Hey stuk! Hoe is het forumleven? En het echte?quote:
misschien bedoelde hij het niet zo heet als het wordt opgediendquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat een rare stellingname ? Ik bedoel dat is net zoiets als niet meer praten omdat je voordeur een nieuw verfje heeft gehad.. istie een ietwat autist?
Teun is/was NMNS hè Bom, dat je weer effe weet waar het over gaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat een rare stellingname ? Ik bedoel dat is net zoiets als niet meer praten omdat je voordeur een nieuw verfje heeft gehad.. istie een ietwat autist?
Ik weets..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun is/was NMNS hè Bom, dat je weer effe weet waar het over gaat
Achja wie weet knaltie ineens de ether in... de autistquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ik dacht ik meld het even, i.v.m. de retalin enzo
O, die leest wel mee hoor, maar jullie hebben de hele week nog niet gezegd dat je 'm mist enzo, dus blijft ie lekker knorrig in z'n hoekje zitten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef Toverheks het volgende:
Teun kom heus wel weer opdagen, hij kan niet buiten ons
Tuurlijk leestie mee, ik bedoel die kan nog geen dag schijten zonder het forum bij te houden. Achter de begonia's met een sherry ben je ook snel zat, lijkt me..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef Jian het volgende:
[..]
O, die leest wel mee hoor, maar jullie hebben de hele week nog niet gezegd dat je 'm mist enzo, dus blijft ie lekker knorrig in z'n hoekje zitten.![]()
Ik mis Teun, waar ist ie nou toch
Je kan het gewoon uitzetten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef versabommie het volgende:
Wel geinig dat updaten maar de F5 charme is er wel een beetje af nu he ?
Ja mooi niet! Ik bedoel het zit er op en ik pas me aan, ik integreer! Ohwzo!quote:
Hey hondjes, ja zijn gangetje..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:45 schreef hondjes het volgende:
HE Bommie, hoe gaat ie...
Wat een vervelende rotkinderen vandaag allemaal in winkelcentra,,
Lang leve de Sint, dat zal het wel zijn..
oh hoef ik niet te zeggen, Teun weet wel dat ik hem misquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef Jian het volgende:
[..]
O, die leest wel mee hoor, maar jullie hebben de hele week nog niet gezegd dat je 'm mist enzo, dus blijft ie lekker knorrig in z'n hoekje zitten.![]()
Ik mis Teun, waar ist ie nou toch
is dus een aanrader, ja ik kon van de week kiezen, kadotje van huppeldepuppuberkind, of een lekker luchtje of dit boek, heb voor luchtje gekozen misschien koop ik hem van de week zelf wel, is niet duur 24,95.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:50 schreef Jian het volgende:
Even voor de eventuele liefhebberts, ik ben halverwege en hij leest lekker weg hoor, wat een verhalen, man![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, zeker niet duur en echt leuk om te lezenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dus een aanrader, ja ik kon van de week kiezen, kadotje van huppeldepuppuberkind, of een lekker luchtje of dit boek, heb voor luchtje gekozen misschien koop ik hem van de week zelf wel, is niet duur 24,95.
ja, had hem wel door gebladert al, ik hou van biografien dus schaf hem wel aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, zeker niet duur en echt leuk om te lezen
dankdank! Neem er zelf ook een, vrolijk meiskequote:
Droog wit wijntje, will do.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:14 schreef versabommie het volgende:
dankdank! Neem er zelf ook een, vrolijk meiske
En hoe gaat het met jou? En hoe is het uiteindelijk met die jaap-zeug afgelopen ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Droog wit wijntje, will do.![]()
Fijn om te horen dat het goed met je/jullie gaat.
Z'n gangetje, niet echt top. En Jaap....leeft ie nog?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:21 schreef versabommie het volgende:
En hoe gaat het met jou? En hoe is het uiteindelijk met die jaap-zeug afgelopen ?
Geen idee.. ben toen een beetje afgehaakt en heb de ontwikkelingen niet meer zo gevolgdquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Z'n gangetje, niet echt top. En Jaap....leeft ie nog?
Hij leeft nog wel hoor. En nog steeds onder de naam Terror Jaap. Man, wat is die vent afgeleden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:30 schreef versabommie het volgende:
Geen idee.. ben toen een beetje afgehaakt en heb de ontwikkelingen niet meer zo gevolgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |