Ja, bij jurgen zat ik ook zo een uur of anderhalf voor knippen enzoquote:
Succesquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga mijn bed uit.
Genoeg te doen vandaag
Ik stem voorquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook wat zeg ik, ik wou dat het al 18:00 was
Ruilen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oh al bijn kwart voor 10
Ik heb nog niets gedaan
behalve koffie drinken
Damn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, bij jurgen zat ik ook zo een uur of anderhalf voor knippen enzo![]()
nee joh, dat zou toch wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook wat zeg ik, ik wou dat het al 18:00 was
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nu eerst mijn mailbox maar even wegwerken.
Ja, maar dat kwam ook doordat we dan te veel kletsten en hij dan vanalles tussendoor deedquote:
Dat dusquote:
Weer eens met Trev vandaagquote:
hee skatje, hoe bevalt de nieuwe bank eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is hard
En verschil moet er wezen
Nou lekker danquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is hard
Ach ja, ik kan en ga morgen ook lekker uitslapenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is hard
Nou snoetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
hee skatje, hoe bevalt de nieuwe bank eigenlijk?
Sorry snoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuj! Dat is wel heel erg fijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou snoetjeDie zit echt heerlijk hoor, ik breng eindelijk weer eens wat meer uurtjes daar door dan op mijn normale plekkie (stoel aan de eettafel)
Ik ben er blij mee
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry snoes![]()
Maar je mag ook ruilen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hear hear!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik kan er wel zitten maar ik gebruik heel graag mijn muis en das wel lastig dan.. Maar ik kan er wel lekker lang blijven zitten zonder dat ik last krijg van mijn rugquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj! Dat is wel heel erg fijn![]()
Kan je nu ook op de bank laptoppen, of dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |