abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88638530
en weer verder

vorige deel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88640640
Ivan is héél blij met zijn bodywarmer!

Excuses voor de maffe outfit; hij had een pyjamadag. Dit is trouwens maat 86/92. :X
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88645246
Oooh kijk hem zitten dan O+
pi_88645458
Hey, is die bodywarmer van de hema? Volgens mij heeft R dezelfde (was een kraamcadeautje en past nu). Staat goed, ook zo over een pyjama :+ .

En ik las laatst ook al over rompers maat 86/92. Ik ben echt een beetje in shock. Die droeg mijn dochter als laatste voor ze zindelijk werd. Dus toen ze twee was nog. Mijn zoon zit echt nog ruim genoeg in maat 74/80 kwa hemarompers (met droger zelfs). En die is volgens mij best flink en zeker te vergelijken met jullie zonen.
pi_88645649
Ik had vandaag een ingeving. Ik wilde graag wat meer buiten zijn, maar omdat R nog niet loopt kan dat gewoon niet met deze temperaturen (alleen als hij slaapt natuurlijk wel, maar ik wil hem zelf ook juist wat meer buiten hebben). Totdat ik bedacht dat ik die sneeuwbroek had liggen van de H&M. Die is goed dik; van buiten een stugge regenbestendige stof en van binnen flink gevoerd, dus ik dacht, ik trek hem gewoon dat ding aan en dan moet het vast kunnen. Meneertje zelf vond het helemaal top om even buiten op ontdekkingstocht te mogen gaan. ^O^

Ben echt blij dat ik het bedacht heb. En natuurlijk zal ik hem geen uren op die koude vloer laten rondscharrelen, maar even kan het goed zo, volgens mij.
pi_88646382
Tuurlijk kan dat ff, Groof. Kouvatten bestaat toch niet! :P
pi_88646506
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Tuurlijk kan dat ff, Groof. Kouvatten bestaat toch niet! :P
Nee, niet om kou te vatten :{w , meer zodat hij niet vastvriest aan de grond :+ .
pi_88646612
Heerlijk toch Groofsken!
Wolf had vandaag ook diezelfde broek aan, maar dan in de buggy.Ik vind het geloof ik nu al een handige broek en heerlijk warm.
En over die rompers, Wolf zit zowel qua lengte als gewicht exact op de middelste lijn van de CB grafieken maar hij heeft echt 86/92 nodig van rompers.Daar heeft hij uiteraard nog wat ruimte in, maar de drukkers van 75/80 pasten niet meer of stonden op knappen.

Cool die bodywarmer! Ik hou wel van bodywarmers
en die pyjama staat zo leuk bij Ivan, ik kan hem in de winkels niet meer vinden evenals de Barbabob pyjama die ik vooral hebben moet grrr
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88646714
Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen ;( . Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.

En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers. :7
pi_88646857
Haha, ja het zal vast per Hema verschillen :P
Wolf heeft daarvan die donkergrijs kleurige en die donkergrijze met gekleurde strepen 86/92 en ik hoef echt de mouwen niet om te slaan van die rompers en ook van onderen sluit het mooi aan.
R. was volgens mij inderdaad een pietsie groter dan Wolf, dan zal Wolf wel meer buik en kont hebben denk ik.
Ik heb echt een buggy kind, dan wel in de goede wagen en niet het kleine meeneem ding. Hij vindt het rondgereden worden echt heerlijk.
Mn ringsling is ein-de-lijk in de maak, ben benieuwd hoe hij dat vindt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88647093
Vertel me dat mijn kind nog ergens gaat stagneren qua groei???? De 62/68 rompers van de Hema beginnen nu ook al krappig te zitten :X (3,5 maand :o )
pi_88647124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen ;( . Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.

En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers. :7
Nou weet je, dat laatste zou zomaar kunnen! :o

Wij hebben heel veel rompers van B.'s nichtje die zijn dus minimaal 1 tot 2 jaar oud, en die heb ik eens bovenop de rompers gelegd die ik zelf gekocht had omdat ik me afvroeg of ik nou scheel keek of niet :P De oudere rompers van 1 of 2 jaar geleden hebben dus een iets korter lijfje en de mouwen zijn beduidend korter dan de nieuwere.
Ze zijn allemaal al tig keer gewassen en gedroogd dus daar zit em het verschil niet in.

Dat waren 74/80 rompers en daarvan heb ik nu dus ook 3kwart opgeborgen omdat ik die 3-kwarts mouwtjes geen porum vond :P en de knoopjes begonnen te trekken.
Nu ligt er een mengeling in de kast van 86/92 die wel nog erg ruim zitten, en de 74/80's die nu in de winkel liggen dit jaar. Maar ik wilde liever geen 74/80 bijkopen omdat k niet zo goed in kan schatten hoe lang ze die nu nog aan zou kunnen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88647205
Ik heb nog een stapeltje 86/92 unisexrompers (oftewel witte rompers) liggen van S, die zal ik eens van zolder gaan halen.

Het liefst zou ik R ook wat meer in de wagen gaan doen eigenlijk, maar het jammere van mijn luxere buggy-wagen zeg maar is dat hij niet zo makkelijk in mijn auto past.
pi_88650840
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey, is die bodywarmer van de hema?
Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf. :')
pi_88650936
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf. :')
Haha, ik meteen kijken. Maar gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken. Bij R staat er 26/10 op :7
pi_88650937
Dyon draagt ook al rompers maat 86/92 van de Hema :) 74/80 pasten nog wel net, maar ik vind iets ruimer altijd wat fijner, lijkt me anders zo trekken.
Bovenkleding zit hij nog in maat 80 en broeken 74/80.

Staat je goed die bodywarmer Ivan!
pi_88651014
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef Poppejans het volgende:
En over die rompers, Wolf zit zowel qua lengte als gewicht exact op de middelste lijn van de CB grafieken maar hij heeft echt 86/92 nodig van rompers.Daar heeft hij uiteraard nog wat ruimte in, maar de drukkers van 75/80 pasten niet meer of stonden op knappen.
Hier hetzelfde probleem. Ivan is niet bijzonder lang voor zijn leeftijd, maar de drukkers van 74/80 stonden tijden geleden al op springen. Hij heeft 86/92 echt nodig en die rompers zitten hem niets te groot. Ik vind het maar maf.

Ik heb dit trouwens bij alle rompers van de Hema.

quote:
en die pyjama staat zo leuk bij Ivan, ik kan hem in de winkels niet meer vinden evenals de Barbabob pyjama die ik vooral hebben moet grrr
Het is een heerlijke pyjama! En ik vind de Barbabob-pyjama geweldig, die moet je echt zien te vinden! Ik houd helemaal niet van Barbapapa en ook niet van drukke kleding, maar op een pyjama vind ik het op een of andere manier wel heel gaaf. Ineens kan alles.
pi_88651110
Groof! :D

Hoezo, Claudia, is het er niet mooier op geworden..?
pi_88651111
Die barbabob pyjama hebben ze wel in de webshop! En er zijn nog een paar actiecodes, waaronder 10,- korting, dus je kunt hm bijna gratis krijgen ;)
pi_88651153
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Ssserpente het volgende:
Groof! :D

Hoezo, Claudia, is het er niet mooier op geworden..?
Er zitten nu kleine gaatjes in de stof. Had ik vantevoren natuurlijk ook wel kunnen bedenken, want het is echt bodywarmerspul.
pi_88651186
Leuk Claudia, die bodywarmer!
Hoe vind je geliefde het? Aangezien hij er niet om stond te springen.
Vond hij een bodywarmer gay? Of was het iets anders?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88651208
Ik ga morgen gewoon een foto maken van mijn zoon in een maat 74/80 romper. :o (Hoe erg is dàt :') )
pi_88651227
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten. :Y)
pi_88651296
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef oeke het volgende:
Leuk Claudia, die bodywarmer!
Hoe vind je geliefde het? Aangezien hij er niet om stond te springen.
Vond hij een bodywarmer gay? Of was het iets anders?
Hij vindt het zinloze dingen, maar ze staan wel leuk.
pi_88651362
:P

Oh jongens, ik heb zin om iets voor Ko te kopen, maar geen geld en geen noodzaak. Hoe erg. :{
pi_88651444
Iets maken dan? Vliegtuigjes vouwen ^O^ .
pi_88651516
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten. :Y)
Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussen :Y)

Oeke :D
dan maak je toch wat? Of web-windowshoppen :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88651660
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iets maken dan? Vliegtuigjes vouwen ^O^ .
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Oeke :D
dan maak je toch wat? Of web-windowshoppen :9
Ik zit al achter de naaimachine voor hem. }:|
pi_88651687
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:

Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussen :Y)
Been there, done that. :P

pi_88651824
Die slab ook :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88651944
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die slab ook :D
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen. :Y)
pi_88655485
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen. :Y)
Amen :D

En ik vond dat er zo heerlijk comfi uitzien dat kussen zo O+
Hij ligt bij ons zo in de woonkamer en als ik hem opgeruimd heb dan gaat ze hem echt zoeken :') Ligt ie op de bank omdat ik stof gezogen heb ofzo, dus alles van de vloer, dan trekt ze er net zo lang aan tot ie weer op de grond ligt, en als ie in de box ligt dan gaat ze bij de box staan wijzen. Lidelidelidelideliiii??
Hij speelt lekker blijkbaar :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88658633
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Claudia wij gebruiken hem nu nog :o Linde heeft 'm als anti-uit-bed-val-kussen naast zich liggen :Y
pi_88664238
Hahha Oeke :D Wat ben je aan het maken?

Die slab van Ivan :D _O_ Hebben jullie die zelf laten maken?

Dat Wolf al in 80-86 rompers zit joh :o Niels past nog makkelijk in 74-80, zelfs met een wasbare luier aan. Het zal ook wel te maken hebben met de bouw, Niels heeft totaal geen spekkies meer op zijn buik.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88664285
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:25 schreef Twinkly het volgende:

Dat Wolf al in 80-86 rompers zit joh :o Niels past nog makkelijk in 74-80, zelfs met een wasbare luier aan. Het zal ook wel te maken hebben met de bouw, Niels heeft totaal geen spekkies meer op zijn buik.
86/92 is het zelfs! Het Niels-broekje paste helaas toch nog niet, de breteldingen waren nog veel te groot haha.Verschilt momenteel echt qua broek/merk wat hij past 74 of 80.

Wat een grappig idee om een lekker kussen te maken van het voedingskussen, ik heb nooit een voedingskussen gehad.
Die slab is echt hilarisch
pi_88664303
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Die barbabob pyjama hebben ze wel in de webshop! En er zijn nog een paar actiecodes, waaronder 10,- korting, dus je kunt hm bijna gratis krijgen ;)
Ja maar je moet dan alsnog voor minimaal 20 euro bestellen, 25 dus met verzenden erbij en dat heb ik momenteel niet, en ook niet nodig eigenlijk.
Het is echt alleen dat Barbabob pyjamaatje wat ik hebben wil en ben in 2 H&M gewone winkels geweest waar ze er ineens geen 1 meer hadden.Stom hoor
pi_88664419
Uhum...

Romper maat 74/80 Hema :7 ...

Ruimte zat toch? :o

Oh, en het bewijs :P :
pi_88664437
Mogelijk is mijn zoon vele malen slanker dan Wolf (al vond ik ze ook wat dat betreft heel vergelijkbaar op de meet), maar reëler acht ik het toch dat er best wat verschil zit in de grootte van de hemarompers. Eén set rompers maat 74/80 vind ik ook al echt te krap. Maar deze witte (heb ik een aantal) en bv die gekleurd gestreepte en de grijze met autootjes kan hij enog prima aan.
pi_88664474
De zwarte tricot romper met kleine streepjes zit Niels net zoals die witte romper bij R. De rompers uit dat blauw-grijze 4-pak met autootjes zitten wat strakker maar past hij ook nog makkelijk.

Ik stop ze niet in de droger trouwens...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88664518
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
De zwarte tricot romper met kleine streepjes zit Niels net zoals die witte romper bij R. De rompers uit dat blauw-grijze 4-pak met autootjes zitten wat strakker maar past hij ook nog makkelijk.

Ik stop ze niet in de droger trouwens...
Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.

Ik bedoel een andere grijze met autootjes. Gewoon een losse. Droger maakt trouwens best wel wat verschil. De maat 80 rompers van de H&M zitten bij R ook zo als deze witte van de hema. Dus wij zijn echt voorlopig nog niet toe aan maat 86/92.
pi_88664551
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.

Ik bedoel een andere grijze met autootjes. Gewoon een losse. Droger maakt trouwens best wel wat verschil. De maat 80 rompers van de H&M zitten bij R ook zo als deze witte van de hema. Dus wij zijn echt voorlopig nog niet toe aan maat 86/92.
Oh, je bedoeld die met autootjes over de gehele romper. Ik vind dat en de gestreepte romper erg fijn, ze zijn lekker rekbaar. Die uit het 4-pak vind ik te stijf, behalve de blauwe met autootjes, die is ook rekbaar geweven.
Ik kan Niels zelfs nog in een 68 van de H&M proppen als ik zou willen, maar daarvan worden de mouwen te kort :P

Wat een interessante discussie eigenlijk :P
pi_88664590
Ja, echt een belachelijke discussie. Ik schreef gisteren al dat het nergens op sloeg dat ik er zelfs een foto van ging maken :@ :P .

Maar ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat Wolf er dan in past :D .
pi_88664617
Wat een ruimte lijkt R. daar nog in te hebben! :o : Zo zitten dus bij Wolf de Hema 86/92 rompers, hij heeft er vandaag eentje aan en liep vanmorgen in alleen een romper, maar nu ligt hij te slapen dus heb geen foto, zal er morgenvroeg even een foto van maken!
Heb trouwens maar 2 Hema rompers, de rest Makro maar die 86/92 valt gewoon exact gelijk met die van de Hema
Rompers gaan hier wel de droger in maar volgens mij maakt dat echt amper verschil
pi_88664751
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef Orea het volgende:
Vertel me dat mijn kind nog ergens gaat stagneren qua groei???? De 62/68 rompers van de Hema beginnen nu ook al krappig te zitten :X (3,5 maand :o )
:o
bij floris nog niet!
pi_88664752
Voor rompers weet ik het niet zeker van de droger, maar de trainingsbroekjes van hema krompen best behoorlijk in de droger.
pi_88667535
Tadaaa Groofsken
Bij die foto waarop hij staat zie je dat hij nog wel fijn iets ruimte bij de billen heeft

pi_88667598
Kijk Twinkly, we hebben het broekje al wel effe gepast
pi_88667951
Apart dat 74/80 nog zo ruim zit bij R :D Hij zat het niet heel strak, maar mouwtjes begonnen ook wel wat te kort te worden.
De rompers van Dyon zitten iets ruimer dan die bij Wolf.

Naja wat maakt het ook uit he ;) Ik heb zelf liever iets ruimere kleding dan dat alles nog maar net past, dus ik pak misschien al iets sneller een grotere maat.
pi_88678852
Haha, ^O^ . Wolfje, die blik op die eerste foto O+ . Maar ze zitten wel ruimer hoor dan deze bij R :Y .
pi_88683534
Wat lijkt Wolf op die onderste foto veel op z'n moeder! :o

De slab was een kraamcadeau! We hebben hem zelfs nooit gebruikt omdat ik bang ben dat 'ie vies wordt of beschadigd raakt in de was. Hij ligt in Ivans babydoos.
pi_88683686
Oke, waarschijnlijk wordt dit een heel genant moment, maar ik moet de vraag toch stellen.
Claudia, wie is die man op die slab?

Wolf en R. Wat een heerlijke jongetjes zijn jullie toch! O+
pi_88684131
oeke gelukkig vraag jij t haha
k vroeg t me ook al af
pi_88684864
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
Oke, waarschijnlijk wordt dit een heel genant moment, maar ik moet de vraag toch stellen.
Claudia, wie is die man op die slab?

Wolf en R. Wat een heerlijke jongetjes zijn jullie toch! O+
hier ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88685073
Ah, dank Huup. Zoiets vermoedde ik al, tenminste, dat het een filosoof was.
Maar ik ben duidelijk niet thuis in de materie. :P

Nog een vraag dan. Is het positief of negatief dat je vrienden hem op een babyslab zetten?
Ik bedoel, yoghurt en spuug all over...
pi_88685576
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef oeke het volgende:
Ah, dank Huup. Zoiets vermoedde ik al, tenminste, dat het een filosoof was.
Maar ik ben duidelijk niet thuis in de materie. :P

Nog een vraag dan. Is het positief of negatief dat je vrienden hem op een babyslab zetten?
Ik ken Wittgenstein wel maar ik had z'n hoofd ook niet herkend hoor :D
Fijn dat jij het vraagt namens alle onwetenden onder ons O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 14 november 2010 @ 04:57:10 #56
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88691909
Lily, had je het tuinbroekje nog?
Ik wil er wel voor betalen hoor :Y
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88692327
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef oeke het volgende:
Wittgenstein is een held! Hun zoon heeft van ons een shirtje gekregen met Dougie Yule erop. En Ivan kreeg van zijn vader een shirt met Don Draper (oh wacht, dat was een cadeautje voor mijn verjaardag vorig jaar :+ ):

pi_88692495
Haha, wat grappig!
Ik raakte altijd in de war tijdens mijn filosofiecolleges. Dus ik ben bang dat ik er niet zoveel van opgestoken heb. :D ;)

Leuk om zulke tussen-onsjes te hebben met vrienden.
Zo nemen mijn beste vriendin en ik altijd exotische fournituren mee voor elkaar als we op reis zijn geweest. O+

Ik vind die foto van Ivan zo grappig, het lijkt wel of hij op vers omgeploegde aarde ligt.
pi_88692880
Die foto is echt O+ O+
pi_88693125
Als ik die foto zie word ik ineens een beetje verdrietig omdat hij dat baby'tje niet meer is. Over het algemeen is dat gevoel me vreemd omdat ik hem nu zo leuk vind, maar die foto, pfff.

Nou precies, oeke, het zijn onderonsjes, running gags. En zo erg is het niet om Ludwig niet te herkennen, hoor. Ik heb filosofie gestudeerd en weet van de meeste filosofen niet hoe ze eruit zien. Da's nutteloze kennis. :Y)
pi_88693508
Kijk Don Draper ken ik dan weer wel O+ Prachtige foto van Ivan Claudia!
pi_88693579
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik die foto zie word ik ineens een beetje verdrietig omdat hij dat baby'tje niet meer is. Over het algemeen is dat gevoel me vreemd omdat ik hem nu zo leuk vind, maar die foto, pfff.
Ja, nou kijk ik naar die foto en prompt ben ik ook een beetje verdrietig. Onze kindjes zijn geen baby'tjes meer en die tijd komt niet meer terug. ;(
quote:
Da's nutteloze kennis. :Y)
O+
pi_88693768
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef oeke het volgende:

Ja, nou kijk ik naar die foto en prompt ben ik ook een beetje verdrietig. Onze kindjes zijn geen baby'tjes meer en die tijd komt niet meer terug. ;(
Ik vraag me dan ook ineens af of ik er wel genoeg van heb genoten, of ik wel heb beseft hoe schattig hij was, dat die tijd nooit meer terug zou komen, blabla. Maar al die dingen wist ik toen maar al te goed en ik heb er volop van genoten! We doen het nog één keer over met zijn zusje.

En ineens vind ik het jammer dat we niet nog een jongetje krijgen. Jongetjes. O+
pi_88694722
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vraag me dan ook ineens af of ik er wel genoeg van heb genoten, of ik wel heb beseft hoe schattig hij was, dat die tijd nooit meer terug zou komen, blabla. Maar al die dingen wist ik toen maar al te goed en ik heb er volop van genoten! We doen het nog één keer over met zijn zusje.

En ineens vind ik het jammer dat we niet nog een jongetje krijgen. Jongetjes. O+
Oh dat gevoel heb ik momenteel ook heel erg! Of ik echt wel volop heb genoten van die eerste maanden, stom he?! want dat heb ik wel heel erg, al had ik me echt niet gerealiseerd dat die maanden in het eerste jaar ZO snel gaan! Van alleen een baby'tje wat liggen kan en huilen naar een groter baby'tje wat allerlei dingen begint te doen vond ik zo verbazingwekkend snel gaan.
En waar ik eerst vroeger heel erg hoopte op een meisje ben ik nu helemaal om naar de jongetjes O+

en ik moest eerst googlen wie die meneer op die slab was hoor :+ dus zo dom zijn we hier vast allemaal niet
pi_88695870
Ik ben wel thuis in filosofie maar hoe iemand eruit ziet is idd bijzaak :D Ik herinnerde het me omdat Claudia het ooit eerder gezegd heeft. Ik heb een hoekje in mn hersenen voor zulke nutteloze informatie :Y)
zit vól joh dat hoekje :o :')

Over genieten, ik heb juist het eerste jaar alleen maar gedaan waar ik zelf zin in had :@ :D
Ik prijs me dan ook gelukkig dat we de "luxe" hebben gehad om zo ontzettend veel tijd door te brengen met Amélie in het eerste jaar. luxe is relatief natuurlijk, er zitten ook keerzijden aan allebei nog studeren en een kind hebben :P maar over het algemeen genomen is de tijd die je krijgt echt een kadootje. Ik ben juist een beetje bang dat het jaar met de 2e strakjes veel sneller door mn vingers zal glippen. Omdat er veel meer 'moet', omdat je ook nog een ander kind hebt dat aandacht verdient enz enz. Urenlang kneuteren in bed met zn drietjes is er straks niet meer bij, of een stuk minder. Er komen ook wel hele andere vormen van genieten voor in de plaats, maar toch.

En over kleertjes dan nog maar :+
Ik ga over een weekje ofzo beginnen met de babywasjes en ik heb er echt enorm zin in :D _O-
Al die kleertjes weer door mn handen enzo <3 De eerste pakjes die dan gewassen klaar liggen. Commode inruimen. héérlijk O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 november 2010 @ 19:32:50 #66
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88708905
Ik ben vandaag ook al in zo'n nostalgische bui. Ik ben een backup aan het maken van alle foto's en filmpjes die we hebben (doe dat mensen, echt!) en krijg zie daardoor weer foto's en filmpjes die ik al maanden niet bekeken heb.
Ik stond helemaal verbaasd over hoeveel ze gegroeid is sinds ze thuis is (20cm!) en hoeveel meer ze kan. Of ik wel genoeg geniet en genoten heb is ook iets wat me regelmatig door m'n hoofd schiet maar ik geloof dat ik daar volmondig ja op kan antwoorden. Het gaat ongeloofelijk snel maar ik geniet er zo van. O+

Oeke: Bij het kruidvat is aankomende week een houten gereedschapskistje met wat gereedschap te koop voor 5 euro! Daar was jij toch naar op zoek voor Ko?

Enne, ik heb babypaws voor Emma, die hoge. Ik ben er zo blij mee! *O*

Huup, je bent bijna toe aan de babywasjes! Wat fijn! *O*

Oh, en over filosofie weet ik helaas niets maar ik vind het wel erg interessant. Wat raden jullie kenners aan als startboek als je er meer over wilt weten? :D
A grand adventure has begun.
pi_88709158
quote:
5s.gif Op zondag 14 november 2010 04:57 schreef Marlinde het volgende:
Lily, had je het tuinbroekje nog?
Ik wil er wel voor betalen hoor :Y
jazeker :)
ik hoef er niks voor te hebben, ik heb het ook maar gekregen laatst

pm me je adres maar even
pi_88709194
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:32 schreef Keshet het volgende:
Enne, ik heb babypaws voor Emma, die hoge. Ik ben er zo blij mee! *O*
goed zijn die heh :Y
pi_88709308
Ik vind het ook vreselijk snel gaan, dat eerste jaar. Gewoon...ieder jaar. Mijn eerste kleine babietje is nu gewoon al bijna 10 jaar. On-ge-loof-lijk.
En wat huup zegt klopt wel, als je al meer kinderen hebt dan glipt het toch wat meer door je vingers. Ik kan gewoonweg niet alleen tijd aan Leah besteden. Het drukke gezinsleven draait door en zij draait er gewoon in mee.

en jongetjes of meisjes...gelukkig is het beiden even leuk!

ik bedacht me deze week dat vorig jaar rond deze tijd bijna mijn verlof inging (had ik nu ook wel zin in :P )
pi_88716979
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef lily het volgende:
Ik vind het ook vreselijk snel gaan, dat eerste jaar. Gewoon...ieder jaar. Mijn eerste kleine babietje is nu gewoon al bijna 10 jaar. On-ge-loof-lijk.
En wat huup zegt klopt wel, als je al meer kinderen hebt dan glipt het toch wat meer door je vingers. Ik kan gewoonweg niet alleen tijd aan Leah besteden. Het drukke gezinsleven draait door en zij draait er gewoon in mee.

en jongetjes of meisjes...gelukkig is het beiden even leuk!

ik bedacht me deze week dat vorig jaar rond deze tijd bijna mijn verlof inging (had ik nu ook wel zin in :P )
Oh ja, dat heb ik ook bewust meegekregen, dat moment dat ik vorig jaar met verlof ging. Ik was er echt aan toe toen. Nu heb ik gelukkig maar 3 klassen (ouderschapsverlof), maar toen had ik er zes :X .
pi_88717062
En ik vind ook het 'hebben' van een jongetje evenleuk als het 'hebben' van een meisje. Maar dat is natuurlijk wel heel makkelijk praten als je er van allebei één hebt. :P
  zondag 14 november 2010 @ 21:54:49 #72
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88717214
Ik vind ze leuk voor die prijs.
http://www.dolcis.nl/Shop(...)cis&productid=462310
Helaas is Isa een tijdje uit maatje 22 :')
pi_88717745
Is idd niet duur zeg....
en nu zie ik daar ook zomerschoenen voor Kyllian die ze dus wel nog in zn maat (naja 1 maat groter dan) hebben. Maar zullen wel nog verzendkosten bijkomen, dan vind ik het toch weer iets te veel geld voor een gokje of ze dan passen.
http://www.dolcis.nl/Shop(...)cis&productid=328513

Edit: laat maar, imitatieleer...daar krijgt hij echt geheit blaren van.
pi_88718809
Das leuk geprijsd SC :D

Ik denk dat wij eind dec./begin januari weer schoentjes moeten kopen. Heb wel dingen staan in 21/22 en maat 22 maar niets in maat 21, dus daar gaan we maar voor kijken dan.

Weet iemand hoe de schoentjes van Zara vallen qua maat? groot/klein/breed/smal/normaal? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88719329
oh <3
was dees al voorbij gekomen?

De capuchon is afneembaar, dus handig voor binnen én voor buiten in de doek ofzo. Ik vind em lief O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88719450
Leuk pakje!!

Sorry hier geen idee hoe de Zara schoenen vallen.
  zondag 14 november 2010 @ 22:28:50 #77
298315 SacreCoeur
pi_88719460
Ligt helemaal aan het model.. laarzen vallen een maat kleiner.
Behalve sneaker laarzen en lage sneakers die vallen weer normaal.
Schoentjes vallen smal.

Ik zou ze niet zo maar kopen, maar eerst passen in de winkel.
En als ze de maat dan niet hebben eventueel bestellen, maar dan weet je wel welke richting.
pi_88719584
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Ligt helemaal aan het model.. laarzen vallen een maat kleiner.
Behalve sneaker laarzen en lage sneakers die vallen weer normaal.
Schoentjes vallen smal.

Ik zou ze niet zo maar kopen, maar eerst passen in de winkel.
En als ze de maat dan niet hebben eventueel bestellen, maar dan weet je wel welke richting.
ja hè vervelend dan moet ik weer naar R'dam en dan móet ik ook weer naar Primark.
Verdorie :+ :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88719698
:D

Ik zou schoenen ook eigenlijk altijd eerst passen, of ze moeten makkelijk geruild kunnen worden.
  zondag 14 november 2010 @ 22:33:00 #80
298315 SacreCoeur
pi_88719722
Awh zielie :7

Ik moet ook weer, maar nog geen zin met dit weer.
Fietsen met wind zeker. :{w
pi_88719908
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Meimeltje het volgende:
:D

Ik zou schoenen ook eigenlijk altijd eerst passen, of ze moeten makkelijk geruild kunnen worden.
Ja op zich wel, maar bij scapino bijvoorbeeld kun je boven de 25 euro gratis thuis laten bezorgen. Als het dan niet past dan zou ik het gaan ruilen in de winkel bijv. :P maar goed, het paar schoenen dat we nu hebben is ook van scapino en we hebben er daar een aantal gepast, dus ik heb nu een klein beetje een beeld van hoe het valt.

In geval van Zara is het idd eigenlijk beter om gewoon maar in de winkel te kijken en te kopen. Ik kan wel online bestellen maar als t niet past dan moet k ook weer zo'n toch ondernemen om het te gaan ruilen.
En ik ken mezelf :X er ligt hier nog genoeg in de kast van H&M waar ik dan weer te lam voor was om te gaan ruilen. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88719968
staan die schoentjes eigk wel in alle zara winkels? Of kiezen de winkelmensen zeg maar een aantal paar om te verkopen? Ik heb er de keren in R'dam eigk nooit op gelet of er ook schoenen stonden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 november 2010 @ 22:38:29 #83
298315 SacreCoeur
pi_88720034
Niet alles wat op de site staat hebben ze in de winkel maar wel een groot aantal.
(iig in Isa's maat) en dat staat onder de kleding verstopt, op de grond.
Lekker bukken de hele tijd.
pi_88720086
Ahh helemaal onder de kleding dus. Ik had ze ook niet gezien (ook niet echt naar gezocht), in Hilversum zag ik ze wel duidelijk staan.
pi_88720170
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet alles wat op de site staat hebben ze in de winkel maar wel een groot aantal.
(iig in Isa's maat) en dat staat onder de kleding verstopt, op de grond.
Lekker bukken de hele tijd.
Oh lekker hahaha ik buk niet zo soepel tegenwoordig en als ik weer overeind kom dan is t hijgend en met rood hoofd :D :P
Dan moet B. maar mee. Fysieke ondersteuning enzo. :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88721121
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
oh <3

[ afbeelding ]

De capuchon is afneembaar, dus handig voor binnen én voor buiten in de doek ofzo. Ik vind em lief O+
Ja ik zag 'm vanmiddag ook. Helaas niet meer in Daan's maat :{

Ben verder echt verslaafd aan Zara, kan die hele shop wel leegkopen van Jassen, truien, tshirts, broeken, pyama's. Echt erg :o
pi_88722623
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
oh <3

oeh twee woorden: moet.. hebben! O+ O+ O+
pi_88722872
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

oeh twee woorden: moet.. hebben! O+ O+ O+
Ow, het is alleen maar voor kleine babymaten -O-
pi_88727392
Jammer, dat grijze pakje is inderdaad erg leuk (stom van die maten)
pi_88727536
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ow, het is alleen maar voor kleine babymaten -O-
dat wordt een nieuwe bakken :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88727944
Ik heb een tas met kleertjes voor een heel jaar gekregen.
pi_88728043
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 07:30 schreef huuphuup het volgende:
dat wordt een nieuwe bakken :+
ja, doei :+

leuk is dat, Claudia :Y lekker uitzoeken
pi_88728304
Dat is echt een super leuk pakje huup!!
Finn heeft 2 paar schoenen, Elefanten en Zara, ik heb het idee dat de schoenen van Zara net iets smaller zijn dan de Elefanten, maar in maat verder hetzelfde.

Ik moet ook weer eens naar de primark & zara, we hadden er ook leuke schoenen gezien, ze staan alleen niet op de website
pi_88729438
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:40 schreef lily het volgende:

[..]

ja, doei :+

leuk is dat, Claudia :Y lekker uitzoeken
Ah toe doe es? O+ een drieling O+
:P

Oeh Claudia leuk! <3
ga je nu niets meer kopen de rest van dat jaar? :D ik zou dat niet kunnen geloof ik :P

Ja ik vind dat pakje ook erg leuk ! maar ik denk dat ik hem te duur vind voor de eerste paar maanden omdat we al wat pakjes hebben en dan wordt het niet zoveel gedragen. En de maanden erna is het weer zomer dus mja hm... Misschien als ie er ook in 74 is, voor het najaar of de winter dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 10:11:23 #95
265732 Keshet
pi_88729912
Ik vind het niet erg als dingen alleen maar in kleine maten te koop zijn. Ik geloof dat wij daar voorlopig nog niet uit zijn. :D
Je adres is binnen Huup!

Lekker Claudia! Zitten er leuke dingen bij vind je?
pi_88730120
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het niet erg als dingen alleen maar in kleine maten te koop zijn. Ik geloof dat wij daar voorlopig nog niet uit zijn. :D
Je adres is binnen Huup!

Lekker Claudia! Zitten er leuke dingen bij vind je?
Haha je mini-meiske O+
jouw rekeningnr niet }:| :P

Nouja hier waren de kleine maten ook niet super-rap verdwenen gelukkig, dat viel wel mee. Maar we hebben wel al voldoende kleertjes in 56 en 62 dus sja dat vind k dan weer zonde ofzo.

Ik ga straks gewoon los in 68-zomerspul :7 daar hebben we weinig van omdat Amélie in de winter zat in 68. Merk wel dat ik met kleertjes kopen nu veel meer dan bij Amélie geneigd ben om te wachten tot ze er eenmaal is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 10:34:11 #97
265732 Keshet
pi_88730459
Dan doe ik straks met je mee met 68 zomerspul denk ik! *O*

Ik durf niks vooruit te kopen; ik heb geen idee hoe lang ze straks is. :D

Ik merk wel dat een aantal shirts en broekjes te klein beginnen te worden dus we gaan echt richting 't grotere spul. Ik kon d'r wel groter kíjken. 't is gelukt geloof ik. :+

Ik kwam deze net tegen. Check d'r kniekousen. :D
pi_88730519
Haha ah gos O+ die sokken ja :D
Kan me voorstellen dat het lastig inschatten is qua maat voor haar.
Enerzijds misschien beter voor je portemonnee met vooruit kopen, anderzijds wel een risico dat je volslagen los slaat bij een grotere maat :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 10:40:19 #99
265732 Keshet
pi_88730595
Dat doorslaan heb ik al gehad bij 50/56 en 62, daar ben ik wel een beetje overheen geloof ik. :D
Binnenkort ga ik denk ik maar eens wat in V&A zetten al is het nu wel het verkeerde seizoen.

Ik denk dat ik nu ook wel genoeg heb voor de winter; misschien nog wat maillots en dat soort dingen maar qua grote aankopen ben ik volgens mij voorzien.
pi_88731087
iemand dol op streepjes?

pi_88731312

de prijs is om te janken, dat dan weer wel ;(
  maandag 15 november 2010 @ 11:35:37 #102
265732 Keshet
pi_88732176
Ik vind die streepjesdingen nog wel ok maar die onderste twee kledingstukken zijn niet helemaal mijn ding.

Heeft een van jullie trouwens ervaring met Dapper Snappers? Werken die dingen een beetje? Ik heb nu steeds dat broekjes/rokjes qua lengte wel passen maar dat Emma er in de breedte bijna twee keer inkan.
Eventuele andere suggesties op het vastplakken van een broekje met Ductape na zijn van harte welkom. :)
pi_88732687
Oeh, erg leuk die tuinbroekjes Lily! O+ O+ alleen inderdaad die prijs... echt in geen 42 jaar :N dat heb ik zelfs voor een jasje nog nooit uitgegeven

Oeh wat heerlijk Claudia, lekker graaien en uitzoeken, zit er leuks bij?
  maandag 15 november 2010 @ 13:48:03 #104
265732 Keshet
pi_88736392
:@

Hoe krijg je die babypaws fatsoenlijk aan? Ik weet zeker dat ze passen; Emma's voet is 9 centimeter en de schoenen zijn in maat 1, daar kan het niet aan liggen.
Beetje hetzelfde als wat Becky had met de Aapies; ik krijg ze gewoon niet over d'r voet. Heb het met en zonder sokken geprobeerd. Heeft er nog iemand tips?

Vaseline lijkt me niet zo'n goed plan. :+
pi_88736573
Het achterkantje omklappen Keshet, dus als het ware een beetje binnenstebuitenklappen, voetje dr in schuiven en weer terugklappen, dat werkte hier prima altijd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 15 november 2010 @ 14:05:12 #106
265732 Keshet
pi_88737020
Haha, nu voel ik me echt superdom! Dat had ik zelf moeten bedenken!
Bedankt Poppedein, dat klinkt als een goede oplossing! Als mupke zo wakker is ga ik het even proberen!

Ik was zaterdag een dagje weg. D. is lekker samen met Emma op stap geweest. Ik vond dat hij d'r zo guitig aangekleed had. O+
pi_88737116
Oooooh ik smelt ervan :D O+
wat een heerlijke winterse outfit zo!! O+ O+

dat vest is erg leuk :Y mutsje hebben we hier ook, of hadden, weet ik niet meer. Maar leuk is ie!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 14:27:09 #108
265732 Keshet
pi_88737793
Mutsje komt bij TF vandaan, misschien ken je 'm daarvan. :D
pi_88738023
Ik steek met die babypaws ook eerst de voorkant over de tenen/voet en dan klap/trek ik de achterkant over de hiel.
pi_88739076
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Keshet het volgende:
Mutsje komt bij TF vandaan, misschien ken je 'm daarvan. :D
oh ja nee ik had hem zelf ook :D
ik weet wel waar ik hem van ken maar ik weet niet zeker of we hem bewaard hadden of niet.

Mijnes kwam van kleurdoos, met sjaal erbij! Vond het zo'n leuk setje O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 15:06:41 #111
298315 SacreCoeur
pi_88739184
Bleh wat vervelend, Isa past nog maar èèn paar schoenen.
Nu moet ik winkelen. ;(

Ze zit nu gewoon op maatje 26.
pi_88740205
Mmm ik realiseer me ineens dat ik nog een zwempakje nodig heb voor Hannah voor ons Centerparcs weekend komend weekend
  maandag 15 november 2010 @ 16:59:20 #113
265732 Keshet
pi_88743513
Mission babypaws accomplished! *O*

Oeh, lekker shoppen SC en Octo!
pi_88750022
Nu het over babypaws gaat, ik heb een nieuw paar gekregen. Niet omdat de neuzen kaal waren, maar omdat er naadjes los gelaten hadden.

En nu is natuurlijk prompt het stiksel van de bloemen van dr wrapz kapot. Maargoed, die heeft ze nu al bijna 2 maanden iedere dag aan, dus dan mag je niet klagen he? :P
Lotte!
Noah!
pi_88750144
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:35 schreef octopussy het volgende:
Mmm ik realiseer me ineens dat ik nog een zwempakje nodig heb voor Hannah voor ons Centerparcs weekend komend weekend
welke maat? Ik heb best wel wat pakjes liggen hier. Ik weet niet hoeveel er te krijgen is op het moment aan zwempakjes voor baby's.

SC hè wat vervelend nou :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 20:41:13 #116
298315 SacreCoeur
pi_88753695
Ja ik vind het ook allemaal zo naar. :'( :')

Wel grappig al die kale neuzen en los stiksel bij de paws..
Die van Isa zien er nu nog steeds mooi uit, ze worden gebruikt door baby Annabel :P
En dat na 4 jaar.
pi_88755226
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

welke maat? Ik heb best wel wat pakjes liggen hier. Ik weet niet hoeveel er te krijgen is op het moment aan zwempakjes voor baby's.

SC hè wat vervelend nou :D
Ze heeft nu maat 74, maar een 80 zou ook goed zijn (je baby in een strak badpakje wurmen is niet tof :X :X :X ). Als je iets in die maten hebt dan graag *O*
pi_88755668
Zo'n boardshortje vind ik echt uberschattig O+ maar veel te duur.
pi_88755733
Oh Keshet wat een fruppeltje zo O+

Ik heb Aapies via MP gescoord, we zijn helemaal happy ermee.

Ik zag de berichten vandaag over de winterkou. Dus ik dacht, een sneeuwpakje! Als ze straks kan lopen moet ze wel lekker buiten kunnen rondbanjeren.
Dusss mensen nog tips voor leuke skipakjes?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88756618
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef octopussy het volgende:
Zo'n boardshortje vind ik echt uberschattig O+ maar veel te duur.
[ afbeelding ]
oh ja die zijn superleuk O+ O+
Als je nou zeker weet dat je een hele zomer buiten bent met haar dan is de prijs wellicht nog te doen maar voor een paar daagjes weg... meh :P

Moet het een zwembroekje zijn of een badpakje? Ik heb heul veul van allebei :+
hoewel badpakjes heb k er maar 2 geloof ik. Een rood met witte stippen en iets met roze. Moet wel nog even checken of B. het ermee eens is dat het weg gaat ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 21:39:35 #121
298315 SacreCoeur
pi_88756988
Hij's toch afgeprijsd? Ik vind de prijs heel erg meevallen.
Leuk shortje, goed merk.
pi_88757654
mja, ik vind 17 euro voor zo'n klein stukje stof wat niet zo lang gedragen kan worden best veel.

Huup, ik heb nu een rood-met-witte-stippen zwembroekje dus een roze zwempakje is dan denk ik wel het leukst. Misschien dat dat ook helpt tegen het "aw, wat een leuk knulletje" wat ik altijd te horen krijg van onbekenden }:| :')

Als Hannah er uit gegroeid is dan kan krijg je hem toch gewoon terug van me voor muppet2 :Y
pi_88757828
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef octopussy het volgende:
mja, ik vind 17 euro voor zo'n klein stukje stof wat niet zo lang gedragen kan worden best veel.

Huup, ik heb nu een rood-met-witte-stippen zwembroekje dus een roze zwempakje is dan denk ik wel het leukst. Misschien dat dat ook helpt tegen het "aw, wat een leuk knulletje" wat ik altijd te horen krijg van onbekenden }:| :')

Als Hannah er uit gegroeid is dan kan krijg je hem toch gewoon terug van me voor muppet2 :Y
oh joh das helemaal prima. bruikleen je de meuk gewoon ^O^
ff foto uploaden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 21:57:35 #124
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88758239
Leuk shortje! Krijg het er wel meteen koud van zeg, brrrr.

Vriend had leuke laarsjes voor Noortje gevonden (mijn smaak ist net niet helemaal maar goed)

Noortje dacht ook even, wat heb ik nou weer aan mijn kont voeten hangen

Goedgekeurd!
pi_88758371
Ik vind Noortje zo leuk O+
Laarsjes lijken me wel erg lekker warm voor nu! leuk jurkje ook <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88758385
Becky, die laarsjes heb ik ook gezien in het glimmend lichtroze :X Die van Noortje vind ik eigenlijk heel leuk :Y
pi_88758494
@octo

zwembroekjes

achterkant

volgens mij zijn t kleine foto's grr }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88758563
Oh en kiek nou wat ik op de Amerikaanse Amazon vind:

Hoe schattig O+
pi_88758682
die middelste doet me aan iets van dpam denken maar ik weet niet wat :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 22:07:48 #130
298315 SacreCoeur
pi_88758929
Die middelste is wel leuk, de rest niet zo mijn smaak qua kleurtjes.

Ik heb had laatst al het eerste badsetje besteld.
Een bikini + short van protest, was in de sale van afgelopen zomer.
Eens kijken of ik ergens plaatje kan vinden.
pi_88758970
Huup, ik ga toch even verder zoeken. Het is niet helemaal mijn smaak :@ Lief van je om het aan te bieden :*
  maandag 15 november 2010 @ 22:10:43 #132
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88759105
Het middelste badpaksetje vind ik ook het leukst, die anderen zijn ook niet echt mijn smaak.

Octopussy, klopt, ze waren er ook in het roze (juk), ik had nog wel iets van inspraak dus bruin (vriend vond die raze ook niets).

Huup, Noortje is ook leuk :P En ze zijn zeker lekker warm, en ademen he, Geox, zal vast heel erg nodig zijn (NOT).
pi_88759108
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
die middelste doet me aan iets van dpam denken maar ik weet niet wat :?
Jaha! Ko zijn eerste zwempak van DPAM!

Die laarsjes van Noortje. :D
Lekker warm in elk geval! O+
pi_88759305
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef oeke het volgende:

[..]

Jaha! Ko zijn eerste zwempak van DPAM!
[ afbeelding ]

Die laarsjes van Noortje. :D
Lekker warm in elk geval! O+
oh! jah! :D verrek hahaha

Octo geen punt hoor! :D dacht ik wel ;) maar kan me voorstellen dat het lastig zoeken is nu.
Maar hey, heb je wel een mooi excuus om zo'n boardshort te kopen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88759616
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh! jah! :D verrek hahaha

Octo geen punt hoor! :D dacht ik wel ;) maar kan me voorstellen dat het lastig zoeken is nu.
Maar hey, heb je wel een mooi excuus om zo'n boardshort te kopen O+
ja he?

zal ik het maar gewoon doen dan? mijn salaris is net gestort O-)
pi_88760107
ik zou het doen :D
kun je aan het eind van volgende maand andere dingen de schuld geven van het gat in je saldo :P dat je dat short gekocht hebt herinner je dan niet eens meer :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88760331
Haha nou ik heb nu in ieder geval de boardshort gekocht in maat 80, dus ze kan het ook nog wel aan als we in het voorjaar misschien naar *O* Bonaire *O* gaan
pi_88769491
Wat ziet Noortje er leuk uit O+

en ik vind de badpakjes van huup leuker dan die op Amazon
pi_88769507
Huup, dat gebloemde badpakje is lief!

Octo, Bonaire.. klinkt aanlokkelijk!

Ik had via MP een roze ajourtruitje gekocht, heel lichtroze dacht ik. Hmm.. is dus behóórlijk roze en het model staat ook niet echt. Kan ik zo van balen hè, dan denk ik iets geweldigs op de kop te hebben getikt en dan valt het tegen.. }:|
pi_88770480
Hulp gevraagd!

Ik zoek voor Isabeau een witte of cremekleurige muts, gebreid of gehaakt met zo'n bolletje d'r op en hij moet onder haar kin vast te knopen zijn (omdat hij anders binnen drie seconden een sierlijke boog door de lucht maakt). En een bijpassende sjaal. En ik kan het NERGENS vinden. Zo raar is het toch niet, wat ik zoek?!
pi_88770656
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:31 schreef Sorbootje het volgende:
Hulp gevraagd!

Ik zoek voor Isabeau een witte of cremekleurige muts, gebreid of gehaakt met zo'n bolletje d'r op en hij moet onder haar kin vast te knopen zijn (omdat hij anders binnen drie seconden een sierlijke boog door de lucht maakt). En een bijpassende sjaal. En ik kan het NERGENS vinden. Zo raar is het toch niet, wat ik zoek?!
pi_88770818
Ehm, ja die dus }:|

Waar tover je die vandaan en is er ook een sjaal van? (ik ga even kijken waar je hem opgeduikeld hebt....)
pi_88770868
Die komt van de H&M. Er zit geen sjaal bij. Dat probleem heb ik voor mezelf trouwens ook vaak, dat ik een leuk mutsje heb zonder bijbehorende sjaal of andersom. Ik zou gewoon de muts kopen en even uitkijken naar een bijpassende sjaal.
pi_88770906
Ja ik denk dat ik dat maar doe, want als ik nog veel langer blijf zoeken, is de winter straks voorbij.

Het stomme is dat ik al 100 keer op de site van h&m heb gekeken, maar deze niet heb gezien.
pi_88770908
H&M Sorbootje! Wolf heeft hem ook (in mt 86 en had niet kleiner moeten zijn) en de touwtjes zou je dus eventueel onder de kin kunnen vaststrikken.

Die zwembroekjes van Huup zijn echt mega schattig!
pi_88770932
Ik denk dat ik ook mt 86 bestel, want Isabeau heeft een groot hoofd
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:18:07 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88771773
die muts is lieffff..
ik wil ook nog een paar mutsen opsporen voor Evie. Heb dr nu 2.
maar Evie heeft juist niet zo'n groot hoofd; volgens mij heeft ze nu een mutsje in mt74 en die is nog te groot...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88772329
Die muts is van H&M ja (hallo spuit 11 :+ ) en als het goed is moet ie bij de meisjesspullen bij accesoires staan.

Sorbo ik heb bij hans textiel een schattige sjaal weg, ook met bolletjes aan het uiteinde, zit er nou een hans bij jou in de buurt? Zo niet, als je wilt kan ik wel kijken of ze er nog liggen dan kan ik hem posten ofzo.
zal ff kijken of ik een foto heb ergens.

Wij hebben ook zo'n soort muts en ik vind het zo poepig staan die bol bovenop :D
ze komt er zelf ook altijd mee aansjouwen dat ze hem op wil haha, ook binnen

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88772406
Die had ik al op je FB gezien. Ook schattig! Het staat haar zó lief Huup!

Ik moet echt wit of creme hebben ivm het rode jasje van Isabeautje. Site van H&M doet het (hier) niet. Dus maar even wachten tot ik thuis ben.

Die sjaal, is die in dezelfde kleur als die muts Huup? Hans textiel zit hier volgens mij niet namelijk.
pi_88772692
Is grijs een optie, Sorbo? Ik zag namelijk bij de Otto een leuk setje (bij nader inzien ziet het er niet uit alsof het vastgemaakt kan worden onder de kin):

En dit mutsje vond ik ook leuk:

[ Bericht 82% gewijzigd door Claudia_x op 16-11-2010 11:55:36 ]
pi_88773060
Grijs is zeker ook een optie Claudia! En dan naai ik het mutsje gewoon vast aan de sjaal ;)

Bedankt voor het zoeken, ik vind het allemaal leuk!
pi_88773079
Oh geen idee, ik heb het mutsje niet in het echt gezien dus ik zou niet weten wat de kleur daarvan is. Poppejans heeft hem voor Wolf toch?
De kleur van die sjaal is gebroken wit of crème-wit, hier een foto, maar de kleur is een tikje lichter in t echt. T steekt ook wel lekker af tegen een witte achtergrond zo :P

Om het verwarrender te maken, t is wel dezelfde kleur als dit mutsje :+ en die is ook van H&M.

Claudia dat grijze setje is echt superleuk O+

Geloof truowens dat ik bij Hema ook witte sjaals heb zien hangen, bij het kinderspul (dus niet baby) en dan bij dat return to sender gebeuren. Maar weet niet of dat er nog is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88773168
Ik ga er eens even goed over nadenken ;)
pi_88773236
Zouden dit echte kindjes zijn?

pi_88773268
Ik vind het jurkje ook leuk:

pi_88773486
Die is leuk ja, die heeft het onderste kindje aan toch?

Die kindjes zijn ehm :o een tikje way too much gefotosoept :X jeumig zeg brr...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88773548
Die baby's zijn zo ''bewerkt'' dat het net van die levensechte poppen zijn, die ogen hebben zo'n doodse blik ofzo
Dat grijze jurkje is wel ontzettend leuk Claudia! O+ O+ O+ O+ Als ik nog geen kinderen had, had ik hem vast en zeker gekocht voor in mn babydoos ''voor later omdat ik weet dat ik een meisje krijg''

Sorbo, het mutsje van H&M is wat witter dan op de foto vind ik, Wolf heeft hem op in mijn avatar!
pi_88774080
Dat jurkje O+
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 15:47:36 #159
5428 crew  miss_sly
pi_88781651
Dat jurkje is echt zo leuk O+

Dienstmededeling voor Keshet: ik zou nog kijken naar zo'n roze gestreept jumpsuit, maar ik heb het al weggedaan. Ik denk dat het bij McLaura in het pakket voor de kinderen zat. Helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88796831
Haha, die foto's. Poppen inderdaad!

Ik heb vandaag bij de action slofsokken gekocht voor R voor volgend jaar. Met spiderman :7 .
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:36:40 #161
298315 SacreCoeur
pi_88797422
omg ik heb gewoon super leuke over de knie kousen gekocht vandaag.
Staat ZO! leuk, nog leuker dan tot de knie.

En ze komen gewoon van de lidl.
3 paar voor een 1,- (was afgeprijsd van 2 zoveel geloof 'k)
Zal morgen eens een fotootje maken als ze de sokken aan heeft.
pi_88797872
jaaaa die heb ik in de folder zien staan volgens mij! *O* zagen er leuk uit, ben benieuwd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88798178
Ik vind dat jurkje niet zo mooi..te grof gebreid.

en over de knie sokken zijn ^O^
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:58:35 #164
298315 SacreCoeur
pi_88798680
Ik had hier 't laatste pakje van 3, vandaar de leuke prijs.
Is snel gegaan dan.

Ze zijn heel leuk, 1 paar rood, 1 paar wit, 1 paar grijs.
En allemaal met 3 hartjes aan de bovenkant.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:07:37 #165
298315 SacreCoeur
pi_88809216
pi_88810736
leuk :Y <3

heeft ze een broekje erboven? Leuk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 november 2010 @ 10:18:30 #167
298315 SacreCoeur
pi_88810899
Ja een broekje :P
Rokjes vind ik alleen mooi met een strak shirtje, maar dees was niet zo strak.
Dus dan maar kort broekje, kniekousen & glitter allstars :P

't Staat heel erg 'baseball'.

Ze heeft dat uilen shirt van H&M erboven. O+
Dus ze 'zingt' hele tijd 'hoeoehhoehoehoe' *fladder fladder.
  woensdag 17 november 2010 @ 10:54:32 #168
265732 Keshet
pi_88812009
Isa, haha! 'hoeoehhoehoehoe' *fladder fladder.' _O-

Miss, jammer van het pakje maar ik weet zeker dat het via McLaura op een hele goede plek terecht is gekomen. Die kindjes kunnen de kleren heel wat beter gebruiken dan mijn muppie. :*

Claudia, ik vind dat gebreide (gebreidde? nee toch?) jurkje wat je liet zien echt geweldig! Wow!

Is er nog interesse in een gezamelijke DPAM bestelling begin december voor kerstoutfits etc.?
pi_88815737
Ik denk het wel Keshet. Hoewel ik me deze keer een beetje in ga houden.
pi_88815985
meldt

graag Keshet! leuk... O+ :Y
pi_88816126
Nee, nee, nee...

of toch...

waarschijnlijk wel....

denk ik :')
pi_88817284
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ja nee ik had hem zelf ook :D
ik weet wel waar ik hem van ken maar ik weet niet zeker of we hem bewaard hadden of niet.

Mijnes kwam van kleurdoos, met sjaal erbij! Vond het zo'n leuk setje O+
Dat setje heb je er eens in een doos bijgedaan, die woont nu hier :D
pi_88818867
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef Orea het volgende:

[..]

Dat setje heb je er eens in een doos bijgedaan, die woont nu hier :D
ja zie je wel! toch wel :D
ik geloof dat het qua maat net niet uit gaat komen voor deze baby, dat het in t begin nog way te groot is en daarna weer te klein ofzoiets dat ik het daarom in die doos had gestopt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88819435
:D ik zal eens kijken als Leia wakker is of haar dikkop er nog wel in past!

Heb nu alleen een beetje veel setjes :D kreeg van mijn tante ook nog een (gebreid) setje.. en had zelf natuurlijk al wat liggen... wat dat betreft, strenge winter kom er maar in! O+

Ook heb ik dit fleece-pak voor haar en het is echt nog handiger dan ik al had verwacht! :Y

Handjes en voetjes kun je dichtvouwen, super warm!! Kan in de doek, in de maxi cosi... Ben bang dat haar Kenzo winterjas niet gebruikt gaat worden :D
pi_88823005
Dat ziet er comfortabel uit, Orea :)

Leah heeft vaak zo'n koude voeten. Net ook weer. Hele middag weg geweest. Maillot aan en sloffen in de wagen met voetenzak (en los in auto).
Ik haalde haar er net uit...steenkoude voeten en onderbenen.

En 's nachts ook vaak, ze slaapt in 2 slaapzakken en vaak nog sokken aan..krijg ik 's ochtends in bed een warm lijfje met 4 ijsklontjes (handen ook) tegen mijn buik aan.

stom ;(
pi_88823099
Lastig is dat hè? Leia heeft ook altijd van die koude klompjes... (is het de naam ;)) (en die begraaft ze 's nachts ook het liefst tussen de boobs bij de nachtvoeding :Y) opwarmen! En ik ben dan klaarwakker :'))

Met dit pak merk ik dat ze onderweg geen koude voeten - handen meer heeft.. Als het echt koud wordt, misschien laat ik haar hier dan wel in slapen :')
pi_88823205
Ziet er heerlijk uit Orea!
Zo'n soort pak had Dyon vorig jaar ook:
(Dit was alleen even voor de foto, Dyon ging snel weer zn wagen in, die vond de wind maar niets)
pi_88823322
Oh die ziet er ook echt heel lekker warm uit O+ en sneeuw!! Ik O+ sneeuw...
pi_88824526
Ooh die pakjes wat ziet dat er heerlijk comfi uit!! O+

met van die kou ben ik wel eens jaloers op mn meiske hoor hahaha dan zit ze helemaal ingepakt weggedoken in de wallaboozak, ziet er zo comfi uit dat ik ook wel zou willen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88824689
Ja :D ik wil zo'n pak ook én ik wil een Lodger bunker in mijn maat :')
pi_88827366
Weet er iemand waar je warme wantjes/handschoenen kunt kopen?
Tyler heeft wel wantjes van h&m, maar die zijn meer voor nu.

Die pakjes zien er heerlijk warm uit!
pi_88831917
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:54 schreef Keshet het volgende:
Is er nog interesse in een gezamelijke DPAM bestelling begin december voor kerstoutfits etc.?
Oeh jaaaah!!!!
pi_88832291
oeehh ik wil ook wel meedoen met de dpam bestelling. Heb dr zulke leuke dingen gezien
*poef* nu is het weg
pi_88832448
Ik mag echt niet meer :')

Kreeg net weer 2 :@ zakken van de H&M binnen, ook een doosje met spul van ikenmijnkind en ik duim echt heel hard dat mijn dochter gewoon een paar maanden in maat 68 straks blijft passen :P want in totaal is het echt schandalig veel wat ik nu heb :@

en het erge is, zelf heb ik amper iets wat past :( maar iets voor mezelf kopen, ho maar!
pi_88832782
ik wil ook dpammen :D
pi_88833910
De Wallaboo voetenzak is zo heerlijk, daar ben ik zo blij mee! O+

Ik ga nog even kijken of er iets leuks is bij DPAM :)
pi_88834307
DPAM :Y)
Ik ga er eens over denken. En rekenen...

Ik kreeg een kortingscode voor Little Label. 20 % korting. code is JG203011.
pi_88834424
Waarom ging ik nou ook nog op de DPAM site kijken ;(

Must Have! :{w

O+ O+
pi_88834497
die onderste staat ook op mijn verlanglijstje orea..
*poef* nu is het weg
pi_88834499
Mijn vent ziet dat laatste jumpsuitje en zegt: lijkt wel een Ronald Mc.Donald pakje :')

Mannen en smaak :6
pi_88835264
DPAM, ik denk dat ik wel mee doe deze keer.
Ik ben op zoek naar een skipak (ik wil sneeuw en een hoop kou)
Misschien deze? Of kunnen de voetjes er niet af...

Andere leuke dingen:

tot zover.
pi_88835315
Nou Wickie, volgens 'het weer' ga je het krijgen deze winter, de kou en sneeuw (ik verlang er ook naar op één of andere manier :D lekker kneuteren!) maar dan komt je winterpak wel van pas :Y)
pi_88835562
Is Dpam eigenlijk duur?
pi_88835707
aaargggh weer niet alles in de juiste maten!
En die bunting baby dingen blijven cute! :Y
pi_88835860

Deze lijkt me zo lief voor Isabeau. Staat vast goed bij haar herfstkleurtjeshoofd
pi_88835949
Ik vind DPAM niet goedkoop, maar ook niet schokkend duur Groofs. En ik ben heel tevreden over de kwaliteit (behalve dan dat je knoopjes altijd even extra vast moet zetten, maar dat is bij bijna alle merken zo }:| )
pi_88836808
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er iemand waar je warme wantjes/handschoenen kunt kopen?
Tyler heeft wel wantjes van h&m, maar die zijn meer voor nu.

Die pakjes zien er heerlijk warm uit!
Zeeman? Wibra? Hema? C&A? V&D?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88836927
Ingrid, mijn kinderen hebben gevoerde wantjes van de hema. Zijn prima. Maar ik heb nog niet getest hoe het is als ze sneeuwballen gaan maken. Misschien moet ik dan ook wel van die echte skidingen.
pi_88836963
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind DPAM niet goedkoop, maar ook niet schokkend duur Groofs. En ik ben heel tevreden over de kwaliteit (behalve dan dat je knoopjes altijd even extra vast moet zetten, maar dat is bij bijna alle merken zo }:| )
Misschien dat ik dan eens ga meedoen. gewoon één leuk pakkie voor mijn zoon O+ .
pi_88837165
Als ze deze keer wel de goede maat nog hebben van wat ik zou willen dan doe ik ook mee ;)
pi_88838020
hey Wickie; jij kiest gewoon zo een lijstje uit die ik ook zou kunnen maken voor Evie O+
pi_88838145
BJ volgens mij hebben wij best wel dezelfde smaak :)
Jouw moppie is groter dan die van mij, als je ooit wat verkoopt laat je me het dan weten ;)
pi_88838393
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef wickie het volgende:
BJ volgens mij hebben wij best wel dezelfde smaak :)
Jouw moppie is groter dan die van mij, als je ooit wat verkoopt laat je me het dan weten ;)
haha ik heb nu echt ALLES in kratten voor een eventuele 2e ;)
maar ik zal aan je denken...
:Y
  woensdag 17 november 2010 @ 21:19:37 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88838426
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Als ze deze keer wel de goede maat nog hebben van wat ik zou willen dan doe ik ook mee ;)
Dátte ja.. Ik grijp ook altijd mis qua maat :{
3!
pi_88838448

Moet ik ook
pi_88838526
Hihi, dat doe ik dus ook. Heb tijdje gedacht geen 2de te willen, maar sinds ik rammel kan ik niks meer weg doen. Ben bang dat ik later spijt krijg.

Hopelijk krijg je een jongetje (snel) :@ O-)
pi_88838562
Ow Sorboo, die is echt geweldig O+ O+
pi_88838671
haha ik zeg nu al tegen vriendlief; mochten we tzt weer zwanger zijn, dan doen we wel een 20 weken echo MET geslachtsbepaling ;)

optie A; meisje; dus alles bewaren
optie B; jongetje; alles verkopen en helemaal los op jongenskleertjes ;)
pi_88839306
en wickie; volgens mij zitten bij dat skipak de voetjes eraan met drukkertjes (snaps), en kan je die er dus ook afhalen...

ennuh
DIE WIL IK OOK!
O+
pi_88839402
Zie je het al voor je BJ? Dat ze lekker aan het rondbanjeren zijn door de sneeuw, dat ze net kunnen lopen. Met dat pakje aan O+ O+
pi_88839622
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef wickie het volgende:
Zie je het al voor je BJ? Dat ze lekker aan het rondbanjeren zijn door de sneeuw, dat ze net kunnen lopen. Met dat pakje aan O+ O+
yups; ik zie het al helemaal gebeuren idd; met dat pakje op een houten slee O+
en dan de sjaal eromheen ;)

(ik herinner met van mezelf ook foto's, ik en mijn zus beide in zo'n blauw pak... denk dat dat de winter van 82-83 was..)
pi_88846256
Misschien een tipje, heb zelf nog niet goed gekeken maar goed.
Sale bij See Kai Run, én gratis verzenden boven de 50 euro.

http://www.seekairun.eu/specials.php

(en voor degenen met Amerikaanse contacten: http://www.seekairun.com/(...)action&keywords=Sale)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88852121
Ik denk dat ik toch ook even op de site van DPAM ga kijken... ;)
Fake it till you make it...
pi_88852831
Ik zou het doen Nijna ;)
pi_88853541
Leuke kleertjes komen er weer voorbij :Y
Ik zou ook wel eens bij DPAM willen bestellen, maar aangezien ik nooit meet met mensen hier schiet dat niet op aangezien iemand het dan weer moet verzenden..blablabla :)

Ik heb wel Dana's kerstoutfit al bij elkaar :D (ja ik ben er op tijd bij :P)

Het zwarte tule rokje van name it met subtiele glitters erin, een zwart/witte maillot en een zwart wit gestreept truitje van vinrose met een roze boordjes..Ziet er erg leuk uit :Y
  donderdag 18 november 2010 @ 10:10:55 #216
298315 SacreCoeur
pi_88853908
Klinkt bijna precies hetzelfde als de kerst outfit van Isa :D
Ook met roze boordjes, alleen heb ik dan geen glitter in de tule maar in de maillot.

Maar 't kan altijd nog veranderen, als ik iets leuks zie :')
pi_88854156
Wel weer leuks gezien op de site van DPAM, maar ik ga er nog ff over nadenken. Want eigenlijk hebben ze ook al wel aardig wat die meiden... ;).
Fake it till you make it...
pi_88854608
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

Zeeman? Wibra? Hema? C&A? V&D?
Nee, nee, hopelijk wel in de goede maat nu, ga ik kijken en nee.
Maar tnx!
  donderdag 18 november 2010 @ 10:40:24 #219
265732 Keshet
pi_88854724
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke kleertjes komen er weer voorbij :Y
Ik zou ook wel eens bij DPAM willen bestellen, maar aangezien ik nooit meet met mensen hier schiet dat niet op aangezien iemand het dan weer moet verzenden..blablabla :)

Ik heb wel Dana's kerstoutfit al bij elkaar :D (ja ik ben er op tijd bij :P)

Het zwarte tule rokje van name it met subtiele glitters erin, een zwart/witte maillot en een zwart wit gestreept truitje van vinrose met een roze boordjes..Ziet er erg leuk uit :Y
Klinkt leuk Bla!

Enne, qua verzendkosten valt het meestal wel mee. Vaak is er wel een sale met gratis verzendkosten van Frankrijk naar hier. Zoniet, dan betalen we 15 euro, dat deel je dan weer met z'n allen.
Verzenden vanaf mij naar iedereen valt vaak ook erg mee, 't lukt meestal wel om 't in een envelop te proppen, of 2. Als het echt veel is betaal je voor pakketpost, maar dat betaal je vaak ook aan verzendkosten bij webshops in Nederland.
Waar woon je eigenlijk?
  donderdag 18 november 2010 @ 10:45:07 #220
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88854841
Jeeeej, ik heb een zwart broekje gevonden voor Noortje! Gewoon bij de prenatal.
  donderdag 18 november 2010 @ 11:01:38 #221
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88855365
Leuk Kerstoutfits! Ik doe daar denk ik niet echt aan haha. Noortje heeft way to much kleding eigenlijk.
Weet iemand wanneer de uitverkoop in Frankrijk begint? Tegelijk met die in NL, zeg maar zo meteen na de Kerst? :P
pi_88855550
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:40 schreef Keshet het volgende:

[..]

Klinkt leuk Bla!

Enne, qua verzendkosten valt het meestal wel mee. Vaak is er wel een sale met gratis verzendkosten van Frankrijk naar hier. Zoniet, dan betalen we 15 euro, dat deel je dan weer met z'n allen.
Verzenden vanaf mij naar iedereen valt vaak ook erg mee, 't lukt meestal wel om 't in een envelop te proppen, of 2. Als het echt veel is betaal je voor pakketpost, maar dat betaal je vaak ook aan verzendkosten bij webshops in Nederland.
Waar woon je eigenlijk?
Ow dat is nog wel te doen dan ja :)
15 euro..dacht dat het veel duurder zou zijn :)

Ik woon in limburg :) En ik werk in Tilburg.
  donderdag 18 november 2010 @ 11:11:16 #223
265732 Keshet
pi_88855649
Mjah, daar kom ik helaas niet dagelijks. Dan zouden het verzendkosten zijn.

Ik zit erover te denken om op maandag 29 november de bestelling de deur uit te doen. Als DPAM het dan binnen 3 weken bij mij op de stoep heeft staan dan zou ik het 't weekend voor kerst naar iedereen kunnen versturen. Dan zou het voor kerst binnen moeten zijn bij iedereen.
Ik kan daar natuurlijk geen garanties over geven; ik blijf afhankelijk van DPAM en TNT.
Is dit een plan?
pi_88855887
Ik vind het een goed plan Keshet. En het duurt toch geen drie weken.
pi_88860542
Ik denk dat ik misschien toch ook wel meedoe O-) (maar dan met 2 a 3 dingen, in elk geval niet zoveel als ik gisterenavond in mijn mandje had :{w )
pi_88860901
Ik ook! En ik woon ongeveer naast orea, dus dat is ook handig.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88860992
Ah das mooi, dan kan ik het spul voor mini-sproet weer van je overnemen over een aantal maandjes O-)
pi_88861094
Ik wil in ieder geval hetzelde jurkje!! En dat pakje kan zeker niet meer als je kind 1 jaar is geweest....
pi_88861228
Jawel joh! Lekker als huispakje, kdv pakje (doen we ze allebei hetzelfde aan :P wordt dat hét dinsdag en woensdag pakje, zoiets :P) als pyjama O+

Ik zeg doen! :P
pi_88861836
Hoe vallen die DPAM kleertjes eigenlijk? Groot, klein, normaal?
pi_88861985
Nou ja, als het dan per se moet, doe ik ook wel weer mee.

O+
pi_88862044
Fannetje, ik zou eerder gezegd hebben 'klein', maar nu niet meer. Mijn laatste bestelling bevatte allemaal kleren in maat 12 maanden en die zijn allemaal nog aan de ruime kant (en Isabeau is 13 maanden)
pi_88862176
Sorboo, hoe lang is isabeau? Ik ben wel geneigd om alles 18 mnd te bestellen.
pi_88862326
Hm, da's lastig dan. Ik zie namelijk best wat leuke dingetjes, maar durf niet meer zo goed 3M te bestellen (Anne is nu 2 mnd, 57 cm, ruim 5 kg), maar tegen de tijd dat ze 6M past is het al geen winter meer :+
pi_88864019
Ik gok dat Isabeau nu een cm of 76 is, maar dat weet ik niet zeker. Ze weegt net iets meer dan 9 kilo.
pi_88864045
Missschien valt DPAM wel normaal, maar valt Isabeau klein :P
pi_88865317
Fannetje, Ilse draagt al vanaf het begin maat 3, ik bestel de maat groter voor dr. De rest van de kleren die ze draagt is maat 50/56.
*poef* nu is het weg
pi_88868283
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet :@
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.

en uh Evie zal inmiddels iets van 9,5 kg zijn? maandag CB.

draagt van alle merken onder 74 en boven 80 (en van hema zelfs 86 )
pi_88874115
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet :@
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.

Exact hetzelfde hier, alleen een tuinbroekje v Dpam 18mnd past net :') een gewoon broekje zwemt hij in bij zowel buik als de pijpjes en de shirts zijn ook megawijd nog in de nek en heel lang.
en dat terwijl ik wel bij iedere voorgaande Dpam maat echt een maat groter bestelde.
18 mnd valt dus echt groter dan ''onze'' maat 80!
Wolf is trouwens de 10 kilo al wel gepasseerd en is iets van 74/75 cm nu
pi_88874713
Ik doe dus ook mee :) hoop dat ze het lijstje nog in haar maat hebben...
pi_88875769
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

en uh Evie zal inmiddels iets van 9,5 kg zijn? maandag CB.

Ahh dan weet ik ook dat ik toch wel 18 maanden moet bestellen ;)
Dyon is iets lichter denk ik (morgen cb), maar heb toch wel liever wat ruimere kleding dan dat hij er over 2 maanden weer uit is.
pi_88876211
Sorbootje, welke maat ga jij bestellen voor Isabeau? Ik denk dat Senna en Isabeau ongeveer hetzelfde zijn, misschien Isabeau ietsje fijner dan Senna.
pi_88876687
Van DPAM heb ik ook steeds alles een maat groter gekocht, maar de kleren van 18 maanden klopten ineens weer wel.
Misschien hebben de Fransen inimini-mini-baby's. O+

Ik denk er nog even over na!
pi_88876946
P. is trouwens 1 van Ko zijn wollen sloflaarzen kwijtgeraakt. -O-
Mee naar buiten genomen in de doek.
Ik ben er echt even verdrietig van. :D
pi_88877166
oeke, logisch toch? Het zijn zulke mooie, fijne sloflaarjes!
pi_88877234
Ja, ik snap echt niet dat hij ze mee naar buiten heeft genomen. :{
Maar ik mag nieuwe van hem bestellen, om het goed te maken. Daar denk ik nog even over na. ;)
pi_88877373
Daar zou ik ook van balen hoor Oeke....

Ik weet nog dat we een op de fiets Kyllian zn nieuwe eerste zomerschoentje zijn verloren...hij had er ineens nog maar 1 aan. We hebben echt alles afgezocht, maar denken dus dat hij op het veerpontje in het water is gevallen. Ik baalde echt en zeker omdat ik niet meer dezelfde schoentjes kon krijgen.

Helaas zullen die dingen met kinderen vast wel vaker gebeuren ;)
pi_88882359
Oh Oeks wat zonde! Kan me voorstellen dat je ervan baalt ja!

ik heb net snowboots besteld :D
moest voor B. wat dingen bestellen bij wehkamp en k dacht van nouja goed, als ik dan toch bestel dan kijk ik ook wel even of ze snowboots hebben voor Amélie, voordat het weeralarm straks los barst en dr in het hele land niets meer te krijgen is :')

T is deze, geen idee hoe ik hier een behoorlijk plaatje ervan krijg, hij staat niet op de scapino-website alleen bij wehkamp :?
Ben er niet heel weg van ofzo, niet echt mijn smaak, maar t gaat meer om functioneel, warm en met grip enzo. En vond het nog best ok geprijsd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88882612
Tnx voor het maatadvies dames, dan ga ik gewoon wat dingetjes in 6M bestellen en hopen dat dat goed past ;)
pi_88882747
Lekker warm Huup!

Ik heb ze voor Kyllian ook van de Scapino.
Deze volgens mij: http://www.scapino.nl/data/producten/IL/IL-116-1624-04.jpg

Voor Dyon zoek ik ook nog snowboots (of iig iets wat nat mag worden), maar dan wel met zachte zool...
pi_88882798
Leuke snowboots, Huup! Jammer dat ze geen jongensversie hebben. }:|

Ik heb me trouwens vergist. Ko loopt nu rond in 18M spul van DPAM, maar hij is 17 maanden. En hij draagt zelfs al wat 23M spul.
Dus een maat groter kopen is hier echt nodig.
Anders kan het meteen naar zolder omdat het niet meer past.
pi_88882840
Hey Meimeltje, die jij plaatst zijn wel leuk.
Maar op Wehkamp hadden ze die alleen vanaf maat 28 ofzo.
Weet je of ze die ook in 21 of 22 hebben?
pi_88883384
Huup wij hebben laatst zoiets gekocht bij prenatal. Daar hadden ze ook kleinere maatjes Oeke.
pi_88883683
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef oeke het volgende:
Hey Meimeltje, die jij plaatst zijn wel leuk.
Maar op Wehkamp hadden ze die alleen vanaf maat 28 ofzo.
Weet je of ze die ook in 21 of 22 hebben?
Op de Scapino site staan wel snowboots in kleinere maatjes.
Helaas is wel bijna alles uitverkocht...
Deze waren bijv maar 9,95 en vanaf maat 22.

Misschien dat ze in de winkel nog iets kunnen bestellen?
pi_88887553
quote:
Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Fannetje het volgende:
Tnx voor het maatadvies dames, dan ga ik gewoon wat dingetjes in 6M bestellen en hopen dat dat goed past ;)
floris past nu zn 6M kleren vsn dpam en hij is 4maanden.
hij zit nu ook tussen 62 en 68.
pi_88890878
Aahw, ik had 3 dingetjes die ik leuk vond bij DPAM, maar alle 3 niet meer in de juiste maat ..jammer
pi_88891410
De Scapino snowboots van 10,- hebben we 2 weken geleden voor de kinderen gekocht.
Lijkt me wel lekker warm en stevig. En goede grip.

En muh, in de stad was nergens een regenjas voor Kim te vinden. Of helemaal niks meer, of de goede maat weg.
Wantjes wel gelukt, maar iets te groot. Is nu al veel weg en komt niet overal meer binnen.
pi_88891993
Ja rottig is dat Ingrid, het lijkt wel of je al haast te laat bent voor winterspul nu terwijl het nog niet eens goed en wel winter is of uberhaupt al gesneeuwd heeft :{

Ik was ook echt verbaasd over dat zoveel snowboots in kleine maatjes al uitverkocht waren. Daarom ook maar gewoon dit paar genomen, hebben we in ieder geval iets. Kan volgend jaar misschien wel de volgende erin en zo niet kunnen ze wel weer verkocht worden. :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88892667
Oooh Snowboots daar heb ik niet eens aan gedacht. Wel heb ik woensdag bij de H&M een skibroek gekocht voor Finn. Hadden ze alleen in maat 80 en 86 hangen, iets te groot nog, maar goed als het straks nodig is, is het natuurlijk niet meer te koop.
pi_88892862
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

floris past nu zn 6M kleren vsn dpam en hij is 4maanden.
hij zit nu ook tussen 62 en 68.
Dan moet het goed komen. Anne gaat nu naar maatje 62, dus dan zal ze de 6M kleren over een maand of twee moeten passen en dan is het januari, dus best nog winter ;)
pi_88894188
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:34 schreef oeke het volgende:

Anders kan het meteen naar zolder omdat het niet meer past.
Of naar Poppejans

aah snowboots zijn sowieso altijd mega liefff.Van die kleine propperige kindjes die net lopen met van die gigantische boots aan buiten in de sneeuw O+ O+ O+
Nou wil ik ook snowboots voor Wolf en hoop ik nog harder dat het sneeuwen gaat en dat hij dan al loopt
pi_88894433
Ik zie ze eigenlijk alleen maar vanaf maat 22. Welke maat heeft Wolf?
Dyon nu maat 19 denk ik, maar 20 zou ook vast wel kunnen.
Ik ga er maar niet vanuit dat Dyon al loopt tijdens de sneeuwperiode (als het tenminste wel gaat sneeuwen ;)).
pi_88894663
Ik zie ook voornamelijk de grotere maatjes, die ik nu heb in roze dus zijn vanaf maat 19 en ze waren er ook in 21 en 23. Ik heb maat 21 genomen voor Amélie. Ze heeft nu maat 20 schoentjes van Scapino en die zitten zo goed als precies pas. Dus tegen de tijd dat t gaat sneeuwen zal ze wel naar 21 overgaan.

Stom dat er geen jongensversie van is zeg. Misschien in de winkel wel?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88894787
Nou hier in de winkel was dus echt bijna alles uitverkocht. Heel toevallig dus nog een paar in de goede maat voor Kyllian :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:12:22 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88894801
Ow Cock! Snowboots, díe moest ik nog. En net nu ze sneeuw voorspellen voor aankomende week. :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88894885
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow Cock! Snowboots, díe moest ik nog. En net nu ze sneeuw voorspellen voor aankomende week. :'(
aankomende week al :o

help! daar ben ik geestelijk nog niet klaar voor :X
ik heb hier snowboots staan van mn paps maat 44 :') zodat ik zelf niet onderuit zwabber :D

Maar buuf, bij wehkamp.nl hebben ze dus ook de scapino boots, ook in wat grotere maten, best aardig geprijsd. En Daka heeft ook een online shop en daar zijn de snowboots nu ook in de aanbieding. Wel een stuk duurder dan wehkamp want dat is echt wintersport-waardig spul zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:19:01 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88895000
:7 ah joh, ik schuif ze toch door. eem kieken. Maar eerst douchen :o :@
ik moet zo overblijven. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88895226
hahaha schuivert :D
maar dan is er 1 die misgrijpt :P of kan die inmiddels jouwes aan :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88895273
Het koopt idd wel makkelijker als je toch weet dat je iets door kunt schuiven :D
Vind het best zonde dat ik alles van Dyon niet meer door kan schuiven ;)
pi_88895307
Maar als iemand dus ergens snowboots kan vinden in maat 20....
Het liefst wit, dat past bij zn skipak.
pi_88897031
Snowboots doorschuiven gaat natuurlijk prima maar ik vond laatst dus wat zakken kleding van oudste in maat 122/128 op zolder (ze schelen 4 jaar dus dan kost het doorschuiven wat meer "organisatietalent", dat ik eigenlijk niet heb dus is het stom toevallig; oh, vrek dit hebben we ook nog), maar het meeste vond ik niet geschikt voor middelste. Het is gewoon zijn stijl niet. De kleding is prima en nog steeds leuk maar niet voor mijn jongste zoon...vreemd eigenlijk
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:59:11 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88898383
Nou ja, hier dus een iets minder complex doorschuifsysteem, want dichter op elkaar, maar het lukt eigenlijk ook niet meer. Oudste en middelste dragen dezelfde maat trui, en broeken zijn na één zoon al zover af dat doorschuiven geen zin heeft. Buiten dat het heel andere kinderen zijn met een andere stijl.

Er gaat nog wel wat van middelste naar jongste en dat wil ook wel. Jongste heeft echt van alles, shirts met skul, en een riem met studs, maar ook kaktruien. Vooral in de combi erg leuk. :P
pi_88900110
Die combi kan erg leuk zijn ja :)
pi_88903908
Ik heb weer geshopt voor de dame.. En ooh wat is haar smaak anders dan de mijne :D
Ik heb zo veel leuke shirtjes gezien waar ik dan echt van wist dat ze het niet aan zou doen.
En ook zo veel dingen die haar gewoon niet staan -O-
Maar ik ben tevreden *O*
pi_88913753
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zie ze eigenlijk alleen maar vanaf maat 22. Welke maat heeft Wolf?
Dyon nu maat 19 denk ik, maar 20 zou ook vast wel kunnen.
Ik ga er maar niet vanuit dat Dyon al loopt tijdens de sneeuwperiode (als het tenminste wel gaat sneeuwen ;)).
Gezien de A@pies maat (hoe bevallen die?? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? ik wil ze ook nog graag in maat L) die je bestelde voor Dyon, gok ik dat ze exact dezelfde schoenmaat hebben nu 19 of 20
Wat ontzettend raar dat dat NU al de winkels uitvliegt zeg :o ik dacht dat ik altijd debiel vroeg dingen kocht, maar dit is wel erg vroeg.
Ik hoop ergens zwarte te vinden of in de kleur die je hierboven liet zien, voor bij dat grijze sneeuwbroekje van de H&M O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:34:59 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88914059
oh hahahaha, wat heerlijk. colour coordinated denken. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik ben heel blij met turquoise ski broeken en het maakt mij echt geen reet uit welke kleur de snowboots hebben áls ik ze maar heb. :+
In grotere maten wordt het nóg erger. -O- zo erg dat ik voor mijn jongste laatst welgeteld 1(!) paar schoenen had om uit te kiezen. En die kosten ook slechts 95 euro. :') en dat was in freaking september. }:|
pi_88914264
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh hahahaha, wat heerlijk. colour coordinated denken. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik ben heel blij met turquoise ski broeken en het maakt mij echt geen reet uit welke kleur de snowboots hebben áls ik ze maar heb. :+
In grotere maten wordt het nóg erger. -O- zo erg dat ik voor mijn jongste laatst welgeteld 1(!) paar schoenen had om uit te kiezen. En die kosten ook slechts 95 euro. :') en dat was in freaking september. }:|
Waren dat snowboots? :o

Blegh, dus het loont wel om in grotere maten ook je zooi vooruit te kopen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88916123
Zo, ik heb ook de boel klaarstaan voor de sneeuw *O* (die nu natuurlijk vast niet komen gaat :') ).

Vanmiddag de wagen omgebouwd tot buggy met voetenzak ^O^ . (Ik weet nog van agelopen winter dat ik echt niet durf te lopen met een kind in de doek als het gesneeuwd heeft/ glad is.)

Snowboots voor mijn dochter ^O^ .

En snowboots voor mezelf zijn onderweg :P (20 euro).

Ik vind snowboots in die kleine maatjes nou echt iets om tweedehands van marktplaats te kopen. Mijn dochter had vorig jaar snowboots maat 22, voor 5 euro. Ik weet bijna zeker dat ze nauwelijks gedragen waren.

Nu hebben we ze gekregen van vrienden (maat 25), dus ook weer tweedehands.

En kleur e.d. interesseert me werkelijk niks. Oké, alleen niet-rose zou fijn zijn, zodat mijn zoon ze ook nog aankan, maar als ik ze gratis krijg dondert het al helemaal niet. ;)
pi_88916979
Oh ja marktplaats is zeker een optie :Y
hier kwam het toevallig zo uit dat ik wat aan t bestellen was en mn oog op die snowboots vielen. Vond de prijs acceptabel genoeg voor nieuw.

Weet wel nog van vorig jaar van het marktplaats-surfen dat de prijzen soms absurd waren die mensen vroegen voor tweedehans snowboots. Vraag en aanbod natuurlijk, als t uitverkocht is en mensen willen het graag hebben en er wordt flink op geboden tsja, je zou wel gek zijn als je t voor heel weinig weg doet dan.

Maar goe, ik ben best blij met die ik nu gescoord heb :Y

Heb vanmorgen ook nog 2 paar crocs gescoord in de outlet :D ja toch tf :P
het is nu 2e paar voor de halve prijs. Ik had nog 2 kortingscodes liggen dus ik ben nu gewoon voor 11,- twee paar crocs rijker! :o *O*

zwarte en rode.
En dan mag ze er tegen de tijd dat ze ze aankan in t voorjaar/de zomer zelf van die dingetjes uitzoeken voor in die gaatjes. Van die figuurtjes.

Samen met de winterschoenen die B. in China gehaald heeft ben ik nu klaar tot na de zomer als t goed is qua schoenen voor Amélie :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:37:36 #280
298315 SacreCoeur
pi_88923878
Vorige keer was er ook zo'n actie.
Zitten ook andere leuke modellen tussen, nja leuk... meer handig :P
pi_88924428
ik vind alleen deze leuk. De rest vind k echt niks :@ niet voor meisjes althans, die klompdingen vind ik voor jongens wel weer okay.

Zag wel slippers voor mezelf maar die waren én niet bijster goedkoop én uitverkocht in mijn maat dus och. Ik hou het wel bij mn havaianas :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:54:26 #282
298315 SacreCoeur
pi_88924683
Die orginele zijn ook niet mooi of leuk.
Maar o zo handig, en daarom koop ik ze elk jaar weer.
En die ballerina dingen kan ze dus niet aan, bandje zit te strak.

Ik koop trouwens wel altijd in de crocs winkel, vaak hele goede en leuke aanbiedingen.
Vorige keer 2 paar grats + 10 euro kortingsbon (ook online te gebruiken) voor een volgende keer.

En zelf heb ik 2313 paar schoenen en draag alleen m'n bamboe slippers :')
Vormt zo lekker naar m'n voet O+
pi_88926073
Oh ik heb helemaal niet zoveel schoenen eigk haha. Ik heb wel redelijk wat paar staan maar dat komt meer omdat ik niet zo goed kan weggooien van zulke dingen. Die schoenen hebben dan weer gaten in de zolen ofzo :') t is me echt een raadsel waarom ik ze niet gewoon weggooi :@

Waar is Sandous eigenlijk?
Is ze uitgekocht? :D :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88928264
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Gezien de A@pies maat (hoe bevallen die?? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? ik wil ze ook nog graag in maat L) die je bestelde voor Dyon, gok ik dat ze exact dezelfde schoenmaat hebben nu 19 of 20
Wat ontzettend raar dat dat NU al de winkels uitvliegt zeg :o ik dacht dat ik altijd debiel vroeg dingen kocht, maar dit is wel erg vroeg.
Ik hoop ergens zwarte te vinden of in de kleur die je hierboven liet zien, voor bij dat grijze sneeuwbroekje van de H&M O+
De aapies zitten hier echt heel goed! Hij kan er nog goed in groeien, dus ik denk dat hij de winter er wel mee door komt ;)
pi_88928353
Op Marktplaats had ik ook voor snowboots gekeken, maar helaas niets gevonden.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:33:19 #286
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88940218
Krijg ik net via de post een pakketje binnen waar het gratis tuinbroekje in zit dat ik van Lily gekregen heb, heeft ze er ook nog eens een super leuk Hello Kitty spencertje bij gedaan :D O+ O+

Dankje Lily!! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88941092
Over hello kitty gesproken! ik heb daar dus echt de schurft aan :D
Laat mijn dochterlief dus helemaal into hello kitty zijn }:|
Ze staat dan voor de spiegel en is zo trots: Kijk mama kitty! mooie kitty _O-
Dus met veel pijn en verdriet zoek ik de leukste kitty dingen voor haar er tussen uit :+
pi_88943053
Ik heb sneeuwschoenen!! *O*
ik hoop de goede maat want ze is er niet om te passen..
Maar ik ben er heel blij mee!! Ik twijfel of ik voor mezelf ook ga halen!!

Edit: Nu met foto (Ik heb ze voor mezelf ook gehaald in het zwart *O* )

[ Bericht 55% gewijzigd door Pvoesss op 20-11-2010 16:21:22 ]
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:20:29 #289
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88951627

Ik ben niet van tekst shirtjes over het algemeen, maar deze kon ik niet laten hangen.
Heb vandaag ontdekt dat er een Name-it winkel bij mij in de stad zit. Wat een geweldig mooie en leuke kleurtjes hebben ze daar, net ook al even online zitten koekeloeren. O+

En bij de Hema, ook zoveel leuks en bij H&M, te leuk allemaal...
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:48:27 #290
298315 SacreCoeur
pi_88954901
Ik vind die sneeuw dingen altijd zo groot & breed.
Dus ik ga voor Isa dezelfde halen als ik heb, smalle laarsjes van Converse.
Zulke fijne dingen & nu ook in kindermaat.

Zijn geloof ik geen echte snowboots ofzo, maar stof is hetzelfde.
En het zit net zo lekker als uggs.

pi_88955142
Mjah maar dan heb je nog niet een zool met een giga grip.
En daar gaat het nou vooral om.
Het stabiel baggeren door de sneeuw :Y
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:08:01 #292
298315 SacreCoeur
pi_88955482
Jawel ze hebben zo'n speciale zool.
Ze lijken op de snowjoggers van rubberduck.
pi_88955579
Het gaat mij inderdaad vooral om de grip en dergelijke in de sneeuw. Hoe de snowboot eruit ziet vind ik minder belangrijk. Functionaliteit is belangrijker bij zulke dingen voor mij.
Maar misschien komt dat ook wel door jaren wintersport-ervaring, ik hekelde die goedkope baggernep-uggs met zero profiel eronder. Je was de auto nog niet goed uit of al flink onderuit gestuiterd :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:15:45 #294
298315 SacreCoeur
pi_88955747
Nah ik vind beide belangrijk, goed & stevig maar ze moeten er ook wel leuk uitzien hoor :P
En nu ik het over Rubber Duck had, die zijn ook leuk.
+ kan ik gewoon online bestellen.

Voor die Converse moet ik helemaal naar de Bijenkorf. :{w :+

pi_88955865
Die zou ik eerlijk gezegd ook niet nemen :N
Vind ik ook heel erg tegenvallen aan zolen
pi_88955914
Ik vind het voor die paar keer in de sneeuw zonde om veel geld aan snowboots uit te geven, dus voor mij was de prijs toch ook wel belangrijk ;) En verder moeten ze gewoon redelijk zitten.
pi_88956055
Ik vind snowboots geloof ik ook niet het geld waard. Hoeveel dagen in het jaar ligt er nu sneeuw of ijs? Ik ben makkelijk van het tegendeel te overtuigen, hoor, en in dat geval moet ik ze voor Ivan deze winter misschien ook nog scoren. :Y)

Ik vind dit trouwens een heel fijn vestje en het staat Ivan (tegen mijn verwachting in) erg leuk:

pi_88956203
Ik vind dit vestje echt iets voor R. van Groofsken:

pi_88956263
Ik ga met Meimeltje en Claudia mee wat betreft snowboots...
ik heb ze nog niet eerder gekocht (in die bijna 10 jaar dat ik kinderen heb).

Maar toch wil ik ze nu wel hebben :D
pi_88956273
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind snowboots geloof ik ook niet het geld waard. Hoeveel dagen in het jaar ligt er nu sneeuw of ijs?
Vandaag zag ik snowboots op de markt, en P. vond het onzin. Als het sneeuwt en het is nodig kopen we ze dan wel. :{w
En ik was al helemaal overgehaald door hier. }:|
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:33:31 #301
298315 SacreCoeur
pi_88956382
Ik werd eigenlijk ook overgehaald :P
Maar ik twijfel nog.. voor die 5 minuten in de sneeuw.

En als ik ze dus koop, niet van de klein-duimpje-en-de-zeven-mijls-laars dingen.
Is 't niet echt waard denk ik. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')