Gelijk gespeeld ?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef Againzender het volgende:
nooit op twitter laten vallen dat je kaarten voor Ajax-PSV over hebt. Zelden zoveel replies en DM's gekregen
quote:
quote:
De Bolkquote:
Ben je ook al bij die andere 2 grote geweest?quote:
Nope. Ik kan/kon toen niet.quote:Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je ook al bij die andere 2 grote geweest?
Jammer, ik had toen met Deloite een uitje met die studieverenging, Dat was wel leuk toen, wezen karten enzo.quote:
ZIJn nog meer kansen om bij de grote vier te komen kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer, ik had toen met Deloite een uitje met die studieverenging, Dat was wel leuk toen, wezen karten enzo.
Okeequote:Op maandag 22 november 2010 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
ZIJn nog meer kansen om bij de grote vier te komen kijken. Ga er denk ik wel gebruik van maken dit jaar/volgend jaar.
Ik ga toch wel voor de grote vierquote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OkeeMaar ook bij de minder grote? Of ga je je echt richten om later bij 1 van deze 4 te gaan werken..
Okee, mooi strevenquote:Op maandag 22 november 2010 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga toch wel voor de grote vier.
Volgende week is er nog een dag van BDO, Grant Thornton, Mazars & RSM Niehe Lancée. De middelgrote 4. Maar die sla ik over. Wellicht dat ik er nog wel eens ga kijken of langs een stand etc etc etc maar ben voor 90% zeker dat ik voor de grote vier ga.
Blessure of te vaak door zijn pak gescheurd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |