We hadden een pubquiz over E&Y.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal doen?
Toen ik daar was tijdens mijn studie vond ik het maar een koud bedrijf om eerlijk te zijn.
Okee, interessantquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:57 schreef borisz het volgende:
[..]
We hadden een pubquiz over E&Y.
Kortom van vragen van in welke gebieden op de wereld is E&Y actief tot cases over waar varkens op de balans gezet moesten worden. Er volgde een rondleiding door het gebouw. Als laatste actieve onderdeel twee workshops over je houding en je presentatie.
Als afsluiter een diner bij een restaurant op de zuidas. Daarin veel gekletst over het werk + andere dingen.
En ik vond E&Y totaal niet koud. Was prettig, mooi gebouw, leuke mensen. Althans die er bij aanwezig waren.
post# 53 (kan niet meer ineens naar post linken?)quote:
Mijn schat, mijn muze, mijn allesquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:19 schreef Ole het volgende:
[..]
post# 53 (kan niet meer ineens naar post linken?)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef Againzender het volgende:
nooit op twitter laten vallen dat je kaarten voor Ajax-PSV over hebt. Zelden zoveel replies en DM's gekregen
\quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn schat, mijn muze, mijn alles
Vergeef me mijn MSN-misstap met Bluezz![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef tong80 het volgende:
Vergeef me mijn MSN-misstap met Bluezz![]()
Lastig met gezondheids- en afkeuringsprocedures en alles wat daarbij hoort.quote:
Ai vervelend, ik sukkel nog steeds met mijn depressie, maar op zich gaat het wel okeequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lastig met gezondheids- en afkeuringsprocedures en alles wat daarbij hoort.
Maar ook wel leuks en zuks ertussen door.
En jij?
gelukkig is het zaterdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |