ja, maar tong zei dat ik deze mocht openen, dus vandaar dat ik er een maakte, maar ik laat hem wel sluiten door de modjesquote:Op donderdag 11 november 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Oh ja. Ik had de Lapo dus dan open ik ook. Automatisme
.
Prima, heb mn vrije dag besteed aan wat opruimen..... en ik kwam erachter dat ik vroeger best veel CD's heb gebrandquote:
OKeequote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Prima, heb mn vrije dag besteed aan wat opruimen..... en ik kwam erachter dat ik vroeger best veel CD's heb gebrand
Ik brandde vroeger nogal eens wat uit mijn MP3 collectie, die CD's maar eens weggegooidquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee![]()
Ik vrij weinig (stuk of 10 schat ik) en die heb ik jaren later gewoon originieel aangetrokken
leuk, in het Ado stadion neem ik aan.quote:
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk, in het Ado stadion neem ik aan.
Leukquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Weer beelden van de 10-0 op tvik moet er nog steeds om lachen
Dat is inderdaad niet leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
, tijdje geleden dat ik hier langs ben geweest.
Ik ben afgelopen weekend naar Celtic-Aberdeen (9-0) geweest. Helaas zat ik in het uitvak, dus het was bepaald geen feest.
Hij is ook nog niet zo oudquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet leuk
In 1 dag het boek van/over Gilles de Bilde gelezen. Best wel aan de korte kant, maar best wel leuk
voor PSV zo ongeveer de slechts mogelijke lotingquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:48 schreef Bos81 het volgende:
UIt naar Roda voor de beker. Lastige match
Nee kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet zo oud
[..]
voor PSV zo ongeveer de slechts mogelijke loting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |