ik gok kinderen, omdat sinterklaas/kerst eraan komt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Khadgar het volgende:
Om hoeveel gezinnen/kids hebben we het? Welke leeftijdsgroep vooral?
Alle leeftijdsgroepen. Er zijn verschillende groepen, de hoogste is van 9 tm 12. Wij ontvangen het speelgoed en sorteren het daarna naar de verschillende groepen. Daarna word het in een 'marktje' opgesteld zodat de mensen in verschillende groepen mogen kijken wat ze willen hebben voor hun kind (dit laatste ben ik nog nooit bijgeweest).quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Khadgar het volgende:
Om hoeveel gezinnen/kids hebben we het? Welke leeftijdsgroep vooral?
Mooi, en dan breng jij het naar omearos? Of direct naar mijquote:Op maandag 8 november 2010 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
Mexicaantje komt zaterdag e.e.a. bij me ophalen.
Ok, ik hoop dat je nog mee kunt helpen met de actie, maar het is wel zo dat de actie niet meer heel lang loopt, nog ongeveer een week ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Maraca het volgende:
Even dit topic in de gaten houden. Mogelijk ga ik wat kinderspullen in de nabije toekomst wegdoen en dan is het natuurlijk leuker om ze aan jou te geven.Kan alleen nog niet zeggen wanneer!
Ik ga volgend weekend de spullen bij pgferrari ophalen en dan is het als het goed is maandag in Almelo.quote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ok, ik hoop dat je nog mee kunt helpen met de actie, maar het is wel zo dat de actie niet meer heel lang loopt, nog ongeveer een week ofzo.
Morgen gaat de eerste partij er naar toe, er zijn vandaag ook heleboel zakjes pepernoten en ander snoepgoed binnengekomen voor de actie, dus het loopt goed. We gaan morgen ook al even brengen omdat het in één keer absoluut niet mee te krijgen is. Toch hoop ik nog op meer
Moet ik het op komen halen? Of breng je het zelf naar Thijs? PM anders even.quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga volgend weekend de spullen bij pgferrari ophalen en dan is het als het goed is maandag in Almelo.
Ik had al een PM gestuurd.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef omearos het volgende:
[..]
Moet ik het op komen halen? Of breng je het zelf naar Thijs? PM anders even.
Naar mij?quote:
* Mexicaantje.wrijft in ogen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari veegt zweet van voorhoofd
Zo, speelgoed en knuffels uitgezocht.
Mexicaantje komt als het goed is alles morgen ophalen.
Ze heeft alles opgehaald, vind het tof van je dat je met die zak gereist hebt mexicaantje!quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
* Mexicaantje.wrijft in ogen.
Toch jammer dat ik nog naar Zutphen wil vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |