquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
Deze globetrottert gaat weer een internationale reis over de grens naar het buitenland maken.
Fijne natte dag en tot wifi!
En jij veel plezier straksquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Gert gaat tanken in Duitsland
Gutenmittag
Heerlijke dag om tot 12u uit te slapen, mogguhquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, echt de hele dag 95+% kans op regen hier. Troosteloos zeg ik je, troosteloos!
Die is al geland! THE EAGLE HAS LANDED!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is al geland! THE EAGLE HAS LANDED!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:16 schreef versabommie het volgende:
Sowieso is die ouwe seniele slavendrijver niet leuk, ik zeg Kerst FTW.. bij Kerst denk je toch direct aan:
[ afbeelding ]
Goed hoor, thnx for asking. En met joe ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Bommie, hoe is het met jou?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed hoor, thnx for asking. En met joe ?
Komt je bezem nog door de APK?
Long time Bommelsquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:16 schreef versabommie het volgende:
Sowieso is die ouwe seniele slavendrijver niet leuk, ik zeg Kerst FTW.. bij Kerst denk je toch direct aan:
[ afbeelding ]
Niets van dat allesquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Long time Bommelsnet vrijgelaten ? medicatie op ? ontsnapt ?
Mooi... er komt nog eens een dag dat je echt een keer mijn Bob moet zijn met dat ding heur, lijkt me dikke funquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat het goed met je gaat, en ja heb al een nieuwe bezem besteld, de Nimbus 2010/2011
stille tijdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets van dat allesKwam gewoon per klikgeluk op fok terecht en dacht.. zal ik eens...
En hier was ik dus... Hoest hier dan? Beetje spannende dingen, leven ind e brouwerij of stille tijden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |