Nee, niet om kou te vattenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Tuurlijk kan dat ff, Groof. Kouvatten bestaat toch niet!
Nou weet je, dat laatste zou zomaar kunnen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen. Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.
En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers.
Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey, is die bodywarmer van de hema?
Haha, ik meteen kijken. Maar gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken. Bij R staat er 26/10 opquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf.
Hier hetzelfde probleem. Ivan is niet bijzonder lang voor zijn leeftijd, maar de drukkers van 74/80 stonden tijden geleden al op springen. Hij heeft 86/92 echt nodig en die rompers zitten hem niets te groot. Ik vind het maar maf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef Poppejans het volgende:
En over die rompers, Wolf zit zowel qua lengte als gewicht exact op de middelste lijn van de CB grafieken maar hij heeft echt 86/92 nodig van rompers.Daar heeft hij uiteraard nog wat ruimte in, maar de drukkers van 75/80 pasten niet meer of stonden op knappen.
Het is een heerlijke pyjama! En ik vind de Barbabob-pyjama geweldig, die moet je echt zien te vinden! Ik houd helemaal niet van Barbapapa en ook niet van drukke kleding, maar op een pyjama vind ik het op een of andere manier wel heel gaaf. Ineens kan alles.quote:en die pyjama staat zo leuk bij Ivan, ik kan hem in de winkels niet meer vinden evenals de Barbabob pyjama die ik vooral hebben moet grrr
Er zitten nu kleine gaatjes in de stof. Had ik vantevoren natuurlijk ook wel kunnen bedenken, want het is echt bodywarmerspul.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Ssserpente het volgende:
Groof!![]()
Hoezo, Claudia, is het er niet mooier op geworden..?
Hij vindt het zinloze dingen, maar ze staan wel leuk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef oeke het volgende:
Leuk Claudia, die bodywarmer!
Hoe vind je geliefde het? Aangezien hij er niet om stond te springen.
Vond hij een bodywarmer gay? Of was het iets anders?
Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iets maken dan? Vliegtuigjes vouwen.
Ik zit al achter de naaimachine voor hem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Oeke![]()
dan maak je toch wat? Of web-windowshoppen
Been there, done that.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussen
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.quote:
Amenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.
Claudia wij gebruiken hem nu nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten.
86/92 is het zelfs! Het Niels-broekje paste helaas toch nog niet, de breteldingen waren nog veel te groot haha.Verschilt momenteel echt qua broek/merk wat hij past 74 of 80.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:25 schreef Twinkly het volgende:
Dat Wolf al in 80-86 rompers zit johNiels past nog makkelijk in 74-80, zelfs met een wasbare luier aan. Het zal ook wel te maken hebben met de bouw, Niels heeft totaal geen spekkies meer op zijn buik.
Ja maar je moet dan alsnog voor minimaal 20 euro bestellen, 25 dus met verzenden erbij en dat heb ik momenteel niet, en ook niet nodig eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Die barbabob pyjama hebben ze wel in de webshop! En er zijn nog een paar actiecodes, waaronder 10,- korting, dus je kunt hm bijna gratis krijgen
Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
De zwarte tricot romper met kleine streepjes zit Niels net zoals die witte romper bij R. De rompers uit dat blauw-grijze 4-pak met autootjes zitten wat strakker maar past hij ook nog makkelijk.
Ik stop ze niet in de droger trouwens...
Oh, je bedoeld die met autootjes over de gehele romper. Ik vind dat en de gestreepte romper erg fijn, ze zijn lekker rekbaar. Die uit het 4-pak vind ik te stijf, behalve de blauwe met autootjes, die is ook rekbaar geweven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.
Ik bedoel een andere grijze met autootjes. Gewoon een losse. Droger maakt trouwens best wel wat verschil. De maat 80 rompers van de H&M zitten bij R ook zo als deze witte van de hema. Dus wij zijn echt voorlopig nog niet toe aan maat 86/92.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef Orea het volgende:
Vertel me dat mijn kind nog ergens gaat stagneren qua groei???? De 62/68 rompers van de Hema beginnen nu ook al krappig te zitten(3,5 maand
)
hierquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
Oke, waarschijnlijk wordt dit een heel genant moment, maar ik moet de vraag toch stellen.
Claudia, wie is die man op die slab?
Wolf en R. Wat een heerlijke jongetjes zijn jullie toch!
Ik ken Wittgenstein wel maar ik had z'n hoofd ook niet herkend hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef oeke het volgende:
Ah, dank Huup. Zoiets vermoedde ik al, tenminste, dat het een filosoof was.
Maar ik ben duidelijk niet thuis in de materie.
Nog een vraag dan. Is het positief of negatief dat je vrienden hem op een babyslab zetten?
Ik bedoel, yoghurt en spuug all over...
Wittgenstein is een held! Hun zoon heeft van ons een shirtje gekregen met Dougie Yule erop. En Ivan kreeg van zijn vader een shirt met Don Draper (oh wacht, dat was een cadeautje voor mijn verjaardag vorig jaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef oeke het volgende:
Nog een vraag dan. Is het positief of negatief dat je vrienden hem op een babyslab zetten?
Ik bedoel, yoghurt en spuug all over...
Ja, nou kijk ik naar die foto en prompt ben ik ook een beetje verdrietig. Onze kindjes zijn geen baby'tjes meer en die tijd komt niet meer terug.quote:Op zondag 14 november 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik die foto zie word ik ineens een beetje verdrietig omdat hij dat baby'tje niet meer is. Over het algemeen is dat gevoel me vreemd omdat ik hem nu zo leuk vind, maar die foto, pfff.
quote:Da's nutteloze kennis.
Ik vraag me dan ook ineens af of ik er wel genoeg van heb genoten, of ik wel heb beseft hoe schattig hij was, dat die tijd nooit meer terug zou komen, blabla. Maar al die dingen wist ik toen maar al te goed en ik heb er volop van genoten! We doen het nog één keer over met zijn zusje.quote:Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef oeke het volgende:
Ja, nou kijk ik naar die foto en prompt ben ik ook een beetje verdrietig. Onze kindjes zijn geen baby'tjes meer en die tijd komt niet meer terug.![]()
Oh dat gevoel heb ik momenteel ook heel erg! Of ik echt wel volop heb genoten van die eerste maanden, stom he?! want dat heb ik wel heel erg, al had ik me echt niet gerealiseerd dat die maanden in het eerste jaar ZO snel gaan! Van alleen een baby'tje wat liggen kan en huilen naar een groter baby'tje wat allerlei dingen begint te doen vond ik zo verbazingwekkend snel gaan.quote:Op zondag 14 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook ineens af of ik er wel genoeg van heb genoten, of ik wel heb beseft hoe schattig hij was, dat die tijd nooit meer terug zou komen, blabla. Maar al die dingen wist ik toen maar al te goed en ik heb er volop van genoten! We doen het nog één keer over met zijn zusje.
En ineens vind ik het jammer dat we niet nog een jongetje krijgen. Jongetjes.
jazekerquote:Op zondag 14 november 2010 04:57 schreef Marlinde het volgende:
Lily, had je het tuinbroekje nog?
Ik wil er wel voor betalen hoor
goed zijn die hehquote:Op zondag 14 november 2010 19:32 schreef Keshet het volgende:
Enne, ik heb babypaws voor Emma, die hoge. Ik ben er zo blij mee!
Oh ja, dat heb ik ook bewust meegekregen, dat moment dat ik vorig jaar met verlof ging. Ik was er echt aan toe toen. Nu heb ik gelukkig maar 3 klassen (ouderschapsverlof), maar toen had ik er zesquote:Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef lily het volgende:
Ik vind het ook vreselijk snel gaan, dat eerste jaar. Gewoon...ieder jaar. Mijn eerste kleine babietje is nu gewoon al bijna 10 jaar. On-ge-loof-lijk.
En wat huup zegt klopt wel, als je al meer kinderen hebt dan glipt het toch wat meer door je vingers. Ik kan gewoonweg niet alleen tijd aan Leah besteden. Het drukke gezinsleven draait door en zij draait er gewoon in mee.
en jongetjes of meisjes...gelukkig is het beiden even leuk!
ik bedacht me deze week dat vorig jaar rond deze tijd bijna mijn verlof inging (had ik nu ook wel zin in)
ja hè vervelend dan moet ik weer naar R'dam en dan móet ik ook weer naar Primark.quote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Ligt helemaal aan het model.. laarzen vallen een maat kleiner.
Behalve sneaker laarzen en lage sneakers die vallen weer normaal.
Schoentjes vallen smal.
Ik zou ze niet zo maar kopen, maar eerst passen in de winkel.
En als ze de maat dan niet hebben eventueel bestellen, maar dan weet je wel welke richting.
Ja op zich wel, maar bij scapino bijvoorbeeld kun je boven de 25 euro gratis thuis laten bezorgen. Als het dan niet past dan zou ik het gaan ruilen in de winkel bijv.quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zou schoenen ook eigenlijk altijd eerst passen, of ze moeten makkelijk geruild kunnen worden.
Oh lekker hahaha ik buk niet zo soepel tegenwoordig en als ik weer overeind kom dan is t hijgend en met rood hoofdquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet alles wat op de site staat hebben ze in de winkel maar wel een groot aantal.
(iig in Isa's maat) en dat staat onder de kleding verstopt, op de grond.
Lekker bukken de hele tijd.
Ja ik zag 'm vanmiddag ook. Helaas niet meer in Daan's maatquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
oh <3
was dees al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
De capuchon is afneembaar, dus handig voor binnen én voor buiten in de doek ofzo. Ik vind em lief
oeh twee woorden: moet.. hebben!quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
oh <3
was dees al voorbij gekomen?
De capuchon is afneembaar, dus handig voor binnen én voor buiten in de doek ofzo. Ik vind em lief
Ow, het is alleen maar voor kleine babymatenquote:Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
oeh twee woorden: moet.. hebben!![]()
![]()
dat wordt een nieuwe bakkenquote:Op zondag 14 november 2010 23:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow, het is alleen maar voor kleine babymaten
Ah toe doe es?quote:Op maandag 15 november 2010 08:40 schreef lily het volgende:
[..]
ja, doei![]()
leuk is dat, Claudialekker uitzoeken
Haha je mini-meiskequote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het niet erg als dingen alleen maar in kleine maten te koop zijn. Ik geloof dat wij daar voorlopig nog niet uit zijn.
Je adres is binnen Huup!
Lekker Claudia! Zitten er leuke dingen bij vind je?
oh ja nee ik had hem zelf ookquote:Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Keshet het volgende:
Mutsje komt bij TF vandaan, misschien ken je 'm daarvan.
welke maat? Ik heb best wel wat pakjes liggen hier. Ik weet niet hoeveel er te krijgen is op het moment aan zwempakjes voor baby's.quote:Op maandag 15 november 2010 15:35 schreef octopussy het volgende:
Mmm ik realiseer me ineens dat ik nog een zwempakje nodig heb voor Hannah voor ons Centerparcs weekend komend weekend
Ze heeft nu maat 74, maar een 80 zou ook goed zijn (je baby in een strak badpakje wurmen is niet tofquote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
welke maat? Ik heb best wel wat pakjes liggen hier. Ik weet niet hoeveel er te krijgen is op het moment aan zwempakjes voor baby's.
SC hè wat vervelend nou
oh ja die zijn superleukquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef octopussy het volgende:
Zo'n boardshortje vind ik echt uberschattigmaar veel te duur.
[ afbeelding ]
oh joh das helemaal prima. bruikleen je de meuk gewoonquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef octopussy het volgende:
mja, ik vind 17 euro voor zo'n klein stukje stof wat niet zo lang gedragen kan worden best veel.
Huup, ik heb nu een rood-met-witte-stippen zwembroekje dus een roze zwempakje is dan denk ik wel het leukst. Misschien dat dat ook helpt tegen het "aw, wat een leuk knulletje" wat ik altijd te horen krijg van onbekenden![]()
![]()
Als Hannah er uit gegroeid is dan kan krijg je hem toch gewoon terug van me voor muppet2
Jaha! Ko zijn eerste zwempak van DPAM!quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
die middelste doet me aan iets van dpam denken maar ik weet niet wat
oh! jah!quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Jaha! Ko zijn eerste zwempak van DPAM!
[ afbeelding ]
Die laarsjes van Noortje.![]()
Lekker warm in elk geval!
ja he?quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! jah!verrek hahaha
Octo geen punt hoor!dacht ik wel
maar kan me voorstellen dat het lastig zoeken is nu.
Maar hey, heb je wel een mooi excuus om zo'n boardshort te kopen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:31 schreef Sorbootje het volgende:
Hulp gevraagd!
Ik zoek voor Isabeau een witte of cremekleurige muts, gebreid of gehaakt met zo'n bolletje d'r op en hij moet onder haar kin vast te knopen zijn (omdat hij anders binnen drie seconden een sierlijke boog door de lucht maakt). En een bijpassende sjaal. En ik kan het NERGENS vinden. Zo raar is het toch niet, wat ik zoek?!
Dat setje heb je er eens in een doos bijgedaan, die woont nu hierquote:Op maandag 15 november 2010 15:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja nee ik had hem zelf ook![]()
ik weet wel waar ik hem van ken maar ik weet niet zeker of we hem bewaard hadden of niet.
Mijnes kwam van kleurdoos, met sjaal erbij! Vond het zo'n leuk setje
ja zie je wel! toch welquote:Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat setje heb je er eens in een doos bijgedaan, die woont nu hier
Oeh jaaaah!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:54 schreef Keshet het volgende:
Is er nog interesse in een gezamelijke DPAM bestelling begin december voor kerstoutfits etc.?
Zeeman? Wibra? Hema? C&A? V&D?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er iemand waar je warme wantjes/handschoenen kunt kopen?
Tyler heeft wel wantjes van h&m, maar die zijn meer voor nu.
Die pakjes zien er heerlijk warm uit!
Misschien dat ik dan eens ga meedoen. gewoon één leuk pakkie voor mijn zoonquote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind DPAM niet goedkoop, maar ook niet schokkend duur Groofs. En ik ben heel tevreden over de kwaliteit (behalve dan dat je knoopjes altijd even extra vast moet zetten, maar dat is bij bijna alle merken zo)
haha ik heb nu echt ALLES in kratten voor een eventuele 2equote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef wickie het volgende:
BJ volgens mij hebben wij best wel dezelfde smaak![]()
Jouw moppie is groter dan die van mij, als je ooit wat verkoopt laat je me het dan weten
Dátte ja.. Ik grijp ook altijd mis qua maatquote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Als ze deze keer wel de goede maat nog hebben van wat ik zou willen dan doe ik ook mee
yups; ik zie het al helemaal gebeuren idd; met dat pakje op een houten sleequote:Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef wickie het volgende:
Zie je het al voor je BJ? Dat ze lekker aan het rondbanjeren zijn door de sneeuw, dat ze net kunnen lopen. Met dat pakje aan![]()
Klinkt leuk Bla!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke kleertjes komen er weer voorbij
Ik zou ook wel eens bij DPAM willen bestellen, maar aangezien ik nooit meet met mensen hier schiet dat niet op aangezien iemand het dan weer moet verzenden..blablabla
Ik heb wel Dana's kerstoutfit al bij elkaar(ja ik ben er op tijd bij
)
Het zwarte tule rokje van name it met subtiele glitters erin, een zwart/witte maillot en een zwart wit gestreept truitje van vinrose met een roze boordjes..Ziet er erg leuk uit
Ow dat is nog wel te doen dan jaquote:Op donderdag 18 november 2010 10:40 schreef Keshet het volgende:
[..]
Klinkt leuk Bla!
Enne, qua verzendkosten valt het meestal wel mee. Vaak is er wel een sale met gratis verzendkosten van Frankrijk naar hier. Zoniet, dan betalen we 15 euro, dat deel je dan weer met z'n allen.
Verzenden vanaf mij naar iedereen valt vaak ook erg mee, 't lukt meestal wel om 't in een envelop te proppen, of 2. Als het echt veel is betaal je voor pakketpost, maar dat betaal je vaak ook aan verzendkosten bij webshops in Nederland.
Waar woon je eigenlijk?
Exact hetzelfde hier, alleen een tuinbroekje v Dpam 18mnd past netquote:Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet![]()
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.
draagt van alle merken onder 74 en boven 80 (en van hema zelfs 86 )
Ahh dan weet ik ook dat ik toch wel 18 maanden moet bestellenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet![]()
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.
en uh Evie zal inmiddels iets van 9,5 kg zijn? maandag CB.
draagt van alle merken onder 74 en boven 80 (en van hema zelfs 86 )
Op de Scapino site staan wel snowboots in kleinere maatjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef oeke het volgende:
Hey Meimeltje, die jij plaatst zijn wel leuk.
Maar op Wehkamp hadden ze die alleen vanaf maat 28 ofzo.
Weet je of ze die ook in 21 of 22 hebben?
floris past nu zn 6M kleren vsn dpam en hij is 4maanden.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Fannetje het volgende:
Tnx voor het maatadvies dames, dan ga ik gewoon wat dingetjes in 6M bestellen en hopen dat dat goed past
Dan moet het goed komen. Anne gaat nu naar maatje 62, dus dan zal ze de 6M kleren over een maand of twee moeten passen en dan is het januari, dus best nog winterquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris past nu zn 6M kleren vsn dpam en hij is 4maanden.
hij zit nu ook tussen 62 en 68.
Of naar Poppejansquote:Op donderdag 18 november 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
Anders kan het meteen naar zolder omdat het niet meer past.
aankomende week alquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow Cock! Snowboots, díe moest ik nog. En net nu ze sneeuw voorspellen voor aankomende week.
Gezien de A@pies maat (hoe bevallen die?? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? ik wil ze ook nog graag in maat L) die je bestelde voor Dyon, gok ik dat ze exact dezelfde schoenmaat hebben nu 19 of 20quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zie ze eigenlijk alleen maar vanaf maat 22. Welke maat heeft Wolf?
Dyon nu maat 19 denk ik, maar 20 zou ook vast wel kunnen.
Ik ga er maar niet vanuit dat Dyon al loopt tijdens de sneeuwperiode (als het tenminste wel gaat sneeuwen).
Waren dat snowboots?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh hahahaha, wat heerlijk. colour coordinated denken. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik ben heel blij met turquoise ski broeken en het maakt mij echt geen reet uit welke kleur de snowboots hebben áls ik ze maar heb.![]()
In grotere maten wordt het nóg erger.zo erg dat ik voor mijn jongste laatst welgeteld 1(!) paar schoenen had om uit te kiezen. En die kosten ook slechts 95 euro.
en dat was in freaking september.
De aapies zitten hier echt heel goed! Hij kan er nog goed in groeien, dus ik denk dat hij de winter er wel mee door komtquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gezien de A@pies maat (hoe bevallen die?? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? ik wil ze ook nog graag in maat L) die je bestelde voor Dyon, gok ik dat ze exact dezelfde schoenmaat hebben nu 19 of 20
Wat ontzettend raar dat dat NU al de winkels uitvliegt zegik dacht dat ik altijd debiel vroeg dingen kocht, maar dit is wel erg vroeg.
Ik hoop ergens zwarte te vinden of in de kleur die je hierboven liet zien, voor bij dat grijze sneeuwbroekje van de H&M
Vandaag zag ik snowboots op de markt, en P. vond het onzin. Als het sneeuwt en het is nodig kopen we ze dan wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind snowboots geloof ik ook niet het geld waard. Hoeveel dagen in het jaar ligt er nu sneeuw of ijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |