Ja klopt. De rest heet nog gewoon de Tongelreep, genoemd naar het riviertje wat er bij in de buurt ligt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig Pieter vdH zwemstadionOh wacht zo heet alleen maar het wedstrijdgedeelte van de tongelreep.
Goeiemorgen echt triest dit. Heb jarenlang met Wino en Theo gevoetbald. Ken ze dus echt goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef Ole het volgende:
Pffff gelukkig heeft tong de brand overleefd
[..]
Hij is fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Borisz heb je het meegekregen ?
Drie PVVers op het EK korte baan in Eindhoven.
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:00 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe #1 in de top2000En terecht, Ik vind hem stiekem wel beter dan Boh Rhap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:00 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe #1 in de top2000Werd door internationale journalisten gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
NIet overal, ik heb een keer gelezen dat Gilmour's solo in Comforably Numb de beste allertijden isquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd door internationale journalisten gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |