abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88731312

de prijs is om te janken, dat dan weer wel ;(
  maandag 15 november 2010 @ 11:35:37 #102
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88732176
Ik vind die streepjesdingen nog wel ok maar die onderste twee kledingstukken zijn niet helemaal mijn ding.

Heeft een van jullie trouwens ervaring met Dapper Snappers? Werken die dingen een beetje? Ik heb nu steeds dat broekjes/rokjes qua lengte wel passen maar dat Emma er in de breedte bijna twee keer inkan.
Eventuele andere suggesties op het vastplakken van een broekje met Ductape na zijn van harte welkom. :)
A grand adventure has begun.
pi_88732687
Oeh, erg leuk die tuinbroekjes Lily! O+ O+ alleen inderdaad die prijs... echt in geen 42 jaar :N dat heb ik zelfs voor een jasje nog nooit uitgegeven

Oeh wat heerlijk Claudia, lekker graaien en uitzoeken, zit er leuks bij?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 15 november 2010 @ 13:48:03 #104
265732 Keshet
pi_88736392
:@

Hoe krijg je die babypaws fatsoenlijk aan? Ik weet zeker dat ze passen; Emma's voet is 9 centimeter en de schoenen zijn in maat 1, daar kan het niet aan liggen.
Beetje hetzelfde als wat Becky had met de Aapies; ik krijg ze gewoon niet over d'r voet. Heb het met en zonder sokken geprobeerd. Heeft er nog iemand tips?

Vaseline lijkt me niet zo'n goed plan. :+
pi_88736573
Het achterkantje omklappen Keshet, dus als het ware een beetje binnenstebuitenklappen, voetje dr in schuiven en weer terugklappen, dat werkte hier prima altijd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 15 november 2010 @ 14:05:12 #106
265732 Keshet
pi_88737020
Haha, nu voel ik me echt superdom! Dat had ik zelf moeten bedenken!
Bedankt Poppedein, dat klinkt als een goede oplossing! Als mupke zo wakker is ga ik het even proberen!

Ik was zaterdag een dagje weg. D. is lekker samen met Emma op stap geweest. Ik vond dat hij d'r zo guitig aangekleed had. O+
pi_88737116
Oooooh ik smelt ervan :D O+
wat een heerlijke winterse outfit zo!! O+ O+

dat vest is erg leuk :Y mutsje hebben we hier ook, of hadden, weet ik niet meer. Maar leuk is ie!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 14:27:09 #108
265732 Keshet
pi_88737793
Mutsje komt bij TF vandaan, misschien ken je 'm daarvan. :D
pi_88738023
Ik steek met die babypaws ook eerst de voorkant over de tenen/voet en dan klap/trek ik de achterkant over de hiel.
pi_88739076
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Keshet het volgende:
Mutsje komt bij TF vandaan, misschien ken je 'm daarvan. :D
oh ja nee ik had hem zelf ook :D
ik weet wel waar ik hem van ken maar ik weet niet zeker of we hem bewaard hadden of niet.

Mijnes kwam van kleurdoos, met sjaal erbij! Vond het zo'n leuk setje O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 15:06:41 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88739184
Bleh wat vervelend, Isa past nog maar èèn paar schoenen.
Nu moet ik winkelen. ;(

Ze zit nu gewoon op maatje 26.
pi_88740205
Mmm ik realiseer me ineens dat ik nog een zwempakje nodig heb voor Hannah voor ons Centerparcs weekend komend weekend
  maandag 15 november 2010 @ 16:59:20 #113
265732 Keshet
pi_88743513
Mission babypaws accomplished! *O*

Oeh, lekker shoppen SC en Octo!
pi_88750022
Nu het over babypaws gaat, ik heb een nieuw paar gekregen. Niet omdat de neuzen kaal waren, maar omdat er naadjes los gelaten hadden.

En nu is natuurlijk prompt het stiksel van de bloemen van dr wrapz kapot. Maargoed, die heeft ze nu al bijna 2 maanden iedere dag aan, dus dan mag je niet klagen he? :P
Lotte!
Noah!
pi_88750144
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:35 schreef octopussy het volgende:
Mmm ik realiseer me ineens dat ik nog een zwempakje nodig heb voor Hannah voor ons Centerparcs weekend komend weekend
welke maat? Ik heb best wel wat pakjes liggen hier. Ik weet niet hoeveel er te krijgen is op het moment aan zwempakjes voor baby's.

SC hè wat vervelend nou :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 20:41:13 #116
298315 SacreCoeur
pi_88753695
Ja ik vind het ook allemaal zo naar. :'( :')

Wel grappig al die kale neuzen en los stiksel bij de paws..
Die van Isa zien er nu nog steeds mooi uit, ze worden gebruikt door baby Annabel :P
En dat na 4 jaar.
pi_88755226
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

welke maat? Ik heb best wel wat pakjes liggen hier. Ik weet niet hoeveel er te krijgen is op het moment aan zwempakjes voor baby's.

SC hè wat vervelend nou :D
Ze heeft nu maat 74, maar een 80 zou ook goed zijn (je baby in een strak badpakje wurmen is niet tof :X :X :X ). Als je iets in die maten hebt dan graag *O*
pi_88755668
Zo'n boardshortje vind ik echt uberschattig O+ maar veel te duur.
pi_88755733
Oh Keshet wat een fruppeltje zo O+

Ik heb Aapies via MP gescoord, we zijn helemaal happy ermee.

Ik zag de berichten vandaag over de winterkou. Dus ik dacht, een sneeuwpakje! Als ze straks kan lopen moet ze wel lekker buiten kunnen rondbanjeren.
Dusss mensen nog tips voor leuke skipakjes?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88756618
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef octopussy het volgende:
Zo'n boardshortje vind ik echt uberschattig O+ maar veel te duur.
[ afbeelding ]
oh ja die zijn superleuk O+ O+
Als je nou zeker weet dat je een hele zomer buiten bent met haar dan is de prijs wellicht nog te doen maar voor een paar daagjes weg... meh :P

Moet het een zwembroekje zijn of een badpakje? Ik heb heul veul van allebei :+
hoewel badpakjes heb k er maar 2 geloof ik. Een rood met witte stippen en iets met roze. Moet wel nog even checken of B. het ermee eens is dat het weg gaat ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 21:39:35 #121
298315 SacreCoeur
pi_88756988
Hij's toch afgeprijsd? Ik vind de prijs heel erg meevallen.
Leuk shortje, goed merk.
pi_88757654
mja, ik vind 17 euro voor zo'n klein stukje stof wat niet zo lang gedragen kan worden best veel.

Huup, ik heb nu een rood-met-witte-stippen zwembroekje dus een roze zwempakje is dan denk ik wel het leukst. Misschien dat dat ook helpt tegen het "aw, wat een leuk knulletje" wat ik altijd te horen krijg van onbekenden }:| :')

Als Hannah er uit gegroeid is dan kan krijg je hem toch gewoon terug van me voor muppet2 :Y
pi_88757828
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef octopussy het volgende:
mja, ik vind 17 euro voor zo'n klein stukje stof wat niet zo lang gedragen kan worden best veel.

Huup, ik heb nu een rood-met-witte-stippen zwembroekje dus een roze zwempakje is dan denk ik wel het leukst. Misschien dat dat ook helpt tegen het "aw, wat een leuk knulletje" wat ik altijd te horen krijg van onbekenden }:| :')

Als Hannah er uit gegroeid is dan kan krijg je hem toch gewoon terug van me voor muppet2 :Y
oh joh das helemaal prima. bruikleen je de meuk gewoon ^O^
ff foto uploaden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 21:57:35 #124
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88758239
Leuk shortje! Krijg het er wel meteen koud van zeg, brrrr.

Vriend had leuke laarsjes voor Noortje gevonden (mijn smaak ist net niet helemaal maar goed)

Noortje dacht ook even, wat heb ik nou weer aan mijn kont voeten hangen

Goedgekeurd!
pi_88758371
Ik vind Noortje zo leuk O+
Laarsjes lijken me wel erg lekker warm voor nu! leuk jurkje ook <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88758385
Becky, die laarsjes heb ik ook gezien in het glimmend lichtroze :X Die van Noortje vind ik eigenlijk heel leuk :Y
pi_88758494
@octo

zwembroekjes

achterkant

volgens mij zijn t kleine foto's grr }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88758563
Oh en kiek nou wat ik op de Amerikaanse Amazon vind:

Hoe schattig O+
pi_88758682
die middelste doet me aan iets van dpam denken maar ik weet niet wat :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 22:07:48 #130
298315 SacreCoeur
pi_88758929
Die middelste is wel leuk, de rest niet zo mijn smaak qua kleurtjes.

Ik heb had laatst al het eerste badsetje besteld.
Een bikini + short van protest, was in de sale van afgelopen zomer.
Eens kijken of ik ergens plaatje kan vinden.
pi_88758970
Huup, ik ga toch even verder zoeken. Het is niet helemaal mijn smaak :@ Lief van je om het aan te bieden :*
  maandag 15 november 2010 @ 22:10:43 #132
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88759105
Het middelste badpaksetje vind ik ook het leukst, die anderen zijn ook niet echt mijn smaak.

Octopussy, klopt, ze waren er ook in het roze (juk), ik had nog wel iets van inspraak dus bruin (vriend vond die raze ook niets).

Huup, Noortje is ook leuk :P En ze zijn zeker lekker warm, en ademen he, Geox, zal vast heel erg nodig zijn (NOT).
pi_88759108
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
die middelste doet me aan iets van dpam denken maar ik weet niet wat :?
Jaha! Ko zijn eerste zwempak van DPAM!

Die laarsjes van Noortje. :D
Lekker warm in elk geval! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88759305
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef oeke het volgende:

[..]

Jaha! Ko zijn eerste zwempak van DPAM!
[ afbeelding ]

Die laarsjes van Noortje. :D
Lekker warm in elk geval! O+
oh! jah! :D verrek hahaha

Octo geen punt hoor! :D dacht ik wel ;) maar kan me voorstellen dat het lastig zoeken is nu.
Maar hey, heb je wel een mooi excuus om zo'n boardshort te kopen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88759616
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh! jah! :D verrek hahaha

Octo geen punt hoor! :D dacht ik wel ;) maar kan me voorstellen dat het lastig zoeken is nu.
Maar hey, heb je wel een mooi excuus om zo'n boardshort te kopen O+
ja he?

zal ik het maar gewoon doen dan? mijn salaris is net gestort O-)
pi_88760107
ik zou het doen :D
kun je aan het eind van volgende maand andere dingen de schuld geven van het gat in je saldo :P dat je dat short gekocht hebt herinner je dan niet eens meer :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88760331
Haha nou ik heb nu in ieder geval de boardshort gekocht in maat 80, dus ze kan het ook nog wel aan als we in het voorjaar misschien naar *O* Bonaire *O* gaan
pi_88769491
Wat ziet Noortje er leuk uit O+

en ik vind de badpakjes van huup leuker dan die op Amazon
pi_88769507
Huup, dat gebloemde badpakje is lief!

Octo, Bonaire.. klinkt aanlokkelijk!

Ik had via MP een roze ajourtruitje gekocht, heel lichtroze dacht ik. Hmm.. is dus behóórlijk roze en het model staat ook niet echt. Kan ik zo van balen hè, dan denk ik iets geweldigs op de kop te hebben getikt en dan valt het tegen.. }:|
pi_88770480
Hulp gevraagd!

Ik zoek voor Isabeau een witte of cremekleurige muts, gebreid of gehaakt met zo'n bolletje d'r op en hij moet onder haar kin vast te knopen zijn (omdat hij anders binnen drie seconden een sierlijke boog door de lucht maakt). En een bijpassende sjaal. En ik kan het NERGENS vinden. Zo raar is het toch niet, wat ik zoek?!
pi_88770656
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:31 schreef Sorbootje het volgende:
Hulp gevraagd!

Ik zoek voor Isabeau een witte of cremekleurige muts, gebreid of gehaakt met zo'n bolletje d'r op en hij moet onder haar kin vast te knopen zijn (omdat hij anders binnen drie seconden een sierlijke boog door de lucht maakt). En een bijpassende sjaal. En ik kan het NERGENS vinden. Zo raar is het toch niet, wat ik zoek?!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88770818
Ehm, ja die dus }:|

Waar tover je die vandaan en is er ook een sjaal van? (ik ga even kijken waar je hem opgeduikeld hebt....)
pi_88770868
Die komt van de H&M. Er zit geen sjaal bij. Dat probleem heb ik voor mezelf trouwens ook vaak, dat ik een leuk mutsje heb zonder bijbehorende sjaal of andersom. Ik zou gewoon de muts kopen en even uitkijken naar een bijpassende sjaal.
pi_88770906
Ja ik denk dat ik dat maar doe, want als ik nog veel langer blijf zoeken, is de winter straks voorbij.

Het stomme is dat ik al 100 keer op de site van h&m heb gekeken, maar deze niet heb gezien.
pi_88770908
H&M Sorbootje! Wolf heeft hem ook (in mt 86 en had niet kleiner moeten zijn) en de touwtjes zou je dus eventueel onder de kin kunnen vaststrikken.

Die zwembroekjes van Huup zijn echt mega schattig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88770932
Ik denk dat ik ook mt 86 bestel, want Isabeau heeft een groot hoofd
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:18:07 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88771773
die muts is lieffff..
ik wil ook nog een paar mutsen opsporen voor Evie. Heb dr nu 2.
maar Evie heeft juist niet zo'n groot hoofd; volgens mij heeft ze nu een mutsje in mt74 en die is nog te groot...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88772329
Die muts is van H&M ja (hallo spuit 11 :+ ) en als het goed is moet ie bij de meisjesspullen bij accesoires staan.

Sorbo ik heb bij hans textiel een schattige sjaal weg, ook met bolletjes aan het uiteinde, zit er nou een hans bij jou in de buurt? Zo niet, als je wilt kan ik wel kijken of ze er nog liggen dan kan ik hem posten ofzo.
zal ff kijken of ik een foto heb ergens.

Wij hebben ook zo'n soort muts en ik vind het zo poepig staan die bol bovenop :D
ze komt er zelf ook altijd mee aansjouwen dat ze hem op wil haha, ook binnen

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88772406
Die had ik al op je FB gezien. Ook schattig! Het staat haar zó lief Huup!

Ik moet echt wit of creme hebben ivm het rode jasje van Isabeautje. Site van H&M doet het (hier) niet. Dus maar even wachten tot ik thuis ben.

Die sjaal, is die in dezelfde kleur als die muts Huup? Hans textiel zit hier volgens mij niet namelijk.
pi_88772692
Is grijs een optie, Sorbo? Ik zag namelijk bij de Otto een leuk setje (bij nader inzien ziet het er niet uit alsof het vastgemaakt kan worden onder de kin):

En dit mutsje vond ik ook leuk:

[ Bericht 82% gewijzigd door Claudia_x op 16-11-2010 11:55:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')