ja, maar tong zei dat ik deze mocht openen, dus vandaar dat ik er een maakte, maar ik laat hem wel sluiten door de modjesquote:Op donderdag 11 november 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Oh ja. Ik had de Lapo dus dan open ik ook. Automatisme
.
Prima, heb mn vrije dag besteed aan wat opruimen..... en ik kwam erachter dat ik vroeger best veel CD's heb gebrandquote:
OKeequote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Prima, heb mn vrije dag besteed aan wat opruimen..... en ik kwam erachter dat ik vroeger best veel CD's heb gebrand
Ik brandde vroeger nogal eens wat uit mijn MP3 collectie, die CD's maar eens weggegooidquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee![]()
Ik vrij weinig (stuk of 10 schat ik) en die heb ik jaren later gewoon originieel aangetrokken
leuk, in het Ado stadion neem ik aan.quote:
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk, in het Ado stadion neem ik aan.
Leukquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Weer beelden van de 10-0 op tvik moet er nog steeds om lachen
Dat is inderdaad niet leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
, tijdje geleden dat ik hier langs ben geweest.
Ik ben afgelopen weekend naar Celtic-Aberdeen (9-0) geweest. Helaas zat ik in het uitvak, dus het was bepaald geen feest.
Hij is ook nog niet zo oudquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet leuk
In 1 dag het boek van/over Gilles de Bilde gelezen. Best wel aan de korte kant, maar best wel leuk
voor PSV zo ongeveer de slechts mogelijke lotingquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:48 schreef Bos81 het volgende:
UIt naar Roda voor de beker. Lastige match
Nee kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet zo oud
[..]
voor PSV zo ongeveer de slechts mogelijke loting
Stonden we daar met z'n 6en, ging niet door dusquote:Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef SevD het volgende:
Na 8 jaar zelf maar weer eens beginnen met voetballen, vanavond eerste training
Zekerquote:
Tja gewoon in de cel stoppen en iig een paar jaar laten brommen zou ik zeggen, of staat er op doodsbedreiging een lichtere straf?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker
Dus een speler van Omniworld bedreigt met een pistool een medespeler in een volle kleedkamer.
taakstraf ofzo ben ik bangquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja gewoon in de cel stoppen en iig een paar jaar laten brommen zou ik zeggen, of staat er op doodsbedreiging een lichtere straf?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef rubbereend het volgende:
oi
best grappig, ik volg de live verslaggeving van de Master Classics of Poker in Amsterdam op Pokercity en dan is het best grappig om steeds een vriend van je voorbij te horen komen als verslaggever
Foto waarvan Bloes ooit een foto heeft genomen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
M'n toetsenbord heeft het begeven.
Type nu op een oud versleten bord waar geen letter meer op te zien is.
en de meeste toetsen zijn op sterven na dood.
Best grappigquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef rubbereend het volgende:
oi
best grappig, ik volg de live verslaggeving van de Master Classics of Poker in Amsterdam op Pokercity en dan is het best grappig om steeds een vriend van je voorbij te horen komen als verslaggever
Wees blij dat je nog iets hebtquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
M'n toetsenbord heeft het begeven.
Type nu op een oud versleten bord waar geen letter meer op te zien is.
en de meeste toetsen zijn op sterven na dood.
quote:Op zondag 14 november 2010 01:42 schreef SevD het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog iets hebtIk heb vorige week met het 'schermtoetsenbord' moeten typen
Jouwe of mijne?quote:
quote:
Soms schiet ie ineens naar de 1e paginaquote:
500?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Soms schiet ie ineens naar de 1e pagina
Nul. Eén post dat wel van een modje. Omdat het topic om tien uur al door een ander was geopend.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:30 schreef Ole het volgende:
[..]
500?
Allemaal types die de Privé alleen bij de kapper lezen
nu kun je met informatie aan de zuipquote:Op woensdag 17 november 2010 13:56 schreef borisz het volgende:
Boekje ontvangen vandaag. De wijn web winkel gids. Gewonnen op fok!. Wel grappig.
Heeft ie bij PSV geleerdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef borisz het volgende:
Klaas Jan scoort in zijn vijfde Oranje duel op rij.
Laatste was Neeskens in 1975.
Als nr zes volgt dan komt hij op gelijke hoogte met Bep Bakhys. Recordhouder is Kick Smit met zeven goals op een rij.
Van de verhalen.. alleenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef tong80 het volgende:
Kick Wilstra
Wie kent Kick Smit nog buiten Bjoro ?
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is er nog Darten. Co stond 4-1 achter maar won met 5-4 uiteindelijk met oa een 132 uitgooi 2x bull en 1x D66.
Cool. En maar klagen op Oranje. Tot morgen Jongens en welcome Tinos85.quote:
2010 17 duels. 15x gewonnen, 1x gelijk en 1x verloren. Beste resultaat van alle landen over 2010. Helaas was die nederlaag net die ene wedstrijd.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool. En maar klagen op Oranje. Tot morgen Jongens en welcome Tinos85.
Inderdaad jammer van die nederlaagquote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
2010 17 duels. 15x gewonnen, 1x gelijk en 1x verloren. Beste resultaat van alle landen over 2010. Helaas was die nederlaag net die ene wedstrijd.
Oekraine tochquote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer van die nederlaagWelke wedstrijd was ook alweer gelijk?
Daar hebben we geen fuck aanquote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
2010 17 duels. 15x gewonnen, 1x gelijk en 1x verloren. Beste resultaat van alle landen over 2010. Helaas was die nederlaag net die ene wedstrijd.
Oekraine was 1-1. Tegen spanje na 90 minuten inderdaad ook geljk, maar ik neem aan dat die als verleis wordt geteld.quote:
Infostrada neemt het mee als verlies idd.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oekraine was 1-1. Tegen spanje na 90 minuten inderdaad ook geljk, maar ik neem aan dat die als verleis wordt geteld.
Goede wraak van Belgiëquote:Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef tong80 het volgende:
Advocaat met 0-2 verloren van België.
Trusten Hoolers.
Die Belgen hebben waarschijnlijk met het mes tussen de tanden gespeeldquote:Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef tong80 het volgende:
Advocaat met 0-2 verloren van België.
Trusten Hoolers.
als in Ernst en Young? en wat ga je daar doen?quote:
Ik wilde wachten tot er meer users on line zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 16:06 schreef rubbereend het volgende:
oi
tong leest volgens mij nooit terug hè?
is goed, dan lees je het straks welquote:Op donderdag 18 november 2010 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot er meer users on line zijn![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:36 schreef tong80 het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: Ronde 1
Ok ?
quote:
Wat moest je allemaal doen?quote:
We hadden een pubquiz over E&Y.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal doen?
Toen ik daar was tijdens mijn studie vond ik het maar een koud bedrijf om eerlijk te zijn.
Okee, interessantquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:57 schreef borisz het volgende:
[..]
We hadden een pubquiz over E&Y.
Kortom van vragen van in welke gebieden op de wereld is E&Y actief tot cases over waar varkens op de balans gezet moesten worden. Er volgde een rondleiding door het gebouw. Als laatste actieve onderdeel twee workshops over je houding en je presentatie.
Als afsluiter een diner bij een restaurant op de zuidas. Daarin veel gekletst over het werk + andere dingen.
En ik vond E&Y totaal niet koud. Was prettig, mooi gebouw, leuke mensen. Althans die er bij aanwezig waren.
post# 53 (kan niet meer ineens naar post linken?)quote:
Mijn schat, mijn muze, mijn allesquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:19 schreef Ole het volgende:
[..]
post# 53 (kan niet meer ineens naar post linken?)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef Againzender het volgende:
nooit op twitter laten vallen dat je kaarten voor Ajax-PSV over hebt. Zelden zoveel replies en DM's gekregen
\quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn schat, mijn muze, mijn alles
Vergeef me mijn MSN-misstap met Bluezz![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef tong80 het volgende:
Vergeef me mijn MSN-misstap met Bluezz![]()
Lastig met gezondheids- en afkeuringsprocedures en alles wat daarbij hoort.quote:
Ai vervelend, ik sukkel nog steeds met mijn depressie, maar op zich gaat het wel okeequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lastig met gezondheids- en afkeuringsprocedures en alles wat daarbij hoort.
Maar ook wel leuks en zuks ertussen door.
En jij?
gelukkig is het zaterdagquote:
En heb je voor de rest wel gezond gegeten?quote:
Wat zit er op?quote:
spinazie, ham, champignons, kaasquote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zit er op?
Ik heb nog nooit een PIzza laten bezorgen, wel regelmatig na het stappen er een wezen eten
Lekker.quote:Op zondag 21 november 2010 18:43 schreef Ole het volgende:
[..]
spinazie, ham, champignons, kaas
Tja, bestellen gaat ook zo makkelijk hier
Zovaak kom ik ongeveer bij de chinees/friettent/shoarmaboer. Misschien iets vaker, omdat ik soms wel friet eet bij mijn broer, die dat dan gaat halen. Maar als ik enkel voor mezelf moet eten, doe ik dat echt vrijwel noooitquote:
Hier is zaterdag wel de makkelijk doen dag. Maar dan moeten we de hamburgers nog wel zelf bakken of de frituur/oven aanzettenquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zovaak kom ik ongeveer bij de chinees/friettent/shoarmaboer. Misschien iets vaker, omdat ik soms wel friet eet bij mijn broer, die dat dan gaat halen. Maar als ik enkel voor mezelf moet eten, doe ik dat echt vrijwel noooit
Nog in Schotland?quote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Rucebo het volgende:
Zometeen een lekkere kipkebab halen...
Nee, okee. Ik eet wel regelmatig een diepvriespizza of een kant en klaar maaltijd voor in de oven of magnetron. Laatst had ik weer zo'n zelf in de pan opwarmmaaltijd van de Iglo, Dat was ook goed te eten..quote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier is zaterdag wel de makkelijk doen dag. Maar dan moeten we de hamburgers nog wel zelf bakken of de frituur/oven aanzetten.
Gelijk gespeeld ?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef Againzender het volgende:
nooit op twitter laten vallen dat je kaarten voor Ajax-PSV over hebt. Zelden zoveel replies en DM's gekregen
quote:
quote:
De Bolkquote:
Ben je ook al bij die andere 2 grote geweest?quote:
Nope. Ik kan/kon toen niet.quote:Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je ook al bij die andere 2 grote geweest?
Jammer, ik had toen met Deloite een uitje met die studieverenging, Dat was wel leuk toen, wezen karten enzo.quote:
ZIJn nog meer kansen om bij de grote vier te komen kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer, ik had toen met Deloite een uitje met die studieverenging, Dat was wel leuk toen, wezen karten enzo.
Okeequote:Op maandag 22 november 2010 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
ZIJn nog meer kansen om bij de grote vier te komen kijken. Ga er denk ik wel gebruik van maken dit jaar/volgend jaar.
Ik ga toch wel voor de grote vierquote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OkeeMaar ook bij de minder grote? Of ga je je echt richten om later bij 1 van deze 4 te gaan werken..
Okee, mooi strevenquote:Op maandag 22 november 2010 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga toch wel voor de grote vier.
Volgende week is er nog een dag van BDO, Grant Thornton, Mazars & RSM Niehe Lancée. De middelgrote 4. Maar die sla ik over. Wellicht dat ik er nog wel eens ga kijken of langs een stand etc etc etc maar ben voor 90% zeker dat ik voor de grote vier ga.
Blessure of te vaak door zijn pak gescheurd?quote:
In het zwaar verlengde van de zuidas zoals ze dat noemenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:02 schreef Ole het volgende:
Mogguh! wachten op de nieuwe wasdroger.
Welk kantoor was je borisz?
Er gaat alleen een pendelbus vanaf een metrostationquote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef borisz het volgende:
PWC wint sowieso de Minst-handige-kantoor-vanuit-een-OVbereikbaarheidstandpunt-award.
Asl ze ergens een hekel aan hebben zijn het duikelaars. DUs misschien wel, of juist niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
Was Suarez nog in VS in het nieuws popo?
Net wel op Al Jazeeraquote:Op woensdag 24 november 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
Was Suarez nog in VS in het nieuws popo?
Dat wordt of naar de sportschool of afvallen..quote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef borisz het volgende:
Derde keer uiteten in acht dagen.
Vervelend.
Meen je dit?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef tong80 het volgende:
Er komen naakt foto's van Tong uit 83 op internet. Vriend van me was hier net en heeft een fotoalbum meegenomen
quote:Brand legt winkels en sportschool in as
Uitgegeven: 25 november 2010 23:03
Laatst gewijzigd: 26 november 2010 00:00
ZALTBOMMEL - Een uitslaande brand in het centrum van Zaltbommel heeft donderdag een sportschool, een filiaal van Blokker en een vestiging van modeketen Vögele in de as gelegd.
Brand in ZaltbommelFotoserie
De brandweer heeft het vuur inmiddels onder controle. Het nablussen zal nog enige uren duren. Er hebben zich geen persoonlijke ongelukken voorgedaan.
De brandweer vermoedt dat kortsluiting in de sauna of een zonnebank de oorzaak zou kunnen zijn van de brand die begon in sportschool en fitnesscentrum Fitline. Toen het vuur uitbrak waren mensen aan het trainen in de zaak. Ze konden op tijd wegkomen.
Fitline is eigendom van Theo Teelen, algemeen manager van voetbalclub FC Den Bosch.
De vestiging van Blokker kwam onlangs in het nieuws nadat de filiaalhouder drie overvallers met een karatetrap had weggejaagd. Burgemeester Albert van den Bosch van Zaltbommel reageerde daarop met de woorden: sla ze maar verrot, doelend op de overvallers.
© ANP
Welk toernooi, Of is er nu hier in de stad iets te doen, daar heb ik vaag iets over gehoord.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
Ranomi Kromowidjojo
heeft de 100m vrij gewonnen.
Okee, dus toch hier in de stad. Ja ik woon nu vrij ver van de TOngelreep af, 4 maanden geleden lag het een stuk dichterbij.quote:
Tegenwoordig Pieter vdH zwemstadionquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dus toch hier in de stad. Ja ik woon nu vrij ver van de TOngelreep af, 4 maanden geleden lag het een stuk dichterbij.
Ja klopt. De rest heet nog gewoon de Tongelreep, genoemd naar het riviertje wat er bij in de buurt ligt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig Pieter vdH zwemstadionOh wacht zo heet alleen maar het wedstrijdgedeelte van de tongelreep.
Goeiemorgen echt triest dit. Heb jarenlang met Wino en Theo gevoetbald. Ken ze dus echt goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef Ole het volgende:
Pffff gelukkig heeft tong de brand overleefd
[..]
Hij is fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Borisz heb je het meegekregen ?
Drie PVVers op het EK korte baan in Eindhoven.
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:00 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe #1 in de top2000En terecht, Ik vind hem stiekem wel beter dan Boh Rhap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:00 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe #1 in de top2000Werd door internationale journalisten gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
NIet overal, ik heb een keer gelezen dat Gilmour's solo in Comforably Numb de beste allertijden isquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd door internationale journalisten gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.
Mooiquote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:
Het was lekker en leuk. Erg druk en al wokkend ouwehoeren met oude bekenden
De TS van dat topic zal wel een achterneef van Paul de Leeuw zijn...quote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef Ole het volgende:
Ik kon er ook niet om lachen, en inderdaad belachelijk lang opengebleven
spannend!quote:Op zondag 28 november 2010 22:34 schreef borisz het volgende:
Sollicitatie voor een meeloopstage bij E&Y is de deur uit.
Waar had je het over ?quote:
wel je eerste naamtopic waarin je zelf niet de meeste posts hebt !quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef tong80 het volgende:
Kijk eens wat een triest topic. En hoe lang ie open bleef. Let ook eens op de trieste posts van Superwormjim.
Tong80 is DOOD! (let op, het is een garp)
Okeequote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Bjoro het volgende:
Ja joh, druk enzo, maar we klagen niet (zeker niet als het geen zin heeft !)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |