hahahaa ja heb ze nu bewonderd en JA beetje outbollig ook, maar als ze lekker warm zittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef anufri het volgende:
Ik keek vanmorgen naar mijn sloffen, maar die hebben ook wel een errug
hoog snuggel gehalte![]()
[ link | afbeelding ]
die vind ik wel gaaf, ook lekker rood enzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:53 schreef anufri het volgende:
dus nu heb ik Bordeelsluipers voor bij mijn Harembroeken![]()
[ link | afbeelding ]
Interessant Heh...
ik hou ze ook wel heur... ze zitten wel errug lekker die snuggelsloffenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa ja heb ze nu bewonderd en JA beetje outbollig ook, maar als ze lekker warm zitten
whut?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
Nu ben ik benieuwd welk hoofd erbij hoort.
ok ok niet nu dan, misschien later?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef anufri het volgende:
Nee Marije je kan wachten tot je een ons weegt maar er komt nu GEEN foto van mijn hoofd !
quote:zeg maar eerlijk daar zat je op te wachten
Smaakt dat nou lekker, die friet uit de oven? Hetzelfde als gewone patatjes?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Wij hadden ook friet, bij uitzondering. Want dat eten we zelden en het was ook nog eens kreukelfriet uit de oven, met kip erbij en appelmoes.
Ik las over warme choco, zin in, maar ik denk dat mijn buik dat niet zo leuk gaat vinden, ik hou t maar bij koffie, met warme melk en een schepje rietsuiker. En brokspeculaas!
24 cm? Zo hey, wat een stuk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok ok niet nu dan, misschien later?
[..]
![]()
Mijn haar is net geknipt, 24 cm eraf. Zo, dit voelt een stuk beter.
Ja ik ook, 11 euro erbijquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zorgverzekering 2011 binnen, ruim 10% verhogen voor exact hetzelfde pakket, eikels.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Smaakt dat nou lekker, die friet uit de oven? Hetzelfde als gewone patatjes?
En voel je je goed Juud? Gaat alles volgens het boekje?
Denk dat ik het ook eens ga proberen, die ovenfriet. Het voordeel is natuurlijk wel dat er geen vet whatsoever aan te pas komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze smaken prima, zowel de gewone als de kreukelversie, knapperig en goudbruin, andere ovenfriet is vaak slap. En het smaakt idd anders, omdat het niet in de frituur is gebakken. We hebben nu eenmaal geen frietpan in huis, bewust niet en halen doen we zelden. Dit is een goed alternatief.
Zwangerschap gaat prima, geen noemenswaardige klachten, het begint een beetje 'normaal' te voelen dat ik de zwangere versie van mezelf ben. En ik krijg een buik, jemig...
Morgen de 12 weken echo, wel weer spannend.
slaap lekker Juudquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:39 schreef Juud79 het volgende:
01-06-2011
Nu lekker slapen, trusten....
Kort nachtjequote:
Huh, hoe bedoel u ?, het komt echt door die onzichtbare knopjes hoor !quote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jian, dat grapje met die verneukte quotes. Wil je die nooit meer maken. Thanx.
hahahha kort nachtje pietje en een koppijnquote:
Uhh, ik begrijp m echt niet, wat?quote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jian, dat grapje met die verneukte quotes. Wil je die nooit meer maken. Thanx.
denk dat Pietje deze bedoelt? in opa topicquote:
'wormstekige'quote:Op zondag 14 november 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Alleenheerschappij!
Ik zat al te kijken van 'er klopt iets niet, maar zondagochtend dus het zal wel!'
Voordat appel.
Ja, maar wat is daar dan mee ?quote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Pietje deze bedoelt? in opa topic
[quote]1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
edit, 't blijven k..knopjes
zal niet weten wat er mis mee is, ach Pietje was nog niet uitgeslapen, we hebben vannacht met Noelle heel gezellig met zijn 3e,Armin zitten kijken tot 4 uurquote:Op zondag 14 november 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar dan mee ?ik wilde iets wijzigen in m'n post daarboven, maar door die nieuwe half-onzichtbare knopjes gaat dat nog wel eens mis en wordt dat een quote. Maar wat is dan het probleem?
goedemorgen Liev, wel op de bus doen hoorquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
Hoi...net brief getypt voor het opzeggen van mn huur en dan nu een kopje koffie
quote:Op zondag 14 november 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen Liev, wel op de bus doen hoor
quote:Op zondag 14 november 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
Ja, maar wat is daar dan mee ?ik wilde iets wijzigen in m'n post daarboven, maar door die nieuwe half-onzichtbare knopjes gaat dat nog wel eens mis en wordt dat een quote. Maar wat is dan het probleem?
Wat zijn de nieuwe featuresquote:Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Noek! Even updaten naar de nieuwste versie van iTunes en je bent klaar voor de 4.2 update voor onder meer iPad.
Dat klinkt best alsof ik snap waar ik het over heb!
Volgens mij multitaskingquote:Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe features?
volgens mij is Pietje weer terug gekropen in bedquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Pietje, ik snap het nog steeds niet, ik ben een beetje dom denk ik
Voor zover ik weet (...) iig multitasking en mapping, zoals iPhone met de laatste update ook kan.quote:
Ha ha ha, ik pieker nooit zoveel hoor Heks en zeker niet op een zondagmorgenquote:Op zondag 14 november 2010 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij is Pietje weer terug gekropen in bedwordt lang wachten op het antwoord, daar zit je dan Jian, en maar piekeren en piekeren van wat je fout hebt gedaan, ik snap het ook niet hoor
Dan mag ik niet meer de muziek heel hard zetten en in mijn hemd over straat in de zomer.quote:
OK ga ik erop zettenquote:Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ontwikkelaars brengen Android op iPad
Heb je toch een iPad gekocht?quote:Op zondag 14 november 2010 12:48 schreef hondjes het volgende:
OK ga ik erop zetten![]()
Krijg de apps er al niet op
Freudiaanse verspreking?quote:Op zondag 14 november 2010 13:09 schreef remlof het volgende:
Liep je nu te baggeren in de KAL SC vannacht Heksie?
quote:Op zondag 14 november 2010 13:09 schreef remlof het volgende:
Liep je nu te baggeren in de KAL SC vannacht Heksie?
Dan mag hetquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Betrapt, zal het niet meer doen, maar was even gezellig
oh, en het ziet er al zo somber uit met dit weer, bijna alles kaal en zo, gaat snel he een jaar vind je ook niet. nou denk maar even extra aan hemquote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mag het
Damn ik ben brak hee
Maar ben wel op de terugweg uit Schiedam nog even langs het kerkhof gereden. Het is vandaag een jaar geleden dat mijn vader overleed
Tof, ik verheug me er al opquote:Op zondag 14 november 2010 13:40 schreef Toverheks het volgende:
ik ga even een mop voor je overtypen Remlof, om je op te beuren ben zo terug.
Geen geloof, geen ziel, geen hiernamaals. Dus waarom langs een graf gaan? Dat is wetenschappelijk gezien een volslagen overbodig ritueel of handeling.quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
Maar ben wel op de terugweg uit Schiedam nog even langs het kerkhof gereden. Het is vandaag een jaar geleden dat mijn vader overleed
vind ik onzin D-K, ik geloof voor geen meter, maar ben ik in Friesland dan bezoek ik ook mijn moeders tuintje en zet er een plantje neer, het gaat gewoon om even heel dicht bij degene te zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen geloof, geen ziel, geen hiernamaals. Dus waarom langs een graf gaan? Dat is wetenschappelijk gezien een volslagen overbodig ritueel of handeling.
Waarom ben je dichterbij diegene als bij iemand zijn graf in de buurt bent? Wetenschappelijk gezien is dat complete nonsens. Als je dat toch ervaart dan getuigd dat van een bepaald impliciet geloof.quote:Op zondag 14 november 2010 13:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik onzin D-K, ik geloof voor geen meter, maar ben ik in Friesland dan bezoek ik ook mijn moeders tuintje en zet er een plantje neer, het gaat gewoon om even heel dicht bij degene te zijn.
Je gaat er hierbij vanuit dat naar een graf gaan iets is dat je voor de degene onder de grond zou doen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen geloof, geen ziel, geen hiernamaals. Dus waarom langs een graf gaan? Dat is wetenschappelijk gezien een volslagen overbodig ritueel of handeling.
Jep.quote:Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nogal onsmakelijk om deze discussie op deze gronden aan te zwengelen.
Getuigt van weinig gevoel in je sodeflikker.
Uiteraard!quote:Op zondag 14 november 2010 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc
''Hello George!''
oh wacht, je had 'm al gezien en er gepost!
Een jaar alweer?quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mag het
Damn ik ben brak hee
Al lang gedaan, wel opletten.quote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Lieve Gert en Piet, vergeten jullie niet een topic open te zetten?
quote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gaat er hierbij vanuit dat naar een graf gaan iets is dat je voor de degene onder de grond zou doen.
Heeft niets met atheisme te maken. Helemaal niets zelfs. Je gaat naar een plek waar je iemand begraven hebt, dat roept herinneringen op, daar kan je ff alleen zijn, met 't gevoel van die persoon.quote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omtrent de dood zijn er weinig atheïsten.
Apart hoor, hoe mensen altijd een mond vol hebben van logica, maar het altijd onder het tapijt vegen als logica en gevoel niet in overeenkomst zijn.
Geef me dan maar een note Pietje voor het logisch redenen in zake waar je volgens atheïsten ook logisch zou moeten redeneren.
Sorry, ik keek niet goed.quote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al lang gedaan, wel opletten.
Sticky leest niemand, dus gewoon FOK! Sint gedichten actie!quote:
Je toontje is wel erg respectloos hoor. Je zou het ook wat vriendelijker kunnen brengen.quote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omtrent de dood zijn er weinig atheïsten.
Apart hoor, hoe mensen altijd een mond vol hebben van logica, maar het altijd onder het tapijt vegen als logica en gevoel niet in overeenkomst zijn.
Geef me dan maar een note Pietje voor het logisch redenen in zake waar je volgens atheïsten ook logisch zou moeten redeneren.
Op papa's, waar ze ook zijn ,,,,quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit dus! Sterkte vandaag Remlof.quote:Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nogal onsmakelijk om deze discussie op deze gronden aan te zwengelen.
Getuigt van weinig gevoel in je sodeflikker.
Jouw feestjequote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik heb hem wel sticky gedaan, is dat niet handig denk je?
Halsbandparkieten.quote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef Toverheks het volgende:
heb 9 groene papagaaien aan me netjes met pinda`s en vetballen hangen, en ze zijn totaal niet bang, ze eten gewoon door, mooie beesten met een rode snavel
dacht het wel, ze vliegen hier in het wild, van de zomer waren het een stuk of 50 nu een boompje vol zeg maar, maar is gewoon leuk om te zien, ook kleine musjes enzo die af en aan vliegen.quote:Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Halsbandparkieten.
[ afbeelding ]
Ja tof, Den Haag heeft ook een kolonie. Toen ik ze voor het eerst zag dacht ik dat ze ontsnapt waren ergens, nooit konden overleven in de vrije natuur en heb ik bijna de dierenambulance gebeld. Maar ze horen er gewoon bij.quote:Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht het wel, ze vliegen hier in het wild, van de zomer waren het een stuk of 50 nu een boompje vol zeg maar, maar is gewoon leuk om te zien, ook kleine musjes enzo die af en aan vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |