abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88651444
Iets maken dan? Vliegtuigjes vouwen ^O^ .
pi_88651516
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten. :Y)
Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussen :Y)

Oeke :D
dan maak je toch wat? Of web-windowshoppen :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88651660
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iets maken dan? Vliegtuigjes vouwen ^O^ .
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Oeke :D
dan maak je toch wat? Of web-windowshoppen :9
Ik zit al achter de naaimachine voor hem. }:|
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88651687
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:

Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussen :Y)
Been there, done that. :P

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88651824
Die slab ook :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88651944
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die slab ook :D
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen. :Y)
pi_88655485
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen. :Y)
Amen :D

En ik vond dat er zo heerlijk comfi uitzien dat kussen zo O+
Hij ligt bij ons zo in de woonkamer en als ik hem opgeruimd heb dan gaat ze hem echt zoeken :') Ligt ie op de bank omdat ik stof gezogen heb ofzo, dus alles van de vloer, dan trekt ze er net zo lang aan tot ie weer op de grond ligt, en als ie in de box ligt dan gaat ze bij de box staan wijzen. Lidelidelidelideliiii??
Hij speelt lekker blijkbaar :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88658633
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten. :Y)
Claudia wij gebruiken hem nu nog :o Linde heeft 'm als anti-uit-bed-val-kussen naast zich liggen :Y
pi_88664238
Hahha Oeke :D Wat ben je aan het maken?

Die slab van Ivan :D _O_ Hebben jullie die zelf laten maken?

Dat Wolf al in 80-86 rompers zit joh :o Niels past nog makkelijk in 74-80, zelfs met een wasbare luier aan. Het zal ook wel te maken hebben met de bouw, Niels heeft totaal geen spekkies meer op zijn buik.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88664285
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:25 schreef Twinkly het volgende:

Dat Wolf al in 80-86 rompers zit joh :o Niels past nog makkelijk in 74-80, zelfs met een wasbare luier aan. Het zal ook wel te maken hebben met de bouw, Niels heeft totaal geen spekkies meer op zijn buik.
86/92 is het zelfs! Het Niels-broekje paste helaas toch nog niet, de breteldingen waren nog veel te groot haha.Verschilt momenteel echt qua broek/merk wat hij past 74 of 80.

Wat een grappig idee om een lekker kussen te maken van het voedingskussen, ik heb nooit een voedingskussen gehad.
Die slab is echt hilarisch
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88664303
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Die barbabob pyjama hebben ze wel in de webshop! En er zijn nog een paar actiecodes, waaronder 10,- korting, dus je kunt hm bijna gratis krijgen ;)
Ja maar je moet dan alsnog voor minimaal 20 euro bestellen, 25 dus met verzenden erbij en dat heb ik momenteel niet, en ook niet nodig eigenlijk.
Het is echt alleen dat Barbabob pyjamaatje wat ik hebben wil en ben in 2 H&M gewone winkels geweest waar ze er ineens geen 1 meer hadden.Stom hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88664419
Uhum...

Romper maat 74/80 Hema :7 ...

Ruimte zat toch? :o

Oh, en het bewijs :P :
pi_88664437
Mogelijk is mijn zoon vele malen slanker dan Wolf (al vond ik ze ook wat dat betreft heel vergelijkbaar op de meet), maar reëler acht ik het toch dat er best wat verschil zit in de grootte van de hemarompers. Eén set rompers maat 74/80 vind ik ook al echt te krap. Maar deze witte (heb ik een aantal) en bv die gekleurd gestreepte en de grijze met autootjes kan hij enog prima aan.
pi_88664474
De zwarte tricot romper met kleine streepjes zit Niels net zoals die witte romper bij R. De rompers uit dat blauw-grijze 4-pak met autootjes zitten wat strakker maar past hij ook nog makkelijk.

Ik stop ze niet in de droger trouwens...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88664518
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
De zwarte tricot romper met kleine streepjes zit Niels net zoals die witte romper bij R. De rompers uit dat blauw-grijze 4-pak met autootjes zitten wat strakker maar past hij ook nog makkelijk.

Ik stop ze niet in de droger trouwens...
Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.

Ik bedoel een andere grijze met autootjes. Gewoon een losse. Droger maakt trouwens best wel wat verschil. De maat 80 rompers van de H&M zitten bij R ook zo als deze witte van de hema. Dus wij zijn echt voorlopig nog niet toe aan maat 86/92.
pi_88664551
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.

Ik bedoel een andere grijze met autootjes. Gewoon een losse. Droger maakt trouwens best wel wat verschil. De maat 80 rompers van de H&M zitten bij R ook zo als deze witte van de hema. Dus wij zijn echt voorlopig nog niet toe aan maat 86/92.
Oh, je bedoeld die met autootjes over de gehele romper. Ik vind dat en de gestreepte romper erg fijn, ze zijn lekker rekbaar. Die uit het 4-pak vind ik te stijf, behalve de blauwe met autootjes, die is ook rekbaar geweven.
Ik kan Niels zelfs nog in een 68 van de H&M proppen als ik zou willen, maar daarvan worden de mouwen te kort :P

Wat een interessante discussie eigenlijk :P
pi_88664590
Ja, echt een belachelijke discussie. Ik schreef gisteren al dat het nergens op sloeg dat ik er zelfs een foto van ging maken :@ :P .

Maar ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat Wolf er dan in past :D .
pi_88664617
Wat een ruimte lijkt R. daar nog in te hebben! :o : Zo zitten dus bij Wolf de Hema 86/92 rompers, hij heeft er vandaag eentje aan en liep vanmorgen in alleen een romper, maar nu ligt hij te slapen dus heb geen foto, zal er morgenvroeg even een foto van maken!
Heb trouwens maar 2 Hema rompers, de rest Makro maar die 86/92 valt gewoon exact gelijk met die van de Hema
Rompers gaan hier wel de droger in maar volgens mij maakt dat echt amper verschil
pi_88664751
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef Orea het volgende:
Vertel me dat mijn kind nog ergens gaat stagneren qua groei???? De 62/68 rompers van de Hema beginnen nu ook al krappig te zitten :X (3,5 maand :o )
:o
bij floris nog niet!
pi_88664752
Voor rompers weet ik het niet zeker van de droger, maar de trainingsbroekjes van hema krompen best behoorlijk in de droger.
pi_88667535
Tadaaa Groofsken
Bij die foto waarop hij staat zie je dat hij nog wel fijn iets ruimte bij de billen heeft

pi_88667598
Kijk Twinkly, we hebben het broekje al wel effe gepast
pi_88667951
Apart dat 74/80 nog zo ruim zit bij R :D Hij zat het niet heel strak, maar mouwtjes begonnen ook wel wat te kort te worden.
De rompers van Dyon zitten iets ruimer dan die bij Wolf.

Naja wat maakt het ook uit he ;) Ik heb zelf liever iets ruimere kleding dan dat alles nog maar net past, dus ik pak misschien al iets sneller een grotere maat.
pi_88678852
Haha, ^O^ . Wolfje, die blik op die eerste foto O+ . Maar ze zitten wel ruimer hoor dan deze bij R :Y .
pi_88683534
Wat lijkt Wolf op die onderste foto veel op z'n moeder! :o

De slab was een kraamcadeau! We hebben hem zelfs nooit gebruikt omdat ik bang ben dat 'ie vies wordt of beschadigd raakt in de was. Hij ligt in Ivans babydoos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')