haha ik heb nu echt ALLES in kratten voor een eventuele 2equote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef wickie het volgende:
BJ volgens mij hebben wij best wel dezelfde smaak![]()
Jouw moppie is groter dan die van mij, als je ooit wat verkoopt laat je me het dan weten
Dátte ja.. Ik grijp ook altijd mis qua maatquote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Als ze deze keer wel de goede maat nog hebben van wat ik zou willen dan doe ik ook mee
yups; ik zie het al helemaal gebeuren idd; met dat pakje op een houten sleequote:Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef wickie het volgende:
Zie je het al voor je BJ? Dat ze lekker aan het rondbanjeren zijn door de sneeuw, dat ze net kunnen lopen. Met dat pakje aan![]()
Klinkt leuk Bla!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke kleertjes komen er weer voorbij
Ik zou ook wel eens bij DPAM willen bestellen, maar aangezien ik nooit meet met mensen hier schiet dat niet op aangezien iemand het dan weer moet verzenden..blablabla
Ik heb wel Dana's kerstoutfit al bij elkaar(ja ik ben er op tijd bij
)
Het zwarte tule rokje van name it met subtiele glitters erin, een zwart/witte maillot en een zwart wit gestreept truitje van vinrose met een roze boordjes..Ziet er erg leuk uit
Ow dat is nog wel te doen dan jaquote:Op donderdag 18 november 2010 10:40 schreef Keshet het volgende:
[..]
Klinkt leuk Bla!
Enne, qua verzendkosten valt het meestal wel mee. Vaak is er wel een sale met gratis verzendkosten van Frankrijk naar hier. Zoniet, dan betalen we 15 euro, dat deel je dan weer met z'n allen.
Verzenden vanaf mij naar iedereen valt vaak ook erg mee, 't lukt meestal wel om 't in een envelop te proppen, of 2. Als het echt veel is betaal je voor pakketpost, maar dat betaal je vaak ook aan verzendkosten bij webshops in Nederland.
Waar woon je eigenlijk?
Exact hetzelfde hier, alleen een tuinbroekje v Dpam 18mnd past netquote:Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet![]()
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.
draagt van alle merken onder 74 en boven 80 (en van hema zelfs 86 )
Ahh dan weet ik ook dat ik toch wel 18 maanden moet bestellenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet![]()
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.
en uh Evie zal inmiddels iets van 9,5 kg zijn? maandag CB.
draagt van alle merken onder 74 en boven 80 (en van hema zelfs 86 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |