vmbo-t. Heb afgelopen 3 jaar HAVO gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit. Daarbij voel ik me veel beter op deze school dan de andere.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut is dat
![]()
[..]
Wat doe je als ik vragen mag?vmbo, havo, atheneum?
Cadeautjes walhallaquote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus daaaarom komt hij...
Maar er zijn ook al cadeautjes voor Thijs, DM neemt extra dingen mee, ik heb een cadeautje voor Fles, jij voor Pezu...het houdt niet op
ik voro flesquote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus daaaarom komt hij...
Maar er zijn ook al cadeautjes voor Thijs, DM neemt extra dingen mee, ik heb een cadeautje voor Fles, jij voor Pezu...het houdt niet op
Hoeveelste jaar zit je nu? En als jij je hier prettiger voelt dan is het toch prima johquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
vmbo-t. Heb afgelopen 3 jaar HAVO gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit. Daarbij voel ik me veel beter op deze school dan de andere.
Tsja, misschien na een MBO opleiding verder gaan met HBO; dat zie ik dan wel weer.
Ga ik doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snuggie, kijk maar op de blokker site in de folder
Wat overkwam hem danquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is heel normaal hoor, dat gebeurt wel vaker bij jongetjes van jouw leeftijd
Nou, dan hoef ik ook niet langs de Actionquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voro fles![]()
maa rik kom omdat jij mij een kus hebt beloofd di ewikl ik aaaal zooooo lang heeeeel graaag
krijg je ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
ik voro fles![]()
maa rik kom omdat jij mij een kus hebt beloofd di ewikl ik aaaal zooooo lang heeeeel graaag
Hij werd wakker met een poes tussen zijn benenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga ik doen.
[..]
Wat overkwam hem dan?
Ik had wel verwacht dat jij het nog wist, je was er toen zelf bijquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga ik doen.
[..]
Wat overkwam hem dan?
3e, heb vanmiddag nog 2 ''examens'' gehad.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveelste jaar zit je nu? En als jij je hier prettiger voelt dan is het toch prima joh![]()
Het gaat om jou
er lag iets tussen zijn benenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga ik doen.
[..]
Wat overkwam hem dan?
Een poes, die lucky bastard.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij werd wakker met een poes tussen zijn benen
OMGquote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij werd wakker met een poes tussen zijn benen
Nee zo ver kwam het nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG...
Pijnlijk....
Zomaar? Hakkietakkiewegmetznzakkie?![]()
En ik kan de snuggie niet vinden. Wat is het?
Ja, Sofie was 1 lucky kitty, lag daar lekker warmquote:
Mijn geheugen laat me soms in de steekquote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij het nog wist, je was er toen zelf bij
Neeeeeheeeee, Sofie slaapt toch graag bij en op mensenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG...
Pijnlijk....
Zomaar? Hakkietakkiewegmetznzakkie?![]()
En ik kan de snuggie niet vinden. Wat is het?
Die kreeg Leonard van Penny in de laatste aflevering van Seizoen 2, maar dan in het blauwquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeeheeeee, Sofie slaapt toch graag bij en op mensen
En het is een dekentje maar dan dat je er in kunt kruipen:
[ afbeelding ]
Dat zeker, is ze nog steeds een tassen gek?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Sofie was 1 lucky kitty, lag daar lekker warm
Dat blijktquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me soms in de steek.
Ow ja, dat weet ik welquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeeheeeee, Sofie slaapt toch graag bij en op mensen
OOoooowquote:
Mij veelte warmquote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef dirkjo het volgende:
Zo'n snuggie lijkt me best tof trouwens
Leonardquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die kreeg Leonard van Penny in de laatste aflevering van Seizoen 2, maar dan in het blauw
Ja, Sofie welquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, is ze nog steeds een tassen gek?
[..]
Dat blijkt
Ligt eraan of het koud of warm is in huis. Lig nu ook liever in een trainingsbroek voor de tv, maar als het ijskoud is is dat toch super chillquote:
Dan is iedereen een beetje engquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow ja, dat weet ik wel. Totdat ik beweeg
. Dan ben ik geloof ik nog een beetje eng
![]()
...
[..]
OOoooow! Wat een cool ding
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |