oh ja nee ik had hem zelf ookquote:Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Keshet het volgende:
Mutsje komt bij TF vandaan, misschien ken je 'm daarvan.
welke maat? Ik heb best wel wat pakjes liggen hier. Ik weet niet hoeveel er te krijgen is op het moment aan zwempakjes voor baby's.quote:Op maandag 15 november 2010 15:35 schreef octopussy het volgende:
Mmm ik realiseer me ineens dat ik nog een zwempakje nodig heb voor Hannah voor ons Centerparcs weekend komend weekend
Ze heeft nu maat 74, maar een 80 zou ook goed zijn (je baby in een strak badpakje wurmen is niet tofquote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
welke maat? Ik heb best wel wat pakjes liggen hier. Ik weet niet hoeveel er te krijgen is op het moment aan zwempakjes voor baby's.
SC hè wat vervelend nou
oh ja die zijn superleukquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef octopussy het volgende:
Zo'n boardshortje vind ik echt uberschattigmaar veel te duur.
[ afbeelding ]
oh joh das helemaal prima. bruikleen je de meuk gewoonquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef octopussy het volgende:
mja, ik vind 17 euro voor zo'n klein stukje stof wat niet zo lang gedragen kan worden best veel.
Huup, ik heb nu een rood-met-witte-stippen zwembroekje dus een roze zwempakje is dan denk ik wel het leukst. Misschien dat dat ook helpt tegen het "aw, wat een leuk knulletje" wat ik altijd te horen krijg van onbekenden![]()
![]()
Als Hannah er uit gegroeid is dan kan krijg je hem toch gewoon terug van me voor muppet2
Jaha! Ko zijn eerste zwempak van DPAM!quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
die middelste doet me aan iets van dpam denken maar ik weet niet wat
oh! jah!quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Jaha! Ko zijn eerste zwempak van DPAM!
[ afbeelding ]
Die laarsjes van Noortje.![]()
Lekker warm in elk geval!
ja he?quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! jah!verrek hahaha
Octo geen punt hoor!dacht ik wel
maar kan me voorstellen dat het lastig zoeken is nu.
Maar hey, heb je wel een mooi excuus om zo'n boardshort te kopen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:31 schreef Sorbootje het volgende:
Hulp gevraagd!
Ik zoek voor Isabeau een witte of cremekleurige muts, gebreid of gehaakt met zo'n bolletje d'r op en hij moet onder haar kin vast te knopen zijn (omdat hij anders binnen drie seconden een sierlijke boog door de lucht maakt). En een bijpassende sjaal. En ik kan het NERGENS vinden. Zo raar is het toch niet, wat ik zoek?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |