abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88838020
hey Wickie; jij kiest gewoon zo een lijstje uit die ik ook zou kunnen maken voor Evie O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88838145
BJ volgens mij hebben wij best wel dezelfde smaak :)
Jouw moppie is groter dan die van mij, als je ooit wat verkoopt laat je me het dan weten ;)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88838393
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef wickie het volgende:
BJ volgens mij hebben wij best wel dezelfde smaak :)
Jouw moppie is groter dan die van mij, als je ooit wat verkoopt laat je me het dan weten ;)
haha ik heb nu echt ALLES in kratten voor een eventuele 2e ;)
maar ik zal aan je denken...
:Y
  woensdag 17 november 2010 @ 21:19:37 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88838426
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Als ze deze keer wel de goede maat nog hebben van wat ik zou willen dan doe ik ook mee ;)
Dátte ja.. Ik grijp ook altijd mis qua maat :{
3!
pi_88838448

Moet ik ook
pi_88838526
Hihi, dat doe ik dus ook. Heb tijdje gedacht geen 2de te willen, maar sinds ik rammel kan ik niks meer weg doen. Ben bang dat ik later spijt krijg.

Hopelijk krijg je een jongetje (snel) :@ O-)
pi_88838562
Ow Sorboo, die is echt geweldig O+ O+
pi_88838671
haha ik zeg nu al tegen vriendlief; mochten we tzt weer zwanger zijn, dan doen we wel een 20 weken echo MET geslachtsbepaling ;)

optie A; meisje; dus alles bewaren
optie B; jongetje; alles verkopen en helemaal los op jongenskleertjes ;)
pi_88839306
en wickie; volgens mij zitten bij dat skipak de voetjes eraan met drukkertjes (snaps), en kan je die er dus ook afhalen...

ennuh
DIE WIL IK OOK!
O+
pi_88839402
Zie je het al voor je BJ? Dat ze lekker aan het rondbanjeren zijn door de sneeuw, dat ze net kunnen lopen. Met dat pakje aan O+ O+
pi_88839622
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef wickie het volgende:
Zie je het al voor je BJ? Dat ze lekker aan het rondbanjeren zijn door de sneeuw, dat ze net kunnen lopen. Met dat pakje aan O+ O+
yups; ik zie het al helemaal gebeuren idd; met dat pakje op een houten slee O+
en dan de sjaal eromheen ;)

(ik herinner met van mezelf ook foto's, ik en mijn zus beide in zo'n blauw pak... denk dat dat de winter van 82-83 was..)
pi_88846256
Misschien een tipje, heb zelf nog niet goed gekeken maar goed.
Sale bij See Kai Run, én gratis verzenden boven de 50 euro.

http://www.seekairun.eu/specials.php

(en voor degenen met Amerikaanse contacten: http://www.seekairun.com/(...)action&keywords=Sale)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88852121
Ik denk dat ik toch ook even op de site van DPAM ga kijken... ;)
Fake it till you make it...
pi_88852831
Ik zou het doen Nijna ;)
pi_88853541
Leuke kleertjes komen er weer voorbij :Y
Ik zou ook wel eens bij DPAM willen bestellen, maar aangezien ik nooit meet met mensen hier schiet dat niet op aangezien iemand het dan weer moet verzenden..blablabla :)

Ik heb wel Dana's kerstoutfit al bij elkaar :D (ja ik ben er op tijd bij :P)

Het zwarte tule rokje van name it met subtiele glitters erin, een zwart/witte maillot en een zwart wit gestreept truitje van vinrose met een roze boordjes..Ziet er erg leuk uit :Y
  donderdag 18 november 2010 @ 10:10:55 #216
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88853908
Klinkt bijna precies hetzelfde als de kerst outfit van Isa :D
Ook met roze boordjes, alleen heb ik dan geen glitter in de tule maar in de maillot.

Maar 't kan altijd nog veranderen, als ik iets leuks zie :')
pi_88854156
Wel weer leuks gezien op de site van DPAM, maar ik ga er nog ff over nadenken. Want eigenlijk hebben ze ook al wel aardig wat die meiden... ;).
Fake it till you make it...
pi_88854608
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

Zeeman? Wibra? Hema? C&A? V&D?
Nee, nee, hopelijk wel in de goede maat nu, ga ik kijken en nee.
Maar tnx!
  donderdag 18 november 2010 @ 10:40:24 #219
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88854724
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke kleertjes komen er weer voorbij :Y
Ik zou ook wel eens bij DPAM willen bestellen, maar aangezien ik nooit meet met mensen hier schiet dat niet op aangezien iemand het dan weer moet verzenden..blablabla :)

Ik heb wel Dana's kerstoutfit al bij elkaar :D (ja ik ben er op tijd bij :P)

Het zwarte tule rokje van name it met subtiele glitters erin, een zwart/witte maillot en een zwart wit gestreept truitje van vinrose met een roze boordjes..Ziet er erg leuk uit :Y
Klinkt leuk Bla!

Enne, qua verzendkosten valt het meestal wel mee. Vaak is er wel een sale met gratis verzendkosten van Frankrijk naar hier. Zoniet, dan betalen we 15 euro, dat deel je dan weer met z'n allen.
Verzenden vanaf mij naar iedereen valt vaak ook erg mee, 't lukt meestal wel om 't in een envelop te proppen, of 2. Als het echt veel is betaal je voor pakketpost, maar dat betaal je vaak ook aan verzendkosten bij webshops in Nederland.
Waar woon je eigenlijk?
A grand adventure has begun.
  donderdag 18 november 2010 @ 10:45:07 #220
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88854841
Jeeeej, ik heb een zwart broekje gevonden voor Noortje! Gewoon bij de prenatal.
  donderdag 18 november 2010 @ 11:01:38 #221
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88855365
Leuk Kerstoutfits! Ik doe daar denk ik niet echt aan haha. Noortje heeft way to much kleding eigenlijk.
Weet iemand wanneer de uitverkoop in Frankrijk begint? Tegelijk met die in NL, zeg maar zo meteen na de Kerst? :P
pi_88855550
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:40 schreef Keshet het volgende:

[..]

Klinkt leuk Bla!

Enne, qua verzendkosten valt het meestal wel mee. Vaak is er wel een sale met gratis verzendkosten van Frankrijk naar hier. Zoniet, dan betalen we 15 euro, dat deel je dan weer met z'n allen.
Verzenden vanaf mij naar iedereen valt vaak ook erg mee, 't lukt meestal wel om 't in een envelop te proppen, of 2. Als het echt veel is betaal je voor pakketpost, maar dat betaal je vaak ook aan verzendkosten bij webshops in Nederland.
Waar woon je eigenlijk?
Ow dat is nog wel te doen dan ja :)
15 euro..dacht dat het veel duurder zou zijn :)

Ik woon in limburg :) En ik werk in Tilburg.
  donderdag 18 november 2010 @ 11:11:16 #223
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88855649
Mjah, daar kom ik helaas niet dagelijks. Dan zouden het verzendkosten zijn.

Ik zit erover te denken om op maandag 29 november de bestelling de deur uit te doen. Als DPAM het dan binnen 3 weken bij mij op de stoep heeft staan dan zou ik het 't weekend voor kerst naar iedereen kunnen versturen. Dan zou het voor kerst binnen moeten zijn bij iedereen.
Ik kan daar natuurlijk geen garanties over geven; ik blijf afhankelijk van DPAM en TNT.
Is dit een plan?
A grand adventure has begun.
pi_88855887
Ik vind het een goed plan Keshet. En het duurt toch geen drie weken.
pi_88860542
Ik denk dat ik misschien toch ook wel meedoe O-) (maar dan met 2 a 3 dingen, in elk geval niet zoveel als ik gisterenavond in mijn mandje had :{w )
pi_88860901
Ik ook! En ik woon ongeveer naast orea, dus dat is ook handig.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88860992
Ah das mooi, dan kan ik het spul voor mini-sproet weer van je overnemen over een aantal maandjes O-)
pi_88861094
Ik wil in ieder geval hetzelde jurkje!! En dat pakje kan zeker niet meer als je kind 1 jaar is geweest....
pi_88861228
Jawel joh! Lekker als huispakje, kdv pakje (doen we ze allebei hetzelfde aan :P wordt dat hét dinsdag en woensdag pakje, zoiets :P) als pyjama O+

Ik zeg doen! :P
pi_88861836
Hoe vallen die DPAM kleertjes eigenlijk? Groot, klein, normaal?
pi_88861985
Nou ja, als het dan per se moet, doe ik ook wel weer mee.

O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88862044
Fannetje, ik zou eerder gezegd hebben 'klein', maar nu niet meer. Mijn laatste bestelling bevatte allemaal kleren in maat 12 maanden en die zijn allemaal nog aan de ruime kant (en Isabeau is 13 maanden)
pi_88862176
Sorboo, hoe lang is isabeau? Ik ben wel geneigd om alles 18 mnd te bestellen.
pi_88862326
Hm, da's lastig dan. Ik zie namelijk best wat leuke dingetjes, maar durf niet meer zo goed 3M te bestellen (Anne is nu 2 mnd, 57 cm, ruim 5 kg), maar tegen de tijd dat ze 6M past is het al geen winter meer :+
pi_88864019
Ik gok dat Isabeau nu een cm of 76 is, maar dat weet ik niet zeker. Ze weegt net iets meer dan 9 kilo.
pi_88864045
Missschien valt DPAM wel normaal, maar valt Isabeau klein :P
pi_88865317
Fannetje, Ilse draagt al vanaf het begin maat 3, ik bestel de maat groter voor dr. De rest van de kleren die ze draagt is maat 50/56.
*poef* nu is het weg
pi_88868283
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet :@
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.

en uh Evie zal inmiddels iets van 9,5 kg zijn? maandag CB.

draagt van alle merken onder 74 en boven 80 (en van hema zelfs 86 )
pi_88874115
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet :@
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.

Exact hetzelfde hier, alleen een tuinbroekje v Dpam 18mnd past net :') een gewoon broekje zwemt hij in bij zowel buik als de pijpjes en de shirts zijn ook megawijd nog in de nek en heel lang.
en dat terwijl ik wel bij iedere voorgaande Dpam maat echt een maat groter bestelde.
18 mnd valt dus echt groter dan ''onze'' maat 80!
Wolf is trouwens de 10 kilo al wel gepasseerd en is iets van 74/75 cm nu
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88874713
Ik doe dus ook mee :) hoop dat ze het lijstje nog in haar maat hebben...
pi_88875769
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

en uh Evie zal inmiddels iets van 9,5 kg zijn? maandag CB.

Ahh dan weet ik ook dat ik toch wel 18 maanden moet bestellen ;)
Dyon is iets lichter denk ik (morgen cb), maar heb toch wel liever wat ruimere kleding dan dat hij er over 2 maanden weer uit is.
pi_88876211
Sorbootje, welke maat ga jij bestellen voor Isabeau? Ik denk dat Senna en Isabeau ongeveer hetzelfde zijn, misschien Isabeau ietsje fijner dan Senna.
pi_88876687
Van DPAM heb ik ook steeds alles een maat groter gekocht, maar de kleren van 18 maanden klopten ineens weer wel.
Misschien hebben de Fransen inimini-mini-baby's. O+

Ik denk er nog even over na!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88876946
P. is trouwens 1 van Ko zijn wollen sloflaarzen kwijtgeraakt. -O-
Mee naar buiten genomen in de doek.
Ik ben er echt even verdrietig van. :D
pi_88877166
oeke, logisch toch? Het zijn zulke mooie, fijne sloflaarjes!
pi_88877234
Ja, ik snap echt niet dat hij ze mee naar buiten heeft genomen. :{
Maar ik mag nieuwe van hem bestellen, om het goed te maken. Daar denk ik nog even over na. ;)
pi_88877373
Daar zou ik ook van balen hoor Oeke....

Ik weet nog dat we een op de fiets Kyllian zn nieuwe eerste zomerschoentje zijn verloren...hij had er ineens nog maar 1 aan. We hebben echt alles afgezocht, maar denken dus dat hij op het veerpontje in het water is gevallen. Ik baalde echt en zeker omdat ik niet meer dezelfde schoentjes kon krijgen.

Helaas zullen die dingen met kinderen vast wel vaker gebeuren ;)
pi_88882359
Oh Oeks wat zonde! Kan me voorstellen dat je ervan baalt ja!

ik heb net snowboots besteld :D
moest voor B. wat dingen bestellen bij wehkamp en k dacht van nouja goed, als ik dan toch bestel dan kijk ik ook wel even of ze snowboots hebben voor Amélie, voordat het weeralarm straks los barst en dr in het hele land niets meer te krijgen is :')

T is deze, geen idee hoe ik hier een behoorlijk plaatje ervan krijg, hij staat niet op de scapino-website alleen bij wehkamp :?
Ben er niet heel weg van ofzo, niet echt mijn smaak, maar t gaat meer om functioneel, warm en met grip enzo. En vond het nog best ok geprijsd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88882612
Tnx voor het maatadvies dames, dan ga ik gewoon wat dingetjes in 6M bestellen en hopen dat dat goed past ;)
pi_88882747
Lekker warm Huup!

Ik heb ze voor Kyllian ook van de Scapino.
Deze volgens mij: http://www.scapino.nl/data/producten/IL/IL-116-1624-04.jpg

Voor Dyon zoek ik ook nog snowboots (of iig iets wat nat mag worden), maar dan wel met zachte zool...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')