Ja en ?quote:
Dag Pezuquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
Wees allen gegroet!
Een zwaai vanuit de wachtkamer!
Dames
Milfsquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ?
Ik ben een milf![]()
[..]
Dag Pezuwaarop wacht je?
nou eigenlijk deze nooitquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Is meestal he? Succes met wachten![]()
[..]
gefeliciteerd?
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou eigenlijk deze nooit
Maar thanks
Pezuquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
Wees allen gegroet!
Dames
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ?
Ik ben een milf![]()
[..]
Dag Pezuwaarop wacht je?
quote:
Oh.quote:
Ja, heerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihi lekker he![]()
Mijn lijf gaat goedgister nog even gekraakt bij de fysio, was erg fijn. Het valt me alles mee moet ik zeggen, ik denk dat ik vorig jaar na mn peesontsteking gewoon te enthousiast met mn oefeningen was. Die deed ik namelijk elke dag. Maar dan ga je al snel overbelasten. Heb ze tot nu toe 3x in de week gedaan sinds ik weer bij de fysio loop, en doe ze nu 2x in de week, dat is genoeg om verbetering te zien en dat gaat eigenlijk veel beter.. Merk al enorm veel resultaat, alles voelt gewoon beter, doordat mn spieren zoveel sterker zijn
Dus eigenlijk supergoed!
![]()
[..]
Thanks!Ik was 28 aug jarig, mn man 28 dec en wij zijn altijd lui en vieren het dan samen
Haha. Plus scheelt in de kosten he
![]()
[..]
![]()
[..]
Oh.Minder.
[..]
Jaaaaa. heb je gedaan.
Fer
Meneerquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
Wees allen gegroet!
Dames
Ik lig dubbelquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Is meestal he? Succes met wachten![]()
[..]
gefeliciteerd?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pezu![]()
Waar zit je? doc/tandarts ofzo?
![]()
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:49 schreef Panda72 het volgende:
bah nog 7 uur te gaan en ik ben nu al doodmoe. Vannacht weer maar 4 uurtjes geslapen
kraaktunnel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
En OMG ik had een piEen plas-incident om welteverstaan
Ik zag vreemde druppels, til de kraaktunnel op, heeft 1 van de beide dames daar blijkbaar in zitten plassen
Loopt er zo allemaal urine uit
Nou ja, het is opgeruimd, maar bah
Ja, kraaktunnel, zoiets:quote:
Jakkesquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zag vreemde druppels, til de kraaktunnel op, heeft 1 van de beide dames daar blijkbaar in zitten plassen
Als het goed is wel jaquote:
Nou het zijn vrouwtjes, dus het viel me nog meequote:
nee want collega werkt vandaag tot 16:30 en dan zit er niemand voor de post en het reserveren van vergaderzalen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet wat uurtjes vrij nemen?
Yupquote:
Oh gatsquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en dan zijn we ineens 3493098443984 pagina's verderquote:
lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kopje koffie?
Ik moet zo weer door de wind naar de PSZ
mja tuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lekker![]()
oei, pas je wel op?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja tuurlijk
Ik kan toch niet wegwaaien
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kasten opruimen enzoBen toe aan orde
Tot later lieverds
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kasten opruimen enzoBen toe aan orde
Tot later lieverds
Tot later beidenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn we ineens 3493098443984 pagina's verder![]()
Druk op insertquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik heb in word op een of andere magische manier iets aangezet waarvan ik niet weet hoe ik het uit moet zetten
Als ik nu typ en ik maak een typfout in een woord en ik wil die verbeteren, dan schrijft hij over de hele zin heen ipv dat ik alleen even dat ene woordje kan verbeteren. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen want het is nogal irritant
ahhh zo'n dingquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kraaktunnel, zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan iets groter en met nog een gat in het midden
En dat kraakt dus en dat vinden poezels leuk
Ja, Fha, wat pgr zegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik heb in word op een of andere magische manier iets aangezet waarvan ik niet weet hoe ik het uit moet zetten
Als ik nu typ en ik maak een typfout in een woord en ik wil die verbeteren, dan schrijft hij over de hele zin heen ipv dat ik alleen even dat ene woordje kan verbeteren. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen want het is nogal irritant
quote:
Ach, dat waait wel weer overquote:
ja dat is zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat waait wel weer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |