quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
marktplaats is al meer dan vier jaar niet meer leuk door dat soort mensenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef PeZu het volgende:
wat een achterlijke dakhazen op marktplaats, de john's phone wordt aangeboden voor bieden vanaf 60 euro (gebruikt en exclusierf 7.50 verzendkosten) terwijl dat ding 70 op de officieel site kost
Wil jij m'n ui doen?quote:
ja, dat is zeker waarquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
er zaten wel een paar briljante tussen
Die is al gedaan, hij moet allen de op uit de wiki hierin plakkenquote:
goed zoeken, een paar jaar terug kocht ik een hele mooie versterker, zgan vor weinig zelfde met speakersquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
marktplaats is al meer dan vier jaar niet meer leuk door dat soort mensen
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
marktplaats is al meer dan vier jaar niet meer leuk door dat soort mensen
Prima planquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb 4 back up pizza'sDus we proberen het
Vergetenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Prima plan![]()
Had jij nou al verteld welke dagen voor jou het makkelijkst zijn volgende week?
Mijn oma zou nooit geloofd hebben dat het iets is wat je kan etenquote:
quote:
Nooi sushi gehad, houd niet zo van vis en schaaldieren en een oma heb ik al 13 jaar niet meerquote:
Alsof ik naar van Gaal wil kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu allemaal College Tour kijken op NL3
whehe, vorig jaar een ouwe Denon versterker bij het tweedehands winkeltje in het stadscentrum hier, voor een kwart van de waarde waarvoor ze op marktplaats weggingenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed zoeken, een paar jaar terug kocht ik een hele mooie versterker, zgan vor weinig zelfde met speakers
goed kijken, de tekst zegt vaak genoeg
Ik welquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof ik naar van Gaal wil kijken
Primaquote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Prima![]()
Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal straks!![]()
![]()
Sushiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooi sushi gehad, houd niet zo van vis en schaaldieren en een oma heb ik al 13 jaar niet meer
Slaap lekker Fhaaatjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Prima![]()
![]()
Ja, heeft Zwabber gedaan (op aanvraag)quote:
slaap lekker lieveplieveploef!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Prima![]()
![]()
Ik keek verkeerd, de ponchosjaal is 5,99, de snuggie inderdaad 4,99quote:
hij is kleiner dan de echte snuggiequote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd, de ponchosjaal is 5,99, de snuggie inderdaad 4,99
Is een snuggie fijn?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd, de ponchosjaal is 5,99, de snuggie inderdaad 4,99
Oh echtquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is kleiner dan de echte snuggie![]()
ik haat hem
ja, wat wil je ook, voor 4,99quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
hij is kleiner dan de echte snuggie![]()
ik haat hem
uhm hij is te klein voor mij heh dat zegt niks voor de rest van nederland hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echtDan wil ik em al niet meer
wat ik wil? jou nu hier naaktquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wat wil je ook, voor 4,99![]()
neem je Kolonisten mee de 27e?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm hij is te klein voor mij heh dat zegt niks voor de rest van nederland hoor![]()
[..]
wat ik wil? jou nu hier naakt![]()
ja ik zal de verhuis dienst vast bellen
er is heus geen verhuisdienst nodig om mij daar te krijgen hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
wat ik wil? jou nu hier naakt![]()
ja ik zal de verhuis dienst vast bellen
Niet voor jou maar voor de spullen die die mee moet slepen de 27equote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is heus geen verhuisdienst nodig om mij daar te krijgen hoor
Snap ik tochquote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet voor jou maar voor de spullen die die mee moet slepen de 27e
nee om colonisten, koffie apparaat, luchtbed, kussen, kado's thee verse kleding mee te slepenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is heus geen verhuisdienst nodig om mij daar te krijgen hoor
wist ik tochquote:
laat je koffieding toch thuis man..en je mag wel een kussen van mij anders?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
nee om colonisten, koffie apparaat, luchtbed, kussen, kado's thee verse kleding mee te slepen
Gaan we een wedstrijd doen wie de meest zooi voor 1 nacht mee kan nemen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee om colonisten, koffie apparaat, luchtbed, kussen, kado's thee verse kleding mee te slepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |