abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88638530
en weer verder

vorige deel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88640640
Ivan is héél blij met zijn bodywarmer!

Excuses voor de maffe outfit; hij had een pyjamadag. Dit is trouwens maat 86/92. :X
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88645246
Oooh kijk hem zitten dan O+
pi_88645458
Hey, is die bodywarmer van de hema? Volgens mij heeft R dezelfde (was een kraamcadeautje en past nu). Staat goed, ook zo over een pyjama :+ .

En ik las laatst ook al over rompers maat 86/92. Ik ben echt een beetje in shock. Die droeg mijn dochter als laatste voor ze zindelijk werd. Dus toen ze twee was nog. Mijn zoon zit echt nog ruim genoeg in maat 74/80 kwa hemarompers (met droger zelfs). En die is volgens mij best flink en zeker te vergelijken met jullie zonen.
pi_88645649
Ik had vandaag een ingeving. Ik wilde graag wat meer buiten zijn, maar omdat R nog niet loopt kan dat gewoon niet met deze temperaturen (alleen als hij slaapt natuurlijk wel, maar ik wil hem zelf ook juist wat meer buiten hebben). Totdat ik bedacht dat ik die sneeuwbroek had liggen van de H&M. Die is goed dik; van buiten een stugge regenbestendige stof en van binnen flink gevoerd, dus ik dacht, ik trek hem gewoon dat ding aan en dan moet het vast kunnen. Meneertje zelf vond het helemaal top om even buiten op ontdekkingstocht te mogen gaan. ^O^

Ben echt blij dat ik het bedacht heb. En natuurlijk zal ik hem geen uren op die koude vloer laten rondscharrelen, maar even kan het goed zo, volgens mij.
pi_88646382
Tuurlijk kan dat ff, Groof. Kouvatten bestaat toch niet! :P
pi_88646506
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Tuurlijk kan dat ff, Groof. Kouvatten bestaat toch niet! :P
Nee, niet om kou te vatten :{w , meer zodat hij niet vastvriest aan de grond :+ .
pi_88646612
Heerlijk toch Groofsken!
Wolf had vandaag ook diezelfde broek aan, maar dan in de buggy.Ik vind het geloof ik nu al een handige broek en heerlijk warm.
En over die rompers, Wolf zit zowel qua lengte als gewicht exact op de middelste lijn van de CB grafieken maar hij heeft echt 86/92 nodig van rompers.Daar heeft hij uiteraard nog wat ruimte in, maar de drukkers van 75/80 pasten niet meer of stonden op knappen.

Cool die bodywarmer! Ik hou wel van bodywarmers
en die pyjama staat zo leuk bij Ivan, ik kan hem in de winkels niet meer vinden evenals de Barbabob pyjama die ik vooral hebben moet grrr
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88646714
Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen ;( . Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.

En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers. :7
pi_88646857
Haha, ja het zal vast per Hema verschillen :P
Wolf heeft daarvan die donkergrijs kleurige en die donkergrijze met gekleurde strepen 86/92 en ik hoef echt de mouwen niet om te slaan van die rompers en ook van onderen sluit het mooi aan.
R. was volgens mij inderdaad een pietsie groter dan Wolf, dan zal Wolf wel meer buik en kont hebben denk ik.
Ik heb echt een buggy kind, dan wel in de goede wagen en niet het kleine meeneem ding. Hij vindt het rondgereden worden echt heerlijk.
Mn ringsling is ein-de-lijk in de maak, ben benieuwd hoe hij dat vindt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88647093
Vertel me dat mijn kind nog ergens gaat stagneren qua groei???? De 62/68 rompers van de Hema beginnen nu ook al krappig te zitten :X (3,5 maand :o )
pi_88647124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had mijn zoon deze week voor het eerst in de buggy, dat was dus 10 minuten krijsen ;( . Onbewust droeg ik hem eigenlijk allleen nog maar. Hij heeft gewoon al maanden niet meer in de wagen gezeten.

En ik snap er niks van met die rompers. R leek op de meet echt echt echt niet kleiner dan Wolf. Eerder groter. Misschien heb ik andere hemarompers. :7
Nou weet je, dat laatste zou zomaar kunnen! :o

Wij hebben heel veel rompers van B.'s nichtje die zijn dus minimaal 1 tot 2 jaar oud, en die heb ik eens bovenop de rompers gelegd die ik zelf gekocht had omdat ik me afvroeg of ik nou scheel keek of niet :P De oudere rompers van 1 of 2 jaar geleden hebben dus een iets korter lijfje en de mouwen zijn beduidend korter dan de nieuwere.
Ze zijn allemaal al tig keer gewassen en gedroogd dus daar zit em het verschil niet in.

Dat waren 74/80 rompers en daarvan heb ik nu dus ook 3kwart opgeborgen omdat ik die 3-kwarts mouwtjes geen porum vond :P en de knoopjes begonnen te trekken.
Nu ligt er een mengeling in de kast van 86/92 die wel nog erg ruim zitten, en de 74/80's die nu in de winkel liggen dit jaar. Maar ik wilde liever geen 74/80 bijkopen omdat k niet zo goed in kan schatten hoe lang ze die nu nog aan zou kunnen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88647205
Ik heb nog een stapeltje 86/92 unisexrompers (oftewel witte rompers) liggen van S, die zal ik eens van zolder gaan halen.

Het liefst zou ik R ook wat meer in de wagen gaan doen eigenlijk, maar het jammere van mijn luxere buggy-wagen zeg maar is dat hij niet zo makkelijk in mijn auto past.
pi_88650840
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey, is die bodywarmer van de hema?
Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf. :')
pi_88650936
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat is die van de Hema! Tip: knip niet het label aan de voorkant met "24/7" eraf. :')
Haha, ik meteen kijken. Maar gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken. Bij R staat er 26/10 op :7
pi_88650937
Dyon draagt ook al rompers maat 86/92 van de Hema :) 74/80 pasten nog wel net, maar ik vind iets ruimer altijd wat fijner, lijkt me anders zo trekken.
Bovenkleding zit hij nog in maat 80 en broeken 74/80.

Staat je goed die bodywarmer Ivan!
pi_88651014
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef Poppejans het volgende:
En over die rompers, Wolf zit zowel qua lengte als gewicht exact op de middelste lijn van de CB grafieken maar hij heeft echt 86/92 nodig van rompers.Daar heeft hij uiteraard nog wat ruimte in, maar de drukkers van 75/80 pasten niet meer of stonden op knappen.
Hier hetzelfde probleem. Ivan is niet bijzonder lang voor zijn leeftijd, maar de drukkers van 74/80 stonden tijden geleden al op springen. Hij heeft 86/92 echt nodig en die rompers zitten hem niets te groot. Ik vind het maar maf.

Ik heb dit trouwens bij alle rompers van de Hema.

quote:
en die pyjama staat zo leuk bij Ivan, ik kan hem in de winkels niet meer vinden evenals de Barbabob pyjama die ik vooral hebben moet grrr
Het is een heerlijke pyjama! En ik vind de Barbabob-pyjama geweldig, die moet je echt zien te vinden! Ik houd helemaal niet van Barbapapa en ook niet van drukke kleding, maar op een pyjama vind ik het op een of andere manier wel heel gaaf. Ineens kan alles.
pi_88651110
Groof! :D

Hoezo, Claudia, is het er niet mooier op geworden..?
pi_88651111
Die barbabob pyjama hebben ze wel in de webshop! En er zijn nog een paar actiecodes, waaronder 10,- korting, dus je kunt hm bijna gratis krijgen ;)
pi_88651153
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Ssserpente het volgende:
Groof! :D

Hoezo, Claudia, is het er niet mooier op geworden..?
Er zitten nu kleine gaatjes in de stof. Had ik vantevoren natuurlijk ook wel kunnen bedenken, want het is echt bodywarmerspul.
pi_88651186
Leuk Claudia, die bodywarmer!
Hoe vind je geliefde het? Aangezien hij er niet om stond te springen.
Vond hij een bodywarmer gay? Of was het iets anders?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88651208
Ik ga morgen gewoon een foto maken van mijn zoon in een maat 74/80 romper. :o (Hoe erg is dàt :') )
pi_88651227
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten. :Y)
pi_88651296
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef oeke het volgende:
Leuk Claudia, die bodywarmer!
Hoe vind je geliefde het? Aangezien hij er niet om stond te springen.
Vond hij een bodywarmer gay? Of was het iets anders?
Hij vindt het zinloze dingen, maar ze staan wel leuk.
pi_88651362
:P

Oh jongens, ik heb zin om iets voor Ko te kopen, maar geen geld en geen noodzaak. Hoe erg. :{
pi_88651444
Iets maken dan? Vliegtuigjes vouwen ^O^ .
pi_88651516
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoelang wij al plezier hebben van het voedingskussen. Ik dacht dat ik er nu geen toepassing meer voor zou kunnen bedenken, maar Ivan gebruikt het kussen in de box om op te zitten. :Y)
Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussen :Y)

Oeke :D
dan maak je toch wat? Of web-windowshoppen :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88651660
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iets maken dan? Vliegtuigjes vouwen ^O^ .
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Oeke :D
dan maak je toch wat? Of web-windowshoppen :9
Ik zit al achter de naaimachine voor hem. }:|
pi_88651687
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:

Als je hem in een U-vorm vouwt kun je er een hoes omheen doen van het verschoningskussen. Heeft ie een loungekussen :Y)
Been there, done that. :P

pi_88651824
Die slab ook :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88651944
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die slab ook :D
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen. :Y)
pi_88655485
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen. :Y)
Amen :D

En ik vond dat er zo heerlijk comfi uitzien dat kussen zo O+
Hij ligt bij ons zo in de woonkamer en als ik hem opgeruimd heb dan gaat ze hem echt zoeken :') Ligt ie op de bank omdat ik stof gezogen heb ofzo, dus alles van de vloer, dan trekt ze er net zo lang aan tot ie weer op de grond ligt, en als ie in de box ligt dan gaat ze bij de box staan wijzen. Lidelidelidelideliiii??
Hij speelt lekker blijkbaar :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88658633
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Claudia wij gebruiken hem nu nog :o Linde heeft 'm als anti-uit-bed-val-kussen naast zich liggen :Y
pi_88664238
Hahha Oeke :D Wat ben je aan het maken?

Die slab van Ivan :D _O_ Hebben jullie die zelf laten maken?

Dat Wolf al in 80-86 rompers zit joh :o Niels past nog makkelijk in 74-80, zelfs met een wasbare luier aan. Het zal ook wel te maken hebben met de bouw, Niels heeft totaal geen spekkies meer op zijn buik.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88664285
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:25 schreef Twinkly het volgende:

Dat Wolf al in 80-86 rompers zit joh :o Niels past nog makkelijk in 74-80, zelfs met een wasbare luier aan. Het zal ook wel te maken hebben met de bouw, Niels heeft totaal geen spekkies meer op zijn buik.
86/92 is het zelfs! Het Niels-broekje paste helaas toch nog niet, de breteldingen waren nog veel te groot haha.Verschilt momenteel echt qua broek/merk wat hij past 74 of 80.

Wat een grappig idee om een lekker kussen te maken van het voedingskussen, ik heb nooit een voedingskussen gehad.
Die slab is echt hilarisch
pi_88664303
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Die barbabob pyjama hebben ze wel in de webshop! En er zijn nog een paar actiecodes, waaronder 10,- korting, dus je kunt hm bijna gratis krijgen ;)
Ja maar je moet dan alsnog voor minimaal 20 euro bestellen, 25 dus met verzenden erbij en dat heb ik momenteel niet, en ook niet nodig eigenlijk.
Het is echt alleen dat Barbabob pyjamaatje wat ik hebben wil en ben in 2 H&M gewone winkels geweest waar ze er ineens geen 1 meer hadden.Stom hoor
pi_88664419
Uhum...

Romper maat 74/80 Hema :7 ...

Ruimte zat toch? :o

Oh, en het bewijs :P :
pi_88664437
Mogelijk is mijn zoon vele malen slanker dan Wolf (al vond ik ze ook wat dat betreft heel vergelijkbaar op de meet), maar reëler acht ik het toch dat er best wat verschil zit in de grootte van de hemarompers. Eén set rompers maat 74/80 vind ik ook al echt te krap. Maar deze witte (heb ik een aantal) en bv die gekleurd gestreepte en de grijze met autootjes kan hij enog prima aan.
pi_88664474
De zwarte tricot romper met kleine streepjes zit Niels net zoals die witte romper bij R. De rompers uit dat blauw-grijze 4-pak met autootjes zitten wat strakker maar past hij ook nog makkelijk.

Ik stop ze niet in de droger trouwens...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88664518
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
De zwarte tricot romper met kleine streepjes zit Niels net zoals die witte romper bij R. De rompers uit dat blauw-grijze 4-pak met autootjes zitten wat strakker maar past hij ook nog makkelijk.

Ik stop ze niet in de droger trouwens...
Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.

Ik bedoel een andere grijze met autootjes. Gewoon een losse. Droger maakt trouwens best wel wat verschil. De maat 80 rompers van de H&M zitten bij R ook zo als deze witte van de hema. Dus wij zijn echt voorlopig nog niet toe aan maat 86/92.
pi_88664551
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Dat blauwgrijze vierpak zit hier ook aan de strakke kant, die bedoel ik ja.

Ik bedoel een andere grijze met autootjes. Gewoon een losse. Droger maakt trouwens best wel wat verschil. De maat 80 rompers van de H&M zitten bij R ook zo als deze witte van de hema. Dus wij zijn echt voorlopig nog niet toe aan maat 86/92.
Oh, je bedoeld die met autootjes over de gehele romper. Ik vind dat en de gestreepte romper erg fijn, ze zijn lekker rekbaar. Die uit het 4-pak vind ik te stijf, behalve de blauwe met autootjes, die is ook rekbaar geweven.
Ik kan Niels zelfs nog in een 68 van de H&M proppen als ik zou willen, maar daarvan worden de mouwen te kort :P

Wat een interessante discussie eigenlijk :P
pi_88664590
Ja, echt een belachelijke discussie. Ik schreef gisteren al dat het nergens op sloeg dat ik er zelfs een foto van ging maken :@ :P .

Maar ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat Wolf er dan in past :D .
pi_88664617
Wat een ruimte lijkt R. daar nog in te hebben! :o : Zo zitten dus bij Wolf de Hema 86/92 rompers, hij heeft er vandaag eentje aan en liep vanmorgen in alleen een romper, maar nu ligt hij te slapen dus heb geen foto, zal er morgenvroeg even een foto van maken!
Heb trouwens maar 2 Hema rompers, de rest Makro maar die 86/92 valt gewoon exact gelijk met die van de Hema
Rompers gaan hier wel de droger in maar volgens mij maakt dat echt amper verschil
pi_88664751
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef Orea het volgende:
Vertel me dat mijn kind nog ergens gaat stagneren qua groei???? De 62/68 rompers van de Hema beginnen nu ook al krappig te zitten :X (3,5 maand :o )
:o
bij floris nog niet!
pi_88664752
Voor rompers weet ik het niet zeker van de droger, maar de trainingsbroekjes van hema krompen best behoorlijk in de droger.
pi_88667535
Tadaaa Groofsken
Bij die foto waarop hij staat zie je dat hij nog wel fijn iets ruimte bij de billen heeft

pi_88667598
Kijk Twinkly, we hebben het broekje al wel effe gepast
pi_88667951
Apart dat 74/80 nog zo ruim zit bij R :D Hij zat het niet heel strak, maar mouwtjes begonnen ook wel wat te kort te worden.
De rompers van Dyon zitten iets ruimer dan die bij Wolf.

Naja wat maakt het ook uit he ;) Ik heb zelf liever iets ruimere kleding dan dat alles nog maar net past, dus ik pak misschien al iets sneller een grotere maat.
pi_88678852
Haha, ^O^ . Wolfje, die blik op die eerste foto O+ . Maar ze zitten wel ruimer hoor dan deze bij R :Y .
pi_88683534
Wat lijkt Wolf op die onderste foto veel op z'n moeder! :o

De slab was een kraamcadeau! We hebben hem zelfs nooit gebruikt omdat ik bang ben dat 'ie vies wordt of beschadigd raakt in de was. Hij ligt in Ivans babydoos.
pi_88683686
Oke, waarschijnlijk wordt dit een heel genant moment, maar ik moet de vraag toch stellen.
Claudia, wie is die man op die slab?

Wolf en R. Wat een heerlijke jongetjes zijn jullie toch! O+
pi_88684131
oeke gelukkig vraag jij t haha
k vroeg t me ook al af
pi_88684864
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
Oke, waarschijnlijk wordt dit een heel genant moment, maar ik moet de vraag toch stellen.
Claudia, wie is die man op die slab?

Wolf en R. Wat een heerlijke jongetjes zijn jullie toch! O+
hier ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88685073
Ah, dank Huup. Zoiets vermoedde ik al, tenminste, dat het een filosoof was.
Maar ik ben duidelijk niet thuis in de materie. :P

Nog een vraag dan. Is het positief of negatief dat je vrienden hem op een babyslab zetten?
Ik bedoel, yoghurt en spuug all over...
pi_88685576
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef oeke het volgende:
Ah, dank Huup. Zoiets vermoedde ik al, tenminste, dat het een filosoof was.
Maar ik ben duidelijk niet thuis in de materie. :P

Nog een vraag dan. Is het positief of negatief dat je vrienden hem op een babyslab zetten?
Ik ken Wittgenstein wel maar ik had z'n hoofd ook niet herkend hoor :D
Fijn dat jij het vraagt namens alle onwetenden onder ons O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 14 november 2010 @ 04:57:10 #56
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88691909
Lily, had je het tuinbroekje nog?
Ik wil er wel voor betalen hoor :Y
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88692327
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef oeke het volgende:
Wittgenstein is een held! Hun zoon heeft van ons een shirtje gekregen met Dougie Yule erop. En Ivan kreeg van zijn vader een shirt met Don Draper (oh wacht, dat was een cadeautje voor mijn verjaardag vorig jaar :+ ):

pi_88692495
Haha, wat grappig!
Ik raakte altijd in de war tijdens mijn filosofiecolleges. Dus ik ben bang dat ik er niet zoveel van opgestoken heb. :D ;)

Leuk om zulke tussen-onsjes te hebben met vrienden.
Zo nemen mijn beste vriendin en ik altijd exotische fournituren mee voor elkaar als we op reis zijn geweest. O+

Ik vind die foto van Ivan zo grappig, het lijkt wel of hij op vers omgeploegde aarde ligt.
pi_88692880
Die foto is echt O+ O+
pi_88693125
Als ik die foto zie word ik ineens een beetje verdrietig omdat hij dat baby'tje niet meer is. Over het algemeen is dat gevoel me vreemd omdat ik hem nu zo leuk vind, maar die foto, pfff.

Nou precies, oeke, het zijn onderonsjes, running gags. En zo erg is het niet om Ludwig niet te herkennen, hoor. Ik heb filosofie gestudeerd en weet van de meeste filosofen niet hoe ze eruit zien. Da's nutteloze kennis. :Y)
pi_88693508
Kijk Don Draper ken ik dan weer wel O+ Prachtige foto van Ivan Claudia!
pi_88693579
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik die foto zie word ik ineens een beetje verdrietig omdat hij dat baby'tje niet meer is. Over het algemeen is dat gevoel me vreemd omdat ik hem nu zo leuk vind, maar die foto, pfff.
Ja, nou kijk ik naar die foto en prompt ben ik ook een beetje verdrietig. Onze kindjes zijn geen baby'tjes meer en die tijd komt niet meer terug. ;(
quote:
Da's nutteloze kennis. :Y)
O+
pi_88693768
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef oeke het volgende:

Ja, nou kijk ik naar die foto en prompt ben ik ook een beetje verdrietig. Onze kindjes zijn geen baby'tjes meer en die tijd komt niet meer terug. ;(
Ik vraag me dan ook ineens af of ik er wel genoeg van heb genoten, of ik wel heb beseft hoe schattig hij was, dat die tijd nooit meer terug zou komen, blabla. Maar al die dingen wist ik toen maar al te goed en ik heb er volop van genoten! We doen het nog één keer over met zijn zusje.

En ineens vind ik het jammer dat we niet nog een jongetje krijgen. Jongetjes. O+
pi_88694722
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vraag me dan ook ineens af of ik er wel genoeg van heb genoten, of ik wel heb beseft hoe schattig hij was, dat die tijd nooit meer terug zou komen, blabla. Maar al die dingen wist ik toen maar al te goed en ik heb er volop van genoten! We doen het nog één keer over met zijn zusje.

En ineens vind ik het jammer dat we niet nog een jongetje krijgen. Jongetjes. O+
Oh dat gevoel heb ik momenteel ook heel erg! Of ik echt wel volop heb genoten van die eerste maanden, stom he?! want dat heb ik wel heel erg, al had ik me echt niet gerealiseerd dat die maanden in het eerste jaar ZO snel gaan! Van alleen een baby'tje wat liggen kan en huilen naar een groter baby'tje wat allerlei dingen begint te doen vond ik zo verbazingwekkend snel gaan.
En waar ik eerst vroeger heel erg hoopte op een meisje ben ik nu helemaal om naar de jongetjes O+

en ik moest eerst googlen wie die meneer op die slab was hoor :+ dus zo dom zijn we hier vast allemaal niet
pi_88695870
Ik ben wel thuis in filosofie maar hoe iemand eruit ziet is idd bijzaak :D Ik herinnerde het me omdat Claudia het ooit eerder gezegd heeft. Ik heb een hoekje in mn hersenen voor zulke nutteloze informatie :Y)
zit vól joh dat hoekje :o :')

Over genieten, ik heb juist het eerste jaar alleen maar gedaan waar ik zelf zin in had :@ :D
Ik prijs me dan ook gelukkig dat we de "luxe" hebben gehad om zo ontzettend veel tijd door te brengen met Amélie in het eerste jaar. luxe is relatief natuurlijk, er zitten ook keerzijden aan allebei nog studeren en een kind hebben :P maar over het algemeen genomen is de tijd die je krijgt echt een kadootje. Ik ben juist een beetje bang dat het jaar met de 2e strakjes veel sneller door mn vingers zal glippen. Omdat er veel meer 'moet', omdat je ook nog een ander kind hebt dat aandacht verdient enz enz. Urenlang kneuteren in bed met zn drietjes is er straks niet meer bij, of een stuk minder. Er komen ook wel hele andere vormen van genieten voor in de plaats, maar toch.

En over kleertjes dan nog maar :+
Ik ga over een weekje ofzo beginnen met de babywasjes en ik heb er echt enorm zin in :D _O-
Al die kleertjes weer door mn handen enzo <3 De eerste pakjes die dan gewassen klaar liggen. Commode inruimen. héérlijk O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 november 2010 @ 19:32:50 #66
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88708905
Ik ben vandaag ook al in zo'n nostalgische bui. Ik ben een backup aan het maken van alle foto's en filmpjes die we hebben (doe dat mensen, echt!) en krijg zie daardoor weer foto's en filmpjes die ik al maanden niet bekeken heb.
Ik stond helemaal verbaasd over hoeveel ze gegroeid is sinds ze thuis is (20cm!) en hoeveel meer ze kan. Of ik wel genoeg geniet en genoten heb is ook iets wat me regelmatig door m'n hoofd schiet maar ik geloof dat ik daar volmondig ja op kan antwoorden. Het gaat ongeloofelijk snel maar ik geniet er zo van. O+

Oeke: Bij het kruidvat is aankomende week een houten gereedschapskistje met wat gereedschap te koop voor 5 euro! Daar was jij toch naar op zoek voor Ko?

Enne, ik heb babypaws voor Emma, die hoge. Ik ben er zo blij mee! *O*

Huup, je bent bijna toe aan de babywasjes! Wat fijn! *O*

Oh, en over filosofie weet ik helaas niets maar ik vind het wel erg interessant. Wat raden jullie kenners aan als startboek als je er meer over wilt weten? :D
A grand adventure has begun.
pi_88709158
quote:
5s.gif Op zondag 14 november 2010 04:57 schreef Marlinde het volgende:
Lily, had je het tuinbroekje nog?
Ik wil er wel voor betalen hoor :Y
jazeker :)
ik hoef er niks voor te hebben, ik heb het ook maar gekregen laatst

pm me je adres maar even
pi_88709194
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:32 schreef Keshet het volgende:
Enne, ik heb babypaws voor Emma, die hoge. Ik ben er zo blij mee! *O*
goed zijn die heh :Y
pi_88709308
Ik vind het ook vreselijk snel gaan, dat eerste jaar. Gewoon...ieder jaar. Mijn eerste kleine babietje is nu gewoon al bijna 10 jaar. On-ge-loof-lijk.
En wat huup zegt klopt wel, als je al meer kinderen hebt dan glipt het toch wat meer door je vingers. Ik kan gewoonweg niet alleen tijd aan Leah besteden. Het drukke gezinsleven draait door en zij draait er gewoon in mee.

en jongetjes of meisjes...gelukkig is het beiden even leuk!

ik bedacht me deze week dat vorig jaar rond deze tijd bijna mijn verlof inging (had ik nu ook wel zin in :P )
pi_88716979
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef lily het volgende:
Ik vind het ook vreselijk snel gaan, dat eerste jaar. Gewoon...ieder jaar. Mijn eerste kleine babietje is nu gewoon al bijna 10 jaar. On-ge-loof-lijk.
En wat huup zegt klopt wel, als je al meer kinderen hebt dan glipt het toch wat meer door je vingers. Ik kan gewoonweg niet alleen tijd aan Leah besteden. Het drukke gezinsleven draait door en zij draait er gewoon in mee.

en jongetjes of meisjes...gelukkig is het beiden even leuk!

ik bedacht me deze week dat vorig jaar rond deze tijd bijna mijn verlof inging (had ik nu ook wel zin in :P )
Oh ja, dat heb ik ook bewust meegekregen, dat moment dat ik vorig jaar met verlof ging. Ik was er echt aan toe toen. Nu heb ik gelukkig maar 3 klassen (ouderschapsverlof), maar toen had ik er zes :X .
pi_88717062
En ik vind ook het 'hebben' van een jongetje evenleuk als het 'hebben' van een meisje. Maar dat is natuurlijk wel heel makkelijk praten als je er van allebei één hebt. :P
  zondag 14 november 2010 @ 21:54:49 #72
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88717214
Ik vind ze leuk voor die prijs.
http://www.dolcis.nl/Shop(...)cis&productid=462310
Helaas is Isa een tijdje uit maatje 22 :')
pi_88717745
Is idd niet duur zeg....
en nu zie ik daar ook zomerschoenen voor Kyllian die ze dus wel nog in zn maat (naja 1 maat groter dan) hebben. Maar zullen wel nog verzendkosten bijkomen, dan vind ik het toch weer iets te veel geld voor een gokje of ze dan passen.
http://www.dolcis.nl/Shop(...)cis&productid=328513

Edit: laat maar, imitatieleer...daar krijgt hij echt geheit blaren van.
pi_88718809
Das leuk geprijsd SC :D

Ik denk dat wij eind dec./begin januari weer schoentjes moeten kopen. Heb wel dingen staan in 21/22 en maat 22 maar niets in maat 21, dus daar gaan we maar voor kijken dan.

Weet iemand hoe de schoentjes van Zara vallen qua maat? groot/klein/breed/smal/normaal? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88719329
oh <3
was dees al voorbij gekomen?

De capuchon is afneembaar, dus handig voor binnen én voor buiten in de doek ofzo. Ik vind em lief O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88719450
Leuk pakje!!

Sorry hier geen idee hoe de Zara schoenen vallen.
  zondag 14 november 2010 @ 22:28:50 #77
298315 SacreCoeur
pi_88719460
Ligt helemaal aan het model.. laarzen vallen een maat kleiner.
Behalve sneaker laarzen en lage sneakers die vallen weer normaal.
Schoentjes vallen smal.

Ik zou ze niet zo maar kopen, maar eerst passen in de winkel.
En als ze de maat dan niet hebben eventueel bestellen, maar dan weet je wel welke richting.
pi_88719584
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Ligt helemaal aan het model.. laarzen vallen een maat kleiner.
Behalve sneaker laarzen en lage sneakers die vallen weer normaal.
Schoentjes vallen smal.

Ik zou ze niet zo maar kopen, maar eerst passen in de winkel.
En als ze de maat dan niet hebben eventueel bestellen, maar dan weet je wel welke richting.
ja hè vervelend dan moet ik weer naar R'dam en dan móet ik ook weer naar Primark.
Verdorie :+ :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88719698
:D

Ik zou schoenen ook eigenlijk altijd eerst passen, of ze moeten makkelijk geruild kunnen worden.
  zondag 14 november 2010 @ 22:33:00 #80
298315 SacreCoeur
pi_88719722
Awh zielie :7

Ik moet ook weer, maar nog geen zin met dit weer.
Fietsen met wind zeker. :{w
pi_88719908
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Meimeltje het volgende:
:D

Ik zou schoenen ook eigenlijk altijd eerst passen, of ze moeten makkelijk geruild kunnen worden.
Ja op zich wel, maar bij scapino bijvoorbeeld kun je boven de 25 euro gratis thuis laten bezorgen. Als het dan niet past dan zou ik het gaan ruilen in de winkel bijv. :P maar goed, het paar schoenen dat we nu hebben is ook van scapino en we hebben er daar een aantal gepast, dus ik heb nu een klein beetje een beeld van hoe het valt.

In geval van Zara is het idd eigenlijk beter om gewoon maar in de winkel te kijken en te kopen. Ik kan wel online bestellen maar als t niet past dan moet k ook weer zo'n toch ondernemen om het te gaan ruilen.
En ik ken mezelf :X er ligt hier nog genoeg in de kast van H&M waar ik dan weer te lam voor was om te gaan ruilen. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88719968
staan die schoentjes eigk wel in alle zara winkels? Of kiezen de winkelmensen zeg maar een aantal paar om te verkopen? Ik heb er de keren in R'dam eigk nooit op gelet of er ook schoenen stonden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 november 2010 @ 22:38:29 #83
298315 SacreCoeur
pi_88720034
Niet alles wat op de site staat hebben ze in de winkel maar wel een groot aantal.
(iig in Isa's maat) en dat staat onder de kleding verstopt, op de grond.
Lekker bukken de hele tijd.
pi_88720086
Ahh helemaal onder de kleding dus. Ik had ze ook niet gezien (ook niet echt naar gezocht), in Hilversum zag ik ze wel duidelijk staan.
pi_88720170
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet alles wat op de site staat hebben ze in de winkel maar wel een groot aantal.
(iig in Isa's maat) en dat staat onder de kleding verstopt, op de grond.
Lekker bukken de hele tijd.
Oh lekker hahaha ik buk niet zo soepel tegenwoordig en als ik weer overeind kom dan is t hijgend en met rood hoofd :D :P
Dan moet B. maar mee. Fysieke ondersteuning enzo. :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88721121
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
oh <3

[ afbeelding ]

De capuchon is afneembaar, dus handig voor binnen én voor buiten in de doek ofzo. Ik vind em lief O+
Ja ik zag 'm vanmiddag ook. Helaas niet meer in Daan's maat :{

Ben verder echt verslaafd aan Zara, kan die hele shop wel leegkopen van Jassen, truien, tshirts, broeken, pyama's. Echt erg :o
pi_88722623
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
oh <3

oeh twee woorden: moet.. hebben! O+ O+ O+
pi_88722872
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

oeh twee woorden: moet.. hebben! O+ O+ O+
Ow, het is alleen maar voor kleine babymaten -O-
pi_88727392
Jammer, dat grijze pakje is inderdaad erg leuk (stom van die maten)
pi_88727536
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ow, het is alleen maar voor kleine babymaten -O-
dat wordt een nieuwe bakken :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88727944
Ik heb een tas met kleertjes voor een heel jaar gekregen.
pi_88728043
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 07:30 schreef huuphuup het volgende:
dat wordt een nieuwe bakken :+
ja, doei :+

leuk is dat, Claudia :Y lekker uitzoeken
pi_88728304
Dat is echt een super leuk pakje huup!!
Finn heeft 2 paar schoenen, Elefanten en Zara, ik heb het idee dat de schoenen van Zara net iets smaller zijn dan de Elefanten, maar in maat verder hetzelfde.

Ik moet ook weer eens naar de primark & zara, we hadden er ook leuke schoenen gezien, ze staan alleen niet op de website
pi_88729438
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:40 schreef lily het volgende:

[..]

ja, doei :+

leuk is dat, Claudia :Y lekker uitzoeken
Ah toe doe es? O+ een drieling O+
:P

Oeh Claudia leuk! <3
ga je nu niets meer kopen de rest van dat jaar? :D ik zou dat niet kunnen geloof ik :P

Ja ik vind dat pakje ook erg leuk ! maar ik denk dat ik hem te duur vind voor de eerste paar maanden omdat we al wat pakjes hebben en dan wordt het niet zoveel gedragen. En de maanden erna is het weer zomer dus mja hm... Misschien als ie er ook in 74 is, voor het najaar of de winter dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 10:11:23 #95
265732 Keshet
pi_88729912
Ik vind het niet erg als dingen alleen maar in kleine maten te koop zijn. Ik geloof dat wij daar voorlopig nog niet uit zijn. :D
Je adres is binnen Huup!

Lekker Claudia! Zitten er leuke dingen bij vind je?
pi_88730120
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het niet erg als dingen alleen maar in kleine maten te koop zijn. Ik geloof dat wij daar voorlopig nog niet uit zijn. :D
Je adres is binnen Huup!

Lekker Claudia! Zitten er leuke dingen bij vind je?
Haha je mini-meiske O+
jouw rekeningnr niet }:| :P

Nouja hier waren de kleine maten ook niet super-rap verdwenen gelukkig, dat viel wel mee. Maar we hebben wel al voldoende kleertjes in 56 en 62 dus sja dat vind k dan weer zonde ofzo.

Ik ga straks gewoon los in 68-zomerspul :7 daar hebben we weinig van omdat Amélie in de winter zat in 68. Merk wel dat ik met kleertjes kopen nu veel meer dan bij Amélie geneigd ben om te wachten tot ze er eenmaal is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 10:34:11 #97
265732 Keshet
pi_88730459
Dan doe ik straks met je mee met 68 zomerspul denk ik! *O*

Ik durf niks vooruit te kopen; ik heb geen idee hoe lang ze straks is. :D

Ik merk wel dat een aantal shirts en broekjes te klein beginnen te worden dus we gaan echt richting 't grotere spul. Ik kon d'r wel groter kíjken. 't is gelukt geloof ik. :+

Ik kwam deze net tegen. Check d'r kniekousen. :D
pi_88730519
Haha ah gos O+ die sokken ja :D
Kan me voorstellen dat het lastig inschatten is qua maat voor haar.
Enerzijds misschien beter voor je portemonnee met vooruit kopen, anderzijds wel een risico dat je volslagen los slaat bij een grotere maat :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 november 2010 @ 10:40:19 #99
265732 Keshet
pi_88730595
Dat doorslaan heb ik al gehad bij 50/56 en 62, daar ben ik wel een beetje overheen geloof ik. :D
Binnenkort ga ik denk ik maar eens wat in V&A zetten al is het nu wel het verkeerde seizoen.

Ik denk dat ik nu ook wel genoeg heb voor de winter; misschien nog wat maillots en dat soort dingen maar qua grote aankopen ben ik volgens mij voorzien.
pi_88731087
iemand dol op streepjes?

pi_88731312

de prijs is om te janken, dat dan weer wel ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')