Ik heb gewone filterkoffie, als je daar voor 1 keer mee kan leven dan scheelt dat zeulenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee om colonisten, koffie apparaat, luchtbed, kussen, kado's thee verse kleding mee te slepen
Nee, hou een beetje rekening met Marijke zegquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
Gaan we een wedstrijd doen wie de meest zooi voor 1 nacht mee kan nemen?
Oh en ik heb nog wel een 2 persoonsdekbed voor jequote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gewone filterkoffie, als je daar voor 1 keer mee kan leven dan scheelt dat zeulenEn ik kan vast nog wel een kussen extra regelen
kiektan, dat zeg ik net ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gewone filterkoffie, als je daar voor 1 keer mee kan leven dan scheelt dat zeulenEn ik kan vast nog wel een kussen extra regelen
Oehquote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kiektan, dat zeg ik net ook
Ik doelde er meer op dat ik normaal zo veel bij me hebquote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hou een beetje rekening met Marijke zeg![]()
je neemt toch wel je pomp mee?
Ikke? Maar ik bedacht me vanwege het zeulenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef PeZu het volgende:
wie vroeg er dan of de koffie mee kwam
Ja, echt wat voor jouquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ik normaal zo veel bij me heb
dacht jij dat ik mijn luchtbed met mijn mond ging opblazen?
![]()
dat scheelt al de helft jaquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke? Maar ik bedacht me vanwege het zeulen![]()
Kom wel een keer voor koffie naar jou
![]()
Ja en geen slaapzak en geen kussenquote:
Ben je kreng nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, echt wat voor jouBlazen kreng
okidokiquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en geen slaapzak en geen kussenKomt goed
cool voor de kerst is mijn aapje ook al klaarquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
bos, ben je d'r nog? ik heb je kert rataplan ook af
[ afbeelding ]
Lijkt zo op een poppetje dat uit Puca kan komenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
cool voor de kerst is mijn aapje ook al klaar![]()
[ afbeelding ]
Nou...ik denk dat ik niet hoef dit keerquote:
Wat heb ik gemist?of is dit i.v.m. je kerel?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik niet hoef dit keer
Humor trev, humorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je kreng nietdaarom dus mijn pomp
![]()
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
Sushi![]()
heb ik maandag nog gegeten bij de japanner
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik niet hoef dit keer
Weet je hoe koud die zolder is?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
Wat heb ik gemist?of is dit i.v.m. je kerel?
nee je stinkt naar preiquote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?of is dit i.v.m. je kerel?
quote:
Ja, niemand gaat naar zolder deze keer, veels te koudquote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe koud die zolder is?
en hoe weinig ik daar kon slapen afgelopen winter?
nou..ik heb een oplossing
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, niemand gaat naar zolder deze keer, veels te koud
NIEMANDquote:
Weet ikquote:
quote:[..]
![]()
[..]
Lekker
[..]
![]()
Wij hebben een meisjes slaapkamer
Ik zie al wat een geluk jij hebtquote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe koud die zolder is?
en hoe weinig ik daar kon slapen afgelopen winter?
nou..ik heb een oplossing
Nee hoor, ben al gedouchtquote:
Vond ik niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, niemand gaat naar zolder deze keer, veels te koud
Dat is wel gezelligquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NIEMAND
Woonkamer en studeerkamer is ruimte genoeg
trev ik kan het weten, vis- en groentenboeren het is allemaal eender, je denkt dat j efris ruikt maar de lucht zit na een week al diep in je poriën dat je zelf een prei of haring bentquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik![]()
[..]
[..]
Ik zie al wat een geluk jij hebt![]()
[..]
Nee hoor, ben al gedoucht
Da's waarquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
NIEMAND
Woonkamer en studeerkamer is ruimte genoeg
noem jij trev nou een prei?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef PeZu het volgende:
trev ik kan het weten, vis- en groentenboeren het is allemaal eender, je denkt dat j efris ruikt maar de lucht zit na een week al diep in je poriën dat je zelf een prei of haring bent
Ik heb een goede oplossing voor je wil je er geen last van hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
trev ik kan het weten, vis- en groentenboeren het is allemaal eender, je denkt dat j efris ruikt maar de lucht zit na een week al diep in je poriën dat je zelf een prei of haring bent
En warmerquote:
Nee, een haringquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noem jij trev nou een prei?
De laatste keer was dat nog niet het gevalquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaa, nagels in armen en benen en voetenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
En warmerEn leuker voor de poezels
Speelparadijs
ja een grote wandelende preiquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat meer aan wat anders te denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaa, nagels in armen en benen en voeten
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaa, nagels in armen en benen en voeten
Een watquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat meer aan wat anders te denken![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een grote wandelende prei![]()
ik heb een roze thsirt met het meisje met de prei erop voor hem![]()
en rotte visluchtadem in neuzenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En kattenkonten in gezichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |