quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ik had niks te doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:04 schreef Muck het volgende:
9 posts op een rij om een topic vol te maken, ben je niet wijs ofzo?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:06 schreef Muck het volgende:
Serieus, zo overmatig spammen in je eentje om niets is nergens voor nodig. Ik zou toch zweren dat je daar al eerder op aangesproken was...
en ik wilde nou net vragen waarom jij nog wakker bentquote:
Morgen, en dank uquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:49 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
[..]
*Zet een kopje koffie neer
Hoiquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:41 schreef suikertaartje het volgende:
sjongejonge..normaal mag ik altijd slapen tot 09:30, maar mijn wekkertje besloot om 7:30 al te gaan vandaag![]()
goedemorgen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:41 schreef suikertaartje het volgende:
sjongejonge..normaal mag ik altijd slapen tot 09:30, maar mijn wekkertje besloot om 7:30 al te gaan vandaag![]()
goedemorgen
Ik las slaapbedrijvenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:44 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet vandaag stagebedrijven gaan bellen.
Goedemorgenquote:
pgrquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:44 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet vandaag stagebedrijven gaan bellen.
Wokkeltjequote:
Goedemorgen snoetquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik las slaapbedrijven
Mogguh PGR en ST
Muh, moet vandaag veel doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe is het met je dipje?
Gewoon uitzetten en verder slapen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:41 schreef suikertaartje het volgende:
goedemorgen
afwachtenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wokkeltje![]()
![]()
![]()
en? en? wat zeiden ze?
Nou ja, geen zin in iets al van tevoren voorspellen werkt ook niet echt heel erg stimulerend hequote:Op vrijdag 12 november 2010 08:48 schreef pgrferrari het volgende:
Muh, moet vandaag veel doen.
En morgen geen zin in iets.
Dus het wordt er niet echt beter op
quote:
Klopt, maar ik heb er echt geen zinquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, geen zin in iets al van tevoren voorspellen werkt ook niet echt heel erg stimulerend he
Min of meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb nu al koffie op en min of meer kleren aan hoor..nu lukt het niet meer
![]()
Goedemorgen
Ik snap dat helemaalquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
afwachten![]()
met wat geluk trekt het weer weg en is het klaar, met wat pech blijft er wat achter en moeten ze gaan snijden.
als ze moeten snijden dan met wat geluk kan het bij de huis arts, met wat pech moet ik weer naar het ziekenhuis![]()
ik ga voor optie 1, het trekt weg
Moet je iets doen dan morgen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:50 schreef pgrferrari het volgende:
Klopt, maar ik heb er echt geen zin
tot zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:51 schreef wel.o.k het volgende:
gloeiende, ben je al later dan normaal besluiten ze updates uit te rollen.![]()
moet ik de pc weer opnieuw opstarten![]()
doe dat lekker eind van de dag
Ja, ik kan zo niet echt naar buitenquote:
schoonmaken met babyshampoo is alles wat er aan gedaan kan wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat helemaal![]()
Komt vast goed!
Heb je nog een zalfje gekregen ofzo, of moet het helemaal alleen beter worden?
Ik moet weer mee naar een verjaardag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je iets doen dan morgen?
Want het is weekend hoor!
Picsquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kan zo niet echt naar buiten
Echt niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je iets doen dan morgen?
Want het is weekend hoor!
daar ruik ik nu ook naarquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoonmaken met babyshampoo is alles wat er aan gedaan kan worden![]()
de geur van zwitsal
morgen is het toch potdikkeme weekend!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt niet.
* MPG mompelt iets over luxepaardjes...
Goed idee, ik ga een kop thee makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie![]()
Het is koud en wat een kutnacht en bluh
![]()
Dus koffie, dan is het vast beter
...en voor MPGquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen is het toch potdikkeme weekend!
behalve dan voor gf
ik wil de bloopers van die sprong op/ over de bar wel zienquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen snoetjes
Ik ben nog net niet weggewaaid
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie![]()
![]()
oh nouhouquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:59 schreef fonsoy het volgende:
Moet nu voor een project een soort herkansing doen. Had een product ingeleverd, is meer of minder onterecht afgekeurd. Nu dus alle fouten fixen
Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik heb een modderbad in de achtertuin, care to join me?
hmm modderworstelen met suikertaartjequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:01 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een modderbad in de achtertuin, care to join me?
moeten we er wel even alle speeltjes uitvissenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm modderworstelen met suikertaartje
* LovelyLady komt er aan!
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen is het toch potdikkeme weekend!
behalve dan voor gf
Oh das leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:02 schreef suikertaartje het volgende:
moeten we er wel even alle speeltjes uitvissen
die zit stevig in het gipsquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen snoet![]()
Hoe gaat het met de pols van je dochter?
Ja, dan heb jij gewoon pech.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh das leukmaken we die wel schoon onder de douche
Mee eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie![]()
![]()
jawel, want ik ben al het werkpaardjequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan heb jij gewoon pech.
Maar daar ben ik geen luxepaardje door
als je koffie over hebt, stuur dan ook een beetje deze kant op...quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Mee eens.
* MPG gaat koffie maken, broodjes bakken, beleg zoeken, sinaasappels persen en jou verwennen met een lekker ontbijtje.
geef em eens ongelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net een discussie met mijn zoon over wat rechts en wat links is.
Hij vindt namelijk andersom![]()
* MPG heeft sym een grote mok koffie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je koffie over hebt, stuur dan ook een beetje deze kant op...
geweldig toch, dat hij gewoon niet aanneemt dat iets zo is?quote:
Heeft ie van zijn mamaquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geweldig toch, dat hij gewoon niet aanneemt dat iets zo is?
ik gaf hem trouwens wel ongelijk, maar dat hielp niets hoor
tnxquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:08 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG heeft sym een grote mok koffie.
Broodje erbij?
rechts is waar je duim links zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
leuk die discussiesquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag lief wokkiequote:![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
zie ik daar iets over modderworstelen?
St en ik in de tuin
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk die discussies
ik had ook een leuk dingetje op de psz met mijn jongste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dag lief wokkie![]()
![]()
[..]
St en ik in de tuin
whehe
Lovely
mooie brunnete
![]()
dan ga ik dat eens bekijken vanaf de zijlijn met een bakkie
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie loopt door
Bedankt voor de liefde
Ik werd gewoon om 5 uur wakker en heb tot half 7 wakker gelegenMaar nog een uurtje geslapen en nu is het wel okee
Ik denk dat ik binnenkort niet meer brunette/zwart benquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehe
Lovely
mooie brunnete
![]()
dan ga ik dat eens bekijken vanaf de zijlijn met een bakkie
En nu?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:15 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn moeder zegt dat mijn luchtbed lek is.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort niet meer brunette/zwart ben
Whehe, hosselaar die Thijsquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs hoort buiten meisjesstemmen.
Zegt hij: Mama, Thijsje mee fietsen met de meisjes?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk die discussies
ik had ook een leuk dingetje op de psz met mijn jongste
Hihi, wauw, een heus rollenspel met centjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja hoor... charmeurquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
Donkerrood denk ikquote:
het begint steeds vroeger hé?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
Wokjequote:
Wat ga je doen met je haar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort niet meer brunette/zwart ben
Naar de Action en voor een tientje een nieuwe kopen of je luchtbed plakkenquote:
Oeh leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor... charmeur![]()
* Marijkezwolle vraagt zich af van wie hij dat nou heeft
[..]
Donkerrood denk ik
Of ga ik toch weer voor zwartrood ......
Ik ben er nog niet over uit
hahahaha, en terecht hoor, je zo vroeg al binden aan één persoon kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
het begint steeds vroeger hé?
mini wok gisteren tijdens het eten: ik ben verliefd op pascal![]()
o? ik dacht dat je martijn lief vond?
ja maar nu niet meernu pascal
Neenee, ik ga al bij Marijke in bedquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neenee, ik ga al bij Marijke in bed
quote:
quote:Deze nuance is geschikt voor licht tot midden vergrijsd haar
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neenee, ik ga al bij Marijke in bed
Succes!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:22 schreef Barretje80 het volgende:
* Marijkezwolle gaat d'r bedje eens verlaten.. toekomstige schoon papa komt zo helpen klussen in huis.. en dan kan ik toch niet echt in m'n pyjama de deur open doen
en.. kinder brabbels zijn zoooo cute!!
sterkte met klussen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:22 schreef Barretje80 het volgende:
* suikertaartje gaat d'r bedje eens verlaten.. toekomstige schoon papa komt zo helpen klussen in huis.. en dan kan ik toch niet echt in m'n pyjama de deur open doen
en.. kinder brabbels zijn zoooo cute!!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Marijke en ik hadden via PM afgesproken dat ik bij haar mocht liggen.
Ik ben niet grijsquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Marijke en ik hadden via PM afgesproken dat ik bij haar mocht liggen.
Ik heb vreselijk slechte verhalen gehoord over Syossquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
\
En LL bij ons op de vloerMeisjes kamer ftw
Op mijn luchtbed toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
En LL bij ons op de vloerMeisjes kamer ftw
oh oefffffffquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk slechte verhalen gehoord over SyossWaaronder hier op Fok! Iemand die serieus bijna al d'r haar verloren is daardoor
Maar het kleurtje is mooi, heb ik ook zoiets
Jokkebrokquote:
snurken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het maakt mij eigenlijk weinig uit waar ik lig... als ik maar kan snurken
Welke nieuwe foto?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de nieuwe foto staat.
Tnx Suikertaartje
Dat deed je zelf hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Tnx Suikertaartje
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het maakt mij eigenlijk weinig uit waar ik lig... als ik maar kan snurken
quote:
Ja hoor, stiekem welquote:
* Marijkezwolle vangt de binnenwaaiende pandaquote:
ja, zitten welquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
Maar we gaan wel samen op de chaise longue zitten hè?
Ik moet m'n haar weer kleuren maar heb geen zinquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
Nou wil ik ook mijn haar weer kleuren![]()
ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet
Dat is ook goed, maar dat bevredigt mijn behoefte niet helemaal ben ik bangquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet m'n haar weer kleuren maar heb geen zinJe mag mijn haar wel kleuren?
Mag ik ook meedoen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Tnx Suikertaartje
klein plaatjequote:
quote:
quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
Nou wil ik ook mijn haar weer kleuren![]()
ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet
En ik dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar we gaan wel samen op de chaise longue zitten hè?
Ik vind het leuk om te doen.. ik wil het ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet m'n haar weer kleuren maar heb geen zinJe mag mijn haar wel kleuren?
quote:
Maar toch wel een beetje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook goed, maar dat bevredigt mijn behoefte niet helemaal ben ik bang
Snap ik, is van loreal casting colorsquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen?
[..]
klein plaatjekan het niet zo goed zien
[..]
ik snurk
Misschien kan ik beter bij de mannen gaan liggen![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
waarom niet?
[..]
En ik dan?
[..]
Ik vind het leuk om te doen.. ik wil het ook wel doen hoor
waarom niet?quote:
oooh...nou. ehm. ja.quote:ik snurk
Misschien kan ik beter bij de mannen gaan liggen![]()
![]()
omdat het zo'n gedoe is, het is duur en je blijft bezigquote:waarom niet?
De 27e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik, is van loreal casting colors
Deze beter?
[ afbeelding ]
En ik kreeg van de week van John Frieda een gratis pak haarverf
Wanneer kom je verven?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
oooh...nou. ehm. ja.
en anders ontsnap ik midden in de nacht wel naar daar waar de stilste mensen slapen![]()
[..]
omdat het zo'n gedoe is, het is duur en je blijft bezig
nee, dat is juist het stomme gedeelte..quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De 27e?Ik kan dan heus wel wat eerder komen dan 5 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat snap ik hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is juist het stomme gedeelte..
zelf een ander kleurtje hebben is het leukst
jij hebt geen luchtbed waar ik bij op kanquote:
Daar heb ik dus een proefpak vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
Vroeger kleurde ik mijn haar ook zelf maar nu is het te lang en lukt het mij niet meer zo goed. Dus ga ik naar de kapper. Waar ik vervolgens 2,5 uur tot 3 uur in de stoel zit. Er is nu ook een schuimkleuring van John Frieda schijnt erg gemakkelijk te zijn voor thuisgebruik
3 uur?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
Vroeger kleurde ik mijn haar ook zelf maar nu is het te lang en lukt het mij niet meer zo goed. Dus ga ik naar de kapper. Waar ik vervolgens 2,5 uur tot 3 uur in de stoel zit. Er is nu ook een schuimkleuring van John Frieda schijnt erg gemakkelijk te zijn voor thuisgebruik
Dat is lief.. weet niet of dat handig is, evt kan ik wel helpen enzo, hoef je niet alles alleen of met ST te doen.... ik kijk wel even?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik zolang nog kan wachten
![]()
Maar je bent sowieso wel eerder welkom hoor als je dat wilt
Dat regel ik wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt geen luchtbed waar ik bij op kan
Ik wil het best even doen hoor liefjequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik hoorMaar omdat jij niet meer wilt dacht ik....dan doen we het zo
![]()
Als ik het bij jurgen liet doen zat er zo een uur of 4/5quote:
Ik denk niet dat ik veel hoef te doen eigenlijk. Schoonmaken enzo doe ik voor die tijd al en boodschappen wilde ik vrijdag al doen. Maar als ik iets bedenk dan geef ik wel een gilquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lief.. weet niet of dat handig is, evt kan ik wel helpen enzo, hoef je niet alles alleen of met ST te doen.... ik kijk wel even?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snurk helemaal niet hooroh, ik was al bang dat het de lawaaikamer zou wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil het best even doen hoor liefje
Whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:36 schreef -VoorDePoes- het volgende:
"Nee sufferd, dat is m'n aars. Je bent echt de laatste blinde geleidehond die ik date"
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik het bij jurgen liet doen zat er zo een uur of 4/5Alles rustig aan enzo
Ik ook wat zeg ik, ik wou dat het al 18:00 wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:38 schreef Trevland het volgende:
bleg ik wou dat het een paar uur later
Ja, bij jurgen zat ik ook zo een uur of anderhalf voor knippen enzoquote:
Succesquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga mijn bed uit.
Genoeg te doen vandaag
Ik stem voorquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook wat zeg ik, ik wou dat het al 18:00 was
Ruilen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oh al bijn kwart voor 10
Ik heb nog niets gedaan
behalve koffie drinken
Damn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, bij jurgen zat ik ook zo een uur of anderhalf voor knippen enzo![]()
nee joh, dat zou toch wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook wat zeg ik, ik wou dat het al 18:00 was
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nu eerst mijn mailbox maar even wegwerken.
Ja, maar dat kwam ook doordat we dan te veel kletsten en hij dan vanalles tussendoor deedquote:
Dat dusquote:
Weer eens met Trev vandaagquote:
hee skatje, hoe bevalt de nieuwe bank eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is hard
En verschil moet er wezen
Nou lekker danquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is hard
Ach ja, ik kan en ga morgen ook lekker uitslapenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is hard
Nou snoetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
hee skatje, hoe bevalt de nieuwe bank eigenlijk?
Sorry snoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuj! Dat is wel heel erg fijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou snoetjeDie zit echt heerlijk hoor, ik breng eindelijk weer eens wat meer uurtjes daar door dan op mijn normale plekkie (stoel aan de eettafel)
Ik ben er blij mee
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry snoes![]()
Maar je mag ook ruilen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hear hear!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ik kan er wel zitten maar ik gebruik heel graag mijn muis en das wel lastig dan.. Maar ik kan er wel lekker lang blijven zitten zonder dat ik last krijg van mijn rugquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj! Dat is wel heel erg fijn![]()
Kan je nu ook op de bank laptoppen, of dat niet?
oeh oeh oehquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan er wel zitten maar ik gebruik heel graag mijn muis en das wel lastig dan.. Maar ik kan er wel lekker lang blijven zitten zonder dat ik last krijg van mijn rug
hear hearquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
en er elke dag, weekend of niet, vrij of niet, toch vroeg uit moet en de hele dag je handen vol hebt en rekening moet houden met haal en breng en slaaptijden
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry snoes![]()
Maar je mag ook ruilen hoorDammm, dat gaat voor mij al niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, volgens mij halen we die slaap eventueel pas weer in als ze uit huis zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
hear hear
Sinds ik kinderen heb, ben ik chronisch moe
Nee das leuk
Arme poezelsquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft ontdekt dat hij het leuk vindt om katten te terroriseren.
Ik moest net een staart redden onder een politieauto vandaan
Dat dusquote:
Tegen de tijd dat ze het huis uit zijn valt dat niet meer in te halen denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij halen we die slaap eventueel pas weer in als ze uit huis zijn
Stoute Thijsquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft ontdekt dat hij het leuk vindt om katten te terroriseren.
Ik moest net een staart redden onder een politieauto vandaan
Ja, maar het was bij Mirre..quote:
Ow, dan is het niet stiekemquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het was bij Mirre..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze het huis uit zijn valt dat niet meer in te halen denk ik![]()
[..]
Stoute Thijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
maar ik ga me toch een potje UITSLAPEN joh!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
Tegen de tijd dat ze het huis uit zijn valt dat niet meer in te halen denk ik![]()
quote:Stoute Thijs
Arme poesies heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ze heeft weer haar op haar kontquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow, dan is het niet stiekem![]()
En hoe is het met piep dan?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze heeft weer haar op haar kont![]()
Anti-jeukpilletjes ftw
Vogeltjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een hele zwerm kauwtjes voor het raam zitten die het grasveld aan het omspitten zijn
Werkraam of thuisraam?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een hele zwerm kauwtjes voor het raam zitten die het grasveld aan het omspitten zijn
quote:
quote:
nee. Nog niet eens in roermond. Geen idee of ik daar aansluitinh heb.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je er nu al wel?
[..]
Ik ook
Moejje effe kieken op de 9292 sitequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
nee. Nog niet eens in roermond. Geen idee of ik daar aansluitinh heb.
Hey meisquote:
Marijkje!quote:
Beebjequote:
ik merk het vanzelf wel. Het is toch de enige optie momenteelquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje effe kieken op de 9292 site
Moe maar wel okeequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis![]()
[..]
Marijkje!![]()
[..]
Beebje
Hoe ist met de dames?
Kut zegquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
ik merk het vanzelf wel. Het is toch de enige optie momenteel
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Moeizaam op gang komend
(het is hier veelste gezellig)
Verder wel oke
En met jou Zussie?
Jaaaa...wat de andere dames ook zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis![]()
[..]
Marijkje!![]()
[..]
Beebje
Hoe ist met de dames?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Moeizaam op gang komend
(het is hier veelste gezellig)
Verder wel oke
En met jou Zussie?
Mooiquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe maar wel okeeHeb zin om in huis bezig te gaan, dus dat is goed
[..]
Kut zegSucces!
Wokjequote:
MPG!quote:
Hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa...wat de andere dames ook zeggen![]()
De boodschappen komen vanmiddag wel![]()
Hoe is het met jou dan?
Boodschappen doe ik inderdaad laterquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa...wat de andere dames ook zeggen![]()
De boodschappen komen vanmiddag wel![]()
Hoe is het met jou dan?
Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
haha ja, hier hetzelfde, zit nog lekker in mn pyjama
Hoef toch pas om 3 uur te werken
![]()
[..]
Mooi![]()
![]()
[..]
Wokje![]()
[..]
MPG!Hoe ist je?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha![]()
Lekker een dagje met uitstellen
Ja, ik ook een beetje, heb heeeeerlijk geslapen, straks nog een avonddienstje waar ik veel zin in heb
(ik hou van uitslapen en ben een avondmens xD
) En morgen drukke dag, ga taarten bakken omdat mn man en ik onze verjaardag vieren
![]()
Maar das leuk
Enfermerel is een week na mij jarigquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was/ben je jarig dan?
En alvast veel plezier morgen!
mwa. Drukke dag en nu al vertraging en schema door de war.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
haha ja, hier hetzelfde, zit nog lekker in mn pyjama
Hoef toch pas om 3 uur te werken
![]()
[..]
Mooi![]()
![]()
[..]
Wokje![]()
[..]
MPG!Hoe ist je?
28 augustus dusquote:
Wat lief van je!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari veegt zweet van voorhoofd
Ik was speelgoed aan het uitzoeken op zolder voor dit topic: [GEZ][GRATIS] Alle knuffels, spelletjes, puzzels, speelgoed
Kwam ik mijn slaapzak en luchtbed tegen
Blij dat ik die nu gelijk heb anders had ik ze nooit gevonden
Heb gelijk ff mijn luchtbed opgepompt, maar er lijkt niks aan de hand.
Hihi lekker hequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boodschappen doe ik inderdaad laterZit nog heerlijk in de joggingbroek en slaapshirt
![]()
[..]
LekkerRelaxze meis
En hoe is het met je lijf dan?
Thanks!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was/ben je jarig dan?
En alvast veel plezier morgen!
quote:
Oh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
mwa. Drukke dag en nu al vertraging en schema door de war.
Jaaaaa. heb je gedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
28 augustus dusDan heb ik haar vast toen al wel gefeliciteerd
![]()
Je kwijlt nooit als ik binnen komquote:
Ja, tis echt erg hoor, hij kwijlt altijd als ik hoi zeg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kwijlt nooit als ik binnen kom
Wat is dat voor achtergesteld gedoe?
Omdat Enfe = zusterquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kwijlt nooit als ik binnen kom
Wat is dat voor achtergesteld gedoe?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, tis echt erg hoor, hij kwijlt altijd als ik hoi zeg.
Ja en ?quote:
Dag Pezuquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
Wees allen gegroet!
Een zwaai vanuit de wachtkamer!
Dames
Milfsquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ?
Ik ben een milf![]()
[..]
Dag Pezuwaarop wacht je?
nou eigenlijk deze nooitquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Is meestal he? Succes met wachten![]()
[..]
gefeliciteerd?
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou eigenlijk deze nooit
Maar thanks
Pezuquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
Wees allen gegroet!
Dames
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ?
Ik ben een milf![]()
[..]
Dag Pezuwaarop wacht je?
quote:
Oh.quote:
Ja, heerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihi lekker he![]()
Mijn lijf gaat goedgister nog even gekraakt bij de fysio, was erg fijn. Het valt me alles mee moet ik zeggen, ik denk dat ik vorig jaar na mn peesontsteking gewoon te enthousiast met mn oefeningen was. Die deed ik namelijk elke dag. Maar dan ga je al snel overbelasten. Heb ze tot nu toe 3x in de week gedaan sinds ik weer bij de fysio loop, en doe ze nu 2x in de week, dat is genoeg om verbetering te zien en dat gaat eigenlijk veel beter.. Merk al enorm veel resultaat, alles voelt gewoon beter, doordat mn spieren zoveel sterker zijn
Dus eigenlijk supergoed!
![]()
[..]
Thanks!Ik was 28 aug jarig, mn man 28 dec en wij zijn altijd lui en vieren het dan samen
Haha. Plus scheelt in de kosten he
![]()
[..]
![]()
[..]
Oh.Minder.
[..]
Jaaaaa. heb je gedaan.
Fer
Meneerquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
Wees allen gegroet!
Dames
Ik lig dubbelquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Is meestal he? Succes met wachten![]()
[..]
gefeliciteerd?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pezu![]()
Waar zit je? doc/tandarts ofzo?
![]()
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:49 schreef Panda72 het volgende:
bah nog 7 uur te gaan en ik ben nu al doodmoe. Vannacht weer maar 4 uurtjes geslapen
kraaktunnel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
En OMG ik had een piEen plas-incident om welteverstaan
Ik zag vreemde druppels, til de kraaktunnel op, heeft 1 van de beide dames daar blijkbaar in zitten plassen
Loopt er zo allemaal urine uit
Nou ja, het is opgeruimd, maar bah
Ja, kraaktunnel, zoiets:quote:
Jakkesquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zag vreemde druppels, til de kraaktunnel op, heeft 1 van de beide dames daar blijkbaar in zitten plassen
Als het goed is wel jaquote:
Nou het zijn vrouwtjes, dus het viel me nog meequote:
nee want collega werkt vandaag tot 16:30 en dan zit er niemand voor de post en het reserveren van vergaderzalen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet wat uurtjes vrij nemen?
Yupquote:
Oh gatsquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en dan zijn we ineens 3493098443984 pagina's verderquote:
lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kopje koffie?
Ik moet zo weer door de wind naar de PSZ
mja tuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lekker![]()
oei, pas je wel op?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja tuurlijk
Ik kan toch niet wegwaaien
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kasten opruimen enzoBen toe aan orde
Tot later lieverds
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kasten opruimen enzoBen toe aan orde
Tot later lieverds
Tot later beidenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn we ineens 3493098443984 pagina's verder![]()
Druk op insertquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik heb in word op een of andere magische manier iets aangezet waarvan ik niet weet hoe ik het uit moet zetten
Als ik nu typ en ik maak een typfout in een woord en ik wil die verbeteren, dan schrijft hij over de hele zin heen ipv dat ik alleen even dat ene woordje kan verbeteren. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen want het is nogal irritant
ahhh zo'n dingquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kraaktunnel, zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan iets groter en met nog een gat in het midden
En dat kraakt dus en dat vinden poezels leuk
Ja, Fha, wat pgr zegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik heb in word op een of andere magische manier iets aangezet waarvan ik niet weet hoe ik het uit moet zetten
Als ik nu typ en ik maak een typfout in een woord en ik wil die verbeteren, dan schrijft hij over de hele zin heen ipv dat ik alleen even dat ene woordje kan verbeteren. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen want het is nogal irritant
quote:
Ach, dat waait wel weer overquote:
ja dat is zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat waait wel weer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |