Nee, niet om kou te vattenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Tuurlijk kan dat ff, Groof. Kouvatten bestaat toch niet!
Nou weet je, dat laatste zou zomaar kunnen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen. Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.
En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers.
Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey, is die bodywarmer van de hema?
Haha, ik meteen kijken. Maar gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken. Bij R staat er 26/10 opquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf.
Hier hetzelfde probleem. Ivan is niet bijzonder lang voor zijn leeftijd, maar de drukkers van 74/80 stonden tijden geleden al op springen. Hij heeft 86/92 echt nodig en die rompers zitten hem niets te groot. Ik vind het maar maf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef Poppejans het volgende:
En over die rompers, Wolf zit zowel qua lengte als gewicht exact op de middelste lijn van de CB grafieken maar hij heeft echt 86/92 nodig van rompers.Daar heeft hij uiteraard nog wat ruimte in, maar de drukkers van 75/80 pasten niet meer of stonden op knappen.
Het is een heerlijke pyjama! En ik vind de Barbabob-pyjama geweldig, die moet je echt zien te vinden! Ik houd helemaal niet van Barbapapa en ook niet van drukke kleding, maar op een pyjama vind ik het op een of andere manier wel heel gaaf. Ineens kan alles.quote:en die pyjama staat zo leuk bij Ivan, ik kan hem in de winkels niet meer vinden evenals de Barbabob pyjama die ik vooral hebben moet grrr
Er zitten nu kleine gaatjes in de stof. Had ik vantevoren natuurlijk ook wel kunnen bedenken, want het is echt bodywarmerspul.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Ssserpente het volgende:
Groof!![]()
Hoezo, Claudia, is het er niet mooier op geworden..?
Hij vindt het zinloze dingen, maar ze staan wel leuk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef oeke het volgende:
Leuk Claudia, die bodywarmer!
Hoe vind je geliefde het? Aangezien hij er niet om stond te springen.
Vond hij een bodywarmer gay? Of was het iets anders?
Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iets maken dan? Vliegtuigjes vouwen.
Ik zit al achter de naaimachine voor hem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Oeke![]()
dan maak je toch wat? Of web-windowshoppen
Been there, done that.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussen
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.quote:
Amenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.
Claudia wij gebruiken hem nu nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten.
86/92 is het zelfs! Het Niels-broekje paste helaas toch nog niet, de breteldingen waren nog veel te groot haha.Verschilt momenteel echt qua broek/merk wat hij past 74 of 80.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:25 schreef Twinkly het volgende:
Dat Wolf al in 80-86 rompers zit johNiels past nog makkelijk in 74-80, zelfs met een wasbare luier aan. Het zal ook wel te maken hebben met de bouw, Niels heeft totaal geen spekkies meer op zijn buik.
Ja maar je moet dan alsnog voor minimaal 20 euro bestellen, 25 dus met verzenden erbij en dat heb ik momenteel niet, en ook niet nodig eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Die barbabob pyjama hebben ze wel in de webshop! En er zijn nog een paar actiecodes, waaronder 10,- korting, dus je kunt hm bijna gratis krijgen
Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
De zwarte tricot romper met kleine streepjes zit Niels net zoals die witte romper bij R. De rompers uit dat blauw-grijze 4-pak met autootjes zitten wat strakker maar past hij ook nog makkelijk.
Ik stop ze niet in de droger trouwens...
Oh, je bedoeld die met autootjes over de gehele romper. Ik vind dat en de gestreepte romper erg fijn, ze zijn lekker rekbaar. Die uit het 4-pak vind ik te stijf, behalve de blauwe met autootjes, die is ook rekbaar geweven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.
Ik bedoel een andere grijze met autootjes. Gewoon een losse. Droger maakt trouwens best wel wat verschil. De maat 80 rompers van de H&M zitten bij R ook zo als deze witte van de hema. Dus wij zijn echt voorlopig nog niet toe aan maat 86/92.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef Orea het volgende:
Vertel me dat mijn kind nog ergens gaat stagneren qua groei???? De 62/68 rompers van de Hema beginnen nu ook al krappig te zitten(3,5 maand
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |