quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
marktplaats is al meer dan vier jaar niet meer leuk door dat soort mensenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef PeZu het volgende:
wat een achterlijke dakhazen op marktplaats, de john's phone wordt aangeboden voor bieden vanaf 60 euro (gebruikt en exclusierf 7.50 verzendkosten) terwijl dat ding 70 op de officieel site kost
Wil jij m'n ui doen?quote:
ja, dat is zeker waarquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
er zaten wel een paar briljante tussen
Die is al gedaan, hij moet allen de op uit de wiki hierin plakkenquote:
goed zoeken, een paar jaar terug kocht ik een hele mooie versterker, zgan vor weinig zelfde met speakersquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
marktplaats is al meer dan vier jaar niet meer leuk door dat soort mensen
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
marktplaats is al meer dan vier jaar niet meer leuk door dat soort mensen
Prima planquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb 4 back up pizza'sDus we proberen het
Vergetenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Prima plan![]()
Had jij nou al verteld welke dagen voor jou het makkelijkst zijn volgende week?
Mijn oma zou nooit geloofd hebben dat het iets is wat je kan etenquote:
quote:
Nooi sushi gehad, houd niet zo van vis en schaaldieren en een oma heb ik al 13 jaar niet meerquote:
Alsof ik naar van Gaal wil kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu allemaal College Tour kijken op NL3
whehe, vorig jaar een ouwe Denon versterker bij het tweedehands winkeltje in het stadscentrum hier, voor een kwart van de waarde waarvoor ze op marktplaats weggingenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed zoeken, een paar jaar terug kocht ik een hele mooie versterker, zgan vor weinig zelfde met speakers
goed kijken, de tekst zegt vaak genoeg
Ik welquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof ik naar van Gaal wil kijken
Primaquote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Prima![]()
Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal straks!![]()
![]()
Sushiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooi sushi gehad, houd niet zo van vis en schaaldieren en een oma heb ik al 13 jaar niet meer
Slaap lekker Fhaaatjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Prima![]()
![]()
Ja, heeft Zwabber gedaan (op aanvraag)quote:
slaap lekker lieveplieveploef!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Prima![]()
![]()
Ik keek verkeerd, de ponchosjaal is 5,99, de snuggie inderdaad 4,99quote:
hij is kleiner dan de echte snuggiequote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd, de ponchosjaal is 5,99, de snuggie inderdaad 4,99
Is een snuggie fijn?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd, de ponchosjaal is 5,99, de snuggie inderdaad 4,99
Oh echtquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is kleiner dan de echte snuggie![]()
ik haat hem
ja, wat wil je ook, voor 4,99quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
hij is kleiner dan de echte snuggie![]()
ik haat hem
uhm hij is te klein voor mij heh dat zegt niks voor de rest van nederland hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echtDan wil ik em al niet meer
wat ik wil? jou nu hier naaktquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wat wil je ook, voor 4,99![]()
neem je Kolonisten mee de 27e?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm hij is te klein voor mij heh dat zegt niks voor de rest van nederland hoor![]()
[..]
wat ik wil? jou nu hier naakt![]()
ja ik zal de verhuis dienst vast bellen
er is heus geen verhuisdienst nodig om mij daar te krijgen hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
wat ik wil? jou nu hier naakt![]()
ja ik zal de verhuis dienst vast bellen
Niet voor jou maar voor de spullen die die mee moet slepen de 27equote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is heus geen verhuisdienst nodig om mij daar te krijgen hoor
Snap ik tochquote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet voor jou maar voor de spullen die die mee moet slepen de 27e
nee om colonisten, koffie apparaat, luchtbed, kussen, kado's thee verse kleding mee te slepenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is heus geen verhuisdienst nodig om mij daar te krijgen hoor
wist ik tochquote:
laat je koffieding toch thuis man..en je mag wel een kussen van mij anders?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
nee om colonisten, koffie apparaat, luchtbed, kussen, kado's thee verse kleding mee te slepen
Gaan we een wedstrijd doen wie de meest zooi voor 1 nacht mee kan nemen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee om colonisten, koffie apparaat, luchtbed, kussen, kado's thee verse kleding mee te slepen
Ik heb gewone filterkoffie, als je daar voor 1 keer mee kan leven dan scheelt dat zeulenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nee, hou een beetje rekening met Marijke zegquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
Gaan we een wedstrijd doen wie de meest zooi voor 1 nacht mee kan nemen?
Oh en ik heb nog wel een 2 persoonsdekbed voor jequote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gewone filterkoffie, als je daar voor 1 keer mee kan leven dan scheelt dat zeulenEn ik kan vast nog wel een kussen extra regelen
kiektan, dat zeg ik net ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gewone filterkoffie, als je daar voor 1 keer mee kan leven dan scheelt dat zeulenEn ik kan vast nog wel een kussen extra regelen
Oehquote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kiektan, dat zeg ik net ook
Ik doelde er meer op dat ik normaal zo veel bij me hebquote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hou een beetje rekening met Marijke zeg![]()
je neemt toch wel je pomp mee?
Ikke? Maar ik bedacht me vanwege het zeulenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef PeZu het volgende:
wie vroeg er dan of de koffie mee kwam
Ja, echt wat voor jouquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ik normaal zo veel bij me heb
dacht jij dat ik mijn luchtbed met mijn mond ging opblazen?
![]()
dat scheelt al de helft jaquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke? Maar ik bedacht me vanwege het zeulen![]()
Kom wel een keer voor koffie naar jou
![]()
Ja en geen slaapzak en geen kussenquote:
Ben je kreng nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, echt wat voor jouBlazen kreng
okidokiquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en geen slaapzak en geen kussenKomt goed
cool voor de kerst is mijn aapje ook al klaarquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
bos, ben je d'r nog? ik heb je kert rataplan ook af
[ afbeelding ]
Lijkt zo op een poppetje dat uit Puca kan komenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
cool voor de kerst is mijn aapje ook al klaar![]()
[ afbeelding ]
Nou...ik denk dat ik niet hoef dit keerquote:
Wat heb ik gemist?of is dit i.v.m. je kerel?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik niet hoef dit keer
Humor trev, humorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je kreng nietdaarom dus mijn pomp
![]()
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
Sushi![]()
heb ik maandag nog gegeten bij de japanner
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik niet hoef dit keer
Weet je hoe koud die zolder is?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
Wat heb ik gemist?of is dit i.v.m. je kerel?
nee je stinkt naar preiquote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?of is dit i.v.m. je kerel?
quote:
Ja, niemand gaat naar zolder deze keer, veels te koudquote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe koud die zolder is?
en hoe weinig ik daar kon slapen afgelopen winter?
nou..ik heb een oplossing
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, niemand gaat naar zolder deze keer, veels te koud
NIEMANDquote:
Weet ikquote:
quote:[..]
![]()
[..]
Lekker
[..]
![]()
Wij hebben een meisjes slaapkamer
Ik zie al wat een geluk jij hebtquote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe koud die zolder is?
en hoe weinig ik daar kon slapen afgelopen winter?
nou..ik heb een oplossing
Nee hoor, ben al gedouchtquote:
Vond ik niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, niemand gaat naar zolder deze keer, veels te koud
Dat is wel gezelligquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NIEMAND
Woonkamer en studeerkamer is ruimte genoeg
trev ik kan het weten, vis- en groentenboeren het is allemaal eender, je denkt dat j efris ruikt maar de lucht zit na een week al diep in je poriën dat je zelf een prei of haring bentquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik![]()
[..]
[..]
Ik zie al wat een geluk jij hebt![]()
[..]
Nee hoor, ben al gedoucht
Da's waarquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
NIEMAND
Woonkamer en studeerkamer is ruimte genoeg
noem jij trev nou een prei?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef PeZu het volgende:
trev ik kan het weten, vis- en groentenboeren het is allemaal eender, je denkt dat j efris ruikt maar de lucht zit na een week al diep in je poriën dat je zelf een prei of haring bent
Ik heb een goede oplossing voor je wil je er geen last van hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
trev ik kan het weten, vis- en groentenboeren het is allemaal eender, je denkt dat j efris ruikt maar de lucht zit na een week al diep in je poriën dat je zelf een prei of haring bent
En warmerquote:
Nee, een haringquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noem jij trev nou een prei?
De laatste keer was dat nog niet het gevalquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaa, nagels in armen en benen en voetenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
En warmerEn leuker voor de poezels
Speelparadijs
ja een grote wandelende preiquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat meer aan wat anders te denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaa, nagels in armen en benen en voeten
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaa, nagels in armen en benen en voeten
Een watquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat meer aan wat anders te denken![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een grote wandelende prei![]()
ik heb een roze thsirt met het meisje met de prei erop voor hem![]()
en rotte visluchtadem in neuzenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En kattenkonten in gezichten
Dat rotte mag weg, het is bolle nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en rotte visluchtadem in neuzen
Snuggie, kijk maar op de blokker site in de folderquote:
dat is heel normaal hoor, dat gebeurt wel vaker bij jongetjes van jouw leeftijdquote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets wat mij de laatste keer overkwam toen ik wakker werd
Ik weet niet meer wat dat wasquote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets wat mij de laatste keer overkwam toen ik wakker werd
Avondquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is heel normaal hoor, dat gebeurt wel vaker bij jongetjes van jouw leeftijd
Jij weet het dus nogquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
msnquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat dat wasDus vertel het mij
Hoihoiquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AvondHeb je al cijfers terug?
Hey trevquote:
ehm...nee?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij weet het dus nog![]()
[..]
msn
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG dat klinkt zo fout!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij weet het dus nog![]()
[..]
msn
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoihoi
Cijfers van school? Alleen maar voldoendes![]()
![]()
[..]
Hey trev
nee wees gerust hoor want de was geen euroquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee wees gerust hoor want de was geen euro
Jeeeeequote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goed zo, ben trots op je!
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef dirkjo het volgende:
Jullie raden nooit wat mij net overkwam.![]()
Zit je Big bang Theory te kijken, is de DVD afgelopen. Loop je snel naar de computer toe om het volgende DVD'tje aan te klikken; zie je dat die er niet is omdat het downloaden verkeerd ging vanmiddag![]()
Wil je hem opnieuw binnenhalen, werkt het programma ineens niet meerNa half uur eindelijk aan de gang, maar nu moet ik nog 15 minuten wachten op de DVD
![]()
Het leven zit niet mee
Wat doe je als ik vragen mag?quote:
ja soms faal je gewoon hard, is niet erg hoort erbijquote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef dirkjo het volgende:
Jullie raden nooit wat mij net overkwam.![]()
Zit je Big bang Theory te kijken, is de DVD afgelopen. Loop je snel naar de computer toe om het volgende DVD'tje aan te klikken; zie je dat die er niet is omdat het downloaden verkeerd ging vanmiddag![]()
Wil je hem opnieuw binnenhalen, werkt het programma ineens niet meerNa half uur eindelijk aan de gang, maar nu moet ik nog 15 minuten wachten op de DVD
![]()
Het leven zit niet mee
Nee, maar dat spelletjes had ik PeZu beloofd als lokkertje voor de meetquote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Zeg, gaat iedereen nu ook nog individueel voor iedereen cadeautjes kopen?
Dat is een stuk van mijn leven, het falenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja soms faal je gewoon hard, is niet erg hoort erbij
Ik denk dat ik het meest gewilde kado hebquote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Zeg, gaat iedereen nu ook nog individueel voor iedereen cadeautjes kopen?
Oh, dus daaaarom komt hij...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat spelletjes had ik PeZu beloofd als lokkertje voor de meet![]()
vmbo-t. Heb afgelopen 3 jaar HAVO gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit. Daarbij voel ik me veel beter op deze school dan de andere.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut is dat
![]()
[..]
Wat doe je als ik vragen mag?vmbo, havo, atheneum?
Cadeautjes walhallaquote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus daaaarom komt hij...
Maar er zijn ook al cadeautjes voor Thijs, DM neemt extra dingen mee, ik heb een cadeautje voor Fles, jij voor Pezu...het houdt niet op
ik voro flesquote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus daaaarom komt hij...
Maar er zijn ook al cadeautjes voor Thijs, DM neemt extra dingen mee, ik heb een cadeautje voor Fles, jij voor Pezu...het houdt niet op
Hoeveelste jaar zit je nu? En als jij je hier prettiger voelt dan is het toch prima johquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
vmbo-t. Heb afgelopen 3 jaar HAVO gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit. Daarbij voel ik me veel beter op deze school dan de andere.
Tsja, misschien na een MBO opleiding verder gaan met HBO; dat zie ik dan wel weer.
Ga ik doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snuggie, kijk maar op de blokker site in de folder
Wat overkwam hem danquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik ook niet langs de Actionquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voro fles![]()
maa rik kom omdat jij mij een kus hebt beloofd di ewikl ik aaaal zooooo lang heeeeel graaag
krijg je ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
ik voro fles![]()
maa rik kom omdat jij mij een kus hebt beloofd di ewikl ik aaaal zooooo lang heeeeel graaag
Hij werd wakker met een poes tussen zijn benenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga ik doen.
[..]
Wat overkwam hem dan?
Ik had wel verwacht dat jij het nog wist, je was er toen zelf bijquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga ik doen.
[..]
Wat overkwam hem dan?
3e, heb vanmiddag nog 2 ''examens'' gehad.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveelste jaar zit je nu? En als jij je hier prettiger voelt dan is het toch prima joh![]()
Het gaat om jou
er lag iets tussen zijn benenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga ik doen.
[..]
Wat overkwam hem dan?
Een poes, die lucky bastard.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij werd wakker met een poes tussen zijn benen
OMGquote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij werd wakker met een poes tussen zijn benen
Nee zo ver kwam het nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG...
Pijnlijk....
Zomaar? Hakkietakkiewegmetznzakkie?![]()
En ik kan de snuggie niet vinden. Wat is het?
Ja, Sofie was 1 lucky kitty, lag daar lekker warmquote:
Mijn geheugen laat me soms in de steekquote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij het nog wist, je was er toen zelf bij
Neeeeeheeeee, Sofie slaapt toch graag bij en op mensenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG...
Pijnlijk....
Zomaar? Hakkietakkiewegmetznzakkie?![]()
En ik kan de snuggie niet vinden. Wat is het?
Die kreeg Leonard van Penny in de laatste aflevering van Seizoen 2, maar dan in het blauwquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeeheeeee, Sofie slaapt toch graag bij en op mensen
En het is een dekentje maar dan dat je er in kunt kruipen:
[ afbeelding ]
Dat zeker, is ze nog steeds een tassen gek?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Sofie was 1 lucky kitty, lag daar lekker warm
Dat blijktquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me soms in de steek.
Ow ja, dat weet ik welquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeeheeeee, Sofie slaapt toch graag bij en op mensen
OOoooowquote:
Mij veelte warmquote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef dirkjo het volgende:
Zo'n snuggie lijkt me best tof trouwens
Leonardquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die kreeg Leonard van Penny in de laatste aflevering van Seizoen 2, maar dan in het blauw
Ja, Sofie welquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, is ze nog steeds een tassen gek?
[..]
Dat blijkt
Ligt eraan of het koud of warm is in huis. Lig nu ook liever in een trainingsbroek voor de tv, maar als het ijskoud is is dat toch super chillquote:
Dan is iedereen een beetje engquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow ja, dat weet ik wel. Totdat ik beweeg
. Dan ben ik geloof ik nog een beetje eng
![]()
...
[..]
OOoooow! Wat een cool ding
!
Penny... jamjamquote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LeonardTBBT
![]()
[..]
Ja, Sofie welHilde vindt nieuwe mensen eng, dus ik denk dat we die weinig zullen zien
We zullen zienquote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LeonardTBBT
![]()
[..]
Ja, Sofie welHilde vindt nieuwe mensen eng, dus ik denk dat we die weinig zullen zien
Ik heb het gewoon niet snel koudquote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ligt eraan of het koud of warm is in huis. Lig nu ook liever in een trainingsbroek voor de tv, maar als het ijskoud is is dat toch super chill
Ik heb het altijd snel warm. Maar als ik het koud heb, heb ik het ook meteen MEGA koudquote:Op donderdag 11 november 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zullen zien![]()
[..]
Ik heb het gewoon niet snel koud
Wat was leuk?quote:
was ie een beetje in zijn doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
College Tour met Louis van Gaal
TBBT is The Big Bang Theory. Een serie die je, na mijn mening, moet zien!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee en dat ik nu ga vragen wat TBBT is en dat iedereen dan eerst een half uur gaat doen HOE dom ik wel ben dat ik dat niet weet en zo. En dat er dan toch iemand het wil uitleggen misschien?
The Big Bang Theoryquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee en dat ik nu ga vragen wat TBBT is en dat iedereen dan eerst een half uur gaat doen HOE dom ik wel ben dat ik dat niet weet en zo. En dat er dan toch iemand het wil uitleggen misschien?
Je bent niet dom en The Big Bang Theoryquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
College Tour met Louis van Gaal
De show gaat over vier vrienden: Leonard Hofstadter, Sheldon Cooper, Howard Wolowitz en Rajesh Koothrappali, die allemaal werken voor Caltech. Leonard, Sheldon en Rajesh zijn gepromoveerd en hebben een PhD in een natuurwetenschappelijke richting, Howard is een ingenieur met een masterdiploma. Het zijn alle vier echte geeks: bollebozen met een voorliefde voor wiskunde en fysica, ze spreken verschillende talen (zoals Klingon) en hebben allemaal een hoog IQ. In hun vrije tijd spelen ze vooral computerspelletjes, lezen ze stripverhalen en kijken ze graag naar sciencefictionfilms en/of -series.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Doehoegquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef dirkjo het volgende:
Maargoed, hij is klaar dus ik ga weer verder met kijken.
Houdoe
Veel plezierquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef dirkjo het volgende:
Maargoed, hij is klaar dus ik ga weer verder met kijken.
Houdoe
ik ook, mini'squote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Mmmhhhh ik heb een kitkat
Ik een grote van de Actionquote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, mini's![]()
voor Sint Maarten
En het is 1 van de weinige chocolade dingetjes die ik nog lekker vindquote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een grote van de Action
ja zo zie ik hem dus liever ook nietquote:
Ikke kanjer stroopwafelquote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Oh niet weerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
De show gaat over vier vrienden: Leonard Hofstadter, Sheldon Cooper,
Ik heb ook nog lange vingers en Nibb-it Ringsquote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die vinnik niet zo lekker
Ik stiekem ook nietquote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die vinnik niet zo lekker
lange vingersquote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog lange vingers en Nibb-it Rings
die van de lidl ownen big time, even in de magnetron en jummie in my tummyquote:
Zeg dat nou niet!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van de lidl ownen big time, even in de magnetron en jummie in my tummy
Wat voor kat? En is dat Hilde of Sofie?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Nibb it Ringsquote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog lange vingers en Nibb-it Rings
wat dan open ik dan een portaal naar een andere dimensie en komen stroopmonsters ons pakkenquote:
Nee, sjokolaaaquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor kat? En is dat Hilde of Sofie?
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
Oma... is dat hoe de vrouw van GF genoemd wordt?
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan open ik dan een portaal naar een andere dimensie en komen stroopmonsters ons pakken
oohw ja dat is niet goedquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn dan roepen ze me enzo
En dan durf ik niet meer naar de dietist
Dus I didn't hear youquote:
niemand heeft buggels.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stick zijn al op en omdat ik nog chips heb ook geen buggels, sorry
Chipsquote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stick zijn al op en omdat ik nog chips heb ook geen buggels, sorry
Ik heb wel eens last van buggels, doet Windows het weer niet goedquote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niemand heeft buggels.
maar rings do not compute.
Neeeeeeee, doe het niet!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zat laatst nog te denken om een stroopwafel in de magnetron te stoppen
Dan is het goed. Mag ik ook een stukiequote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, sjokolaaa
Ik eet geen poezels
of op de thee te leggen dan zakken ze helemaal doorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zat laatst nog te denken om een stroopwafel in de magnetron te stoppen
een stukje poes?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het goed. Mag ik ook een stukie?
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb wel eens last van buggels, doet Windows het weer niet goed
Is al opquote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het goed. Mag ik ook een stukie?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niemand heeft buggels.
maar rings do not compute.
Ook geen buggels?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ChipsHeel soms vind ik het nog lekker, stomme meds
Om dit soort redenen komt ze dus zelf niet op Fokquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
Oma... is dat hoe de vrouw van GF genoemd wordt?
Op de theequote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
ik had buggles maar die zakjes zijn zo klein en mijn buikje zo groot![]()
[..]
of op de thee te leggen dan zakken ze helemaal door![]()
[..]
een stukje poes?
omdat die dingen lang en rechtig moeten zijn!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
Ook geen buggels?
Dat is een zeer herkenbaar probleemquote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
ik had buggles maar die zakjes zijn zo klein en mijn buikje zo groot![]()
Jawelquote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeeeee, doe het niet!!!
Omdat het bugles zijn trevquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
Ook geen buggels?
Aha, en jij snapt mij best welquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat die dingen lang en rechtig moeten zijn!
EN BUGGELS BESTAAAAAN NIEHIET!
ik moet naar bed
Ja, ik heb je plek alvast opgewarmd voor je... dus kom maar snel naar bedquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat die dingen lang en rechtig moeten zijn!
EN BUGGELS BESTAAAAAN NIEHIET!
ik moet naar bed
ik snap je wel, maar dat wil niet zeggen dat ik me er niet aan kan ergerenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, en jij snapt mij best welik eigenlijk ook
![]()
heeft gf een gilf danquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om dit soort redenen komt ze dus zelf niet op Fok![]()
ja ik heb smiths al gemaildquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een zeer herkenbaar probleem
stropies zijn klaarquote:
ik ontplofte alwéér een beetjequote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik heb je plek alvast opgewarmd voor je... dus kom maar snel naar bed.
weltrusten rijkjequote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen, kapot![]()
Dus trusten lieverds
Doeg snoetertje, we bellen morgenochtend wel evenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen, kapot![]()
Dus trusten lieverds
Dat is waarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap je wel, maar dat wil niet zeggen dat ik me er niet aan kan ergeren
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen, kapot![]()
Dus trusten lieverds
Jaaaaquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is al opMaar heb nog wel een hele voor je
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen, kapot![]()
Dus trusten lieverds
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook, slaap lekker lieverds![]()
slaap zacht schatquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook, slaap lekker lieverds![]()
Ik ben even druk met het afslachten van wat stereotypische treinspottersquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
de vrouwen zijn weg en het topic valt dood
quote:
je hebt ze gemagnetrond?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben even druk met het afslachten van wat stereotypische treinspotters
Komt omdat ik zelf ook bijna omvalquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
de vrouwen zijn weg en het topic valt dood
aah ok dat is en nobele zaakquote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben even druk met het afslachten van wat stereotypische treinspotters
* PeZugooit kussenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt omdat ik zelf ook bijna omval
Bluf.quote:
je hebt de kapsalon wel ontdekt of nietquote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bluf.
Morgen eerst Snack Attack en dan daarna nog Kapsalon op Ede-Wageningen
Ik vond het echt jammer dat dat bakje ineens leeg wasquote:Op donderdag 11 november 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt de kapsalon wel ontdekt of niet
Groter bakje kopen in het vervolgquote:Op donderdag 11 november 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het echt jammer dat dat bakje ineens leeg was
waarquote:Op donderdag 11 november 2010 23:02 schreef pgrferrari het volgende:
Eckte mannen die hier in de sc nog over zijn.
Precies, ik had de kleine van 4,50. Ze hebben ook grote van 6,50quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
Groter bakje kopen in het vervolg
wat is de snack attack?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ik had de kleine van 4,50. Ze hebben ook grote van 6,50![]()
Of ik daar na de Snack Attack ook nog zin in heb...?
Op vrijdag wordt er bij wijze van lunch van alles besteld bij een friettentquote:
Oeh gevaarlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op vrijdag wordt er bij wijze van lunch van alles besteld bij een friettent
Jaquote:
volgende week hopelijk weerquote:
Ik sorteer pallets, allemaal op naam en zo!quote:
Kees op Jan, Leon op Kees, Marijn op Leon, Nick op Marijn...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik sorteer pallets, allemaal op naam en zo!
Hoihoiquote:Op donderdag 11 november 2010 23:42 schreef Enfermera het volgende:
Kolere, jullie zijn alweer bijna 4 topics verder xD
Ben er weerHeb lekker gewerkt, twas rustig. Mocht wat eerder weg
![]()
Hoe ist hier?
Nou, hier nietquote:Op donderdag 11 november 2010 23:46 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Muckjeee![]()
Gisteren was het erger
Vraariquote:
ja ik kocht vandaag thermo gloves van die dunne voor in mijn handschoenenquote:
nee jonguh, euro bij euro, dhl bij dhl en zulks meerquote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kees op Jan, Leon op Kees, Marijn op Leon, Nick op Marijn...
Zomaar ineens rustig hier?quote:
autoquote:
Ja?quote:
Net was het rustig, toen ik kwamquote:Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zomaar ineens rustig hier?![]()
[..]
auto![]()
[..]
Ja?ik vind het wel meevallen
Zepuquote:
Oeh, lekkerquote:ja ik kocht vandaag thermo gloves van die dunne voor in mijn handschoenen![]()
[..]
Ik heb het de hele dag al lekker, behalve vanmiddag op de fiets van; toen was het wel beetje frisquote:Op donderdag 11 november 2010 23:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, hier niet
Ik kan maar niet warm worden vandaag, ondanks mijn lekker warme trui
[..]
Vraari
Hier is de schutting uit elkaar gewaaid en loeit de wind al de hele dag al rond het huis en door de kachelquote:Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja?ik vind het wel meevallen
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Net was het rustig, toen ik kwam![]()
Nu word het weer gezellig/drukker
It's a first!quote:
Trusten!quote:
heb ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Zepu
[..]
Oeh, lekker
k heb nog een paar handschoenen van toen ik nog kranten liep, heerlijk warm en je kunt ze openklappen, zodat je je vingers vrij hebt
enfequote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Pezu![]()
[..]
It's a first!![]()
![]()
[..]
Trusten!
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb ik ook![]()
daarvoor zijn deze ook zodat je met gevoel kan sloten open maken etc![]()
[..]
enfe![]()
ja ik moet je 2x groeten anders ben ik bang dat en weerwolf me kot halen, ik moet dit ook met 1 vinger typen terwijl ik met de ander rondjes draai op mijn hoofd, dat heb ik allen bij jou.
Heerlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb ik ook![]()
daarvoor zijn deze ook zodat je met gevoel kan sloten open maken etc![]()
Zie je wel?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef dirkjo het volgende:
Oke muck, het is buiten koudMoest ff m'n fiets naar binnen zetten, m'n voeten zijn zowat bevroren
ja geld pakken, pinnen allemaal met warme fikkenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
[..]
Zie je wel?
Krijg ik nu koffie van je?
Heldenuitvindingquote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geld pakken, pinnen allemaal met warme fikken
dwangmatige neuroses, ik heb er 100quote:
Oke vooruit, omdat jij het bentquote:Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
[..]
Zie je wel?
Krijg ik nu koffie van je?
101: Het tellen van je neurosesquote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dwangmatige neuroses, ik heb er 100
Jeej!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oke vooruit, omdat jij het bent
Maar het is nu wel te koud om te brengenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
101: Het tellen van je neuroses
[..]
Jeej!
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dwangmatige neuroses, ik heb er 100
Kom er maar bij onder de deken danquote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar het is nu wel te koud om te brengen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pitten. Trusten mensen![]()
die had ik al meegeteldquote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
101: Het tellen van je neuroses
[..]
Jeej!
kan geen kwaad tochquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 229 PeZu
02. 149 goldfinger1963
03. 132 Marijkezwolle
04. 130 pgrferrari
05. 127 suikertaartje
06. 108 Dr_Flash
07. 096 Trevland
08. 083 LovelyLady
09. 074 Fha
10. 063 Ladylike
11. 050 Panda72