waarom niet?quote:
oooh...nou. ehm. ja.quote:ik snurk
Misschien kan ik beter bij de mannen gaan liggen![]()
![]()
omdat het zo'n gedoe is, het is duur en je blijft bezigquote:waarom niet?
De 27e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik, is van loreal casting colors
Deze beter?
[ afbeelding ]
En ik kreeg van de week van John Frieda een gratis pak haarverf
Wanneer kom je verven?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
oooh...nou. ehm. ja.
en anders ontsnap ik midden in de nacht wel naar daar waar de stilste mensen slapen![]()
[..]
omdat het zo'n gedoe is, het is duur en je blijft bezig
nee, dat is juist het stomme gedeelte..quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De 27e?Ik kan dan heus wel wat eerder komen dan 5 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat snap ik hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is juist het stomme gedeelte..
zelf een ander kleurtje hebben is het leukst
jij hebt geen luchtbed waar ik bij op kanquote:
Daar heb ik dus een proefpak vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
Vroeger kleurde ik mijn haar ook zelf maar nu is het te lang en lukt het mij niet meer zo goed. Dus ga ik naar de kapper. Waar ik vervolgens 2,5 uur tot 3 uur in de stoel zit. Er is nu ook een schuimkleuring van John Frieda schijnt erg gemakkelijk te zijn voor thuisgebruik
3 uur?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
Vroeger kleurde ik mijn haar ook zelf maar nu is het te lang en lukt het mij niet meer zo goed. Dus ga ik naar de kapper. Waar ik vervolgens 2,5 uur tot 3 uur in de stoel zit. Er is nu ook een schuimkleuring van John Frieda schijnt erg gemakkelijk te zijn voor thuisgebruik
Dat is lief.. weet niet of dat handig is, evt kan ik wel helpen enzo, hoef je niet alles alleen of met ST te doen.... ik kijk wel even?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik zolang nog kan wachten
![]()
Maar je bent sowieso wel eerder welkom hoor als je dat wilt
Dat regel ik wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt geen luchtbed waar ik bij op kan
Ik wil het best even doen hoor liefjequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik hoorMaar omdat jij niet meer wilt dacht ik....dan doen we het zo
![]()
Als ik het bij jurgen liet doen zat er zo een uur of 4/5quote:
Ik denk niet dat ik veel hoef te doen eigenlijk. Schoonmaken enzo doe ik voor die tijd al en boodschappen wilde ik vrijdag al doen. Maar als ik iets bedenk dan geef ik wel een gilquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lief.. weet niet of dat handig is, evt kan ik wel helpen enzo, hoef je niet alles alleen of met ST te doen.... ik kijk wel even?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snurk helemaal niet hooroh, ik was al bang dat het de lawaaikamer zou wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil het best even doen hoor liefje
Whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:36 schreef -VoorDePoes- het volgende:
"Nee sufferd, dat is m'n aars. Je bent echt de laatste blinde geleidehond die ik date"
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik het bij jurgen liet doen zat er zo een uur of 4/5Alles rustig aan enzo
Ik ook wat zeg ik, ik wou dat het al 18:00 wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:38 schreef Trevland het volgende:
bleg ik wou dat het een paar uur later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |