En heb je voor de rest wel gezond gegeten?quote:
Wat zit er op?quote:
spinazie, ham, champignons, kaasquote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zit er op?
Ik heb nog nooit een PIzza laten bezorgen, wel regelmatig na het stappen er een wezen eten
Lekker.quote:Op zondag 21 november 2010 18:43 schreef Ole het volgende:
[..]
spinazie, ham, champignons, kaas
Tja, bestellen gaat ook zo makkelijk hier
Zovaak kom ik ongeveer bij de chinees/friettent/shoarmaboer. Misschien iets vaker, omdat ik soms wel friet eet bij mijn broer, die dat dan gaat halen. Maar als ik enkel voor mezelf moet eten, doe ik dat echt vrijwel noooitquote:
Hier is zaterdag wel de makkelijk doen dag. Maar dan moeten we de hamburgers nog wel zelf bakken of de frituur/oven aanzettenquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zovaak kom ik ongeveer bij de chinees/friettent/shoarmaboer. Misschien iets vaker, omdat ik soms wel friet eet bij mijn broer, die dat dan gaat halen. Maar als ik enkel voor mezelf moet eten, doe ik dat echt vrijwel noooit
Nog in Schotland?quote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Rucebo het volgende:
Zometeen een lekkere kipkebab halen...
Nee, okee. Ik eet wel regelmatig een diepvriespizza of een kant en klaar maaltijd voor in de oven of magnetron. Laatst had ik weer zo'n zelf in de pan opwarmmaaltijd van de Iglo, Dat was ook goed te eten..quote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier is zaterdag wel de makkelijk doen dag. Maar dan moeten we de hamburgers nog wel zelf bakken of de frituur/oven aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |